Download: Everything Resume Book

Author Topic: Download: Everything Resume Book  (Read 785 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

assiddiq

  • *
  • Posts: 4596
  • "Dengan Kehendak dan KuasaNya"
    • View Profile
15 April, 2010, 01:44:14 PM
  • Publish

  • Everything Resume Book : Create a winning resume that stands out from the crowd
    Adams Media | English | 2008-04-01 | ISBN: 1598696378 | 352 pages | PDF | 5,2 MB
    A resume is like the first thirty seconds of a blind date-one with a prospective employer. That's all the time you have to get a hiring authority's attention and-hopefully-an interview. A bad resume will absolutely eliminate you from the competition.
    Building a strong resume is the single most important step in landing a new job. The Everything Resume Book, 3rdd Edition is your one-stop resource for crafting a resume that will highlight your skills and experience to get you the job you want. This hands-on guide offers helpful hints on format and presentation and includes the most up-to-date guidelines for using the Internet in your job search.
    This completely revised and updated edition includes new information on:
    • Job boards and the best Web resources for job seekers
    • Using resumes as a personal brand
    • The advantages and disadvantages of video resumes
    • Social networking sites in the job search
    • Generation gap issues relating to resumes
    • Resume blogs
    Bursting with more than 100 sample resumes for a wide range of professions, this guide contains the information you need to command a prospective employer's attention and score that all-important interview.


    halaqah.net
    « Last Edit: 15 April, 2010, 07:41:01 PM by assiddiq »
    "Al-haqqu bila nizom yaghlibuhul-baatil binnizom"
    Maksudnya: "Sesuatu kebenaran yang tidak sistematik akan dikalahkan oleh kebatilan yang sistematik dan terancang."
    http://Http://cahayarabbani.blogspot.com
    http://Http://islamicmoviecollection.blogspot.com
    assiddiq@ymail.com

    assiddiq

    • *
    • Posts: 4596
    • "Dengan Kehendak dan KuasaNya"
      • View Profile
    Reply #1 15 April, 2010, 01:49:41 PM
  • Publish
  • Siapa yg nak cari pengalaman or belajar lagi tentang buat RESUME boleh la download BOOK ni..

    Assiddiq: Pastikan komputer dah INSTALL SOFTWARE ADOBE READER.. :)
    « Last Edit: 15 April, 2010, 01:51:19 PM by assiddiq »

    cahaya pencinta

    • *
    • Posts: 1086
    • Dalam pahit hidup, aku merasa manisnya~
      • View Profile
    Reply #2 15 April, 2010, 06:09:10 PM
  • Publish
  •  :)

    memang tengah kena buat resume untuk modul PPD, tengah pening2 lalat nak buat resume..

    assiddiq

    • *
    • Posts: 4596
    • "Dengan Kehendak dan KuasaNya"
      • View Profile
    Reply #3 15 April, 2010, 07:35:43 PM
  • Publish
  • Wsalam..
    So boleh la download.. Dan try tgk..

    cahaya pencinta

    • *
    • Posts: 1086
    • Dalam pahit hidup, aku merasa manisnya~
      • View Profile
    Reply #4 15 April, 2010, 08:15:25 PM
  • Publish
  • Wsalam..
    So boleh la download.. Dan try tgk..

    sudah di download siang2 lagi..

    assiddiq

    • *
    • Posts: 4596
    • "Dengan Kehendak dan KuasaNya"
      • View Profile
    Reply #5 15 April, 2010, 08:26:09 PM
  • Publish
  • Tp biasanya RESUME ni org buat ringkas2 je tp padat.. Senang si penemuduga tu baca sebab Ada jugak si Penemuduga ni kalau nampak tebal dia malas nak baca..

    cahaya pencinta

    • *
    • Posts: 1086
    • Dalam pahit hidup, aku merasa manisnya~
      • View Profile
    Reply #6 15 April, 2010, 08:27:32 PM
  • Publish
  • Tp biasanya RESUME ni org buat ringkas2 je tp padat.. Senang si penemuduga tu baca sebab Ada jugak si Penemuduga ni kalau nampak tebal dia malas nak baca..

    kami kena buat untuk assignment..memang niat nak buat sikit je..:sedihnya:..ape pun terima kasihlah..
    subhanallah..saat memerlukan Kau tunjukkan jalan.. :syukur:

    assiddiq

    • *
    • Posts: 4596
    • "Dengan Kehendak dan KuasaNya"
      • View Profile
    Reply #7 15 April, 2010, 08:29:49 PM
  • Publish
  • ALlah jua mengatur nya.. Dari Nya dan kepadaNya..  :syukur: :aamiin:

    divider3
    halaqahforum4

     

    Related Topics

      Subject / Started by Replies Last post
    14 Replies
    3738 Views
    Last post 23 March, 2010, 05:27:23 PM
    by beruang
    18 Replies
    2703 Views
    Last post 10 April, 2009, 11:26:28 AM
    by Annalthafunnisa
    9 Replies
    3212 Views
    Last post 04 November, 2013, 05:48:26 PM
    by NoZaBiZz