Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan

*

Author Topic: Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan  (Read 4326 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

aini zinnirah

  • *
  • Indah senyuman pengubat kedukaan...Insya-Allah..
    • View Profile
Reply #20 29 December, 2010, 12:07:26 AM
  • Publish
  • Bak kata ustaz...

    Jangan berkira apa-apa demi  agama Islam...

    "jangan sayang duit , harta  dan tenaga untuk ISLAM"

    Betul tu ummi, insya-allah ia akan jadi saham akhirat buat kita jugak..Walaupun sikit tapi ia tetap bernilai kalau keikhlasan yang utama..
    ya allah pelihara lah diriku sepertimana Engkau pelihara kekasih-kekasih-Mu yang lain..

    Reply #21 29 December, 2010, 12:19:15 AM
  • Publish
  • p.s. Selamat Pengantin  (baru  =;8)) untuk ustaz. 
          ( awal sangat ke nak ucap he..)

    Ni ada kaitannya dengan ustaz ker?
    ISLAM untuk semua

    - Pentadbiran
    - Pondok Tahfiz

    aini zinnirah

    • *
    • Indah senyuman pengubat kedukaan...Insya-Allah..
      • View Profile
    Reply #22 29 December, 2010, 12:22:06 AM
  • Publish
  • p.s. Selamat Pengantin  (baru  =;8)) untuk ustaz. 
          ( awal sangat ke nak ucap he..)

    Ni ada kaitannya dengan ustaz ker?

    :senyum:. xde ker ustaz?

    Reply #23 29 December, 2010, 12:23:37 AM
  • Publish
  • camna boleh bocor rahsia ni...  :'(

    aini zinnirah

    • *
    • Indah senyuman pengubat kedukaan...Insya-Allah..
      • View Profile
    Reply #24 29 December, 2010, 12:27:03 AM
  • Publish
  • camna boleh bocor rahsia ni...  :'(

    Perkara baik ustaz..Insya-allah tak salah untuk dikongsikan bukan?
    Tahniah ye ustaz.. Semoga bahagia hendaknya hingga akhir hayat..

    Reply #25 29 December, 2010, 01:09:00 AM
  • Publish
  • Isteri dah senyum setuju...

    Anak-anak asyik sebut aja.... diorang akan rasa lebih lega.

    Tapi.... :senyum:

    aini zinnirah

    • *
    • Indah senyuman pengubat kedukaan...Insya-Allah..
      • View Profile
    Reply #26 29 December, 2010, 01:22:29 AM
  • Publish
  • Isteri dah senyum setuju...

    Anak-anak asyik sebut aja.... diorang akan rasa lebih lega.

    Tapi.... :senyum:

    Alhamdulillah ustaz, kalau semuanya sudah setuju, insya-allah mohon dipermudahkan segala urusannya sahaja la.
    Makin besar la tanggungjawab ustaz selepas ini.
    Seorang khalifah yang hebat insya-allah boleh membimbing keluarga walau apa jua rintangan dan cubaan yang mendatang kan.. selamat pengantin baru..
    Pasti ramai halaqian lain turut tumpang gembira dengan berita ustaz ni.. Syukur..

    Reply #27 29 December, 2010, 01:25:39 AM
  • Publish
  • stop dulu topik ni.. Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan
    Nanti semakin sulit... :senyum:

    Pergi ke topik halaqah...

    aini zinnirah

    • *
    • Indah senyuman pengubat kedukaan...Insya-Allah..
      • View Profile
    Reply #28 29 December, 2010, 01:32:00 AM
  • Publish
  • :senyum:..

    Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan

    Ummi Munaliza

    • *
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Reply #29 29 December, 2010, 10:06:57 AM
  • Publish
  • Isteri dah senyum setuju...

    Anak-anak asyik sebut aja.... diorang akan rasa lebih lega.

    Tapi.... :senyum:

    Jangan lupa,  bila  buat majlis , jemput halaqian semua ya  ustaz...
    Pengurusan, Pentadbiran Forum Halaqahnet.
    Penal Utama Baitul Muslim


    Reply #30 29 December, 2010, 10:39:59 AM
  • Publish
  • Dah lama tak masuk halaqah. Terkejutnya dengar berita nie. Apa pun, tahniah utk ustaz. Semoga ALLAH permudahkan segala urusan.

    Reply #31 29 December, 2010, 12:15:51 PM
  • Publish
  • Dah lama tak masuk halaqah. Terkejutnya dengar berita nie. Apa pun, tahniah utk ustaz. Semoga ALLAH permudahkan segala urusan.

    Makin susah ustaz dibuatkan...

    Sesuai dengan topik thread ini,

    Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan

    Nanti comfirm ustaz sertakan gambarnya sekali.

    Cuma namanya dua patah.

    N... C....

    Apapon harap takder komen lagi pasal ini.
    :senyum:
    Mohon Maaf ~ Atas Segala Kesulitan

    Reply #32 29 December, 2010, 04:37:54 PM
  • Publish
  • Yes ! Dah dapat agak....tapi agak je la...heeeee   okaja*
    ~ Begin with the End in Mind ~

    Ummi Munaliza

    • *
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Reply #33 29 December, 2010, 04:43:27 PM
  • Publish
  • Yes ! Dah dapat agak....tapi agak je la...heeeee   okaja*

    Pak Pong...Pak Pong bunyi kompang,kalau dah tahu diam-diam...

    N _ _ _  C _ _ _ _  tu  janda berhias... bertuah kerana dapat menawan hati ustaz kita  yang dah punya anak 4 ni.

    Eyda Aam

    • *
    • Wanita solehah adalah sebaik2 perhiasan duniawi
      • View Profile
    Reply #34 29 December, 2010, 08:09:42 PM
  • Publish
  • p.s. Selamat Pengantin  (baru  =;8)) untuk ustaz. 
          ( awal sangat ke nak ucap he..)

    Ni ada kaitannya dengan ustaz ker?

    Dapat berita gumbira , kami tumpang bahagia..... =;8) tolooong

    ALLAH sentiasa dekat dengan kita.

    divider3
    halaqahforum4