Cuti semester kita...

*

Author Topic: Cuti semester kita...  (Read 4653 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

CAHAYA GIRANG

  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Reply #20 18 June, 2011, 09:42:03 PM
  • Publish
  • salam...salam cuti sem...saya cuti2 sem ni ada lah test kerja di supermarket..tapi sehari kerja besoknya saya sudah berhenti...em...mana tidaknya, tempat solat tiada..pekerja-pekerjanya pun cakap kita qada' sahaja solat..kalau nak solat juga solat di stor tapi kena caver line jangan bagi bos nampak nanti dia marah..em...inilah penagalaman bekerja saya solat dalam keadaan macam tu...

    jadi,,saya sekarang duduk rumah sahaja tolong2 emak dan ajar adik apa yang boleh..

    nazirul razali

    • *
    • Posts: 873
    • HIDUP JIHAD, MATI SYAHID, ALLAH HUAKHBAR.
      • View Profile
    Reply #21 19 June, 2011, 08:47:59 AM
  • Publish
  •  :)

    cuti sem ek....... setiap sem den buat perkara sama je.... tak tido, online..... tak online, makan.... tak makan, setting motor...... tak seting motor, buat ibadah sikit-sikit....... =.="
    <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<
                         <')))))<

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    5 Replies
    3564 Views
    Last post 28 May, 2009, 12:25:26 PM
    by zinniratunnajua
    6 Replies
    2792 Views
    Last post 23 January, 2011, 03:10:55 PM
    by hada_islamic
    16 Replies
    2116 Views
    Last post 01 February, 2012, 09:15:12 AM
    by NurFurqan