Gambar-gambar Tragis/ Tragedi

*

Author Topic: Gambar-gambar Tragis/ Tragedi  (Read 22779 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

faa zahra

  • *
  • Posts: 1030
  • pimpin daku menuju jalanNya
    • View Profile
Reply #100 15 May, 2011, 07:14:55 AM
  • Publish
  • http://www.facebook.com/video/video.php?v=112169552143985#

    filem yg lebih real dr rambo


    ni pasal balas dendam ker?? boleh ke buat macam tu kalu kita ni orang islam???
    suara cam ore kite je..ore klate
    selatan thai ker ni??
    sakit rase usus tengok..loya pun ade..
    tapi rase macam tak betul je kalu islam wat macam tu..
    dahla pisau tumpul..walaupun dah mati
    ..jAdIkAn aKu mEncIntAi sEsuAtu yAng mEmbAwA kEpAdA kEcIntAanMU..
    ..salamesrakuntukmuselamanya..

    faa zahra

    • *
    • Posts: 1030
    • pimpin daku menuju jalanNya
      • View Profile
    Reply #101 15 May, 2011, 07:19:21 AM
  • Publish
  • gambar di bawah amat mengerikan
    kpd yang lemah semangat, jangan tengok!!..
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...





    hmmm..construction site memang tempat yang sangat bahaya..
    banyak dah tengok gambar2 cam ni..

    faa zahra

    • *
    • Posts: 1030
    • pimpin daku menuju jalanNya
      • View Profile
    Reply #102 15 May, 2011, 07:26:12 AM
  • Publish
  •  tak sepatutnya jika nak selamat...


    hani muslim

    • *
    • Posts: 847
      • View Profile
    Reply #103 15 May, 2011, 03:35:28 PM
  • Publish
  •  :)
    :sedihnya:..memang mengerikan..:sedihnya:..allahuakhbar..no comment..hmm..seungguhnya ajal dan maut di tangan TUHAN..

    Antagonist

    • *
    • Posts: 196
      • View Profile
    Reply #104 15 May, 2011, 03:36:35 PM
  • Publish
  • http://www.facebook.com/video/video.php?v=112169552143985#

    filem yg lebih real dr rambo


    ni pasal balas dendam ker?? boleh ke buat macam tu kalu kita ni orang islam???
    suara cam ore kite je..ore klate
    selatan thai ker ni??
    sakit rase usus tengok..loya pun ade..
    tapi rase macam tak betul je kalu islam wat macam tu..
    dahla pisau tumpul..walaupun dah mati


    dah tertindas,,,blh je bt gitu

    faa zahra

    • *
    • Posts: 1030
    • pimpin daku menuju jalanNya
      • View Profile
    Reply #105 15 May, 2011, 06:15:18 PM
  • Publish
  • http://www.facebook.com/video/video.php?v=112169552143985#

    filem yg lebih real dr rambo


    ni pasal balas dendam ker?? boleh ke buat macam tu kalu kita ni orang islam???
    suara cam ore kite je..ore klate
    selatan thai ker ni??
    sakit rase usus tengok..loya pun ade..
    tapi rase macam tak betul je kalu islam wat macam tu..
    dahla pisau tumpul..walaupun dah mati


    dah tertindas,,,blh je bt gitu


    ye ke boleh??..diorang wat gitu kite pun wat gitu tak ke 2x5 je
    yng dibunuh tu penentang ker?? jangan bunuh orang awam yang tak bersalah dah..
    walaupun dia dipihak kufar..
    islam ade carenye..
    nak penggal pun penggal sekli putus dah..ni macam sian daging kambing je..hiris2 gitu..
    nak sembelih binatang pun takleh guna pisau tumpul..ngeri tengok..
    macam golongan kufar yang buat kat oarng islam agaknye lebih kurang ginila..terlalu kejam..
    jadi kita jangan jadi macam mereka..

    hani muslim

    • *
    • Posts: 847
      • View Profile
    Reply #106 13 June, 2011, 05:01:51 PM
  • Publish
  •  :)


    huh..menakutkan semua gambar-gambar ni..tragis bebenor..ingat lagi dulu peristiwa sebab kain sari,nyawa melayang..kain sari dia tersekat kat tayar treler..huh..

    keju

    • *
    • Posts: 959
      • View Profile
    Reply #107 14 June, 2011, 12:19:38 AM
  • Publish
  • Kalau keju dok tengok gambar gambar nih alamat tak tidor laaa malam nii.

    Rasa nak muntah dan perut jadi roller coster...

    faa zahra

    • *
    • Posts: 1030
    • pimpin daku menuju jalanNya
      • View Profile
    Reply #108 14 June, 2011, 12:21:40 AM
  • Publish
  • Kalau keju dok tengok gambar gambar nih alamat tak tidor laaa malam nii.

    Rasa nak muntah dan perut jadi roller coster...

    tragis juga tu keju..
    dah jadi roller coster leh le jerit kuat2

    faa zahra

    • *
    • Posts: 1030
    • pimpin daku menuju jalanNya
      • View Profile
    Reply #109 14 June, 2011, 12:29:07 AM
  • Publish
  • ni kategori tragis tak??? entahla..paham2kan

    TONTON ye:


    bintun hawa

    • *
    • Posts: 5
      • View Profile
    Reply #110 14 June, 2011, 12:32:09 AM
  • Publish
  • erm..tringt time g clas driving td..mcm2 gmbr yg mngerikan cikgu tnjuk td..yg pling cdeh ble tgk ad diantara mgse 2 dr klangan kanak2 n ibu mngandung..cdeh sgt..:sedihnya:..na'uzubillah min zalik

    Izzah0404

    • *
    • Posts: 653
    • o()xxxx[{::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::>
      • View Profile
    Reply #111 14 June, 2011, 01:03:45 AM
  • Publish


  • Fuhhhh....sangat tragis!!!
    kena makan sampai tinggal rangka je
    [warning]I AM NOT WHO I THINK I AM. I AM NOT WHO YOU THINK I AM. I AM WHO I THINK YOU THINK I AM[/warning]

    faa zahra

    • *
    • Posts: 1030
    • pimpin daku menuju jalanNya
      • View Profile
    Reply #112 14 June, 2011, 01:08:31 AM
  • Publish


  • Fuhhhh....sangat tragis!!!
    kena makan sampai tinggal rangka je


    ni tragis tahap lawak dah..
    :ketawa:(tak tahan nak gelak..hilng rase sakit den)
    :senyum:

    Riot_heroes

    • *
    • Posts: 595
    • IMMORTALITY
      • View Profile
    Reply #113 14 June, 2011, 01:25:34 AM
  • Publish
  • tidur le cik Faa ..... sakit ke meh saya ubat kan ....
    You'll Never Walk Alone

     Akaun Akhirat Anda No: CIMB 01180004462058 Halaqah Net Services

    Izzah0404

    • *
    • Posts: 653
    • o()xxxx[{::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::>
      • View Profile
    Reply #114 14 June, 2011, 09:55:55 PM
  • Publish
  • Kepala terbelah dua selepas terjun sungai tetapi masih nyawa-nyawa ikan.

    kepala terbelah.3gp

    faa zahra

    • *
    • Posts: 1030
    • pimpin daku menuju jalanNya
      • View Profile
    Reply #115 14 June, 2011, 09:58:00 PM
  • Publish
  • tidur le cik Faa ..... sakit ke meh saya ubat kan ....

    bile mte tertutup moge lena
    ye pak yot..
    segalanya atas RahmatNYA..
    thankx pesan..

    imanhilmi

    • *
    • Posts: 489
    • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
      • View Profile
    Reply #116 15 June, 2011, 11:54:18 AM
  • Publish
  • Huh..memang tragis  ..ngerinya... tapi lebih tragis lagi bila cb di tutup..
    siapalah yang mencetuskan peristiwa tragis sampai cb di tutup lama macam ni..
    tak kisahlah...redha saja la..Alhamdullilah..hee..
    aku tak takut nerakaNYA..aku tak cari syurgaNYA..yang ku rindu adalah cintaNYA

    faa zahra

    • *
    • Posts: 1030
    • pimpin daku menuju jalanNya
      • View Profile
    Reply #117 15 June, 2011, 01:02:46 PM
  • Publish
  • Huh..memang tragis  ..ngerinya... tapi lebih tragis lagi bila cb di tutup..
    siapalah yang mencetuskan peristiwa tragis sampai cb di tutup lama macam ni..
    tak kisahlah...redha saja la..Alhamdullilah..hee..


    memang tragissss...
    tapi iman memag kelako..baguss

    imanhilmi

    • *
    • Posts: 489
    • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
      • View Profile
    Reply #118 15 June, 2011, 01:48:32 PM
  • Publish
  • Huh..memang tragis  ..ngerinya... tapi lebih tragis lagi bila cb di tutup..
    siapalah yang mencetuskan peristiwa tragis sampai cb di tutup lama macam ni..
    tak kisahlah...redha saja la..Alhamdullilah..hee..


    memang tragissss...
    tapi iman memag kelako..baguss
    hee..sukalah kak faa ..kan..saya dah tak boleh kacau akak lagi..kan..
    seandainya cb telah ditutup selamanya..saya mohon maaf atas semua kesilapan
    tulisan jika ada terkasar bahasa dan menguris perasaan halaqian lain, mod dan admin.
    Sesungguhnya saya hamba yang lemah..huuuuu

    Izzah0404

    • *
    • Posts: 653
    • o()xxxx[{::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::>
      • View Profile
    Reply #119 15 June, 2011, 01:53:12 PM
  • Publish
  • hee..sukalah kak faa ..kan..saya dah tak boleh kacau akak lagi..kan..
    seandainya cb telah ditutup selamanya..saya mohon maaf atas semua kesilapan
    tulisan jika ada terkasar bahasa dan menguris perasaan halaqian lain, mod dan admin.
    Sesungguhnya saya hamba yang lemah..huuuuu
    Itu dia.....kata2 tragis dari imanhilmi

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    8 Replies
    5159 Views
    Last post 17 December, 2010, 09:34:56 AM
    by elsanxs
    49 Replies
    6257 Views
    Last post 14 December, 2010, 04:14:55 PM
    by Ummu Fatimah
    30 Replies
    20049 Views
    Last post 27 July, 2013, 12:41:32 AM
    by Ana Tholibah