Himpunan Mahabbah Siri 1 (1434H)

*

Author Topic: Himpunan Mahabbah Siri 1 (1434H)  (Read 4916 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

alhaudhie

  • *
  • Posts: 2086
    • View Profile
14 November, 2012, 08:25:04 AM
  • Publish
  •  :)

    Dengan ini dimaklumkan Himpunan Mahabbah akan diadakan dirumah akhi ACIT pada jam 11 pagi area GOMBAK.. Hari KHAMIS 15hb November 2012 bersamaan 1 Muharrom 1434 Hijriah.

    Lokasinya akan di nyatakan.

    Kepada yang berdekatan dan  berkelapangan bolehlah untuk memeriahkan majlis tersebut.
    ISLAM untuk semua

    - Pentadbiran
    - Pondok Tahfiz

    5zul

    • *
    • Posts: 3025
    • ~~ Tiada Kesusahan Melainkan Susah ~~
      • View Profile
    Reply #1 14 November, 2012, 09:45:22 AM
  • Publish


  • dari jalan lok yew ..


    gambarajah ke 2 -

    garis titian A merujuk kepada cimb -
    « Last Edit: 14 November, 2012, 09:50:47 AM by 5zul »
    ~~ Dalam Kegelapan Malam Ader Sinaran ~~

    Ummi Munaliza

    • *
    • Posts: 14487
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Reply #2 14 November, 2012, 10:40:48 AM
  • Publish
  •  :) penganjur program,
    Boleh letak senarai yang nak hadir di sini?
    Pengurusan, Pentadbiran Forum Halaqahnet.
    Penal Utama Baitul Muslim


    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2086
      • View Profile
    Reply #3 14 November, 2012, 10:56:40 AM
  • Publish
  • Boleh sahaja...silakanlah.

    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2086
      • View Profile
    Reply #4 14 November, 2012, 11:00:38 AM
  • Publish
  • kaKehadhiran sebalik tabir dah diatur oleh acit... Mana maaa nak komfirm kehadhiran bolehlah maklumkkn disini.

    Ummi Munaliza

    • *
    • Posts: 14487
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Reply #5 14 November, 2012, 11:01:33 AM
  • Publish
  • Sila tulis nama sesiapa yang merancang untuk turut serta dalam himpunan Mahabbah ini. Semua percuma, tidak ada sebarang bayaran.

    1. Ustaz Alhaudhie
    2. Akhi Acit
    3. Umi Aisyah
    4. Kasba
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    dan seterusnya....

    Ana Tholibah

    • *
    • Posts: 1352
      • View Profile
    Reply #6 14 November, 2012, 12:20:15 PM
  • Publish
  • :)

    Dengan ini dimaklumkan Himpunan Mahabbah akan diadakan dirumah akhi ACIT pada jam 11 pagi area GOMBAK.. Hari KHAMIS 15hb November 2012 bersamaan 1 Muharrom 1434 Hijriah.

    Lokasinya akan di nyatakan.

    Kepada yang berdekatan dan  berkelapangan bolehlah untuk memeriahkan majlis tersebut.

     :ws:
    kadang rasa geram la jugak..aiseh..banyak kan himpunan yang halaqah d0k buat...tapi tak dak kesempatan saya nak berhimpun sekali... perhatian*
    nak buat camna na kan...tak dak rezki lagi kita nak ketemu.... :ins: nanti sampai masa...semua nya jadi mudah ja...

    saya nie ada kelapangan(tambah2 time2 cuti sekolah nie).....cuma kedekatan ja tak kan... oklahtu*
    Salam Mahabbah....
    "The spirit of knowledge is action"..

    kasba

    • *
    • Posts: 244
    • hmmm.....
      • View Profile
    Reply #7 14 November, 2012, 12:49:41 PM
  • Publish

  • eh? name saye pun ade....ish2 x confirm lagi ni....
    ni yang kene datang jugak ni...

    stonez145

    • *
    • Posts: 453
    • Hope
      • View Profile
    Reply #8 14 November, 2012, 02:38:00 PM
  • Publish
  • Sila tulis nama sesiapa yang merancang untuk turut serta dalam himpunan Mahabbah ini. Semua percuma, tidak ada sebarang bayaran.

    1. Ustaz Alhaudhie
    2. Akhi Acit
    3. Umi Aisyah
    4. Kasba
    5. Fitria
    6. Stonez145
    7.
    8.
    9.
    10.
    dan seterusnya....

    rahmanw

    • *
    • Posts: 1151
      • View Profile
    Reply #9 14 November, 2012, 10:45:00 PM
  • Publish
  • Sila tulis nama sesiapa yang merancang untuk turut serta dalam himpunan Mahabbah ini. Semua percuma, tidak ada sebarang bayaran.

    1. Ustaz Alhaudhie
    2. Akhi Acit
    3. Umi Aisyah
    4. Kasba
    5. Fitria
    6. Stonez145
    7. abam rahmanw - insyALLAH (^_^)
    8.
    9.
    10.
    dan seterusnya....

    ikwanRasullah

    • *
    • Posts: 76
    • PEACE LOVE HARMONY UNITE
      • View Profile
    Reply #10 14 November, 2012, 11:24:54 PM
  • Publish
  • SALAM MA'AL HIJRA...



    Taqabbalallaahu minna wa minkum taqabbal YA RAHMAN YA RAHIM  YaA ROB Allahumma taqobbal minna shiyamana( wa shiyamakum), wa qiyamana, wa sujudana, wa tilawatana, wa shodaqona kullu aamin wa antum bi khoir.

    GENG MANA LEH BANTU SILA TULIS dengan TERJEMAHAN...

     selawat kpd nabi saw n ahli wasobihi wassalam.
                         
    (RABbana atina fidunia hasanah wa fil ahkirati hasanah wakina azababnnar wakina azabil jahanam wamin azabil ahkiroh  wa azab bil qubri ,wa min fitnatill maya wamamati.. waminshariha fitnahtil masihuddajjal. YA Robana tempatlah kaimi dikalagan orang yang ,memdapat syafaat...selepas izin Mu YA ALLAH . dan golaongkan kami dlm kalagang mereka hambaMU yang tidak di hisap(mizan). taqabal mina doa ana innaka antas samiul alim watub alaina innakat tawaburROHIM.wa ahkirdakwaahum aniHAMDULILLAH hironbilalamiin)
       
    YA RoBB(x3) ALLAHHUMa  antas SALAM
                                                       
    jika silap  n payah nak sebut  bantu sy sape2 tolong tulis dalam arap n terjemahan sekali(sy x skool lagi)



    HAPPY NEW YEAR
    « Last Edit: 15 November, 2012, 05:21:46 AM by ikwanRasullah »

    Ummi Munaliza

    • *
    • Posts: 14487
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Reply #11 15 November, 2012, 09:17:42 AM
  • Publish
  • Sesiapa yang tinggal berdekatan kawasan Selangor dan Negeri Sembilan, jemput hadir dan turut serta ke himpunan mahabbah ini.

    acit

    • *
    • Posts: 708
    • Ilahi anta maksudi wa redho ka matluubi
      • View Profile
    Reply #12 15 November, 2012, 10:22:53 AM
  • Publish
  • Ummi dah sampai kat rumah Umi Aishah,yang dekat belum pun sampai lagi.
    "Berpanjangan lah ubudiyah zahir dan batin serta berkekalan lah
    hadir hati serta Allah".Wallahu a'lam bishowab

    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2086
      • View Profile
    Reply #13 16 November, 2012, 02:39:10 PM
  • Publish
  • Sekitar

    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2086
      • View Profile
    Reply #14 16 November, 2012, 02:41:51 PM
  • Publish

  • alhaudhie

    • *
    • Posts: 2086
      • View Profile
    Reply #15 16 November, 2012, 02:46:03 PM
  • Publish

  • Himpunan  Mahabbah Kali Pertama di Cheras Perdana pada 1 Muharam 1435 H

    afiQoh

    • *
    • Posts: 773
    • bakal jenazah
      • View Profile
    Reply #16 16 November, 2012, 02:46:27 PM
  • Publish
  •  :syukur:
     :syukur:
     :syukur:
     :syukur:
     :syukur:

    taniah kepada mengatur...dan menganjurnya...
    ~kurangkan bicara soal hati,pasti jiwa mu mati tapi banyakkan bicara dalam soal mati pasti hatimu sentiasa hidup~

    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2086
      • View Profile
    Reply #17 16 November, 2012, 02:48:16 PM
  • Publish
  • Maaf kalau ada yang tak masuk kamera ustaz... Nanti    :ins: ada yang upload gambar lain.

    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2086
      • View Profile
    Reply #18 16 November, 2012, 02:56:18 PM
  • Publish

  • ainul wardiah

    • *
    • Posts: 19
      • View Profile
    Reply #19 16 November, 2012, 04:05:29 PM
  • Publish
  • ala, baru tau arini sebab baru buka web halaqah..:sedihnya:

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    2 Replies
    1945 Views
    Last post 08 October, 2011, 09:45:57 PM
    by halawah
    15 Replies
    2321 Views
    Last post 07 November, 2012, 06:40:15 PM
    by Ana Tholibah
    63 Replies
    5552 Views
    Last post 11 December, 2013, 12:54:01 PM
    by alhaudhie