PENERANGAN ILMU HAQ & ILMU BATHIL

*

Author Topic: PENERANGAN ILMU HAQ & ILMU BATHIL  (Read 8760 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

mail kacip

  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
05 June, 2010, 10:07:32 PM
  • Publish
  • berisalam

    Saudara, Saudari, Tuan-tuan, puan-puan, Dato-Dato, Tan Sri-Tan Sri, Tun-Tun, Sultan-Sultan, Mufti-Mufti dijemput ke majlis:

    PERSIDANGAN/PENERANGAN / SEMINAR / KURSUS / MUZAKARAH/ DIALOG
    (PERCUMA)

    BERKAITAN:

    1. KONSEP & KOMBINASI ILMU TAUHID, ILMU TEQAH, ILMU TASAUF, DAN ILMU:
    2. ILMU HAQ(Ilmu benar & Allah reda)
    3. ILMU BATHIL(Ilmu salah & Allah tidak reda)
    4. TEKNIK-TEKNIK MEMBERSIHKAN AMALAN BATHIL
    5. ILMU BATHIN DAN ILMU ZAHIR
    6. TEKNIK BUNUH IBLIS, SYAITAN, JIN, BUNIAN, KHANNAS, QARIN, DJIBT, THOGHUT DAN YANG SEKUTU DENGANNYA SECARA FIZIKAL, ZAHIR, BATIN DAN BATIN DALAM BATIN.

    MANAFAAT:
    1. DAPAT MEMBAZAKAN MANA SATU YANG HAQ DAN MANA SATU YANG BATHIL.
    2. MENGAMBIL YANG HAQ SAHAJA DALAM KEHIDUPAN DAN MENINGGALKAN AMALAN BATHIL.
    3. MELINDUNGI DIRI DAN IMAN DARI GANGGUAN.
    4. MEBELASAH, MEMUKUL, MEMOTONG DAN JUGA MEMBUNUH MAKHLUK TERSEBUT
    5. MELINDUNGI DARI GODAAN DAN TIPU DAYA YANG KASAR SERTA HALUS OLEH MAKHLUK HALUS
    6. MENYELESAIKAN MASALAH HISTERIA, SIHIR, PUKAU, SANTAU, ILMU GUNA-GUNA, KENA TINDIH/HIMPIT DAN BANYAK LAGI
    7. MENGUBAT JIWA KOSONG, SUSAH TIDUR
    8. MENGALAHKAN KEJAHATAN MANUSIA DAN MAKHLUK HALUS

    HASIL
    1. JIWA TENTERAM DAN TENANG
    2. HILANG PERASAAN WAS-WAS
    3. SEMBAHYANG KHUSYUK
    4. PERASAAN SUKA KEBAIKAN BENCI MAKSIAT
    5. DAN BANYAK LAGI

    INSYAALLAH ANDA DAN KELUARGA BOLEH MELAKUKANNYA SENDIRI

    Salah satu tanda kena serangan makhluk halus jahat

    1. Sembahyang tidak khusuk / malas sembahyang
    2. Pergantungan kepada Allah tidak kuat
    3. Akhlak sukar dikawal-pemarah-ego -banga diri -cakap kasar -sombong -riak-cakap besar -khianat -lain lain perkara yang buruk
    4. Hati gundah gulana / kecewa / putus asa / pilu / sedih
    5. Fikiran kacau bilau resah gelisah tak tentu pasal
    6. Jiwa tidak tenteram
    7. Hati cinta maksiat
    8. Ada perasaan takut selain Allah
    9. Dada sebak / sempit
    10. Hati gatal
    11. Susah tidur

    TEKNIK BUNUH IBLIS, SYAITAN, JIN, BUNIAN DAN SEKUTUNYA

    Bolehkah Iblis, Syaitan, Jin dan sekutunya dibunuh?
    Tentu banyak percangahan pendapat, rata2 kata tak boleh namun ada juga yg kata boleh. bagi yang tak tahu maka tak boleh buat laa, bagi yang tahu maka boleh lakukan laa, bagi yang tak tahu boleh belajar laa, bagi yang tahu boleh ajar laa, bagi yang tutup pintu tak terbuka laa.

    Hadith :

    Dari Abu Said al-Khudri r.a katanya, Rasulullah s.a.w bersabda:”Sesungguhnya di Madinah terdapat sekelompok jin yang telah Islam. Maka sesiapa yang telah melihat jin-jin ini, beri izinlah dia tinggal selama tiga hari. Jika sesudah tiga hari telah diperingatkan supaya pergi, tetapi dia masih kelihatan, bunuhlah. Kerana itu adalah syaitan.”

    (Muslim)

    Sumber : Jabatan Kemajuan Islam Malaysia

    Untuk merungkai persoalan ini perlukan penerangan dari A sampai Z, sekurang2nya 4 jam masa diperlukan. Dialog bersemuka adalah yang terbaik dan paling berkesan serta boleh terus menguraikan persoalan yang ditimbulkan.
    Ada juga rakaman sesi penerangan dalam bentuk DVD jika sukar untuk buat temujanji sebagai alternatif boleh laa menonton rakaman tersebut lebih kurang 4 jam juga. kemudian mana-mana bahagian yang muskil boleh laa di bangkitkan kemudian untuk dileraikan.
    kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan salinan rakaman DVD silalah berikan alamat insaallah akan saya poskan.
    Semoga Allah beri kita semua bimbingan dan petunjukNya.

    MENGAPA SANGAT PENTING SETIAP INDIVIDU PERLU TAHU TEKNIK MEMBUNUH DAN MEMBELASAH MAKHLUK DURJANA?

    Dua contoh perbandingan individu yang tahu dan yang tidak tahu teknik membunuh dan menbelasah makhluk durjana.

    1. seorang yang warak ahli ibadah, banyak ilmu maklumat belajar sampai mesir ada master, phd, bila di tanya hadis, hukum hakam, ayat al quran lancar menjawab cuma satu perkara yang dia tak tahu bagaimana hendak membinasakan, mengeluarkan makhluk durjana apa akibatnya? apabila makhluk durjana masuk ke dalam tubuhnya lalu membisikkan rasa riak, bangga diri, tidak ikhlas, amarah dan lain2 maka invidu/ulamak tersebut berada pada posisi terbuka untuk dirosakkan oleh makhluk durjana. makin lama makin bertambah berat masalah yang ditanggung sehingga hendak mati juga akan cuba diganggu. bagaimana iman sejati boleh dibina jika dikuasai oleh makhluk durjana, cuma iman pada perkataan tidak masuk kedalam hati.

    2. seorang individu tahu teknik membunuh dan membelasah makhluk durjana maka individu ini berada pada posisi tertutup daripada dirosakkan oleh makhluk durjana. apabila makhluk durjana cuba masuk ke dalam tubuh makhluk ini akan di belasah dan dimusnahkan hasilnya makhluk ini gagal membisikkan kejahatan. Iman sejati dapat dipupuk dan dibina makin hari makin mantap imannya.

    *TERDAPAT JUGA RAKAMAN SESI PENERANGAN DALAM BENTUK DVD
    BERMINAT HUBUNGI:
    ISMAIL
    (pakar bunuh makhluk halus)
    019-3619305
    http://ilmuhaq.blogspot.com
    ilmuhaq@yahoo.com.my
    « Last Edit: 06 June, 2010, 12:09:27 AM by mail kacip »
    sama-samalah kita mengambil ilmu yang haq sahaja mana-mana yang bathil sama-samalah kita pulangkan.

    Ayuh mari pelajari teknik bunuh iblis, syaitan, jin, bunian dan sekutu-sekutunya.

    panglima-garang

    • *
    • Posts: 571
      • View Profile
    Reply #1 05 June, 2010, 10:41:24 PM
  • Publish
  • :senyum:.....mail kacip.....sampei ke sini deme membawa ajaran ni ek..... ambilgambar*
    " Apabila iman itu tergantung di bintang Suraya, nescaya ia akan dicapai oleh lelaki berbangsa Parsi."

    mail kacip

    • *
    • Posts: 13
      • View Profile
    Reply #2 05 June, 2010, 11:49:34 PM
  • Publish
  • Sama-samalah kita ambil ilmu yang Haq sahaja, mana-mana yang bathil sama samalah kita pulangkan.

    mail kacip

    • *
    • Posts: 13
      • View Profile
    Reply #3 05 June, 2010, 11:52:25 PM
  • Publish
  • Insaallah dalam proses untuk menemui mufti seluruh negara untuk sesi muzakarah.

    mail kacip

    • *
    • Posts: 13
      • View Profile
    Reply #4 06 June, 2010, 12:13:52 AM
  • Publish
  • Peluang terbuka kepada semua untuk belajar serta memahami ilmu haq & ilmu ilmu bathil dan teknik membunuh iblis dan syaitan. Kepada yang mengalami gangguan makluk halus, silalah dengarkan kursus ilmu haq dan batil dan anda boleh mengubatkan diri anda sendiri tanpa perlu berbelanja beribu-ribu ringgit untuk sessi perubatan dengan bomoh, pawang dan ustaz. Gangguan termasuk saka, ilmu pengasih, jin, syaitan, hantu, santau, ilmu tuju-tuju, busong, histeria, rasukan, sihir dan pelbagai lagi perkara paranormal yang berlaku diseliling anda. Jimat belanja dan anda akan membuka persepsi baru kepada dunia ini. Dalam mencari ilmu anda insyaAllah akan menemui jalan untuk mencari Allah.

    Saya Hamba

    • *
    • Posts: 1367
      • View Profile
    Reply #5 06 June, 2010, 12:26:40 AM
  • Publish
  • (1:1) Dgn menyebut nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.   

    (74:54)  Sekali-kali tidak demikian halnya. Sesungguhnya Al Quraan itu adalah peringatan.
    (74:55)  Maka barangsiapa menghendaki, niscaya dia mengambil pelajaran drpdnya (Al Quraan).
    (74:56)  Dan mrk tidak akan mengambil pelajaran drpdnya kecuali (jika) Allah menghendakinya. Dia (Allah) adalah Tuhan yg patut (kita) bertakwa kpd-Nya & berhak memberi ampun.

    "Sesungguhnya doa seorang Muslim untuk saudaranya dalam masa ketiadaannya adalah mustajab. Di sisinya terdapat malaikat; bila dia mendoakan saudaranya dengan kebaikan, malaikat tersebut mengaminkan." HR Ahmad.

    panglima-garang

    • *
    • Posts: 571
      • View Profile
    Reply #6 06 June, 2010, 12:38:49 AM
  • Publish
  • mail kacip.....macamne penjelasan mengenai ritual mandi dot dot dot tu?......dah settle ker belom?.....cara tu maseh digunakan lagi ker?.....

    adi974

    • *
    • Posts: 2
      • View Profile
    Reply #7 06 June, 2010, 03:05:11 AM
  • Publish
  • Mandi dot dot merupakan favourite Mail Kacip.
    Selain tu bakar Al-Quran juga merupakan ajaran yang sering beliau gunakan termasuk juga dengan ayat2 suci yang diframekan

    mail kacip

    • *
    • Posts: 13
      • View Profile
    Reply #8 06 June, 2010, 10:29:06 AM
  • Publish
  • Saudara muslimin dan muslimat jangan menimbul fitnah jika tersilap perhitungan suatu kerugian pada diri sendiri. kalau tak faham jangan mengembar gemburkan dan memberi gambaran buruk kepada orang lain. Saya jemput datang luangkan masa untuk sesi muzakarah segala persoalan yang ringan dan berat Insaallah akan dijelaskan secara terperinci maaf tidak mampu untuk menjelaskan keseluruhan disini.

    panglima-garang

    • *
    • Posts: 571
      • View Profile
    Reply #9 06 June, 2010, 12:46:34 PM
  • Publish
  • :senyum:...mail kacip.....macamne dengan pengakuan mail parang tu?.... kan dia mengaku sebagai sebagai anak murid mail kacip......huh berselera betul dia amalkan mandi dot dot dot tu hari2.....ello mail kacip.....ini bukan fitnah lah......semua pengakuan tu sudah direcordkan.....ada bukti dan fakta.....conclusion pun sudah dicapai......kau saja yang tak sedar diri lagi......

    batu laut

    • *
    • Posts: 53
      • View Profile
    Reply #10 06 June, 2010, 12:48:17 PM
  • Publish
  • wah..ini cerita panas ni..

    salam panglima.. sila terangkan lagi..
    apa cerita sebenarnya..
    nak juga saya mengetahui..

    panjang lebar pun tak mengapa..
    bersama bukti lagi lah bagus adanya

    jeng..jeng..jeng..

    (tapi..bukankah seperti membuka aib)??
    pasti ada banyak jalan..

    swordofdeen

    • *
    • Posts: 465
    • Slashing Through Hypocrisy
      • View Profile
    Reply #11 06 June, 2010, 02:14:13 PM
  • Publish
  • Diharap agar saudara mail_kacip dapat menerangkan dengan lebih jelas mengenai hebahan/ajakan ini; bila dan di aman dan siapakah yang akan memberi penerangan tersebut?

    Membunuh makhluk, tidak dikira makhluk apa, bukanlah benda yang boleh dilakukan sewenang-wenangnya. Dan kalau dalam Islam, ilmu benda2 ini taklah dikatakan 'susah', ianya tidak ada sebarang ketersembunyian; ianya jelas berdasarkan dalil2 dan nas2 al-qur'an dan sunnah.

    Dan sebagai kenyataan umum, semoga perbincangan dalam topik ini tidak menjurus kepada perkara-perkara yang 'tidak jelas', terutamanya apabila melibatkan isu-isu akidah. Dan status posting ini akan ditentukan insya-Allah berdasarkan makluman dan status semasa.


    Allahu'alam.
    We Punish to Preach, not Preach to Punish

    mail kacip

    • *
    • Posts: 13
      • View Profile
    Reply #12 06 June, 2010, 03:03:13 PM
  • Publish
  • Sudilah kiranya muslimin muslimat memberikan Alamat Insaallah akan dikirimkan DVD 4 jam penerangan kemudian boleh membuat penilaian isi kandungannya. Pertemuan bersemuka adalah medan yang terbaik untuk muzakarah. Tuan-tuan dan puan-puan yang mulia boleh memilih sama ada hendak membuat pertemuan dahulu atau menonton sesi rakaman pertemuan yang lalu. Di harap semua pihak dapat bermuzakarah untuk mencari kebenaran bukan mencari2 mana yang boleh dijadikan bahan untuk menjatuh dan memburuk2kan.

    kupukupu_senja

    • *
    • Posts: 2
      • View Profile
    Reply #13 06 June, 2010, 05:54:42 PM
  • Publish
  • Hmmmm...menarik.Tapi apakah benar iblis dan syaitan boleh dibunuh atau dicederakan?

    kupukupu_senja

    • *
    • Posts: 2
      • View Profile
    Reply #14 06 June, 2010, 05:55:57 PM
  • Publish
  • Apa pula maksud sdra panglima-garang tentang dot3 itu?

    mail kacip

    • *
    • Posts: 13
      • View Profile
    Reply #15 12 July, 2010, 06:14:08 PM
  • Publish
  • Hmmmm...menarik.Tapi apakah benar iblis dan syaitan boleh dibunuh atau dicederakan?
    salam, benar iblis/syaitan boleh dibunuh oleh manusia. terdapat hadis yang memerintahkan agar syaitan dibunuh. sesiapa saja boleh belajar Insaallah

    5zul

    • *
    • Posts: 3025
    • ~~ Tiada Kesusahan Melainkan Susah ~~
      • View Profile
    Reply #16 12 July, 2010, 07:06:00 PM
  • Publish
  • malam khamis bunuh setan Iblis best apa....heeeee ;)
    ~~ Dalam Kegelapan Malam Ader Sinaran ~~

    mail kacip

    • *
    • Posts: 13
      • View Profile
    Reply #17 23 August, 2011, 01:52:06 PM
  • Publish
  • kepada muslimin muslimat dan warga halaqah semua di jemput hadir untuk mendapatkan penerangan Ilmu Haq dan Ilmu Bathil

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    2 Replies
    2243 Views
    Last post 25 October, 2009, 06:39:27 PM
    by intizhar
    24 Replies
    15881 Views
    Last post 28 January, 2014, 05:35:39 PM
    by ZakiaAliaMedina
    1 Replies
    583 Views
    Last post 07 February, 2012, 09:24:25 PM
    by al_ahibbatu