Koleksi Gambar Kucing - Page 1

*

Author Topic: Koleksi Gambar Kucing  (Read 3243 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

02 June, 2012, 03:56:11 PM
  • Publish
  •  :)



    Main nyorok2 pula
    Hide and seek  :senyum:

    Reply #1 02 June, 2012, 03:58:16 PM
  • Publish




  • santai..  :syukur:
    « Last Edit: 21 June, 2012, 05:30:17 PM by Nurul Nawar »

    Reply #2 02 June, 2012, 04:04:31 PM
  • Publish
  • kak nurul...nie semua kucing kak ka nie?
    kak  ada tak k0leksi gambar kucing yang bulu dia kembang2??
    kak up la lagi banyak2...
    (saya tak bela kucing..hmmm)
    “Cinta yang Allah redha adalah cinta yang di semai semata-mata untuk mendekatkan diri kepada Allah, dalam rangka melakukan ketaatan padaNya, iaitu cintanya seorang LELAKI kepada ISTERInya! Cinta ini adalah cinta yang bermanfaat. Dengan cinta ini, mata dan hatinya akan terpelihara."

    Reply #3 02 June, 2012, 04:08:02 PM
  • Publish


  • Comelnya..gaduh-gaduh mesra..

    Reply #4 02 June, 2012, 04:13:53 PM
  • Publish


  • Playing kittens..
    3 ekor kucing,adik-beradik, emak yang sama tapi bulunya lain-lain warna.. :senyum:

    Subhanallah..  :syukur:
     

    Reply #5 02 June, 2012, 04:16:13 PM
  • Publish
  • kak nurul...nie semua kucing kak ka nie?
    kak  ada tak k0leksi gambar kucing yang bulu dia kembang2??
    kak up la lagi banyak2...
    (saya tak bela kucing..hmmm)

    Bukan kucing akak,ni kucing dekat tempat belajar.. sekali sekala menjengah,comel-comel belaka anak-anak kucing ni..Kucing bulu-bulu lebat tak adala.. :senyum:

    Reply #6 02 June, 2012, 04:23:18 PM
  • Publish
  • kak nurul...nie semua kucing kak ka nie?
    kak  ada tak k0leksi gambar kucing yang bulu dia kembang2??
    kak up la lagi banyak2...
    (saya tak bela kucing..hmmm)

    Bukan kucing akak,ni kucing dekat tempat belajar.. sekali sekala menjengah,comel-comel belaka anak-anak kucing ni..Kucing bulu-bulu lebat tak adala.. :senyum:

    0wh..0k..tak pa

    Reply #7 06 June, 2012, 11:01:26 PM
  • Publish

  • Dua ekor ni mahu pergi mana..
    « Last Edit: 06 June, 2012, 11:18:08 PM by Nurul Nawar »

    Reply #8 06 June, 2012, 11:04:29 PM
  • Publish

  • Menyelit-nyelit la pulak :senyum:

    Reply #9 06 June, 2012, 11:22:27 PM
  • Publish

  • Tak leh jadi,yang kelabu pula nak main..

    Reply #10 06 June, 2012, 11:29:26 PM
  • Publish

  • Tadi nak main sangat :senyum:..kucing yang belang hitam putih ni aktif..cuba teka jantinanya..

    Reply #11 06 June, 2012, 11:34:50 PM
  • Publish

  • Seri kot?? penat sudah..
    Lincah betul :senyum:

    Reply #12 06 June, 2012, 11:35:51 PM
  • Publish

  • Dah penat ye..pergi kat ibu dia balik.. :senyum:

    Reply #13 06 June, 2012, 11:42:46 PM
  • Publish

  • Finally..selesanya yang kelabutu..tertidur lagaknya..

     :syukur:  :syukur:

    Reply #14 06 June, 2012, 11:45:12 PM
  • Publish
  • Tadi nak main sangat :senyum:..kucing yang belang hitam putih ni aktif..cuba teka jantinanya..

    Betina...
    Betul..ada orang cakap anak kucing betina aktifya? :senyum:

    Reply #15 06 June, 2012, 11:47:16 PM
  • Publish
  • -salam-

    Kucing Nurul Nawwar ke semua nie....


    Bukan..kucing di tempat belajar,saya sekali-kala datang jenguk2 :senyum:

    Reply #16 09 June, 2012, 12:52:10 AM
  • Publish
  •  :)



    comeiii sungguh kucing2 ni kak nurul..geram tengok.....^^
    -MANUSIA MENILAI DARI PERBUATAN,TETAPI ALLAH S.W.T MENILAI  DARI HATI SEORANG HAMBANYA-

    Reply #17 26 October, 2012, 03:06:57 PM
  • Publish
  • nie di antara gambar2 kucing yang specel:

    1) kucing p0n pandai bagi nasihat tauu....


    2)senyum sengih dari seek0r kucing...


    3)maaf...kucing nie jenis yang pemalu sket...atau mungkin jugak dia tengah tid0 k0t...


    4)c00l ja kucing nie walaup0n kena marah....mmm..haru sungguh...


    5)lastly,ambil lah berat dengan apa yang geng kucing2 nie luahkan ya..untuk kebaikan manusia jugak...


    p/s:sekian terima kasih...sampai la dahulu persembahan dari the cats... ambilgambar*
    « Last Edit: 26 October, 2012, 03:15:06 PM by ana tholibah »

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    124 Replies
    23374 Views
    Last post 15 June, 2011, 05:48:06 PM
    by nurul hana
    49 Replies
    6380 Views
    Last post 14 December, 2010, 04:14:55 PM
    by Ummu Fatimah
    30 Replies
    20585 Views
    Last post 27 July, 2013, 12:41:32 AM
    by Ana Tholibah