Cepat²..Mulakan Dengan Perkataan " BILA "

Author Topic: Cepat²..Mulakan Dengan Perkataan " BILA "  (Read 58397 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

putri_iman

  • *
  • ~ Cahaya Islam Penyuluh Hidupku ~
    • View Profile
Reply #200 03 April, 2011, 10:17:17 PM
Bila mata mula mengantuk tapi masih banyak assignment yang perlu disiapkan..apa yang patut dilakukan?  keliru*
Bila assignment berlambak-lambak, mana yang nak start dulu..... tolooong
Ya Allah, ku dambakan kasihMu.. ku impikan syurgaMu.. ku mohon ampunilah dosa-dosaku..

ayyatul husna

  • *
  • Luv U Fillah
    • View Profile
Reply #201 03 April, 2011, 11:40:33 PM
bila april tiba...
hati mula berkata....lalalalaala

Ayatul Ukhuwwah

  • *
  • sy mahu jd serikandi berjiwa pejuang..InsyaAllah
    • View Profile
Reply #202 03 April, 2011, 11:51:08 PM
bila mata dah penat..rasa mengantuk..
bila saya nak masuk tidur nie..hishhh..tidur la..

faa zahra

  • *
  • pimpin daku menuju jalanNya
    • View Profile
Reply #203 04 April, 2011, 12:43:33 AM
bila dah ngantuk mesti nak tido
bile nak tido..ishhh kerja tak siap2 lagi
:sedihnya:..haruuu
..jAdIkAn aKu mEncIntAi sEsuAtu yAng mEmbAwA kEpAdA kEcIntAanMU..
..salamesrakuntukmuselamanya..

Ayatul Ukhuwwah

  • *
  • sy mahu jd serikandi berjiwa pejuang..InsyaAllah
    • View Profile
Reply #204 04 April, 2011, 12:47:05 AM
:senyum:
bila nak tutup laptop nie..
rasa dah mengantuk nak tidur..heeee..

maliki

  • *
  • LAILLAHAILLAHAH-TIADA TUHAN SELAIN ALLAH
    • View Profile
Reply #205 04 April, 2011, 08:17:34 AM
BILA terbuka tread ni rasa nak komen dan main jugak la....
Nama diberi Ahmad Maliki.ukwah fillah senyum*
Ape yang baik itu semuannya dari Allah taala,dan ape yang buruk itu datangnya dari kelemahan ana sendiri.Maaf.

sonidoter89

  • *
  • ipraytobeclosedtoyouandonthatdayi'llseeyousmile!
    • View Profile
Reply #206 04 April, 2011, 02:46:40 PM
-salam-

Bila nak kenyang ni..asyik makan je..haih~
~ Dakwah is not about i am better than you but let's do something better together next time ~ inshaa Allah ^_^

Ayatul Ukhuwwah

  • *
  • sy mahu jd serikandi berjiwa pejuang..InsyaAllah
    • View Profile
Reply #207 04 April, 2011, 04:34:27 PM
bila dah kenyang..rasa mengantuk pulak..mataku rasa nak pejam..heee~

Reply #208 04 April, 2011, 05:16:34 PM

bilalah putera raja nak datang minang aku nih..ace ceee
~* Tuhan leraikanlah dunia,Yang mendiam di dalam hatiku.Kerana di situ tidak ku mampu,Mengumpul dua cinta..Hanya cinta-Mu Ku harap tumbuh,Dibajai bangkai dunia yang kubunuh*~

barakallah

  • *
  • InsyAllah
    • View Profile
Reply #209 04 April, 2011, 08:04:18 PM
Bila hati terasa sedih hanya Allah sahaja tempat mengadu...

maliki

  • *
  • LAILLAHAILLAHAH-TIADA TUHAN SELAIN ALLAH
    • View Profile
Reply #210 04 April, 2011, 08:11:58 PM
Bila hati terasa sedih hanya Allah sahaja tempat mengadu...

BILA aku terbaca komen diatas diriku turut bersimpati kerana setiap manusia tidak terlepas dari masalah,dugaan dunia termaksud la aku ini :'(

Reply #211 04 April, 2011, 08:14:18 PM

bila perkataan 'sabar yaa' keluar api..tu nak suruh sabar ke nak suruh marah tu maliki??heeee
camno nak buek macamtu tu??

barakallah

  • *
  • InsyAllah
    • View Profile
Reply #212 04 April, 2011, 08:17:24 PM
memang itulah dikatakan manusia...tidak lari dari duji..sebab itu tanda Allah kisahkan kita dan sayang pada hambanya...dan tugas kita adalah untuk meningkatkan iman didada...bila rasa sedih tak semestinya kita kecewa dan putus asa..bertemu Allah dalam ibadah dalam keadaan hati yang penuh pengharapan terasa lagi nikmat dan rasa diberi perhatian lebih...wallahula'lam...

maliki

  • *
  • LAILLAHAILLAHAH-TIADA TUHAN SELAIN ALLAH
    • View Profile
Reply #213 04 April, 2011, 08:28:13 PM

bila perkataan 'sabar yaa' keluar api..tu nak suruh sabar ke nak suruh marah tu maliki??heeee
camno nak buek macamtu tu??

api tu kan setan,kita kena la tetap bersabar walaupun 'dibakar' setan sekalipun...:senyum:
oo nak tahu buat camne ek?awk buke je quote saya ni..heheh
BILA orang berjalan makin ke belakang ke atau makin ke depan?

Reply #214 31 January, 2012, 09:13:12 AM
Bila malam menjelma, hati pun mengenangkan amalan hari ini.. Adakah cukup bekalan untuk hari mendatang

Bila siang menjelma, hati bersyukur kerna masih dapat bernafas
halaqahforum4

Reply #215 31 January, 2012, 10:56:22 AM
BILA..?
Bila nak kawiinn ni........
Bila orang nak masuk meminang ni....
Bila ni...
Bila..bila......
Bila ALLAH nak tarik nyawaku?
Innamal A`Malu binniat " Segala Amal adalah dengan Niat"
Asif ala kulli hal "Maaf atas apa2 hal", Wallahualam

firad96

  • *
  • Mencari Keredaan -Mu
    • View Profile
Reply #216 10 February, 2012, 06:56:48 PM

Bila ALLAH nak tarik nyawaku?
Aku redha
Bilalah  Nak online facebook ni
Dahonline dah
Bilalah dunia nak kiamat?
aku pun tak tahu
Anjing yang garang itu lebih baik daripada sahabat yang khianat.

Reply #217 14 July, 2012, 10:30:46 AM
Assalamualaikum...

Bila tiba bulan ramadhan..
Semua insan mengeluh...
Tapi dengan ketibaan ramadhan..
Ia mengajar kita erti kesusahan..
Lagi 6hari nak masuk bulan ramadhan..
Semoga diri ini berjumpa dengan ramadhan kali ini..amin ya rabbal alamin..
Hidup di dunia bukan sekadar suatu kembara yang akan berakhir tatkala nafas terakhir terhela. Jua bukan bermakna kehidupan seseorang manusia itu akan ternoktah tatkala nyawa terpisah dari jasad. Sebaliknya, tatkala jasad ditinggalkan roh, hidup baru bagi seseorang manusia itu bermula.

Nurul Nawar

  • *
  • Forgive me. May Allah bless you -)
    • View Profile
Reply #218 31 August, 2012, 12:38:01 PM
bila april tiba...
hati mula berkata....lalalalaala

kenapa dengan April..Spring (Musim Bunga) ke,girang aje, :senyum:

Reply #219 31 August, 2012, 04:58:37 PM
Bila la wayarman nak datang tengokkan wayaring umah aku ni. Dari semalam aku tunggu....

divider3
halaqahforum4