Cuti semester kita...

*

Author Topic: Cuti semester kita...  (Read 4749 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

Reply #20 18 June, 2011, 09:42:03 PM
  • Publish
  • salam...salam cuti sem...saya cuti2 sem ni ada lah test kerja di supermarket..tapi sehari kerja besoknya saya sudah berhenti...em...mana tidaknya, tempat solat tiada..pekerja-pekerjanya pun cakap kita qada' sahaja solat..kalau nak solat juga solat di stor tapi kena caver line jangan bagi bos nampak nanti dia marah..em...inilah penagalaman bekerja saya solat dalam keadaan macam tu...

    jadi,,saya sekarang duduk rumah sahaja tolong2 emak dan ajar adik apa yang boleh..

    Reply #21 19 June, 2011, 08:47:59 AM
  • Publish
  •  :)

    cuti sem ek....... setiap sem den buat perkara sama je.... tak tido, online..... tak online, makan.... tak makan, setting motor...... tak seting motor, buat ibadah sikit-sikit....... =.="
    <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<
                         <')))))<

    divider3
    halaqahforum4