Suami Tonton Video Lucah

*

Author Topic: Suami Tonton Video Lucah  (Read 25792 times)

0 Halaqian and 2 Guests are viewing this topic.

azy mazyah

  • *
  • Posts: 94
    • View Profile
30 November, 2010, 03:37:08 PM
  • Publish
  • Assalamu'alaikum...
    sy sering terima aduan dr seorg rakan bkenaan tabiat buruk suaminya yg suka menonton video porno.
    Stp kali mengadu kat sy teresak2 menangis....kasihan.Dia x sangka suaminya punyai tabiat sedemikian, sebab suaminya rajin berjemaah di masjid, baca quran.Bila dh terbongkar benda ni sape yg x hancur luluh rasakan..Sy pun bukanlah pndai nk beri nasihat cuma kasi semangat dan minta dia byk berdoa.
    masalahnya begini, stlh berkahwin 6 bln si S ni tjumpa dvd2 porno kat rumah,dlm hp, pendrive dan laptop suaminya. S cuma berdiam diri dan cuba mcegah dgn
    dibuang dvd2 tu, sehingga satu hari si suami dpt tahu dan memarahi S.Suami S tu tak mengaku pula video2 tu bukan kepunyaannya dan berdolak dalik menyatakn x pernah tgk video2 tu padahal isterinya dah byk kali ternampak si suami menonton video2 tu!. S ni seorg yg lembut, dia mmg x pndai nk berkasar dan bertegas cuma mmpu mcegah dgn hati.Sy kesian stp kali dia mengadu hal ni kt sy..

    Kalau sesape yg bole tolong beri nasihat utk sedarkan suaminya tinggalkan tabiat buruknya itu.
    cantik wanita kerana kejernihan wajah,manis wanita kerana senyuman,
    hebat wanita kerana kesabaran, mulia wanita kerana keimanan dan kecintaan Ilahi...

    chantek taaj

    • *
    • Posts: 149
      • View Profile
    Reply #1 30 November, 2010, 03:49:19 PM
  • Publish
  • mcm dah jadi tabiat suami ye.
    mainkanla peranan isteri, bercantik2 dgn suami, apa yg suami nak isteri pakai, pakaila.
    kalau isteri ada duit, setiap bulan belilah baju baru, biar awak nampak cantik selalu
    mungkin ada antara isteri tak biasa bercantik kat rumah, biasa-biasakanlah bermake up, lakukan dgn niat utk menggoda suami, tak mengapa
    biar suami nampak awaklah wanita yang paling cantik
    rasa-rasa lipstik kaler merah je, tukarlah oren ke, maroon ke, biar nampak lain sekali sekala
    dlm masa yg sama
    jangan takut menegur suami, isteri tegur sebb sayang suami kan, tapi jgn menaikkan suara depan dia
    saya pernah tanyakan suami saya, kalau nak tengok lagi, jauhilah saya jika saya tidak cukup untuknya
    ingatkan dia, kalau wanita seksi lalu di depan, sampai tak tengok wanita tu
    jadi apa bezanya jika lihat video orang berzina, lihat aurat orang lain juga kan?
    pandangan terhadap wanita di luar ditutup, tapi wanita seksi di tv dilihat
    mainkan peranan anda, jika suami and menonton di laptop, anda lihat sama
    sekurang2nya dia rasa malu
    tegurla dia, kalau dia ada lakukan di luar pengetahuan anda, sekurangnya anda telah menegurnya
    tetapi teruskanlah menegur
    insha allah boleh


    fairuzz

    • *
    • Posts: 42
      • View Profile
    Reply #2 30 November, 2010, 04:49:32 PM
  • Publish
  • mcm dah jadi tabiat suami ye.
    mainkanla peranan isteri, bercantik2 dgn suami, apa yg suami nak isteri pakai, pakaila.
    kalau isteri ada duit, setiap bulan belilah baju baru, biar awak nampak cantik selalu
    mungkin ada antara isteri tak biasa bercantik kat rumah, biasa-biasakanlah bermake up, lakukan dgn niat utk menggoda suami, tak mengapa
    biar suami nampak awaklah wanita yang paling cantik
    rasa-rasa lipstik kaler merah je, tukarlah oren ke, maroon ke, biar nampak lain sekali sekala
    dlm masa yg sama
    jangan takut menegur suami, isteri tegur sebb sayang suami kan, tapi jgn menaikkan suara depan dia
    saya pernah tanyakan suami saya, kalau nak tengok lagi, jauhilah saya jika saya tidak cukup untuknya
    ingatkan dia, kalau wanita seksi lalu di depan, sampai tak tengok wanita tu
    jadi apa bezanya jika lihat video orang berzina, lihat aurat orang lain juga kan?
    pandangan terhadap wanita di luar ditutup, tapi wanita seksi di tv dilihat
    mainkan peranan anda, jika suami and menonton di laptop, anda lihat sama
    sekurang2nya dia rasa malu
    tegurla dia, kalau dia ada lakukan di luar pengetahuan anda, sekurangnya anda telah menegurnya
    tetapi teruskanlah menegur
    insha allah boleh

    rasa-rasa lipstik kaler merah je, tukarlah oren ke, maroon ke, biar nampak lain sekali sekala... jangan lain terus...sampai tak kenal...kang abang balik tengok semacam je...terus keluar rumah tak jadi masyuuk... :senyum:...

    Ummi Munaliza

    • *
    • Posts: 14513
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Reply #3 30 November, 2010, 06:58:07 PM
  • Publish
  • Satu lagi nak tambah,bila suami dah dekat nak balik,cepat-cepat siapkan diri, berwangi-wangian, pakai baju seksi, sambut belakang pintu. (pastikan pulak,jangan luas-luas buka pintu).

    Dan yang paling penting selalu isteri memulakan aksi. Menjamu suami dengan berbagai resepi agar suami tidak jemu  dan lakonan DVD  di rumah lebih garing dari yang ditonton.

    Bila suami sudah mandi dan berehat santai, cepat-cepat main peranan, mula-mula picit kaki,picit kepala. Rajin-rajin mempelawa,jangan lokek dan malu  untuk offer yang daring. Walaupun suami penat, pasti dia teransang juga.

    Jangan dingin macam batang pisang bila beraksi, suami jenis suka tonton filem X sebab memang nafsu dia lain dari manusia biasa. Maka layanan isteri pun kena lain dari isteri biasa.
    Pengurusan, Pentadbiran Forum Halaqahnet.
    Penal Utama Baitul Muslim


    hairilnua

    • *
    • Posts: 1052
    • Allahuakbar....!!
      • View Profile
    Reply #4 30 November, 2010, 08:08:02 PM
  • Publish
  • bila ummi dah berkata2..ikut la nasihat ummi tu...jangan dingin macam BATANG PISANG!!..huahuahua...

    layan suami tu bagi kaw sikit,, teman dia makan,, urut2 peha suami,, walaupun sibuk dengan kerja dapur,, pastikan depan suami tu buat2 la x sibuk..pandai2 la cover..kalo layanan bagus,, hari2 suami balik kerja awal punye la..

    gurau tu lebih2 sikit,, tapi jangan selalukan,, bagi suami tu rindu sikit dengan gurauan gila2 tu,, buat sekali dua dalam seminggu.. manja x pe,, jangan mengada2..huahuahua........
    Aku insan yg agak selambe..
    X pndai jaga hati orang..
    Suke cari pasal..

    Jangan call @ sms :  0193587327(hehehhe)
    http://hairilnua.blogspot.com
    Ada Brani?

    azy mazyah

    • *
    • Posts: 94
      • View Profile
    Reply #5 01 December, 2010, 10:08:41 AM
  • Publish
  • hmmm...bernas juga idea2 yg sahabat2 berikan,sy akan smpaikan kpd rakan sy.
    syukran...

    syidaspongebob

    • *
    • Posts: 1354
    • maaf zahir batin
      • View Profile
    Reply #6 01 December, 2010, 10:24:16 AM
  • Publish
  • takut pulak nak kawin...(ketawa)
    ish3...

    macam2....moga den jadi budak baik,dapat yang baik..

    Allahumma amin ya mujib....
    "Ukhwah fillah takkan musnah..lautan erat takkan mungkin patah..Bertemu, berpisah..hanya KENANGAN SEMATA..Redho Allah, Kita cari..Moga2 kita kan diRahmati..Dengan niat yang suci,bertemu kembali di negeri Abadi.. Salam kemaafan."

    Nur^ Iman

    • *
    • Posts: 689
    • I am proud to be a MUSLIM
      • View Profile
    Reply #7 01 December, 2010, 10:48:44 AM
  • Publish
  • MENYESAL SAYA BACA pegi berjemaah dan tonton video lucah..laaa bini dia kan ada????? tak logik tengok aksi orang lain pulak..ASTAGHFIRULLAHALAZIM bukan apa..kalau nak soleh buat betul2..dia sembunyikan dalam tanah pun Allah nampak..

    saya setuju kat ummi..tapi jangan pulak isteri habis jadikan hamba sex..kalau sampai 100 kali sehari susah juga.. terkejut* kesian la bini kita tu..kasih lah dia  sabaar*
    I am proud to be a MUSLIM

    mohdazri

    • *
    • Posts: 1061
      • View Profile
    Reply #8 01 December, 2010, 10:58:17 AM
  • Publish
  • dalam masalah ini saya menganggap suami tersebut beribadah kerana adat sahaja bukan keran Allah s.w.t pasti solatnya belum benar-benar sempurna sedangkan solat itu mencegah yang mungkar.si isteri perlu solat hajat tiap malam dan mengadu pada Allah s.w.t semoga suaminya kembali pada Allah dan bunag tabiat buruk tersebut

    azy mazyah

    • *
    • Posts: 94
      • View Profile
    Reply #9 01 December, 2010, 11:00:09 AM
  • Publish
  • menurut rakan sy, suami dia kata dlm byk2 benda dia lemah dgn perempuan, klu pegi shopping complex ke mana2 ke
    matanya mmg x bole lari dr nk pandng pompuan2 seksi...si S perasan suaminya dok jeling2 pompuan lain.Yg S sedih dan geram jgk
    suaminya asek bdolak dalik dan menipu menyatakan bukan kepunyaan dia dvd2 dan video2 tu, pas2 kata x tgk pulak...

    Nur^ Iman

    • *
    • Posts: 689
    • I am proud to be a MUSLIM
      • View Profile
    Reply #10 01 December, 2010, 11:02:54 AM
  • Publish
  • tunggu sekejap adakah kita mengumpat? kalau tak saya nak beri pandangan..

    chantek taaj

    • *
    • Posts: 149
      • View Profile
    Reply #11 01 December, 2010, 11:07:08 AM
  • Publish
  • astagfirullahal azim

    hancur hati kalau depan mata sendiri suami berkelakuan mcm tu. suami dia bukan lelaki biasa, lelaki normal ada rasa malu, paling2 pun depan org ramai dia akan jaga matanya.
    untuk orang macam tu, service isteri memang kene lebih. tapi isteri kena pastikan, jgn ragu2 bila mulakan step pertama. good luck!

    Ummu Fatimah

    • *
    • Posts: 2154
      • View Profile
    Reply #12 01 December, 2010, 11:25:08 AM
  • Publish
  • Walaupun dia pegi selalu pi solat jemaah dan baca quran tapi dia bukan malaikat atau confirm masuk syurga. Tak perlu kaitkan aktiviti solat jemaahnya dengan aktiviti maksiat tersebut.

    Jadi isteri solehah memang wajib rasa sedih bila suami terjebak dengan dosa. Sedih, menangis dan mengadulah dengan Allah bukan dengan kawan-kawan. Suami lelaki yang baik, mohon pada Allah, jangan biarkan suami tengok aib orang lain, takut kelak suami tak mampu tutup aib diri dan seluruh ahli keluarga. Nangis sungguh-sungguh masa mengadu pada Allah. Bila perasan suami buat lagi, nangis juga pada suami. Katakan, sampai hati abang tengok aurat orang lain, kalau orang lain tengok aurat saya dan anak2, apa perasaan abang?

    Selalu ajak suami puasa sunat. Moga-moga tertunduklah nafsu jahatnya itu. Selalu solat jemaah tu baik dah. Susah nak cari lelaki macam tu.

     
    « Last Edit: 01 December, 2010, 11:26:45 AM by ummu fatimah »
    zaujah n aliah yusri.. ummu yusuf ramadhan & nur fatimah mujahidah..

    Nur^ Iman

    • *
    • Posts: 689
    • I am proud to be a MUSLIM
      • View Profile
    Reply #13 01 December, 2010, 11:26:34 AM
  • Publish
  • tersengih juga baca pandangan2..gelihati ada juga..tapi memang layak digelar isteri yang patuh pada suami..

    syidaspongebob

    • *
    • Posts: 1354
    • maaf zahir batin
      • View Profile
    Reply #14 01 December, 2010, 11:33:38 AM
  • Publish
  • ermmm dari pada citer ni...
    den pon nak kongsi sikit la....

    kesian lelaki ni sebenarnya..nak lawan nafsu tu payah..
    hanya iman,taqwa,tunduk pandangan dan bantuan Allah je yang boleh tangani masalah ni...

    kejap ana kongsikan satu cerita ye yang berbunyi begini :







     
    Ia merupakan rintihan seorang lelaki sudah berkahwin ( jika belum kahwin, mungkin lebih dahsyat cabarannya) yang masih mempunyai iman tetapi sedang diuji dengan begitu kritikal oleh suasana sekelilingnya, terutamanya oleh wanita.
     
    Wahai para wanita, bantulah dirimu dan umat Islam yang ingin menjaga iman mereka. Janganlah menggoda atau termenggoda (tanpa sengaja) mereka (kaum adam) dengan dosa-dosamu dan kecuaianmu terhadap hak Allah SWT. Moga kita semua terselamat.
     
    [box title=Berikut adalah emailnya :-]
     
    Boleh dikatakan setiap hari saya berperang dengan nafsu, sakit jiwa dan mental dibuat nyer, tak tau sampai bila dan sampai mana boleh tahan. Nak dimudahkan cerita, boleh dikatakan setiap hari hidup ni berhadapan dengan perempuan-perempuan yang menghairahkan depan belakang kanan kiri (celakalah keatas kamu!!!).
     
     
    Komen email dari pembaca yg lain
     
    Saya terbaca ni, entahlah...kerana tertarik pada tajuk ni dan tak tahu bagaimana untuk menarik perempuan-perempuan diluar sana agar mahu menutup aurat seperti yang Allah wajibkan, maka terbaca ini pula, kesinambungan dari tidak menutup aurat dengan sempurna...
     
    Seks! Satu dari nikmat hidup..., banyak manusia jadi gila kerananya, ada yang bergaduh, berbunuhan, malahan berperang kerana seks!!!
     
    Dan tak kurang juga yang di campakkan ke dalam neraka kerananya.. oh!
     
    Hari ni jika korang rajin(banyak masa) cubalah semak akhbar dan berita, begitu banyak sekali kes zina, sumbang mahram, gangguan seks, seks oral, liwat, bersekedudukkan, buang anak, rogol-bunuh-bakar!!
     
    Sehingga tak tercapai akalku..isk...
     
    Daripada yang suka sama suka hinggalah kepada yang suka suka, yang mula mula tak suka sehingga jadi sukarela, yang agak suka sehingga yang suka setia, apa dah jadi?,
     
    Masyarakat jadi huru hara, anak tak tahu nak berbin dan berbinti kan siapa, penyakit kelamin dan doctor sakit puan semakin kaya, HIV positif, Siflis, maruah tergadai, keturunan tercemar, lahir anak anak yang cenderung kepada maksiat, dosa dan noda sehingga kawan aiman yang umur 5 tahun tapi dia kecik sajer, bila main dia cepat letih, tapi aiman cakap: "dia tak kisah.."
     
    Akupun tak mendikrimasikan kawan aiman, tapi kisahkah kita jika jumlah kawan ‘aiman' semakin bertambah?..oh!
     
    Kawan aiman menjadi mayat yang sukar di uruskan sehingga terpaksa meminta pengurus mayat yang pakar...Apa perasaan Aiman bila lihat mayat sahabatnya....?
     
    Seseorang telah jumpa Nabi Muhammad SAW dan mintak izin untuk berzina, sahabat lain ingin membunuhnya dek lantaran kekurang ajarnya kepada baginda lalu nasihat baginda lebih kurang maksud:Sukakah kamu jika orang berzina dengan ibumu?Sukakah kamu jika orang berzina dengan adikmu?Sukakah kamu jika orang berzina dengan isterimu?Sukakah kamu jika orang berzina dengan anakmu?
     
    Sahabat itu menyatakan tidak suka sama sekali..Lalu Nabi bersabda(lebih kurang maksud):
     
    Begitu jugaklah orang yang kamu nak zina itu, dia adalah seorang anak, seorang ibu, seorang adik, seorang isteri (lebih kurang maksud-tak sama macam Nabi sabdakan, tapi maksud sama)Lalu Nabi SAW letakkan tangannya yang mulia di dada lalu berdoa untuk hamba Allah tersebut..
     
    Sahabat ini terharu, ketika perasaan untuk berzina memuncak dalam dirinya lalu dengan iman yang masih ada telah pergi minta izin dengan rasulullah untuk berzina, sahabat yang lain ingin membunuhnya, tapi baginda SAW telah menasihati dengan hikmah dan berdoa untuknya.., sehingga berkata sahabat ini:
     
    "sejak hari itu, tiada yang lebih aku benci daripada zina"
     
    Namun, dewasa ini, kita orang islam mengaku benci zina, tapi tidak dapat tidak, kita tak dapat mengelak dari zina...., di jalanan kita terdedah kepada segalam macam bentuk pra zina.., malahan di mana sahaja!!!
     
    Kes zina telah menular ke seluruh cerok kampong, ke gugusan felda, ke celah celah bangunan sekolah, ke ITP, ke balai polis, ke kem tentera, ke Universti, malahan sampai ke masjid!!!
     
    Naduzubillah?Kenapa semua ini terjadi?
     
    Adakah kerana masyarakat hari ini kurang pendidikan seks?Tahukkah korang tentang pendidikan seks?
     
    Dah lama aku dengar desas desus dan ura ura untuk mewujudkan pendidikan seks di sekolah, tapi apa sudah jadi pada cadangan itu?Telah wujudkan?Serius, aku tak tahu, jika sudah wujud, apakah silibusnya?Adakah titik inzal juga akan di masukkan ke dalam silibus?
     
    Baru baru ni masa aku ‘jalan-jalan pergi makan' kat KL aku nampak ada anak-anak gadis yang pakai T-shirt yang bertulis ‘I'm seks education".
     
    Dahsyat..., dan dahsat juga untuk mata aku yang sempat membaca tulisan di baju anak dara..oh!
     
    Hmm, betulkah anak dara? Zaman sekarang nak cari anak gadis yang betul betul berdara, bagaimana?
     
     
    Akupun tak tahu, kalau korang baik! insyaAllah korang akan dapat pasangan yang baik...
     
    Maka kali ni, aku yang dah berkahwin, nak nasihat sikit kat orang perempuan terutamanya, kerana secara amnya merekalah punca segala zina...Al maklumlah, wanita itu adalah senjata syaitan..
     
    Maka korang orang perempuan, kena beringat, jangan sampai setan jadikan korang sebagai ‘senjata'..Aku bila terpandang wanita yang cantik dan seksi, yang memakai baju yang nampak ‘lurah neraka' di jalanan berkata "oh! Kasihan kepada senjata setan ini..., lalu tundukkan pandangan dan membaca doa terlihat perempuan"(jauhilah aku dari fitnah wanita dan azab kubur)
     
    Nampak beriman dan baik aku kan? Huh, cuba wanita cantik macam Sonale bandre goda aku di tempat tertutup, kat luar hujan lebat, bini pulak datang bulan, huh! meremang bulu janggutku, tercabut kopiah, dan masuk neraka aku agaknya.. naduzubillah.
     
    Aku berlindung dari ujian godaan seks..oh!
     
    Aku sekarang ni pun dah dapat anak perempuan, bila besar jadi senjata syaitan jika aku tak didik betul betul.., bahaya-bahaya.. (kepada Allah aku memohon pertolongan)
     
    Untuk pengetahuan korang wahai orang perempuan sekalian, orang lelaki boleh naik nafsu untuk seks adalah pada bila bila masa dan mampu stim dengan alasan yang simple sahaja, so korang kena jaga betul betul bila berurusan dengan orang lelaki, mereka orang lelaki ni, dengar suara orang perempuan dah naik stim, belum lagi bab tengok, tak tengok, just imagine pun boleh stim, kalau korang bagi peluang pada lelaki untuk pegang korang, bersedialah untuk masuk neraka dunia dan neraka jahanam!!
     
    Dan ada orang lelaki yang boleh inzal just dengar suara perempuan dalam telepon.., so korang orang perempuan bila dah bergayut lama lama dengan lelaki apa akan jadi? Huh bila masuk cerita bab dalam kain, jadi senjata setanlah korang-naduzubillah..
     
    Aku tahu kerana aku lelaki dan hidup dengan lelaki lelaki gila meroyan...oh!, dan lelaki bila dah stim, anu menegang, dalam masa yang agak lama, jika tak di pancutkan air mani, maka testis (DELETED) akan rasa ‘senak', dan pada waktu ini keinginan untuk mencari (DELETED) untuk di pancutkan air mani meningkat dengan dahsyatnya..., masa tu otak lelaki jadi tak waras, tak boleh tidur (aku sendiri pernah alami-tak boleh tidur kerana teringin nak (DELETED)..oh!),
     
    Masa tu jika ada iman, masih boleh buat buat sibuk dengan berzikir atau baca Al-quran atau buat-buat sibuk..., bagus jugak perasan sibuk ni..
     
    Masa aku bujang dulu, jika aku stim malam malam, aku akan start motor keliling kampong, (nasib baik tak jumpa bohsia- tak caripun-Allah masih sayangkan aku)Kemudian cari kawan, atau lepak minum teh' tarik, lepak di jalan tengok orang atau tengok mat remp-it buat aksi yang cemas dan mendebarkan... mak aku selalu membebel bila aku keluar malam-malam, tahukah mak yang saya waktu tu "air mani dah penuh (DELETED) hingga naik ke kepala dan meleleh kat telinga", tak boleh tidur, tak boleh tengok TV, nak baca Al-quran waktu tu langsung takde kekuatan iman..oh!!
     
     
    95% jiwa memberontak nak melakukan seks bebas/zina.. 5% jer tinggal sebab takut nanti Allah marah dan sebab kerana aku orang Islam, nasib baik Islam tak bagi. Jalan kearahnyer cukup mudahhhh, sangat mudah bagi saya, tak payah rogol-rogol atau paksa atau bayar. Free sahaja, dah macam-macam strategi saya gunakan untuk penjarakan nafsu ini, sampai membuat perintah berkurung tak payah keluar rumah tapi mana boleh setiap hari, mesti juga kena keluar pergi kerja.
     
    Secara jujurnyer sebahagian orang perempuan zaman sekarang dah melampau!!!! berpakaian melampaui batas tanpa segan silu. atau ada perasaan malu, saya ni oranglelaki kalau disuruh pakai seluar pendek celah kangkang berbaju singlet pergi ke tempat khalayak ramai pun tak sanggup.. maluuuu.. tapi ada orang perempuan yang sanggup pada masa kini mana pegi hilang malunyer aku pun tak tau... menyusahkan akuuu...
     
    Tanpa segan silu saya menaip, kekadang diri terpaksa menumbuk sepak terajang pintu atau bantal maki hamun nyumpah serapah nak meredakan nafsu.. bagi penatt... isteri memang ada tapi sendiri pahamlah.. kalo nampak isteri aku sorangg jerrr mudah sket nak kawall.. kalo dah kluar dari rumah mau terbeliak bijik mata... lagi-lagi kalo time nak gi atau balik kerja.. adehhhh!!! nak gak kawen lagi satu tapi belum mampu lagi...
     
    Kepada kaum perempuan aku merayu tutuplah aurat muuu.. tutup setutupnyerrr. . kasihanilah aku yang terpaksa berperang setiap hari oleh dek kerana perbuatan kamu... tolongglahhh. .. aku bukan orangwarakk.. aku bukan orangalim ulamak.. aku hamba Allah yang biasa.. tak tau sampai bila aku mampu bertahan..
     
    Apabila seseorang itu mempelopori pembukaan auratnya di hari itu, yang menyebabkan lelaki melihatnya mendapat dosa. Pastinya, si wanita itu juga mendapat dosa tanpa kurang bagi setiap mata yang memandang. Adakah hati orang sebegini boleh dikira baik ? setelah gunungan dosa mengaratkan hatinya ?.
     
    Sesungguhnya Allah itu maha adil dan maha pengasih. Segeralah mendapatkan kasih sayang Allah dengan mentaatinya. Bagi yang berdegil, tiada kata yang dapat diberikan kecuali ; Yakinilah bahawa Allah itu benar, RasulNya juga benar, Syurga dan Neraka juga benar. Jika mempercayainya maka mengapa tindakan masih seolah meraguinya. ?

    (maaf panjang,ni ialah salah satu CONTOH luahan hati seorang lelaki yang berperang dengan nafsu)

    farahiyah0394

    • *
    • Posts: 551
      • View Profile
    Reply #15 01 December, 2010, 01:11:45 PM
  • Publish
  • tumpang tanye..
    semua lelaki ke macam dalam citer ni (Senyum)
    seram betul rasanya...

    chantek taaj

    • *
    • Posts: 149
      • View Profile
    Reply #16 01 December, 2010, 01:13:46 PM
  • Publish
  • farahiyah

    masalah menonton, menyimpan gambar atau video sebegini saya percaya kebanyakan lelaki menghadapinya. tengok sahaja berapa org lelaki sahaja yg berani respon dlm ruangan ini. tak kira lah setinggi mana ilmu orang tu, yg penting sekali sejauh mana amalnya.

    Ummu Fatimah

    • *
    • Posts: 2154
      • View Profile
    Reply #17 01 December, 2010, 01:21:28 PM
  • Publish
  • Bukan semua lelaki macamtu farah, masih ramai lagi lelaki baik-baik.

    5zul

    • *
    • Posts: 3023
    • ~~ Tiada Kesusahan Melainkan Susah ~~
      • View Profile
    Reply #18 01 December, 2010, 01:27:10 PM
  • Publish
  • benar ummi sy sokong ummi-
    kebanyakkan manusia nie penting rumahtangga kerana SexNya-
    panduan Sex bergitu lah kebahagian rumahtangga-
    kerana sex Nya juga hati tidak tertumpah melihat dan menanti kepulangan suami atau isteri-
    bila otak ingat sex pasti nafsu memainkan peranan sebagai pemuas itu salah-( Setan mengusai itu yg sampai menonton dvd terlarang takut nanti terikut pula suami dalam dvd tue- )
    bagi yg beriman kepada ALLAH jalan terbaik untuk melarikan diri dari masalah ini ialah PUASA- PUASA dapat mengawal Nafsu dan Nafsu akan sujud terhadap Puasa Ini _insyallah ini bagi lelaki yg mempunyai masalah seperi suami S nie-
    bagi isteri jalan terbaik untuk membaiki jurang suami isteri ialah layanan mesra berbalik pula pada tadi apa yg sy terangkan Sex bukan abis kerana hubungan kelamin- bila wanita datang bulan bagaimana nak abiskan dengan hubungan kelamin - (senyum)
    sex bermaksud hubungan mesra antara suami isteri - isteri perlu memainkan peranan seperti ummi nyatakan - dengan belaian membuat suami yg penat dan lesu bertenaga-(senyum) tanpa meminum tongkat segala tongka ali-heeee- bila dan bertenaga fikiran menjadi matang dan luas - belai lah suami mu mengikut suka walaupun kamu ( wanita ) dalam keadaan datang bulan- Dilarang bagi mu suami isteri memperlakukan seperti haiwan iaitu melalui dubur -
    dan bagi suami isteri di larang memperlihatkan alat kelamin atau menonton kelamin antara lelaki dan perempuan ( maksud ) lelaki di larang melihat anu lelaki yg lain bergitu juga perempuan - (senyum)
    yg mana di larang tinggalkan Insyallah di permudahkan kebahagian suami isteri-
    ~~ Dalam Kegelapan Malam Ader Sinaran ~~

    Nur^ Iman

    • *
    • Posts: 689
    • I am proud to be a MUSLIM
      • View Profile
    Reply #19 01 December, 2010, 01:51:42 PM
  • Publish
  • tumpang tanye..
    semua lelaki ke macam dalam citer ni (Senyum)
    seram betul rasanya...

    Astaghfirullahalazim..aku terlibat juga ke? ya Allah ampunilah dosaku Ya Allah..lailahailla anta subha nakainni kuntu minalzolimin.

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    2 Replies
    4909 Views
    Last post 25 December, 2012, 06:36:07 PM
    by halawah
    2 Replies
    908 Views
    Last post 26 February, 2010, 01:12:40 AM
    by mualli
    0 Replies
    910 Views
    Last post 20 June, 2010, 06:22:10 PM
    by LAN