Gambar-gambar Tragis/ Tragedi - Page 2

*

Author Topic: Gambar-gambar Tragis/ Tragedi  (Read 23393 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

Reply #20 03 March, 2010, 12:28:09 PM
  • Publish
  • ini pun gambar bahaya ni..dah la helmet xpakai..
    jangan sesekali meniru gaya gambar di atas, memang bahaya..:senyum:..


    sori..ade kesilapan pada ayat di atas.(* gambar di bawah)

    Reply #21 03 March, 2010, 12:44:39 PM
  • Publish
  • ini pun gambar bahaya ni..dah la helmet xpakai..
    jangan sesekali meniru gaya gambar di atas, memang bahaya..:senyum:..


    cool je lembu tu dapat naik motor..

     oklahtu*

    Reply #22 03 March, 2010, 04:30:42 PM
  • Publish
  • Gambar di bawah agak ngeri la jgk..
    sesiapa yg xleh tengok ngeri2, jgn buka ek..









    Reply #23 03 March, 2010, 06:06:35 PM
  • Publish
  • Allahu Akhbar...

    Kenapa tu??
    Kena gilis helikopter ke..??

    Reply #24 03 March, 2010, 06:44:28 PM
  • Publish
  •  :)

    innalillah..

    Reply #25 03 March, 2010, 08:31:37 PM
  • Publish
  • masyaallah....Takutnya tgk gmbr tu.gmbr ni bkn gmbr drpd negara kita kn?tulah akibatnya...sapa suruh brdiri bwh helikopter..haiii..itulah pdhnya. Menjadi pngjaran wat smua...astaqfirullahhalazim.
    Hidup ini tak selalunya indah,Langit tak selalu cerah,Suram malam tak berbintang,Itulah lukisan alam,Begitu aturan Tuhan…

    Reply #26 03 March, 2010, 11:29:13 PM
  • Publish
  • Mashaallah ngeriiii.....
    .::: ALLAH did not promise that life would be easy, but HE did promise to go with you..every step of your life, with HIM by your side :::. ^_^

    Reply #27 04 March, 2010, 12:40:34 AM
  • Publish
  • gambar di bawah amat mengerikan
    kpd yang lemah semangat, jangan tengok!!..
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...




    Reply #28 04 March, 2010, 09:31:35 AM
  • Publish


  • berpantang maut sebelum ajal..tiada kene mengena ngan jalan raya..tapi nak suruh hati2 jangan terlanggar kucing semasa memandu..keh keh
    « Last Edit: 04 March, 2010, 09:37:06 AM by ibnuwalidaini »
    " Semua manusia tahu bagaimana
    hendak bercakap tetapi
    tidak semua orang tahu bila dia
    patut bercakap."

    Reply #29 04 March, 2010, 09:53:42 AM
  • Publish
  • ni pun ngeri jugak ni kalau tetiber tengok atas jalanraya..boleh eksiden dibuatnya..


    Reply #30 04 March, 2010, 10:00:27 AM
  • Publish
  • nak merempit pun jangan sampai langgar binatang..sian binatang tuh..takder perasaan kebinatangan langsung la..


    Reply #31 04 March, 2010, 10:12:44 AM
  • Publish
  • Kemalangan 18SG!







    Reply #32 04 March, 2010, 10:21:10 AM
  • Publish
  • Tersangkut!




    Reply #33 04 March, 2010, 10:30:19 AM
  • Publish
  • Hati-Hati Di Jalan Raya...Ingatlah Orang Yang Tersayang...





    Reply #34 04 March, 2010, 12:28:29 PM
  • Publish
  • masyaAllah,sangat ngeri kematian mereka..Allahhummakhtim lana bi husnil khotimah..wala takhtim 'alaina ya Allah bi suuil khotimah.. mudah-mudahan kesudahan hidup kita dengan husnul khotimah..ameen.

    Reply #35 04 March, 2010, 12:49:22 PM
  • Publish
  • gelinye oklahtu*

    Reply #36 04 March, 2010, 12:56:34 PM
  • Publish


  • berpantang maut sebelum ajal..tiada kene mengena ngan jalan raya..tapi nak suruh hati2 jangan terlanggar kucing semasa memandu..keh keh

    perghhh...

    cool je kucing ni...
    siap posing lagi..
    berpantang maut sebelum ajal..

    Reply #37 04 March, 2010, 01:09:32 PM
  • Publish
  • moga2 ianya tak terjadi pada kita..

    Reply #38 04 March, 2010, 01:13:41 PM
  • Publish
  • ya Allah ngerinye..
    mintak2 kite tak mti dlam keadaan macam tukan?
    semoga Allah mati kan kite disamping orang yang tersayang serta mati dlam keadaan iman..
    yang paling penting bersih dari segala dose dan elok sifat macam kite hidup kat dunia dulu

    Reply #39 04 March, 2010, 01:15:38 PM
  • Publish
  • maiaiii dashat... dasyat... moga kita tak ditkdirkan utk mghadapi seperkara yg dtunjukkkannn....bacalah doa naik kenderaan..
    hati2 djalanraya..

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    8 Replies
    5313 Views
    Last post 17 December, 2010, 09:34:56 AM
    by elsanxs
    49 Replies
    6385 Views
    Last post 14 December, 2010, 04:14:55 PM
    by Ummu Fatimah
    30 Replies
    20607 Views
    Last post 27 July, 2013, 12:41:32 AM
    by Ana Tholibah