Forum > Mistik

Tafsir Mimpi

<< < (96/389) > >>

22syaaban:
Salam...

baru sebentar tadi sy bangun dari tidur... didalam tidur tersebut, sy telah bermimpi terdapat ular dibilik saya...
saya cuba menghalaunya, kemudian ular tersebut terjatuh ditangan saya... lalu saya melemparkannya keluar tingkap...
selepas itu, baru sy perasan bahawa saya telah dipatuk ular tersebut...

mimpi ini agak memberi kemusykilan kepada saya kerana berkait dengan ular... diharap ada yg sudi membantu...
jikalau boleh terus emailkan pada saya lebih baik...

Nur^ Iman:

--- Quote from: 22syaaban on 08 November, 2010, 10:13:36 AM ---Salam...

baru sebentar tadi sy bangun dari tidur... didalam tidur tersebut, sy telah bermimpi terdapat ular dibilik saya...
saya cuba menghalaunya, kemudian ular tersebut terjatuh ditangan saya... lalu saya melemparkannya keluar tingkap...
selepas itu, baru sy perasan bahawa saya telah dipatuk ular tersebut...

mimpi ini agak memberi kemusykilan kepada saya kerana berkait dengan ular... diharap ada yg sudi membantu...
jikalau boleh terus emailkan pada saya lebih baik...

--- End quote ---

selalunya itu ada orang nak melamar kamu..kamu akan kahwin..selalunya lah..banyak orang cakap macam tu..kalau tak tanya dr. fadzillah kamsah

azrinkun:
tanda ular itu tandanya bukan ada orang melamar ..itu tandanya anda disihir..

hambasepi:
biasanya mimpi mengenai ular, berkaitan dengan sihir... wallahua'lam...
berdoa bebnyak supaya dijauhkan musibah...insyaallah..

Nur^ Iman:
ish takde lah..saya pernah mimpi ular ni..ok je..banyak lagi tu..mimpi ni mainan tidur je..entah..tanya dr. fadzillah kamsah

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version