Koleksi Gambar Kucing

*

Author Topic: Koleksi Gambar Kucing  (Read 3334 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

Nurul Nawar

  • *
  • Forgive me. May Allah bless you -)
    • View Profile
02 June, 2012, 03:56:11 PM
  • Publish
  •  :)



    Main nyorok2 pula
    Hide and seek  :senyum:

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #1 02 June, 2012, 03:58:16 PM
  • Publish




  • santai..  :syukur:
    « Last Edit: 21 June, 2012, 05:30:17 PM by Nurul Nawar »

    Reply #2 02 June, 2012, 04:04:31 PM
  • Publish
  • kak nurul...nie semua kucing kak ka nie?
    kak  ada tak k0leksi gambar kucing yang bulu dia kembang2??
    kak up la lagi banyak2...
    (saya tak bela kucing..hmmm)
    “Cinta yang Allah redha adalah cinta yang di semai semata-mata untuk mendekatkan diri kepada Allah, dalam rangka melakukan ketaatan padaNya, iaitu cintanya seorang LELAKI kepada ISTERInya! Cinta ini adalah cinta yang bermanfaat. Dengan cinta ini, mata dan hatinya akan terpelihara."

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #3 02 June, 2012, 04:08:02 PM
  • Publish


  • Comelnya..gaduh-gaduh mesra..

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #4 02 June, 2012, 04:13:53 PM
  • Publish


  • Playing kittens..
    3 ekor kucing,adik-beradik, emak yang sama tapi bulunya lain-lain warna.. :senyum:

    Subhanallah..  :syukur:
     

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #5 02 June, 2012, 04:16:13 PM
  • Publish
  • kak nurul...nie semua kucing kak ka nie?
    kak  ada tak k0leksi gambar kucing yang bulu dia kembang2??
    kak up la lagi banyak2...
    (saya tak bela kucing..hmmm)

    Bukan kucing akak,ni kucing dekat tempat belajar.. sekali sekala menjengah,comel-comel belaka anak-anak kucing ni..Kucing bulu-bulu lebat tak adala.. :senyum:

    Reply #6 02 June, 2012, 04:23:18 PM
  • Publish
  • kak nurul...nie semua kucing kak ka nie?
    kak  ada tak k0leksi gambar kucing yang bulu dia kembang2??
    kak up la lagi banyak2...
    (saya tak bela kucing..hmmm)

    Bukan kucing akak,ni kucing dekat tempat belajar.. sekali sekala menjengah,comel-comel belaka anak-anak kucing ni..Kucing bulu-bulu lebat tak adala.. :senyum:

    0wh..0k..tak pa

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #7 06 June, 2012, 11:01:26 PM
  • Publish

  • Dua ekor ni mahu pergi mana..
    « Last Edit: 06 June, 2012, 11:18:08 PM by Nurul Nawar »

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #8 06 June, 2012, 11:04:29 PM
  • Publish

  • Menyelit-nyelit la pulak :senyum:

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #9 06 June, 2012, 11:22:27 PM
  • Publish

  • Tak leh jadi,yang kelabu pula nak main..

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #10 06 June, 2012, 11:29:26 PM
  • Publish

  • Tadi nak main sangat :senyum:..kucing yang belang hitam putih ni aktif..cuba teka jantinanya..

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #11 06 June, 2012, 11:34:50 PM
  • Publish

  • Seri kot?? penat sudah..
    Lincah betul :senyum:

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #12 06 June, 2012, 11:35:51 PM
  • Publish

  • Dah penat ye..pergi kat ibu dia balik.. :senyum:

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #13 06 June, 2012, 11:42:46 PM
  • Publish

  • Finally..selesanya yang kelabutu..tertidur lagaknya..

     :syukur:  :syukur:

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #14 06 June, 2012, 11:45:12 PM
  • Publish
  • Tadi nak main sangat :senyum:..kucing yang belang hitam putih ni aktif..cuba teka jantinanya..

    Betina...
    Betul..ada orang cakap anak kucing betina aktifya? :senyum:

    Nurul Nawar

    • *
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #15 06 June, 2012, 11:47:16 PM
  • Publish
  • -salam-

    Kucing Nurul Nawwar ke semua nie....


    Bukan..kucing di tempat belajar,saya sekali-kala datang jenguk2 :senyum:

    leha

    • *
    • I love Allah and Rasulullah
      • View Profile
    Reply #16 09 June, 2012, 12:52:10 AM
  • Publish
  •  :)



    comeiii sungguh kucing2 ni kak nurul..geram tengok.....^^
    -MANUSIA MENILAI DARI PERBUATAN,TETAPI ALLAH S.W.T MENILAI  DARI HATI SEORANG HAMBANYA-

    Reply #17 26 October, 2012, 03:06:57 PM
  • Publish
  • nie di antara gambar2 kucing yang specel:

    1) kucing p0n pandai bagi nasihat tauu....


    2)senyum sengih dari seek0r kucing...


    3)maaf...kucing nie jenis yang pemalu sket...atau mungkin jugak dia tengah tid0 k0t...


    4)c00l ja kucing nie walaup0n kena marah....mmm..haru sungguh...


    5)lastly,ambil lah berat dengan apa yang geng kucing2 nie luahkan ya..untuk kebaikan manusia jugak...


    p/s:sekian terima kasih...sampai la dahulu persembahan dari the cats... ambilgambar*
    « Last Edit: 26 October, 2012, 03:15:06 PM by ana tholibah »

    divider3
    halaqahforum4