Salam kepada Para Remaja

*

Author Topic: Salam kepada Para Remaja  (Read 11496 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

imanhilmi

  • *
  • Posts: 489
  • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
    • View Profile
Reply #60 23 March, 2011, 05:07:50 PM
  • Publish
  • Lis..copy paste dari otak sendiri..
    sebab tu ada orang kata merepek...tak menghayati la tu...
    aku tak takut nerakaNYA..aku tak cari syurgaNYA..yang ku rindu adalah cintaNYA

    lislam

    • *
    • Posts: 882
      • View Profile
    Reply #61 23 March, 2011, 05:09:15 PM
  • Publish
  • Lis..copy paste dari otak sendiri..
    sebab tu ada orang kata merepek...tak menghayati la tu...

    garang nya.....merah sampai tulis nama lis.....aduiiii...asif jiddan

    putri_hambali

    • *
    • Posts: 1048
    • menjadi isteri dan mujahidah solehah impian diriku
      • View Profile
    Reply #62 23 March, 2011, 05:12:21 PM
  • Publish

  • TIDAK............!!! tahun depan kene mengundi............ uhuhhuuu..........

    Assalamualaikum..

    Kalau taknak mengundi..boleh tak?
    Maafkan putri..
    Ya Allah..semoga diriku ini menjadi anak yang solehah pada kedua ibu bapaku dan isteri solehah pada suamiku..dan menjadi ibu yang mithali pada anak-anaku..amin,amin,ya rabbal alamin..

    lislam

    • *
    • Posts: 882
      • View Profile
    Reply #63 23 March, 2011, 05:13:54 PM
  • Publish

  • TIDAK............!!! tahun depan kene mengundi............ uhuhhuuu..........

    Assalamualaikum..

    Kalau taknak mengundi..boleh tak?
    Maafkan putri..
    ermm.....nape nye kak putri tak nak mengundi?

    imanhilmi

    • *
    • Posts: 489
    • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
      • View Profile
    Reply #64 23 March, 2011, 05:14:22 PM
  • Publish
  • Lis..copy paste dari otak sendiri..
    sebab tu ada orang kata merepek...tak menghayati la tu...

    garang nya.....merah sampai tulis nama lis.....aduiiii...asif jiddan
    tak marah la...ingatkan nak lebih spesifikasi...
    aduhai..disalah tafsir pulak...tak tercapai maksud..okaja*

    lislam

    • *
    • Posts: 882
      • View Profile
    Reply #65 23 March, 2011, 05:16:05 PM
  • Publish
  • Lis..copy paste dari otak sendiri..
    sebab tu ada orang kata merepek...tak menghayati la tu...

    garang nya.....merah sampai tulis nama lis.....aduiiii...asif jiddan
    tak marah la...ingatkan nak lebih spesifikasi...
    aduhai..disalah tafsir pulak...tak tercapai maksud..okaja*

    la tak marak ke?aduii....tak berjaya la lis buat iman marah...tak tercapai goal ku

    putri_hambali

    • *
    • Posts: 1048
    • menjadi isteri dan mujahidah solehah impian diriku
      • View Profile
    Reply #66 23 March, 2011, 05:17:56 PM
  • Publish
  • ermm.....nape nye kak putri tak nak mengundi?

    Assalamualaikum..

    Sebab kak putri tak tahu nak pilih parti mana...
    Takut tersalah pilih parti..huhuhuhu :'(

    lislam

    • *
    • Posts: 882
      • View Profile
    Reply #67 23 March, 2011, 05:20:17 PM
  • Publish
  • ermm.....nape nye kak putri tak nak mengundi?

    Assalamualaikum..

    Sebab kak putri tak tahu nak pilih parti mana...
    Takut tersalah pilih parti..huhuhuhu :'(
    ermm......yakin lah kak putri....buat istikarrah dulu.....:senyum:

    putri_hambali

    • *
    • Posts: 1048
    • menjadi isteri dan mujahidah solehah impian diriku
      • View Profile
    Reply #68 23 March, 2011, 05:22:34 PM
  • Publish
  • Assalamualaikum..

    InsyaAllah,tapi mungkin tak mengundi kot..
    Adik lislam mengundi ke nanti?

    lislam

    • *
    • Posts: 882
      • View Profile
    Reply #69 23 March, 2011, 05:23:38 PM
  • Publish
  • Assalamualaikum..

    InsyaAllah,tapi mungkin tak mengundi kot..
    Adik lislam mengundi ke nanti?
    akak jangan akak.....undi lah....ana insyaallah undi....kalau ade umur yang panjang

    imanhilmi

    • *
    • Posts: 489
    • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
      • View Profile
    Reply #70 23 March, 2011, 05:30:36 PM
  • Publish
  • Assalamualaikum..

    InsyaAllah,tapi mungkin tak mengundi kot..
    Adik lislam mengundi ke nanti?
    akak jangan akak.....undi lah....ana insyaallah undi....kalau ade umur yang panjang
    tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
    mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?

    lislam

    • *
    • Posts: 882
      • View Profile
    Reply #71 23 March, 2011, 05:35:39 PM
  • Publish
  • Assalamualaikum..

    InsyaAllah,tapi mungkin tak mengundi kot..
    Adik lislam mengundi ke nanti?
    akak jangan akak.....undi lah....ana insyaallah undi....kalau ade umur yang panjang
    tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
    mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?

    ehh.....ingat kan kate tuh dah tahu ade ke tidok?aduiii

    putri_hambali

    • *
    • Posts: 1048
    • menjadi isteri dan mujahidah solehah impian diriku
      • View Profile
    Reply #72 23 March, 2011, 05:48:08 PM
  • Publish

  • tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
    mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?


    Assalamualaikum..

    kenapa imanhilmi macam marah..
    putri taknak mengundi...
    itu hak putri..
    maafkan putri..assalamualaikum


    lislam

    • *
    • Posts: 882
      • View Profile
    Reply #73 23 March, 2011, 06:25:57 PM
  • Publish

  • tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
    mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?


    Assalamualaikum..

    kenapa imanhilmi macam marah..
    putri taknak mengundi...
    itu hak putri..
    maafkan putri..assalamualaikum
    akak,iman bukan nye marah
    dia memang lagu tu
    aduiii

    hairilnua

    • *
    • Posts: 1052
    • Allahuakbar....!!
      • View Profile
    Reply #74 24 March, 2011, 03:41:22 AM
  • Publish
  • x phm aku topic ni..dari page 1 smpai 4 aku baca..pe pun aku x pahm.. cite umo lah,, wawasan lah.. cite byk..bg bukti tengokkkk....

    [warning]Ulasan Moderator
    ~ Perhatian ~
    Mohon gunakan ejaan yang betul pada kiriman-kiriman anda pada masa akan datang. Terima kasih.[/warning]
    Aku insan yg agak selambe..
    X pndai jaga hati orang..
    Suke cari pasal..

    Jangan call @ sms :  0193587327(hehehhe)
    http://hairilnua.blogspot.com
    Ada Brani?

    hairilnua

    • *
    • Posts: 1052
    • Allahuakbar....!!
      • View Profile
    Reply #75 24 March, 2011, 03:44:54 AM
  • Publish
  • tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
    mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?


    tiap orang ade hak untuk x mngundi.. ape plak nak baran2 ni.. kecoh la bro..


    imanhilmi

    • *
    • Posts: 489
    • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
      • View Profile
    Reply #76 24 March, 2011, 08:13:48 AM
  • Publish
  • tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
    mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?


    tiap orang ade hak untuk x mngundi.. ape plak nak baran2 ni.. kecoh la bro..
    Tulisan saya nampak macam marah ke?..baran?....silap tafsir tu..
    "hak untuk tidak mengundi"...suka hati lah kalau nak hak yang macam tu...
    negara komunis dan negara belum bertamadun memang rakyat di beri hak
    untuk tidak mengundi..tak de lah kecoh sangat kan..bro..
    we are family..cool bro..baguss

    muslimah90

    • *
    • Posts: 55
    • salam ukhwa fillah abadan abada.....
      • View Profile
    Reply #77 24 March, 2011, 08:37:51 AM
  • Publish
  •  :)
    pada pendapat saya sebagai pelajar jurusan politik, keluar mengundi adalah perlu bagi semua rakyat yang telahpun berdaftar. ini kerana kita negara demokrasi dan rakyat itulah penentu siapa yang layak memimpin dan mentadbir negara.

    kasihiro

    • *
    • Posts: 565
    • Beliau selalu ingat kita...kita lupa padanya..:(
      • View Profile
    Reply #78 24 March, 2011, 12:03:05 PM
  • Publish
  • ermm.....nape nye kak putri tak nak mengundi?

    Assalamualaikum..

    Sebab kak putri tak tahu nak pilih parti mana...
    Takut tersalah pilih parti..huhuhuhu :'(

    owhh...no hal la kak..

    akak buat parti sendiri...sokong diri sendiri..heeee

    kasihiro

    • *
    • Posts: 565
    • Beliau selalu ingat kita...kita lupa padanya..:(
      • View Profile
    Reply #79 24 March, 2011, 12:04:56 PM
  • Publish
  • Assalamualaikum..

    InsyaAllah,tapi mungkin tak mengundi kot..
    Adik lislam mengundi ke nanti?
    akak jangan akak.....undi lah....ana insyaallah undi....kalau ade umur yang panjang
    tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
    mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?



    ada masalah apa kalau tak mengundi?
    jadi isu pulak...huh

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    6 Replies
    2356 Views
    Last post 03 November, 2009, 10:30:36 PM
    by Fadzil_harvard
    0 Replies
    2419 Views
    Last post 15 October, 2009, 05:54:53 PM
    by Qishashul
    5 Replies
    1255 Views
    Last post 14 October, 2012, 11:29:05 PM
    by afiQoh