Koleksi Gambar Kucing

*

Author Topic: Koleksi Gambar Kucing  (Read 3028 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

Nurul Nawar

  • *
  • Posts: 1379
  • Forgive me. May Allah bless you -)
    • View Profile
02 June, 2012, 03:56:11 PM
  • Publish
  •  :)



    Main nyorok2 pula
    Hide and seek  :senyum:

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #1 02 June, 2012, 03:58:16 PM
  • Publish




  • santai..  :syukur:
    « Last Edit: 21 June, 2012, 05:30:17 PM by Nurul Nawar »

    Ana Tholibah

    • *
    • Posts: 1371
      • View Profile
    Reply #2 02 June, 2012, 04:04:31 PM
  • Publish
  • kak nurul...nie semua kucing kak ka nie?
    kak  ada tak k0leksi gambar kucing yang bulu dia kembang2??
    kak up la lagi banyak2...
    (saya tak bela kucing..hmmm)
    "The spirit of knowledge is action"..

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #3 02 June, 2012, 04:08:02 PM
  • Publish


  • Comelnya..gaduh-gaduh mesra..

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #4 02 June, 2012, 04:13:53 PM
  • Publish


  • Playing kittens..
    3 ekor kucing,adik-beradik, emak yang sama tapi bulunya lain-lain warna.. :senyum:

    Subhanallah..  :syukur:
     

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #5 02 June, 2012, 04:16:13 PM
  • Publish
  • kak nurul...nie semua kucing kak ka nie?
    kak  ada tak k0leksi gambar kucing yang bulu dia kembang2??
    kak up la lagi banyak2...
    (saya tak bela kucing..hmmm)

    Bukan kucing akak,ni kucing dekat tempat belajar.. sekali sekala menjengah,comel-comel belaka anak-anak kucing ni..Kucing bulu-bulu lebat tak adala.. :senyum:

    Ana Tholibah

    • *
    • Posts: 1371
      • View Profile
    Reply #6 02 June, 2012, 04:23:18 PM
  • Publish
  • kak nurul...nie semua kucing kak ka nie?
    kak  ada tak k0leksi gambar kucing yang bulu dia kembang2??
    kak up la lagi banyak2...
    (saya tak bela kucing..hmmm)

    Bukan kucing akak,ni kucing dekat tempat belajar.. sekali sekala menjengah,comel-comel belaka anak-anak kucing ni..Kucing bulu-bulu lebat tak adala.. :senyum:

    0wh..0k..tak pa

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #7 06 June, 2012, 11:01:26 PM
  • Publish

  • Dua ekor ni mahu pergi mana..
    « Last Edit: 06 June, 2012, 11:18:08 PM by Nurul Nawar »

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #8 06 June, 2012, 11:04:29 PM
  • Publish

  • Menyelit-nyelit la pulak :senyum:

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #9 06 June, 2012, 11:22:27 PM
  • Publish

  • Tak leh jadi,yang kelabu pula nak main..

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #10 06 June, 2012, 11:29:26 PM
  • Publish

  • Tadi nak main sangat :senyum:..kucing yang belang hitam putih ni aktif..cuba teka jantinanya..

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #11 06 June, 2012, 11:34:50 PM
  • Publish

  • Seri kot?? penat sudah..
    Lincah betul :senyum:

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #12 06 June, 2012, 11:35:51 PM
  • Publish

  • Dah penat ye..pergi kat ibu dia balik.. :senyum:

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #13 06 June, 2012, 11:42:46 PM
  • Publish

  • Finally..selesanya yang kelabutu..tertidur lagaknya..

     :syukur:  :syukur:

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #14 06 June, 2012, 11:45:12 PM
  • Publish
  • Tadi nak main sangat :senyum:..kucing yang belang hitam putih ni aktif..cuba teka jantinanya..

    Betina...
    Betul..ada orang cakap anak kucing betina aktifya? :senyum:

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #15 06 June, 2012, 11:47:16 PM
  • Publish
  • -salam-

    Kucing Nurul Nawwar ke semua nie....


    Bukan..kucing di tempat belajar,saya sekali-kala datang jenguk2 :senyum:

    leha

    • *
    • Posts: 245
    • I love Allah and Rasulullah
      • View Profile
    Reply #16 09 June, 2012, 12:52:10 AM
  • Publish
  •  :)



    comeiii sungguh kucing2 ni kak nurul..geram tengok.....^^
    -MANUSIA MENILAI DARI PERBUATAN,TETAPI ALLAH S.W.T MENILAI  DARI HATI SEORANG HAMBANYA-

    Ana Tholibah

    • *
    • Posts: 1371
      • View Profile
    Reply #17 26 October, 2012, 03:06:57 PM
  • Publish
  • nie di antara gambar2 kucing yang specel:

    1) kucing p0n pandai bagi nasihat tauu....


    2)senyum sengih dari seek0r kucing...


    3)maaf...kucing nie jenis yang pemalu sket...atau mungkin jugak dia tengah tid0 k0t...


    4)c00l ja kucing nie walaup0n kena marah....mmm..haru sungguh...


    5)lastly,ambil lah berat dengan apa yang geng kucing2 nie luahkan ya..untuk kebaikan manusia jugak...


    p/s:sekian terima kasih...sampai la dahulu persembahan dari the cats... ambilgambar*
    « Last Edit: 26 October, 2012, 03:15:06 PM by ana tholibah »

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    124 Replies
    22744 Views
    Last post 15 June, 2011, 05:48:06 PM
    by nurul hana
    49 Replies
    6256 Views
    Last post 14 December, 2010, 04:14:55 PM
    by Ummu Fatimah
    30 Replies
    20039 Views
    Last post 27 July, 2013, 12:41:32 AM
    by Ana Tholibah