Pelbagai citarasa Laksa

*

Author Topic: Pelbagai citarasa Laksa  (Read 13257 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

Qishashul

  • *
  • Posts: 125
  • Aku sentiasa ingin menumpahkan darah seorg Zionis!
    • View Profile
Reply #20 25 November, 2009, 10:26:58 AM
  • Publish
  • wah...sedapnyer..boleh cuba nieyh..^_^
    Aku sentiasa ingin menumpahkan darah seorg Zionis!

    syahirah_nur

    • *
    • Posts: 52
      • View Profile
    Reply #21 25 November, 2009, 12:24:04 PM
  • Publish
  • Silalah..
    Senang saja...Laksa adalah antara resepi yang paling mudah nak masak.

    an-nisa

    • *
    • Posts: 505
      • View Profile
    Reply #22 25 November, 2009, 12:32:55 PM
  • Publish
  • laksa kedah..:TERBAIK..!!
    "keyakinanku..kepercayaanku..keikhlasanku..dan cintaku hanya milik Allah..peliharalah daku agar sentiasa menjadi hamba yang solehah.."

    kaqwanie

    • *
    • Posts: 18
    • assalamualaikum
      • View Profile
    Reply #23 25 November, 2009, 02:02:42 PM
  • Publish
  • salam

    laksa kedah same ke ngan laksa penang kuah nye?
    ke camne?
    xpernah mkn..
    sedap ke?

    dya adriza

    • *
    • Posts: 423
      • View Profile
    Reply #24 25 November, 2009, 02:35:58 PM
  • Publish
  • Laksa Buyong....
    Tiba2 rasa mengidam laksa ekekeke.......

    sue_85

    • *
    • Posts: 24
      • View Profile
    Reply #25 25 November, 2009, 04:13:24 PM
  • Publish
  • macam sama je resepi laksa kedah ngan laksa pinang...apapun lagi sedap kalau tambah otak udang @ belacan.
    bestnyerrrr rindu rrr kat negeri kedah...makan charkue tiow...slurrpp.

    nur_seri

    • *
    • Posts: 16
      • View Profile
    Reply #26 25 November, 2009, 04:15:56 PM
  • Publish
  • bestnyerrrrr......yum....sy suke kalau extra vege...wahhh

    nurqaseh

    • *
    • Posts: 285
    • http://nurqaseh2010.blogspot.com
      • View Profile
    Reply #27 25 November, 2009, 07:06:59 PM
  • Publish
  • laksa ..laksa..laksa!!!
    makan banyak tak pe
    kurang kolestrol
    rendah lemak
    bagus untuk kesihatan...
    cuba sekali pasti nak lagi...

    zunita

    • *
    • Posts: 740
      • View Profile
    Reply #28 15 February, 2012, 11:47:01 AM
  • Publish

  • Weh...hehheh...Laksa belut...
    Diulangi...LAKSA BEELLLUUUUTTTTT...
    Kalau kena mesti nak lagi.

    Laksa belut? maknanya ikan yang dibuat kuah laksa diganti dengan belut. Tak pernah dengar ada laksa belut.
    لا إله إلا الله

    elsanxs

    • *
    • Posts: 903
      • View Profile
    Reply #29 03 October, 2012, 03:42:37 PM
  • Publish
  • Wah.. Sedapnya tengok Laksa Utara Ummi.. Terliur dah ni ha.. Ada jugak orang balik ni p singgah beli laksa.
    halaqahforum4

    Sejadah_Usang

    • *
    • Posts: 725
      • View Profile
    Reply #30 03 October, 2012, 03:45:45 PM
  • Publish

  • Weh...hehheh...Laksa belut...
    Diulangi...LAKSA BEELLLUUUUTTTTT...
    Kalau kena mesti nak lagi.

    Kecik dulu pernah makan laksam belut... Sedap juga... Tapi jangan bagitau tu kuah belut, dah abih makan baru cakap.... :senyum:

    elsanxs

    • *
    • Posts: 903
      • View Profile
    Reply #31 03 October, 2012, 04:34:33 PM
  • Publish
  • Sedap sangat ke laksa belut tu.. Tak pernah dengar pun. Nak cari lah gini..

    Nurul Nawar

    • *
    • Posts: 1379
    • Forgive me. May Allah bless you -)
      • View Profile
    Reply #32 03 October, 2012, 04:37:15 PM
  • Publish

  • Weh...hehheh...Laksa belut...
    Diulangi...LAKSA BEELLLUUUUTTTTT...
    Kalau kena mesti nak lagi.

    Kecik dulu pernah makan laksam belut... Sedap juga... Tapi jangan bagitau tu kuah belut, dah abih makan baru cakap.... :senyum:

    :senyum:..samala..dulu ade sekali ayah saya cerita la,saya tak berapa ingat..ada masakan belut..
    kami yang tak tahu makanla,sedapje..macam ayam kot..:senyum:
    lepas makan,baru ayah saya cakap..mujur dah habis makan dan kenyang..:senyum:
    kalau cakap dahulu,confirm tak sentuh saya..:senyum:

    cheksue89

    • *
    • Posts: 284
    • SABAR Yo!
      • View Profile
    Reply #33 03 October, 2012, 04:37:30 PM
  • Publish

  • Weh...hehheh...Laksa belut...
    Diulangi...LAKSA BEELLLUUUUTTTTT...
    Kalau kena mesti nak lagi.

    Kecik dulu pernah makan laksam belut... Sedap juga... Tapi jangan bagitau tu kuah belut, dah abih makan baru cakap.... :senyum:

    sedap keeee?kami disini sudah diterapkan diminda belut takbaik n macam2la..alahai....sampai sekrang rasa geli je nak makan...hai...sapalah nak bagi saya rasa ni agar tak geli lagi..dengar orang cakap macam seronok je...
    'wahai hati,bersabarlah.."

    sekasihsayang

    • *
    • Posts: 370
      • View Profile
    Reply #34 03 October, 2012, 04:50:10 PM
  • Publish

  • Weh...hehheh...Laksa belut...
    Diulangi...LAKSA BEELLLUUUUTTTTT...
    Kalau kena mesti nak lagi.

    Kecik dulu pernah makan laksam belut... Sedap juga... Tapi jangan bagitau tu kuah belut, dah abih makan baru cakap.... :senyum:

    sedap keeee?kami disini sudah diterapkan diminda belut takbaik n macam2la..alahai....sampai sekrang rasa geli je nak makan...hai...sapalah nak bagi saya rasa ni agar tak geli lagi..dengar orang cakap macam seronok je...

    Laa sape pulak yang terapkan tu cheksuelapanpuluhsembilan.Setahu saya banyak khasiat belut ni kan.Tak percaya cubalah cari dan boleh kongsikan bersama.

    Sejadah_Usang

    • *
    • Posts: 725
      • View Profile
    Reply #35 03 October, 2012, 04:50:53 PM
  • Publish

  • Weh...hehheh...Laksa belut...
    Diulangi...LAKSA BEELLLUUUUTTTTT...
    Kalau kena mesti nak lagi.

    Kecik dulu pernah makan laksam belut... Sedap juga... Tapi jangan bagitau tu kuah belut, dah abih makan baru cakap.... :senyum:

    sedap keeee?kami disini sudah diterapkan diminda belut takbaik n macam2la..alahai....sampai sekrang rasa geli je nak makan...hai...sapalah nak bagi saya rasa ni agar tak geli lagi..dengar orang cakap macam seronok je...

    Masa tu akak tak tahu pun kuah belut. Makan je tapi rasa lain, sedap semacam. Dah abih makan barulah kawan bagitau tu kuah belut. Masa makan tu sedap la. Tapi masa akak gi Pantai Irama yang terkenal dengan sup belut akak minum sup belut tapi rasa ting tong macam loya sikit. Maaf bukan nak cela makanan tapi nak bagitau rasanya. Mungkin sebab masa tu akak tahu itu belut kot. Mind set kan. La ye ke ciksue? Siannya. Belut ni baik untuk kesihatan. Nak nak hempedu belut bagus untuk tenaga batin lelaki ^_^

    sekasihsayang

    • *
    • Posts: 370
      • View Profile
    Reply #36 03 October, 2012, 05:00:36 PM
  • Publish

  • Weh...hehheh...Laksa belut...
    Diulangi...LAKSA BEELLLUUUUTTTTT...
    Kalau kena mesti nak lagi.

    Kecik dulu pernah makan laksam belut... Sedap juga... Tapi jangan bagitau tu kuah belut, dah abih makan baru cakap.... :senyum:

    sedap keeee?kami disini sudah diterapkan diminda belut takbaik n macam2la..alahai....sampai sekrang rasa geli je nak makan...hai...sapalah nak bagi saya rasa ni agar tak geli lagi..dengar orang cakap macam seronok je...

    Masa tu akak tak tahu pun kuah belut. Makan je tapi rasa lain, sedap semacam. Dah abih makan barulah kawan bagitau tu kuah belut. Masa makan tu sedap la. Tapi masa akak gi Pantai Irama yang terkenal dengan sup belut akak minum sup belut tapi rasa ting tong macam loya sikit. Maaf bukan nak cela makanan tapi nak bagitau rasanya. Mungkin sebab masa tu akak tahu itu belut kot. Mind set kan. La ye ke ciksue? Siannya. Belut ni baik untuk kesihatan. Nak nak hempedu belut bagus untuk tenaga batin lelaki ^_^

    Mungkin tak kena cara masak tu kot.Atau mungkinkah sudah ada perubahan dalam diri ketika mula-mula makan (kecik lagi masa tu) dan berbanding makan yang sekarang ini.Citarasa dah tak kena.

    Sejadah_Usang

    • *
    • Posts: 725
      • View Profile
    Reply #37 03 October, 2012, 05:17:57 PM
  • Publish

  • Weh...hehheh...Laksa belut...
    Diulangi...LAKSA BEELLLUUUUTTTTT...
    Kalau kena mesti nak lagi.

    Kecik dulu pernah makan laksam belut... Sedap juga... Tapi jangan bagitau tu kuah belut, dah abih makan baru cakap.... :senyum:

    sedap keeee?kami disini sudah diterapkan diminda belut takbaik n macam2la..alahai....sampai sekrang rasa geli je nak makan...hai...sapalah nak bagi saya rasa ni agar tak geli lagi..dengar orang cakap macam seronok je...

    Mungkin juga :-)

    Masa tu akak tak tahu pun kuah belut. Makan je tapi rasa lain, sedap semacam. Dah abih makan barulah kawan bagitau tu kuah belut. Masa makan tu sedap la. Tapi masa akak gi Pantai Irama yang terkenal dengan sup belut akak minum sup belut tapi rasa ting tong macam loya sikit. Maaf bukan nak cela makanan tapi nak bagitau rasanya. Mungkin sebab masa tu akak tahu itu belut kot. Mind set kan. La ye ke ciksue? Siannya. Belut ni baik untuk kesihatan. Nak nak hempedu belut bagus untuk tenaga batin lelaki ^_^

    Mungkin tak kena cara masak tu kot.Atau mungkinkah sudah ada perubahan dalam diri ketika mula-mula makan (kecik lagi masa tu) dan berbanding makan yang sekarang ini.Citarasa dah tak kena.

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    38 Replies
    6211 Views
    Last post 16 June, 2012, 11:56:11 AM
    by Ummi Munaliza
    Pelbagai Citarasa Ayam

    Started by faseh « 1 2 3 4 5 » Resepi

    80 Replies
    23856 Views
    Last post 01 December, 2012, 05:12:12 PM
    by Ana Tholibah
    4 Replies
    1809 Views
    Last post 06 December, 2009, 02:33:42 AM
    by fayah_89