Ucapan Syawwal

*

Author Topic: Ucapan Syawwal  (Read 5188 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

30 August, 2010, 07:39:06 AM
  • Publish
  • Halaqah.Net

    Per: Ucapan Sempena Syawwal

    Halaqah mengucapkan Selamat Menyambut 'Iidulfitri kepada semua Halaqian. Selama anda berada di Halaqah pastinya ada kekurangan di pihak Halaqah samada disedari atau tidak.

    Dengan baki Ramadhan yang masih tinggal, dido'akan agar semua berjaya menempuhi ujian tarbiyyah Ramadhan dengan jayanya.

    Teruskan menceriakan Halaqah.

    Ummi Munaliza

    • *
    • Anniversary Ke 30
      • View Profile
    Reply #1 30 August, 2010, 07:42:35 AM
  • Publish


  • Kepada
    Pengasas Halaqahnet: Ustaz alhaudhie,
    sukarelawan-sukarelawan,
    SuperMOD dan MOD Perintis yang disayangi,
    halaqian-halaqian yang dikasihi
    dari
    pentadbiran
    Halaqahnet
    semoga dirahmati Allah
    MAAF ZAHIR BATIN

    terima lah duit raya ni...
    Pengurusan, Pentadbiran Forum Halaqahnet.
    Penal Utama Baitul Muslim


    Reply #2 31 August, 2010, 01:56:30 PM
  • Publish
  • assalamu'alaikum wbt...
    saya RAHMAN BIN WAHAB...dengan rasa hina dan rendah dirinya...memohon kemaafan kepada semua warga halaqah diatas kesalahan perbuatan dan keterlanjuran butir bicara samada yang saya sedari mahupun diluar pengetahuan diri...terutamanya kepada ustaz alhaudie,ummi munaliza,team program anak yatim saya (insyALLAH) bulan 11 ni..matasura,abdul hadi,adeq fauzy,fasehah,nor_207,adeq3101,halawatul iman..
    tak lupa juga kepada ahli halaqah yang pernah hadir pada program anak yatim rohingya pada awal tahun ini,hidayah_aniz,amna,awit1910,fairuzniza,wajdani,zae_mujahidah..
    tak lupa juga kepada yakuza habib,pak din(muridin),pak sin(hasin),dol bendol,saya hamba dan seterusnya kepada muslimin dan muslimat..

    buat bonda tercinta...maafkan anakanda wahai bonda...diatas segala kebiadapan anakanda terhadap bonda,diatas kederhakaan yang telah anakanda lakukan....ampunkanlah wahai bonda..ampunkanlah....dan halalkanlah air susu bonda yang telah membesarkan anakanda,halalkanlah keringat yang mengalir dalam memberi kebahagiaan kepada anakanda...dan terima kasih bonda...diatas kasih sayang yang telah bonda berikan kepada anakanda...sesungguhnya...tiada insan yang dapat menggantikan tempatmu wahai bonda....YA ALLAH...ampunilah dosaku dan dosa kedua ibubapaku,kasihanilah mereka sebagaimana mereka mengasihani diriku ini...AMIN YA RABB...

    terimalah

    P. Ramlee - Suara Takbir (FULL SONG + LYRICS)

    untuk download : http://www.4shared.com/audio/twK_D_K2/Lagu_Raya_-_P_Ramlee_-_Suara_T.html
    « Last Edit: 31 August, 2010, 09:03:11 PM by Fitri Qathrunnada »

    Reply #3 31 August, 2010, 08:28:33 PM
  • Publish
  • selamat menyambut aidilfitri~
    dlm kesibukkan 2, jgn lpe kejar malam lailatul qadr~
    jgn lh kmu mencari keredaan manusia dlm kemurkaan Allah

    hairilnua

    • *
    • Allahuakbar....!!
      • View Profile
    Reply #4 31 August, 2010, 08:32:30 PM
  • Publish


  • ummi nye duit bosar bonar... hahhaha... pensan kedai jual ayam kalo dibagi duit bosar kertas A4 ni,,, hhahhahhaha...
    Aku insan yg agak selambe..
    X pndai jaga hati orang..
    Suke cari pasal..

    Jangan call @ sms :  0193587327(hehehhe)
    http://hairilnua.blogspot.com
    Ada Brani?

    Reply #5 01 September, 2010, 12:17:17 AM
  • Publish
  • selamat hari raya aidil fitri..
    hari penerimaan ijazah dari universiti ramadan..
    harap dapat pangkat A+.

    Reply #6 01 September, 2010, 12:30:09 AM
  • Publish
  •  :) selamat menyambut hari  raya aidilfitri yang tak lama lagi akan menjelma..maaf zahir batin.

    Reply #7 01 September, 2010, 09:42:35 AM
  • Publish
  • selamat meyambut hari raya tidak lama lagi... insyallah ...
    Kembara MencariNYA

    Eyda Aam

    • *
    • Wanita solehah adalah sebaik2 perhiasan duniawi
      • View Profile
    Reply #8 02 September, 2010, 04:13:34 PM
  • Publish


  • Mentari Syawal bakal menjelma tak lama lagi.
    Sayu pula nak meninggalkan Ramadhan yang mulia ini
    Kepada semua warga halaqah di sini
    Maaf dipinta dari saya yang serba kekurangan ini.


    Cuti sekolah dah bermula ,
    Tak sabar nak balik kampung la.... :senyum: =;8)
    ALLAH sentiasa dekat dengan kita.

    qaseh2003

    • *
    • Anugerah Allah
      • View Profile
    Reply #9 02 September, 2010, 06:47:42 PM
  • Publish


  • ummi nye duit bosar bonar... hahhaha... pensan kedai jual ayam kalo dibagi duit bosar kertas A4 ni,,, hhahhahhaha...

    makasih ummi... Tapi,duit betul takda ka?????
    okaja*
    Nasihat Rasullullah kepada Mu’awiyah : Wahai Mu’wiyah, jauhi sifat marah kerana marah dapat merosakkan iman seseorang sebagaimana pahit jadam merosakkan madu yang manis..

    SNF

    • *
    • "Kau ibarat permata berharga"
      • View Profile
    Reply #10 02 September, 2010, 10:13:13 PM
  • Publish
  • Ikhlaskn hati mohon kemaafan

    Leburlah dosa di tapak tangan

    Lupakan segala silap dan salah

    Selamat Hari Raya AdilFitri




    Reply #11 04 September, 2010, 03:18:27 AM
  • Publish
  •  :) Dah lama buat e-card ini.. tapi baru nak upload and posting kat sini..

    Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri buat semua mod dan halaqian.. Maaf atas salah silap saya.. Terima kasih juga buat semua.. Terima kasih Ummi bagi kita semua duit raya..  baguss


    « Last Edit: 04 September, 2010, 03:32:23 AM by al_farafishah »
    "Ya Allah, Kau kumpulkanlah aku bersama dengan orang-orang yang bertaqwa dan berakhlak mulia...Amin."
    http://beyondmindeyesstudio.blogspot.com

    Reply #12 04 September, 2010, 10:04:39 AM
  • Publish
  • selamat menyambut syawal buat smua pengguna halaqah & pemilik halaqah..=)

    sinarhidup

    • *
    • sinarilah hidup kita dengan doa
      • View Profile
    Reply #13 04 September, 2010, 01:08:30 PM
  • Publish

  • Kepada semua Halaqians..Selamat Hari Raya 'Idul Fitri, mohon maaf atas segala salah silap, jemputlah datang ke rumah senyum*
    "robbi yasser wala tu'assir"

    Reply #14 04 September, 2010, 01:44:48 PM
  • Publish
  • Rabbana yusahhil umurona ya Allah...

    Semoga Tuhan kita memudahkan segala urusan kita.. Ya Allah

    tadi mula-mula saya ingat umurona tu maknanya umur kita..
    lepas fikir, oo baru tau.. umurona ialah jamak kepada amruna..
    « Last Edit: 04 September, 2010, 02:22:31 PM by hasin »

    Reply #15 04 September, 2010, 02:59:06 PM
  • Publish
  • selamat hari raya maaf zahir & batin yg bakal tibe..insyallah..kepada warga halaqian..semoga kita akan bertemu dgn bulan ramadhan pada tahun hadapan ..insyaallah..

    nazirul razali

    • *
    • HIDUP JIHAD, MATI SYAHID, ALLAH HUAKHBAR.
      • View Profile
    Reply #16 04 September, 2010, 05:26:15 PM
  • Publish
  • SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI BUAT WARGA HALAQAH.NET SEMUA

    Maaf Zahir je....... Batin takde kan..... 0-0 lah kiranye........ :senyum:.....
    <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<                              <')))))<
                         <')))))<

    beruang

    • *
    • Bersatu sebagai satu Usrah dalam satu Halaqah...
      • View Profile
    Reply #17 05 September, 2010, 02:11:22 PM
  • Publish
  • Selamat Hari Raya.... Maaf Zahir batin...

    InsyaAllah raya tahun ni ana ada di rumah Pulau Pinang... kecil tapak tangan hydrochloric acid ana tadahkan.... :sedihnya:....

    cahaya pencinta

    • *
    • Dalam pahit hidup, aku merasa manisnya~
      • View Profile
    Reply #18 05 September, 2010, 02:13:06 PM
  • Publish
  • Selamat Hari Raya.... Maaf Zahir batin...

    InsyaAllah raya tahun ni ana ada di rumah Pulau Pinang... kecil tapak tangan hydrochloric acid ana tadahkan.... :sedihnya:....

    pergi pinjam tapak tangan mr manggis. tapak tangan die besar. ni kes tak nak kasi orang datang rumah la ni. siap warning nak guna HCl..ish2..

    FlaiR

    • *
    • Ingatlah Allah walau di mana ~
      • View Profile
    Reply #19 05 September, 2010, 02:17:47 PM
  • Publish


  • Ana ucapkan selamat mnyambut hari raya aidilfitri kpd para halaqian.. :D
      awal lagi.. tinggal beberape hari je lagi Ramadhan. :sedihnya:..
    « Last Edit: 05 September, 2010, 02:25:02 PM by FlaiR »
    Jika engkau mahukan kemesraan dengan Allah, maka garanglah terhadap dirimu sendiri. Jika engkau merasakan manisnya berhubung dengan Allah, tahulah engkau betapa peritnya berpisah denganNya

    divider3
    halaqahforum4