Ruangan Ucapan Ulangtahun Hari Lahir...

*

Author Topic: Ruangan Ucapan Ulangtahun Hari Lahir...  (Read 162552 times)

0 Halaqian and 3 Guests are viewing this topic.

16 March, 2008, 02:11:23 AM
  • Publish
  • Sampaikan ucapan anda kepada sahabat halaqian disini...

    ....teman mulakan yerk..utk yang terdekat nih...17/3/2008...avvereous..selamat ulangtahun kelahiran yerk..tarikh besday miker samer ngan besday mak teman..nak ucap utk mak teman samer la..Mak...selamat ulang tahun kelahiran dari anakanda..kot2 la dia nak baca kat sini..
    « Last Edit: 25 May, 2009, 02:18:23 AM by hairil.abubakar »
    " Semua manusia tahu bagaimana
    hendak bercakap tetapi
    tidak semua orang tahu bila dia
    patut bercakap."

    Reply #1 16 March, 2008, 07:45:39 AM
  • Publish
  • eid milad buat semua shbt2 halaqah yang lahir bulan ni same ada bulan march ataupun rabiul awal...

    smoga dengan peningkatan umur ni, maka akan meningkatlah same dengan keimanan dan amalan...

    dan perlu juga diingat bhw, bila meningkat amalan, maka makin meningkatlah diri kita dengan KEMATIAN...


    dan juga...khamis ni, 12 Rabiul Awal adalah Maulidur Rasul...


    wallahu a'lam
    kadang-kadang keadaan sukar untuk dimengertikan, ditafsirkan........

    maka kembara diteruskan...

    Ya Allah....redhailah perjalananku...

    Reply #2 16 March, 2008, 11:33:32 PM
  • Publish
  • Sampaikan ucapan anda kepada sahabat halaqian disini...

    ....teman mulakan yerk..utk yang terdekat nih...17/3/2008...avvereous..selamat ulangtahun kelahiran yerk..tarikh besday miker samer ngan besday mak teman..nak ucap utk mak teman samer la..Mak...selamat ulang tahun kelahiran dari anakanda..kot2 la dia nak baca kat sini..

    wallah..sungguh berpengatahuan IT emak miker ye ibnu ;) muga sentiasa dalam khair hendaknya miker sekeluarga terutama ibu miker (birthday girl)...

    buat avvereous...sanah helwah ya akh!
    I believe in Islam like the sun rising, not because I can see it, but because by it I see everything else.

    Reply #3 17 March, 2008, 07:32:02 AM
  • Publish
  •  :)

    wah pak ibnu buka topik baru...
    muga ruang ucapan ini akan mengeratkan ukwah sesama halaqian...

    Selamat hari ulang tahun kelahiran avvereous ke 25..Moga sentiasa berada dalam rahmat Allah...

    P/ss..teman dlu kecik2 kene pakse potong kek..:senyum:..ntah nape mood mase tu..dah abis tetamu balik, bru teman potong yg dah tinggal beberape potong tu...~~hu kenangan...
    *Image Removed*
    Ya ALLAH, jadikan aku wanita yang solehah...yang baik di antara yang terbaik...dan kurniakan aku pendamping yang baik...
    dlm mendapatkan sesuatu yang terbaik dariMu...
    Amin...

    Reply #4 21 March, 2008, 01:32:27 AM
  • Publish
  • Selamat ulng thn klhran utk..man_ana dan mencari_sinar..Smoga kalian sntiasa bjya dlm hdp kalian..Tman wish je la ye..Nak bg hdiah duit xde..:senyum:..

    P/s - syukran kak zaiti..Ai faseh..Pehal ptong kek yg tlah dpotng..:senyum:..

    NoZaBiZz

    Reply #5 21 March, 2008, 03:59:16 PM
  • Publish
  • faseh nie pemalu banget ustaz ibnu... tue yg dia tak nak potong depan org tue agaknye.. pemalu sgt sampai za pun malu bile jumpa or nak cakap ngan dia... muslimah2 halaqah nie ramai banget yg pemalu. kalau ngan thirah lagi pemalu... :senyum:, tapi ada gak muslimah2 halaqah nie bila berjumpa tak ingat dunia...

    Reply #6 21 March, 2008, 04:41:03 PM
  • Publish
  • Tarikh lahir Islam kalau boleh sebutkan juga... ISLAM SENTIASA DI HATI

    ustaz punya bithday 19/2/1978 Masihi = 12 Rabii'ul Awwal 1398 Hijri

    sila tukar tarikh di sini http://halaqah.net/v10/index.php?action=tukartarikh
    ISLAM untuk semua

    - Pentadbiran
    - Pondok Tahfiz

    NoZaBiZz

    Reply #7 21 March, 2008, 05:40:52 PM
  • Publish
  • oh ye ker... semalam lah birthday ustaz. happy birthday ustaz... semoga menjadi kumbang aspirasi setiap mujahid

    Reply #8 21 March, 2008, 06:09:28 PM
  • Publish
  • faseh nie pemalu banget ustaz ibnu... tue yg dia tak nak potong depan org tue agaknye.. pemalu sgt sampai za pun malu bile jumpa or nak cakap ngan dia... muslimah2 halaqah nie ramai banget yg pemalu. kalau ngan thirah lagi pemalu... :senyum:, tapi ada gak muslimah2 halaqah nie bila berjumpa tak ingat dunia...

    apasal aku terasa pedas ni..he eh he

    Reply #9 27 March, 2008, 03:48:50 AM
  • Publish
  • selamat menyambut ulangtahun kelahiran utk anis najihah dan plankton...semoga cita2 kalian akan menjadi kenyataan..membangun bersama islam insya Allah..

    Reply #10 27 March, 2008, 07:32:49 AM
  • Publish
  • faseh nie pemalu banget ustaz ibnu... tue yg dia tak nak potong depan org tue agaknye.. pemalu sgt sampai za pun malu bile jumpa or nak cakap ngan dia... muslimah2 halaqah nie ramai banget yg pemalu. kalau ngan thirah lagi pemalu... :senyum:, tapi ada gak muslimah2 halaqah nie bila berjumpa tak ingat dunia...

    yer ker pemalu...malu potong kek x per lagi...
    malu bertanyer sosat jalan...hu

    apasal aku terasa pedas ni..he eh he

    ana klau makan x pedas, x sah...

    Tarikh lahir Islam kalau boleh sebutkan juga... ISLAM SENTIASA DI HATI

    ustaz punya bithday 19/2/1978 Masihi = 12 Rabii'ul Awwal 1398 Hijri

    sila tukar tarikh di sini http://halaqah.net/v10/index.php?action=tukartarikh

    ni kire sama dengan kelahiran Rasulullah s.a.w  :syukur:

    Reply #11 01 April, 2008, 08:31:43 AM
  • Publish
  • selamat menyambut ulangtahun kelahiran utk saussan_saffanah dan aye...semoga cita2 kalian akan menjadi kenyataan..membangun bersama islam insya Allah..

    Reply #12 01 April, 2008, 09:53:47 PM
  • Publish
  • Husna...dah nak masuk 2/4 dah ni..ingat tak aper jdi pada 2/4 17tahun yang dulu..ingat??? amboi terernya dia ingat saat dia dilahirkan..:senyum:..aper2 pun nak ucap selamat ulangtahun kelahuran utk husna..semoga sentiasa ceria dalam mendepani masalah di dunia ini..

    Reply #13 02 April, 2008, 12:48:52 AM
  • Publish
  • tarikh lahir mike bile ye pak ibnu??:senyum:..
    em, lame tak IM ngn pak ibnu..bz benor sahabat ana yg sorg ni ye..:sedihnya:..
    takpe, teruskan perjuangan..kami sahabat2 sentiasa mendoakan kesejahteraan pak ibnu.. ^_^
    Live as a real Khalifa..

    Reply #14 02 April, 2008, 06:41:30 AM
  • Publish
  • tarikh lahir teman setiap kali salji turun..ahakkkzzz macam citer korea pulak...:ketawa:...insya Allah akan sampai tarikh tu nanti..rajin2 la cek kat halaqah..:senyum:..kasi surprise sama sahabat teman ni sket..bila dah tau nanti siap2kan la hadiah yerk..paling kurang pun henpon N95 ker..materialistik betui teman nih..:senyum:

    Reply #15 02 April, 2008, 11:52:56 AM
  • Publish
  • looo..kene check sendiri ke??
    em, kalo teman terlepas pandang tarikh tu nanti, jgn heran la klu tak berhadiah dari teman pak ibnu aritu ye..kehkehkeh
    N95 erk, boleh2..boleh jalan..kehkehkeh..em, kalo stkt housing N95 leh je teman bg.. ^_^
    gurau2 je pak ibnu..
    pape pun insyaAllah, kalo kami sahabat2 ternampak tarikh tu, sampai lah hadiah utk pak ibnu (yg selalunye, hadiah2 tu hnye berupa ucapan selamat..kehkehkeh)
    em, ila alliqa'.. ^_^

    Reply #16 02 April, 2008, 09:24:02 PM
  • Publish
  • tarikh lahir teman setiap kali salji turun..ahakkkzzz macam citer korea pulak...:ketawa:...insya Allah akan sampai tarikh tu nanti..rajin2 la cek kat halaqah..:senyum:..kasi surprise sama sahabat teman ni sket..bila dah tau nanti siap2kan la hadiah yerk..paling kurang pun henpon N95 ker..materialistik betui teman nih..:senyum:
    kalu talipun plastik nak tak..:senyum:..anda telah menukar lokasi nampaknya pak ibnu.. berpijak ke bumi yang nyata..
    jika kita tidak sabar dengan apa yang disukai maka bagaimana kita dapat bersabar dengan apa yang dibenci??

    Reply #17 02 April, 2008, 11:58:27 PM
  • Publish
  • waaa....lokasi teman sedang diintip..:senyum:...lokasi tetap sama..cuma berpindah tapak jer..tetap harapnya dibawah lindungan rahmat Allah...
    cik seri nak bagi henpon plastik yerk...boleh jer...miker tak bagi siap miker..teman ingat nih...

    utk nashrum lak..teman ingat haa...miker nak bagi housing N95...insya Allah teman akan tuntut nanti...

    Reply #18 03 April, 2008, 03:44:03 AM
  • Publish
  • looo..kene check sendiri ke??
    em, kalo teman terlepas pandang tarikh tu nanti, jgn heran la klu tak berhadiah dari teman pak ibnu aritu ye..kehkehkeh
    N95 erk, boleh2..boleh jalan..kehkehkeh..em, kalo stkt housing N95 leh je teman bg.. ^_^
    gurau2 je pak ibnu..
    pape pun insyaAllah, kalo kami sahabat2 ternampak tarikh tu, sampai lah hadiah utk pak ibnu (yg selalunye, hadiah2 tu hnye berupa ucapan selamat..kehkehkeh)
    em, ila alliqa'.. ^_^
    harap dibaca dengan jelas ye..kehkehkehkeh..
    em, jgn risau la pak ibnu, ade la nanti hadiah dari teman..yg beza nye lewat awal je hadiah tu smpai kt pak ibnu..tok soh ddk rusing gak, kawe ingt ko gu2 kawe..kehkeh

    Reply #19 03 April, 2008, 05:41:34 AM
  • Publish
  • yang teman paham gurau tu nak bagi housing henpon..kirenyer nak bagi yang betui la ni yerk..yuuuuhuuuuu...

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    22 Replies
    8199 Views
    Last post 19 April, 2010, 04:05:25 PM
    by dishar
    17 Replies
    3390 Views
    Last post 03 December, 2010, 02:21:27 AM
    by Ummu Fatimah
    11 Replies
    1534 Views
    Last post 17 October, 2011, 07:10:43 PM
    by ad-dhuha