Maklumat Lengkap Remaja Halaqah

Author Topic: Maklumat Lengkap Remaja Halaqah  (Read 28228 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

Reply #140 16 April, 2011, 08:48:21 PM
pgl nan
umur :27 tahun
asal:Johor
T Lahir:8 mac 1984
perkjaan:guru

Reply #141 17 April, 2011, 09:27:37 AM
NAMA:  sarai
UMUR:  19
TARIKH LAHIR: 10 mei 91
TEMPAT LAHIR:  kedah
TEMPAT BELAJAR SEKARANG: UTM skudai
ASAL:  tanah             


*Kira 19 tahun lagik la kan?  -senyum-

imanhilmi

  • *
  • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
    • View Profile
Reply #142 17 April, 2011, 11:33:22 AM
Nama :Zul imanhilmi haqeem bin Zulkefli
Umur: 18 tahun 4 bulan
Tarikh lahir:29 12 92
Tempat lahir:Kuala lumpur
Tempat belajar hari ni..sampai 20/4: kms
Tempat belajar esok: ntahlah..
aku tak takut nerakaNYA..aku tak cari syurgaNYA..yang ku rindu adalah cintaNYA

Reply #143 18 April, 2011, 12:59:33 PM
 :)

SALAM UKHWAH

NAMA:AZWA SUZANTI ABDULLAH
UMUR:23 TAHUN
TARIKH LAHIR:27 APRIL 1988
TEMPAT LAHIR: KELANTAN
TEMPAT BELAJAR SEKARANG:FAKULTI PERAKAUNAN
UiTM SHAH ALAM (SKANG PRAKTIKAL KAT MAS,SUBANG AIRPORT)
ASAL:KELANTAN


Ayatul Ukhuwwah

  • *
  • sy mahu jd serikandi berjiwa pejuang..InsyaAllah
    • View Profile
Reply #144 18 April, 2011, 05:07:45 PM
 :)

slm ukhuwwah..

Nama : Nur Hanini Bt Zaini
Umur : 20 tahun
Tarikh Lahir : 25 Januari 1991
Tempat Lahir : Hospital Daerah Banting,Kuala Langat,Selangor
Tempat Belajar : Politeknik Sultan Salahuddin Abd Aziz Shah, Shah Alam
Asal : Selangor


fly13

  • *
  • ~lebih baik diam daripada cakap yang tidak elok~
    • View Profile
Reply #145 18 April, 2011, 09:56:27 PM
 :)

NAMA: nur nabihah khairah bt rosman
UMUR: 18 tahun
TARIKH LAHIR: 13/11/1993
TEMPAT LAHIR: SMC, Klang
TEMPAT BELAJAR SEKARANG: ~sedang menunggu tawaran~
ASAL: klang

~terbang tinggi2~ XD

najwa_hamali

  • *
  • ~BIDADARI SYURGA IMPIAN DI HATI~
    • View Profile
Reply #146 02 May, 2011, 10:40:21 PM
 :) Mana2 remaja yang belum isi, tolong isi yer...
YA ALLAH..........jadikanlah aku seorang muslimah...mukminah...mujahidah..dan seorang anak,isteri & ibu yg solehah....jadikanlah aku salah satu bidadari di syurga nanti......

Reply #147 02 May, 2011, 10:44:43 PM
NAMA:hani muslim
UMUR:18 TAHUN NI
TARIKH LAHIR:6.11.1993
TEMPAT LAHIR:HOSPITAL
TEMPAT BELAJAR;RUMAH
TEMPAT ASAL:MALAYSIA

Reply #148 02 May, 2011, 10:58:53 PM
sini remaja jugak ni.....

TAHUN:1993
TEMPAT LAHIR:KELANTAN
BLOG:http://saturevolusi.blogspot.com/

nazirul razali

  • *
  • HIDUP JIHAD, MATI SYAHID, ALLAH HUAKHBAR.
    • View Profile
Reply #149 03 May, 2011, 03:04:04 AM
 :) semua.................

NAMA : MUHAMAD NAZIRUL BIN RAZALI.
TARIKH LAHIR : 08/06/1990.
TEMPAT LAHIR : HOSPITAL BESAR TUANKU JAAFAR, SEREMBAN, NEGERI SEMBILAN.
TEMPAT BELAJAR SEKARANG : POLITEKNIK PORT DICKSON (KEJURUTERAAN MEKATRONIK).
ASAL : SEREMBAN (SENAWANG).
MENETAP : BANDAR BARU SALAK TINGGI, SEPANG, SELANGOR DARUL EHSAN.
E-MAIL : irosas_90@yahoo.com (YM & FACEBOOK).

Den ni bujang lagi........... tapi anak dah ada 6............ =.="
<')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<
                     <')))))<

najwa_hamali

  • *
  • ~BIDADARI SYURGA IMPIAN DI HATI~
    • View Profile
Reply #150 04 May, 2011, 11:57:46 PM
NAMA:  sarai
UMUR:  19
TARIKH LAHIR: 10 mei 91
TEMPAT LAHIR:  kedah
TEMPAT BELAJAR SEKARANG: UTM skudai
ASAL:  tanah             


*Kira 19 tahun lagik la kan?  -senyum-

Beberapa hari lagi masuk 20 tahun dah..

Reply #151 25 November, 2011, 04:59:36 PM
 :)

NAMA:Rashid
TARIKH LAHIR: 12386
TEMPAT LAHIR: Terengganu
Tempat Belajar: di kilang...hihi
 :jaz:

azrinkun

  • *
  • -keyakinan, keikhlasan dan kerelaan-
    • View Profile
Reply #152 25 November, 2011, 05:18:40 PM
NAMA              : Mohd Azrin Bin Mohd Azhari   
UMUR              : 20tahun
TARIKH LAHIR : 26January2011
TEMPAT LAHIR : Hospital Besar Kuala Lumpur
TEMPAT BELAJAR SEKARANG: kerja di Sunway Group/Buat masa ini Belajar mentela'ah sahaja
ASAL              : Kuala Lumpur
EMAIL             : On_jump@yahoo.com
FACEBOOK      :http://www.facebook.com/Azrinlkun
BLOGSPOT      :http://azrin-kun.blogspot.com/

..Kehidupan yang membuat diri ini menjadi matang...

Sekarang kerja,dan akan sambung belajar/Ilmu Allah itu luas dan ada Ilmu2 untuk mendekatkan diri dengan Allah itu ada saluran yang tertentu
serta ia memerlukan Guru untuk menerangkan,Terdapat manusia yang porak- peranda hidupnya kerana diganggu syaitan dan jin. Tidak kiralah sama ada terkena sihir atau saka.
Tetapi jangan lupa sebenarnya golongan tersebut juga (syaitan dan jin) mempunyai tugas yang diberikan Allah kepada mereka. Allah berfirman: Jikalau kamu lupa kepada KU maka AKU (Allah) akan menghantarkan syaitan atau jin sebagai teman kamu.
Dan jangan lupa Iblis juga pernah berkata kepada Allah: Demi Kekuasaan mu Ya Allah, aku (iblis) akan menyesatkan umat manusia.
Dengan itu jelas bahawa iblis, syaitan dan jin menyesatkan dan memporak-perandakan manusia dengan Kekuasaan Allah, maksudnya dengan izin Allah, tetapi bukan dengan Kehendak Allah.
Bagaimanakah seseorang itu boleh terlepas daripada gangguan golongan tersebut?…. tidak ada jalan lain, … kecuali kembali kepada Allah.
Syaitan dan jin tidak dapat mengganggu manusia, apabila ‘sempadan’ antara hamba dan Tuhan sudah tiada lagi. Bagaimanakah hendak menghapuskan sempadan tersebut? Itu sesuatu yang amat sulit pula,hanya dengan Kurnianya juga........ lalalalalalalalala........

Solat adalah mikraj orang mukmin. Sudah benarkah kita bermikraj ketika solat. Adakah syarat-syarat mikraj telah kita penuhi semasa solat. Hanya kita sendiri yang dapat menjawabnya, orang lain tidak tahu.

mudah?susah?terlalu susah? kemampuan diri pun saya tidak tahu..yang mana yang satu atau yang dua.. akan saya temuinya..insyaallah.
berfikir dengan hanya memikirkan hal diri.. =__="
Syahadah no.1 ..  Ikut Rasulullah saw..
jalan islam itu tauhid. jalan mukmin itu syahadat

Reply #153 26 December, 2011, 11:49:02 AM
 :)

NAMA: Nor Amanina Abdullah
UMUR: 21 tahun
TARIKH LAHIR: 08/11/1990
TEMPAT LAHIR: Teluk Intan, perak.
TEMPAT BELAJAR SEKARANG: UniKL MICET
ASAL: Sungai Besar, selangor.

Reply #154 13 January, 2012, 10:13:02 PM

NAMA:Noriwany
UMUR:23
TARIKH LAHIR:20.4.1989
TEMPAT LAHIR:HKB
TEMPAT BELAJAR SEKARANG:Gov.
ASAL:Kelantan

nursolehah

  • *
  • "Perbaiki diri dan serulah orang lain"
    • View Profile
Reply #155 13 January, 2012, 10:40:00 PM
 :)
alang2 menyeluk pekasam....

nama : nursolehah
tarikh lahir :30 ogos 1987
tempat lahir :Terengganu
tempat sekarang : Guru Johor

innamal a`malu binniat..... :ins:
Sabda Rasulullah SAW" Tidak berguna hari ini bagiku andai tidak bertambah ilmuku pada hari ini"

Reply #156 18 March, 2012, 06:03:29 PM


NAMA: MUHAMMAD ZAKWAN BIN MOHD ALI
UMUR: 14 TAHUN
TARIKH LAHIR: 21/11/1998
TEMPAT LAHIR: HOSPITAL TENGKU AMPUAN RAHIMAH, KLANG
TEMPAT BELAJAR: SMK SRI ANDALAS
ASAL:KLANG, SELANGOR
H/P: 0176803426

leha

  • *
  • I love Allah and Rasulullah
    • View Profile
Reply #157 25 March, 2012, 05:42:48 PM
 :)

nama : siti nuur zaleha binti rosdiansah
umur  : 19 tahun
tarikh lahir : 29 januari 1993
tempat lahir : hospital besar tawau sabah
tempat belajar : international islamic college, iium gombak kuala lumpur
asal : tawau, sabah.

"jaga diri hiasi peribadi"
-MANUSIA MENILAI DARI PERBUATAN,TETAPI ALLAH S.W.T MENILAI  DARI HATI SEORANG HAMBANYA-

Reply #158 01 November, 2012, 08:34:08 AM
Bismillah.

NAMA: Nur Amalina bt Pakry
UMUR: 19
TARIKH LAHIR: 11 Ogos 1993
TEMPAT LAHIR: Kluang, Johor
TEMPAT BELAJAR SEKARANG: CFS IIUM PJ
ASAL: Pahang

divider3
halaqahforum4