Gambar-gambar Tragis/ Tragedi

Author Topic: Gambar-gambar Tragis/ Tragedi  (Read 20071 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

nilabiru

  • *
  • Posts: 338
    • View Profile
Jawab #20 03 March, 2010, 12:28:09 PM
  • Publish Di FB
  • ini pun gambar bahaya ni..dah la helmet xpakai..
    jangan sesekali meniru gaya gambar di atas, memang bahaya..:senyum:..



    sori..ade kesilapan pada ayat di atas.(* gambar di bawah)

    anazahra

    • *
    • Posts: 924
      • View Profile
    Jawab #21 03 March, 2010, 12:44:39 PM
  • Publish Di FB
  • ini pun gambar bahaya ni..dah la helmet xpakai..
    jangan sesekali meniru gaya gambar di atas, memang bahaya..:senyum:..



    cool je lembu tu dapat naik motor..

     oklahtu*

    nilabiru

    • *
    • Posts: 338
      • View Profile
    Jawab #22 03 March, 2010, 04:30:42 PM
  • Publish Di FB
  • Gambar di bawah agak ngeri la jgk..
    sesiapa yg xleh tengok ngeri2, jgn buka ek..









    anazahra

    • *
    • Posts: 924
      • View Profile
    Jawab #23 03 March, 2010, 06:06:35 PM
  • Publish Di FB
  • Allahu Akhbar...

    Kenapa tu??
    Kena gilis helikopter ke..??

    cahaya pencinta

    • *
    • Posts: 1096
    • Dalam pahit hidup, aku merasa manisnya~
      • View Profile
    Jawab #24 03 March, 2010, 06:44:28 PM
  • Publish Di FB
  •  :)

    innalillah..

    Nura`lanur

    • *
    • Posts: 40
    • Salam Ukhuwah...
      • View Profile
    Jawab #25 03 March, 2010, 08:31:37 PM
  • Publish Di FB
  • masyaallah....Takutnya tgk gmbr tu.gmbr ni bkn gmbr drpd negara kita kn?tulah akibatnya...sapa suruh brdiri bwh helikopter..haiii..itulah pdhnya. Menjadi pngjaran wat smua...astaqfirullahhalazim.
    Hidup ini tak selalunya indah,Langit tak selalu cerah,Suram malam tak berbintang,Itulah lukisan alam,Begitu aturan Tuhan…

    sebaikwanita

    • *
    • Posts: 53
    • Cintailah yang Maha Menyintai
      • View Profile
    Jawab #26 03 March, 2010, 11:29:13 PM
  • Publish Di FB
  • Mashaallah ngeriiii.....
    .::: ALLAH did not promise that life would be easy, but HE did promise to go with you..every step of your life, with HIM by your side :::. ^_^

    nilabiru

    • *
    • Posts: 338
      • View Profile
    Jawab #27 04 March, 2010, 12:40:34 AM
  • Publish Di FB
  • gambar di bawah amat mengerikan
    kpd yang lemah semangat, jangan tengok!!..
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...




    ibnuwalidaini

    • *
    • Posts: 2895
    • .:: StiLL iN JoUrNeY tO kNoW AbOuT LiFe ::.
      • View Profile
    Jawab #28 04 March, 2010, 09:31:35 AM
  • Publish Di FB


  • berpantang maut sebelum ajal..tiada kene mengena ngan jalan raya..tapi nak suruh hati2 jangan terlanggar kucing semasa memandu..keh keh
    « Last Edit: 04 March, 2010, 09:37:06 AM by ibnuwalidaini »
    " Semua manusia tahu bagaimana
    hendak bercakap tetapi
    tidak semua orang tahu bila dia
    patut bercakap."

    ibnuwalidaini

    • *
    • Posts: 2895
    • .:: StiLL iN JoUrNeY tO kNoW AbOuT LiFe ::.
      • View Profile
    Jawab #29 04 March, 2010, 09:53:42 AM
  • Publish Di FB
  • ni pun ngeri jugak ni kalau tetiber tengok atas jalanraya..boleh eksiden dibuatnya..


    ibnuwalidaini

    • *
    • Posts: 2895
    • .:: StiLL iN JoUrNeY tO kNoW AbOuT LiFe ::.
      • View Profile
    Jawab #30 04 March, 2010, 10:00:27 AM
  • Publish Di FB
  • nak merempit pun jangan sampai langgar binatang..sian binatang tuh..takder perasaan kebinatangan langsung la..


    nilabiru

    • *
    • Posts: 338
      • View Profile
    Jawab #31 04 March, 2010, 10:12:44 AM
  • Publish Di FB
  • Kemalangan 18SG!







    nilabiru

    • *
    • Posts: 338
      • View Profile
    Jawab #32 04 March, 2010, 10:21:10 AM
  • Publish Di FB
  • Tersangkut!




    nilabiru

    • *
    • Posts: 338
      • View Profile
    Jawab #33 04 March, 2010, 10:30:19 AM
  • Publish Di FB
  • Hati-Hati Di Jalan Raya...Ingatlah Orang Yang Tersayang...





    huda solehah

    • *
    • Posts: 8
      • View Profile
    Jawab #34 04 March, 2010, 12:28:29 PM
  • Publish Di FB
  • masyaAllah,sangat ngeri kematian mereka..Allahhummakhtim lana bi husnil khotimah..wala takhtim 'alaina ya Allah bi suuil khotimah.. mudah-mudahan kesudahan hidup kita dengan husnul khotimah..ameen.

    sara98

    • *
    • Posts: 30
      • View Profile
    Jawab #35 04 March, 2010, 12:49:22 PM
  • Publish Di FB
  • gelinye oklahtu*

    anazahra

    • *
    • Posts: 924
      • View Profile
    Jawab #36 04 March, 2010, 12:56:34 PM
  • Publish Di FB


  • berpantang maut sebelum ajal..tiada kene mengena ngan jalan raya..tapi nak suruh hati2 jangan terlanggar kucing semasa memandu..keh keh


    perghhh...

    cool je kucing ni...
    siap posing lagi..
    berpantang maut sebelum ajal..

    balqisya

    • *
    • Posts: 4
    • hidup untuk mencari kerdhaan ilahi
      • View Profile
    Jawab #37 04 March, 2010, 01:09:32 PM
  • Publish Di FB
  • moga2 ianya tak terjadi pada kita..

    balqisya

    • *
    • Posts: 4
    • hidup untuk mencari kerdhaan ilahi
      • View Profile
    Jawab #38 04 March, 2010, 01:13:41 PM
  • Publish Di FB
  • ya Allah ngerinye..
    mintak2 kite tak mti dlam keadaan macam tukan?
    semoga Allah mati kan kite disamping orang yang tersayang serta mati dlam keadaan iman..
    yang paling penting bersih dari segala dose dan elok sifat macam kite hidup kat dunia dulu

    asri_kl91

    • *
    • Posts: 118
      • View Profile
    Jawab #39 04 March, 2010, 01:15:38 PM
  • Publish Di FB
  • maiaiii dashat... dasyat... moga kita tak ditkdirkan utk mghadapi seperkara yg dtunjukkkannn....bacalah doa naik kenderaan..
    hati2 djalanraya..

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    8 Replies
    4706 Views
    Last post 17 December, 2010, 09:34:56 AM
    by elsanxs
    49 Replies
    5598 Views
    Last post 14 December, 2010, 04:14:55 PM
    by Ummu Fatimah
    30 Replies
    16884 Views
    Last post 27 July, 2013, 12:41:32 AM
    by Ana Tholibah