Proses Upgrade Halaqah

Author Topic: Proses Upgrade Halaqah  (Read 8571 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

2ming

  • *
  • Posts: 160
  • Mencari keredhaan Allah S.W.T
    • View Profile
Jawab #80 14 November, 2010, 09:30:12 AM
  • Publish Di FB
  • semoga d permudahkan -Nya...amen amin amen...segalanya dapat diselesaikan dengan kerjasama anda...TQ

    qaseh2003

    • *
    • Posts: 311
    • Anugerah Allah
      • View Profile
    Jawab #81 14 November, 2010, 09:58:19 AM
  • Publish Di FB
  • Ranking halaqian dalam proses upgrade..

    Harap berikan cadangan mengikut turutan sebanyak 12 nama.

     :)
    Apa maksud dan beza perintis, perintis utama, perintis 1,2,3, thanawiy   1,2,3,4 dan sebagainya? cuma ingin tahu buat menambah pengetahuan.terima   kasih ustaz..
    Tak berapa faham maksud ustaz "cadangan mengikut turutan sebanyak 12 nama tu".
                                                               
    Nasihat Rasullullah kepada Mu’awiyah : Wahai Mu’wiyah, jauhi sifat marah kerana marah dapat merosakkan iman seseorang sebagaimana pahit jadam merosakkan madu yang manis..

    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2057
      • View Profile
    Jawab #82 14 November, 2010, 10:27:06 AM
  • Publish Di FB
  • Setakat ini -  Perubahan mungkin berlaku semasa proses upgrade.

    Perintis  = Jumlah Posting 0 
    Perintis 1  = Jumlah Posting 100 
    Perintis 2  = Jumlah Posting 200 
    Perintis 3  = Jumlah Posting 300 
    Perintis Harapan = Jumlah Posting 400 
    Perintis Utama = Jumlah Posting 600 
    Perintis Setia = Jumlah Posting 800 
    Perintis SETIA HQ  = Jumlah Posting 1000 
    ISLAM untuk semua

    - Pentadbiran
    - Pondok Tahfiz

    Ummi Munaliza

    • *
    • Posts: 14507
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Jawab #83 14 November, 2010, 10:42:35 AM
  • Publish Di FB

  • Ustaz,

    Tak payah underline ,  kelihatan tidak  cantik pada artikel yang panjang.
    Pengurusan, Pentadbiran Forum Halaqahnet.
    Penal Utama Baitul Muslim


    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2057
      • View Profile
    Jawab #84 14 November, 2010, 10:44:04 AM
  • Publish Di FB
  •  oklahtu*

    SiNaR aBaDi

    • *
    • Posts: 748
      • View Profile
    Jawab #85 14 November, 2010, 10:44:27 AM
  • Publish Di FB

  • Ustaz,

    Tak payah underline ,  kelihatan tidak  cantik pada artikel yang panjang.

    Mungkin ada baik underline. Tapi kelihatan keliru..lagi baik tidak ada. Pendapat ja.:-)
    SENYUMLAH pada segala cubaan kerana ketenangan meraih kebijaksanaan & mencetus kematangan. Terimalah SERIBU KEKALAHAN sebelum menerima SATU KEMENANGAN.;-)

    Ummi Munaliza

    • *
    • Posts: 14507
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Jawab #86 14 November, 2010, 10:46:02 AM
  • Publish Di FB
  • testing..........

          Menyebabkan isteri tidak ada minat terhadap suaminya.

    Mungkin beberapa masalah di atas belum nampak pada masa muda  kerana daya tahan tubuh yang diberikan Allah SWT masih kuat. Tetapi pada usia  tua, berbagai penyakit itu akan timbul kecuali jika Allah menghendaki kebaikan  untuknya atau menyelamatnya.

    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2057
      • View Profile
    Jawab #87 14 November, 2010, 10:46:36 AM
  • Publish Di FB
  • Tak boleh sabar ker kejap.

    Ummi Munaliza

    • *
    • Posts: 14507
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Jawab #88 14 November, 2010, 10:47:04 AM
  • Publish Di FB
  • testing ..........



    Cause she did not have interest in her husband.

    Maybe some of the problems has not yet seen in the young because the immunity conferred God is still strong. But in old age, disease would arise except if Allah wills good for him or menyelamatnya.

    Ummi Munaliza

    • *
    • Posts: 14507
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Jawab #89 14 November, 2010, 10:48:19 AM
  • Publish Di FB
  • Tak boleh sabar ker kejap.


    Boleh...

    Maaf  ya  ustaz...

    (saya  tak pandai buat  kerja, pandai komen saja,  saya kan orang depan,cepat buat report kat orang dapur)

    SiNaR aBaDi

    • *
    • Posts: 748
      • View Profile
    Jawab #90 14 November, 2010, 10:57:49 AM
  • Publish Di FB
  • Ustaz, line transparent (grey yang ada kini) pun kira ok juga.

    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2057
      • View Profile
    Jawab #91 14 November, 2010, 10:58:45 AM
  • Publish Di FB
  • komenlah... kalau tak sesuai nanti ustaz padamkan balik... nanti apa apa terperasan upgrade... kasi chance dulu 30 minit... baru komen... bukan marah... merah telinga...  okaja*

    Ummi Munaliza

    • *
    • Posts: 14507
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Jawab #92 14 November, 2010, 11:01:18 AM
  • Publish Di FB
  • komenlah... kalau tak sesuai nanti ustaz padamkan balik... nanti apa apa terperasan upgrade... kasi chance dulu 30 minit... baru komen... bukan marah... merah telinga...  okaja*


    Ampun...

    baiklah...

    (jangan merajuk ustaz ya)

    msa

    • *
    • Posts: 1577
      • View Profile
    Jawab #93 14 November, 2010, 12:39:36 PM
  • Publish Di FB
  • mmm...no comment...tak nak komen....just wait and see...just accept...hehehee
    ~ Begin with the End in Mind ~

    msa

    • *
    • Posts: 1577
      • View Profile
    Jawab #94 14 November, 2010, 01:44:27 PM
  • Publish Di FB
  • :senyum:...tadi kata tak nak komen....tapi tangan den ni gatal jugak nak menaip...

    hmm...Saya mencadangkan agar ikon facebook di sebelah kiri bawah ini diletakkan di sebelah kanan atas atau bawah...nampak lebih cantik...kalau boleh ke tepi sikit, sebab kalau ke tengah selalu tersalah klik...:senyum:...jangan marah  okaja*

    nazirul razali

    • *
    • Posts: 875
    • HIDUP JIHAD, MATI SYAHID, ALLAH HUAKHBAR.
      • View Profile
    Jawab #95 17 November, 2010, 08:43:49 PM
  • Publish Di FB
  • salam..... proses upgrade halaqah.net baru dalam 75% ke.....???
    <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<
                         <')))))<

    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2057
      • View Profile
    Jawab #96 09 October, 2013, 11:24:23 PM
  • Publish Di FB
  • Proses upgrade halaqah masih lagi berjalan.
    1. Versi mobile
    2. Theme baru
    3. Upgrading script

    Ana Tholibah

    • *
    • Posts: 1295
      • View Profile
    Jawab #97 11 October, 2013, 08:28:41 PM
  • Publish Di FB
  • unstaz tak habis dok upgrade lagi ka? kalo macam tu saya tak mau komen lagi lah..tunggu ustaz dah habis siap semua , ustaz bagitau , pastu baru saya try komen...ehee... insyaa Allah..
    jadi macam kak msa sat la...

    p/s: yang nie versi halaQah yang lama punya ka?

    mmm...no comment...tak nak komen....just wait and see...just accept...hehehee

    keMuNcUpp

    • *
    • Posts: 884
      • View Profile
    Jawab #98 11 October, 2013, 09:58:45 PM
  • Publish Di FB
  • Tak boleh sabar ker kejap.
    Tak boleh sabar ker kejap.

    aha...nampak macam berasap je ni...hikhikhik
    ♥♫•¸.•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫​♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫ ♥♫•¸.•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫​♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫
    CatcH Me If U CaN...LoVe Me If U WaNt...HaTe Me IF U DarE...Hidup ini indah jika Ukhwah Fillah Ila Jannah ++++++

    alhaudhie

    • *
    • Posts: 2057
      • View Profile
    Jawab #99 11 October, 2013, 10:01:41 PM
  • Publish Di FB
  • Dak apalah.

     Cadangkan dulu... kalau perlu ustaz reply... kalau tak... ustaz berikan kebebasan untuk luahkan hasrat hati.

    Moga sentiasa ceria bersama Islam dan Demi Islam...

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    27 Replies
    5323 Views
    Last post 18 January, 2010, 10:16:13 AM
    by elyas
    5 Replies
    3180 Views
    Last post 13 August, 2009, 10:40:55 AM
    by zaujah solehah
    10 Replies
    2175 Views
    Last post 12 April, 2011, 08:03:46 AM
    by Ixora_skru