Maklumat Lengkap Remaja Halaqah

Author Topic: Maklumat Lengkap Remaja Halaqah  (Read 14034 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

hawa84

  • *
  • Posts: 357
    • View Profile
Jawab #140 16 April, 2011, 08:48:21 PM
  • Publish Di FB
  • pgl nan
    umur :27 tahun
    asal:Johor
    T Lahir:8 mac 1984
    perkjaan:guru

    sarai

    • *
    • Posts: 38
      • View Profile
    Jawab #141 17 April, 2011, 09:27:37 AM
  • Publish Di FB
  • NAMA:  sarai
    UMUR:  19
    TARIKH LAHIR: 10 mei 91
    TEMPAT LAHIR:  kedah
    TEMPAT BELAJAR SEKARANG: UTM skudai
    ASAL:  tanah             


    *Kira 19 tahun lagik la kan?  -senyum-

    imanhilmi

    • *
    • Posts: 490
    • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
      • View Profile
    Jawab #142 17 April, 2011, 11:33:22 AM
  • Publish Di FB
  • Nama :Zul imanhilmi haqeem bin Zulkefli
    Umur: 18 tahun 4 bulan
    Tarikh lahir:29 12 92
    Tempat lahir:Kuala lumpur
    Tempat belajar hari ni..sampai 20/4: kms
    Tempat belajar esok: ntahlah..
    aku tak takut nerakaNYA..aku tak cari syurgaNYA..yang ku rindu adalah cintaNYA

    deqwa

    • *
    • Posts: 4
      • View Profile
    Jawab #143 18 April, 2011, 12:59:33 PM
  • Publish Di FB
  •  :)

    SALAM UKHWAH

    NAMA:AZWA SUZANTI ABDULLAH
    UMUR:23 TAHUN
    TARIKH LAHIR:27 APRIL 1988
    TEMPAT LAHIR: KELANTAN
    TEMPAT BELAJAR SEKARANG:FAKULTI PERAKAUNAN
    UiTM SHAH ALAM (SKANG PRAKTIKAL KAT MAS,SUBANG AIRPORT)
    ASAL:KELANTAN


    Ayatul Ukhuwwah

    • *
    • Posts: 388
    • sy mahu jd serikandi berjiwa pejuang..InsyaAllah
      • View Profile
    Jawab #144 18 April, 2011, 05:07:45 PM
  • Publish Di FB
  •  :)

    slm ukhuwwah..

    Nama : Nur Hanini Bt Zaini
    Umur : 20 tahun
    Tarikh Lahir : 25 Januari 1991
    Tempat Lahir : Hospital Daerah Banting,Kuala Langat,Selangor
    Tempat Belajar : Politeknik Sultan Salahuddin Abd Aziz Shah, Shah Alam
    Asal : Selangor


    fly13

    • *
    • Posts: 72
    • ~lebih baik diam daripada cakap yang tidak elok~
      • View Profile
    Jawab #145 18 April, 2011, 09:56:27 PM
  • Publish Di FB
  •  :)

    NAMA: nur nabihah khairah bt rosman
    UMUR: 18 tahun
    TARIKH LAHIR: 13/11/1993
    TEMPAT LAHIR: SMC, Klang
    TEMPAT BELAJAR SEKARANG: ~sedang menunggu tawaran~
    ASAL: klang

    ~terbang tinggi2~ XD

    najwa_hamali

    • *
    • Posts: 750
    • ~BIDADARI SYURGA IMPIAN DI HATI~
      • View Profile
    Jawab #146 02 May, 2011, 10:40:21 PM
  • Publish Di FB
  •  :) Mana2 remaja yang belum isi, tolong isi yer...
    YA ALLAH..........jadikanlah aku seorang muslimah...mukminah...mujahidah..dan seorang anak,isteri & ibu yg solehah....jadikanlah aku salah satu bidadari di syurga nanti......

    hani muslim

    • *
    • Posts: 848
      • View Profile
    Jawab #147 02 May, 2011, 10:44:43 PM
  • Publish Di FB
  • NAMA:hani muslim
    UMUR:18 TAHUN NI
    TARIKH LAHIR:6.11.1993
    TEMPAT LAHIR:HOSPITAL
    TEMPAT BELAJAR;RUMAH
    TEMPAT ASAL:MALAYSIA

    Akh FalAh

    • *
    • Posts: 225
      • View Profile
    Jawab #148 02 May, 2011, 10:58:53 PM
  • Publish Di FB
  • sini remaja jugak ni.....

    TAHUN:1993
    TEMPAT LAHIR:KELANTAN
    BLOG:http://saturevolusi.blogspot.com/

    nazirul razali

    • *
    • Posts: 875
    • HIDUP JIHAD, MATI SYAHID, ALLAH HUAKHBAR.
      • View Profile
    Jawab #149 03 May, 2011, 03:04:04 AM
  • Publish Di FB
  •  :) semua.................

    NAMA : MUHAMAD NAZIRUL BIN RAZALI.
    TARIKH LAHIR : 08/06/1990.
    TEMPAT LAHIR : HOSPITAL BESAR TUANKU JAAFAR, SEREMBAN, NEGERI SEMBILAN.
    TEMPAT BELAJAR SEKARANG : POLITEKNIK PORT DICKSON (KEJURUTERAAN MEKATRONIK).
    ASAL : SEREMBAN (SENAWANG).
    MENETAP : BANDAR BARU SALAK TINGGI, SEPANG, SELANGOR DARUL EHSAN.
    E-MAIL : irosas_90@yahoo.com (YM & FACEBOOK).

    Den ni bujang lagi........... tapi anak dah ada 6............ =.="
    <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<
                         <')))))<

    najwa_hamali

    • *
    • Posts: 750
    • ~BIDADARI SYURGA IMPIAN DI HATI~
      • View Profile
    Jawab #150 04 May, 2011, 11:57:46 PM
  • Publish Di FB
  • NAMA:  sarai
    UMUR:  19
    TARIKH LAHIR: 10 mei 91
    TEMPAT LAHIR:  kedah
    TEMPAT BELAJAR SEKARANG: UTM skudai
    ASAL:  tanah             


    *Kira 19 tahun lagik la kan?  -senyum-

    Beberapa hari lagi masuk 20 tahun dah..

    syababrashid

    • *
    • Posts: 49
      • View Profile
    Jawab #151 25 November, 2011, 04:59:36 PM
  • Publish Di FB
  •  :)

    NAMA:Rashid
    TARIKH LAHIR: 12386
    TEMPAT LAHIR: Terengganu
    Tempat Belajar: di kilang...hihi
     :jaz:

    azrinkun

    • *
    • Posts: 1659
    • -keyakinan, keikhlasan dan kerelaan-
      • View Profile
    Jawab #152 25 November, 2011, 05:18:40 PM
  • Publish Di FB
  • NAMA              : Mohd Azrin Bin Mohd Azhari   
    UMUR              : 20tahun
    TARIKH LAHIR : 26January2011
    TEMPAT LAHIR : Hospital Besar Kuala Lumpur
    TEMPAT BELAJAR SEKARANG: kerja di Sunway Group/Buat masa ini Belajar mentela'ah sahaja
    ASAL              : Kuala Lumpur
    EMAIL             : On_jump@yahoo.com
    FACEBOOK      :http://www.facebook.com/Azrinlkun
    BLOGSPOT      :http://azrin-kun.blogspot.com/

    ..Kehidupan yang membuat diri ini menjadi matang...

    Sekarang kerja,dan akan sambung belajar/Ilmu Allah itu luas dan ada Ilmu2 untuk mendekatkan diri dengan Allah itu ada saluran yang tertentu
    serta ia memerlukan Guru untuk menerangkan,Terdapat manusia yang porak- peranda hidupnya kerana diganggu syaitan dan jin. Tidak kiralah sama ada terkena sihir atau saka.
    Tetapi jangan lupa sebenarnya golongan tersebut juga (syaitan dan jin) mempunyai tugas yang diberikan Allah kepada mereka. Allah berfirman: Jikalau kamu lupa kepada KU maka AKU (Allah) akan menghantarkan syaitan atau jin sebagai teman kamu.
    Dan jangan lupa Iblis juga pernah berkata kepada Allah: Demi Kekuasaan mu Ya Allah, aku (iblis) akan menyesatkan umat manusia.
    Dengan itu jelas bahawa iblis, syaitan dan jin menyesatkan dan memporak-perandakan manusia dengan Kekuasaan Allah, maksudnya dengan izin Allah, tetapi bukan dengan Kehendak Allah.
    Bagaimanakah seseorang itu boleh terlepas daripada gangguan golongan tersebut?…. tidak ada jalan lain, … kecuali kembali kepada Allah.
    Syaitan dan jin tidak dapat mengganggu manusia, apabila ‘sempadan’ antara hamba dan Tuhan sudah tiada lagi. Bagaimanakah hendak menghapuskan sempadan tersebut? Itu sesuatu yang amat sulit pula,hanya dengan Kurnianya juga........ lalalalalalalalala........

    Solat adalah mikraj orang mukmin. Sudah benarkah kita bermikraj ketika solat. Adakah syarat-syarat mikraj telah kita penuhi semasa solat. Hanya kita sendiri yang dapat menjawabnya, orang lain tidak tahu.

    mudah?susah?terlalu susah? kemampuan diri pun saya tidak tahu..yang mana yang satu atau yang dua.. akan saya temuinya..insyaallah.
    berfikir dengan hanya memikirkan hal diri.. =__="
    « Last Edit: 25 November, 2011, 05:25:37 PM by azrinkun »
    Syahadah no.1 ..  Ikut Rasulullah saw..
    jalan islam itu tauhid. jalan mukmin itu syahadat

    nurnania

    • *
    • Posts: 7
      • View Profile
    Jawab #153 26 December, 2011, 11:49:02 AM
  • Publish Di FB
  •  :)

    NAMA: Nor Amanina Abdullah
    UMUR: 21 tahun
    TARIKH LAHIR: 08/11/1990
    TEMPAT LAHIR: Teluk Intan, perak.
    TEMPAT BELAJAR SEKARANG: UniKL MICET
    ASAL: Sungai Besar, selangor.

    zahlia

    • *
    • Posts: 4
      • View Profile
    Jawab #154 13 January, 2012, 10:13:02 PM
  • Publish Di FB

  • NAMA:Noriwany
    UMUR:23
    TARIKH LAHIR:20.4.1989
    TEMPAT LAHIR:HKB
    TEMPAT BELAJAR SEKARANG:Gov.
    ASAL:Kelantan

    nursolehah

    • *
    • Posts: 135
    • "Perbaiki diri dan serulah orang lain"
      • View Profile
    Jawab #155 13 January, 2012, 10:40:00 PM
  • Publish Di FB
  •  :)
    alang2 menyeluk pekasam....

    nama : nursolehah
    tarikh lahir :30 ogos 1987
    tempat lahir :Terengganu
    tempat sekarang : Guru Johor

    innamal a`malu binniat..... :ins:
    Sabda Rasulullah SAW" Tidak berguna hari ini bagiku andai tidak bertambah ilmuku pada hari ini"

    khalifah tariq

    • *
    • Posts: 4
      • View Profile
    Jawab #156 18 March, 2012, 06:03:29 PM
  • Publish Di FB


  • NAMA: MUHAMMAD ZAKWAN BIN MOHD ALI
    UMUR: 14 TAHUN
    TARIKH LAHIR: 21/11/1998
    TEMPAT LAHIR: HOSPITAL TENGKU AMPUAN RAHIMAH, KLANG
    TEMPAT BELAJAR: SMK SRI ANDALAS
    ASAL:KLANG, SELANGOR
    H/P: 0176803426

    leha

    • *
    • Posts: 248
    • I love Allah and Rasulullah
      • View Profile
    Jawab #157 25 March, 2012, 05:42:48 PM
  • Publish Di FB
  •  :)

    nama : siti nuur zaleha binti rosdiansah
    umur  : 19 tahun
    tarikh lahir : 29 januari 1993
    tempat lahir : hospital besar tawau sabah
    tempat belajar : international islamic college, iium gombak kuala lumpur
    asal : tawau, sabah.

    "jaga diri hiasi peribadi"
    -MANUSIA MENILAI DARI PERBUATAN,TETAPI ALLAH S.W.T MENILAI  DARI HATI SEORANG HAMBANYA-

    1

    • *
    • Posts: 8
      • View Profile
    Jawab #158 01 November, 2012, 08:34:08 AM
  • Publish Di FB
  • Bismillah.

    NAMA: Nur Amalina bt Pakry
    UMUR: 19
    TARIKH LAHIR: 11 Ogos 1993
    TEMPAT LAHIR: Kluang, Johor
    TEMPAT BELAJAR SEKARANG: CFS IIUM PJ
    ASAL: Pahang

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    0 Replies
    831 Views
    Last post 02 November, 2009, 07:25:27 AM
    by Phoenixwunin
    4 Replies
    733 Views
    Last post 13 September, 2012, 04:58:34 PM
    by md_helmi84
    0 Replies
    630 Views
    Last post 04 May, 2011, 11:54:34 PM
    by najwa_hamali