Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan

Author Topic: Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan  (Read 6695 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

aini zinnirah

  • *
  • Indah senyuman pengubat kedukaan...Insya-Allah..
    • View Profile
Reply #20 29 December, 2010, 12:07:26 AM
Bak kata ustaz...

Jangan berkira apa-apa demi  agama Islam...

"jangan sayang duit , harta  dan tenaga untuk ISLAM"

Betul tu ummi, insya-allah ia akan jadi saham akhirat buat kita jugak..Walaupun sikit tapi ia tetap bernilai kalau keikhlasan yang utama..
ya allah pelihara lah diriku sepertimana Engkau pelihara kekasih-kekasih-Mu yang lain..

Reply #21 29 December, 2010, 12:19:15 AM
p.s. Selamat Pengantin  (baru  =;8)) untuk ustaz. 
      ( awal sangat ke nak ucap he..)

Ni ada kaitannya dengan ustaz ker?
ISLAM untuk semua

- Pentadbiran
- Pondok Tahfiz

aini zinnirah

  • *
  • Indah senyuman pengubat kedukaan...Insya-Allah..
    • View Profile
Reply #22 29 December, 2010, 12:22:06 AM
p.s. Selamat Pengantin  (baru  =;8)) untuk ustaz. 
      ( awal sangat ke nak ucap he..)

Ni ada kaitannya dengan ustaz ker?

:senyum:. xde ker ustaz?

Reply #23 29 December, 2010, 12:23:37 AM
camna boleh bocor rahsia ni...  :'(

aini zinnirah

  • *
  • Indah senyuman pengubat kedukaan...Insya-Allah..
    • View Profile
Reply #24 29 December, 2010, 12:27:03 AM
camna boleh bocor rahsia ni...  :'(

Perkara baik ustaz..Insya-allah tak salah untuk dikongsikan bukan?
Tahniah ye ustaz.. Semoga bahagia hendaknya hingga akhir hayat..

Reply #25 29 December, 2010, 01:09:00 AM
Isteri dah senyum setuju...

Anak-anak asyik sebut aja.... diorang akan rasa lebih lega.

Tapi.... :senyum:

aini zinnirah

  • *
  • Indah senyuman pengubat kedukaan...Insya-Allah..
    • View Profile
Reply #26 29 December, 2010, 01:22:29 AM
Isteri dah senyum setuju...

Anak-anak asyik sebut aja.... diorang akan rasa lebih lega.

Tapi.... :senyum:

Alhamdulillah ustaz, kalau semuanya sudah setuju, insya-allah mohon dipermudahkan segala urusannya sahaja la.
Makin besar la tanggungjawab ustaz selepas ini.
Seorang khalifah yang hebat insya-allah boleh membimbing keluarga walau apa jua rintangan dan cubaan yang mendatang kan.. selamat pengantin baru..
Pasti ramai halaqian lain turut tumpang gembira dengan berita ustaz ni.. Syukur..

Reply #27 29 December, 2010, 01:25:39 AM
stop dulu topik ni.. Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan
Nanti semakin sulit... :senyum:

Pergi ke topik halaqah...

aini zinnirah

  • *
  • Indah senyuman pengubat kedukaan...Insya-Allah..
    • View Profile
Reply #28 29 December, 2010, 01:32:00 AM
:senyum:..

Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan

Ummi Munaliza

  • *
  • Anniversary Ke 32
    • View Profile
Reply #29 29 December, 2010, 10:06:57 AM
Isteri dah senyum setuju...

Anak-anak asyik sebut aja.... diorang akan rasa lebih lega.

Tapi.... :senyum:

Jangan lupa,  bila  buat majlis , jemput halaqian semua ya  ustaz...
Pengurusan, Pentadbiran Forum Halaqahnet.
Penal Utama Baitul Muslim


Reply #30 29 December, 2010, 10:39:59 AM
Dah lama tak masuk halaqah. Terkejutnya dengar berita nie. Apa pun, tahniah utk ustaz. Semoga ALLAH permudahkan segala urusan.

Reply #31 29 December, 2010, 12:15:51 PM
Dah lama tak masuk halaqah. Terkejutnya dengar berita nie. Apa pun, tahniah utk ustaz. Semoga ALLAH permudahkan segala urusan.

Makin susah ustaz dibuatkan...

Sesuai dengan topik thread ini,

Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan

Nanti comfirm ustaz sertakan gambarnya sekali.

Cuma namanya dua patah.

N... C....

Apapon harap takder komen lagi pasal ini.
:senyum:
Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan

Reply #32 29 December, 2010, 04:37:54 PM
Yes ! Dah dapat agak....tapi agak je la...heeeee   okaja*
~ Begin with the End in Mind ~

Ummi Munaliza

  • *
  • Anniversary Ke 32
    • View Profile
Reply #33 29 December, 2010, 04:43:27 PM
Yes ! Dah dapat agak....tapi agak je la...heeeee   okaja*

Pak Pong...Pak Pong bunyi kompang,kalau dah tahu diam-diam...

N _ _ _  C _ _ _ _  tu  janda berhias... bertuah kerana dapat menawan hati ustaz kita  yang dah punya anak 4 ni.

Eyda Aam

  • *
  • Wanita solehah adalah sebaik2 perhiasan duniawi
    • View Profile
Reply #34 29 December, 2010, 08:09:42 PM
p.s. Selamat Pengantin  (baru  =;8)) untuk ustaz. 
      ( awal sangat ke nak ucap he..)

Ni ada kaitannya dengan ustaz ker?

Dapat berita gumbira , kami tumpang bahagia..... =;8) tolooong

ALLAH sentiasa dekat dengan kita.

divider3
halaqahforum4