Salam kepada Para Remaja

Author Topic: Salam kepada Para Remaja  (Read 18853 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

imanhilmi

  • *
  • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
    • View Profile
Reply #60 23 March, 2011, 05:07:50 PM
Lis..copy paste dari otak sendiri..
sebab tu ada orang kata merepek...tak menghayati la tu...
aku tak takut nerakaNYA..aku tak cari syurgaNYA..yang ku rindu adalah cintaNYA

Reply #61 23 March, 2011, 05:09:15 PM
Lis..copy paste dari otak sendiri..
sebab tu ada orang kata merepek...tak menghayati la tu...

garang nya.....merah sampai tulis nama lis.....aduiiii...asif jiddan

putri_hambali

  • *
  • menjadi isteri dan mujahidah solehah impian diriku
    • View Profile
Reply #62 23 March, 2011, 05:12:21 PM

TIDAK............!!! tahun depan kene mengundi............ uhuhhuuu..........

Assalamualaikum..

Kalau taknak mengundi..boleh tak?
Maafkan putri..
Ya Allah..semoga diriku ini menjadi anak yang solehah pada kedua ibu bapaku dan isteri solehah pada suamiku..dan menjadi ibu yang mithali pada anak-anaku..amin,amin,ya rabbal alamin..

Reply #63 23 March, 2011, 05:13:54 PM

TIDAK............!!! tahun depan kene mengundi............ uhuhhuuu..........

Assalamualaikum..

Kalau taknak mengundi..boleh tak?
Maafkan putri..
ermm.....nape nye kak putri tak nak mengundi?

imanhilmi

  • *
  • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
    • View Profile
Reply #64 23 March, 2011, 05:14:22 PM
Lis..copy paste dari otak sendiri..
sebab tu ada orang kata merepek...tak menghayati la tu...

garang nya.....merah sampai tulis nama lis.....aduiiii...asif jiddan
tak marah la...ingatkan nak lebih spesifikasi...
aduhai..disalah tafsir pulak...tak tercapai maksud..okaja*

Reply #65 23 March, 2011, 05:16:05 PM
Lis..copy paste dari otak sendiri..
sebab tu ada orang kata merepek...tak menghayati la tu...

garang nya.....merah sampai tulis nama lis.....aduiiii...asif jiddan
tak marah la...ingatkan nak lebih spesifikasi...
aduhai..disalah tafsir pulak...tak tercapai maksud..okaja*

la tak marak ke?aduii....tak berjaya la lis buat iman marah...tak tercapai goal ku

putri_hambali

  • *
  • menjadi isteri dan mujahidah solehah impian diriku
    • View Profile
Reply #66 23 March, 2011, 05:17:56 PM
ermm.....nape nye kak putri tak nak mengundi?

Assalamualaikum..

Sebab kak putri tak tahu nak pilih parti mana...
Takut tersalah pilih parti..huhuhuhu :'(

Reply #67 23 March, 2011, 05:20:17 PM
ermm.....nape nye kak putri tak nak mengundi?

Assalamualaikum..

Sebab kak putri tak tahu nak pilih parti mana...
Takut tersalah pilih parti..huhuhuhu :'(
ermm......yakin lah kak putri....buat istikarrah dulu.....:senyum:

putri_hambali

  • *
  • menjadi isteri dan mujahidah solehah impian diriku
    • View Profile
Reply #68 23 March, 2011, 05:22:34 PM
Assalamualaikum..

InsyaAllah,tapi mungkin tak mengundi kot..
Adik lislam mengundi ke nanti?

Reply #69 23 March, 2011, 05:23:38 PM
Assalamualaikum..

InsyaAllah,tapi mungkin tak mengundi kot..
Adik lislam mengundi ke nanti?
akak jangan akak.....undi lah....ana insyaallah undi....kalau ade umur yang panjang

imanhilmi

  • *
  • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
    • View Profile
Reply #70 23 March, 2011, 05:30:36 PM
Assalamualaikum..

InsyaAllah,tapi mungkin tak mengundi kot..
Adik lislam mengundi ke nanti?
akak jangan akak.....undi lah....ana insyaallah undi....kalau ade umur yang panjang
tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?

Reply #71 23 March, 2011, 05:35:39 PM
Assalamualaikum..

InsyaAllah,tapi mungkin tak mengundi kot..
Adik lislam mengundi ke nanti?
akak jangan akak.....undi lah....ana insyaallah undi....kalau ade umur yang panjang
tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?

ehh.....ingat kan kate tuh dah tahu ade ke tidok?aduiii

putri_hambali

  • *
  • menjadi isteri dan mujahidah solehah impian diriku
    • View Profile
Reply #72 23 March, 2011, 05:48:08 PM

tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?


Assalamualaikum..

kenapa imanhilmi macam marah..
putri taknak mengundi...
itu hak putri..
maafkan putri..assalamualaikum


Reply #73 23 March, 2011, 06:25:57 PM

tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?


Assalamualaikum..

kenapa imanhilmi macam marah..
putri taknak mengundi...
itu hak putri..
maafkan putri..assalamualaikum
akak,iman bukan nye marah
dia memang lagu tu
aduiii

hairilnua

  • *
  • Allahuakbar....!!
    • View Profile
Reply #74 24 March, 2011, 03:41:22 AM
x phm aku topic ni..dari page 1 smpai 4 aku baca..pe pun aku x pahm.. cite umo lah,, wawasan lah.. cite byk..bg bukti tengokkkk....

[warning]Ulasan Moderator
~ Perhatian ~
Mohon gunakan ejaan yang betul pada kiriman-kiriman anda pada masa akan datang. Terima kasih.[/warning]
Aku insan yg agak selambe..
X pndai jaga hati orang..
Suke cari pasal..

Jangan call @ sms :  0193587327(hehehhe)
http://hairilnua.blogspot.com
Ada Brani?

hairilnua

  • *
  • Allahuakbar....!!
    • View Profile
Reply #75 24 March, 2011, 03:44:54 AM
tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?


tiap orang ade hak untuk x mngundi.. ape plak nak baran2 ni.. kecoh la bro..


imanhilmi

  • *
  • LA DIINA LIMAN LA AQLA LAH
    • View Profile
Reply #76 24 March, 2011, 08:13:48 AM
tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?


tiap orang ade hak untuk x mngundi.. ape plak nak baran2 ni.. kecoh la bro..
Tulisan saya nampak macam marah ke?..baran?....silap tafsir tu..
"hak untuk tidak mengundi"...suka hati lah kalau nak hak yang macam tu...
negara komunis dan negara belum bertamadun memang rakyat di beri hak
untuk tidak mengundi..tak de lah kecoh sangat kan..bro..
we are family..cool bro..baguss

muslimah90

  • *
  • salam ukhwa fillah abadan abada.....
    • View Profile
Reply #77 24 March, 2011, 08:37:51 AM
 :)
pada pendapat saya sebagai pelajar jurusan politik, keluar mengundi adalah perlu bagi semua rakyat yang telahpun berdaftar. ini kerana kita negara demokrasi dan rakyat itulah penentu siapa yang layak memimpin dan mentadbir negara.

kasihiro

  • *
  • Beliau selalu ingat kita...kita lupa padanya..:(
    • View Profile
Reply #78 24 March, 2011, 12:03:05 PM
ermm.....nape nye kak putri tak nak mengundi?

Assalamualaikum..

Sebab kak putri tak tahu nak pilih parti mana...
Takut tersalah pilih parti..huhuhuhu :'(

owhh...no hal la kak..

akak buat parti sendiri...sokong diri sendiri..heeee

kasihiro

  • *
  • Beliau selalu ingat kita...kita lupa padanya..:(
    • View Profile
Reply #79 24 March, 2011, 12:04:56 PM
Assalamualaikum..

InsyaAllah,tapi mungkin tak mengundi kot..
Adik lislam mengundi ke nanti?
akak jangan akak.....undi lah....ana insyaallah undi....kalau ade umur yang panjang
tak mengundi tak payah duduk malaysia..gi ler pindah
mana mana negara  ...yang tak ada pilihanraya...ada ke?



ada masalah apa kalau tak mengundi?
jadi isu pulak...huh

divider3
halaqahforum4