Najib Lantik PERUNDING YAHUDI Bantu Urus Malaysia

Author Topic: Najib Lantik PERUNDING YAHUDI Bantu Urus Malaysia  (Read 6957 times)

0 Halaqian and 1 Guest are viewing this topic.

Reply #20 15 March, 2010, 10:32:01 PM
tak tahu mana satu betul pun...
tengok dulu permainannya...
yang pasti masing2 akan dapat ganjaran dari perbuatan masing2 nanti...

en. habib...
petuanya, sentiasa merendah diri walaupun ketika berkata2...

Habiburrahman

  • *
  • Boleh Blah
    • View Profile
Reply #21 15 March, 2010, 10:43:27 PM

en. habib...
petuanya, sentiasa merendah diri walaupun ketika berkata2...


petua mana nie..? pikat gadis atau pikat janda?
Tgh cari butang DELETE AKAUN

Reply #22 15 March, 2010, 10:45:38 PM
pikat pengundi pak habib..
Menuntut ilmu lebih mulia daripada ibadah sunat
Siapa yang inginkan dunia maka hendaklah dia berilmu,
Dan siapa yang inginkan akhirat maka hendaklah dengan ilmu
Ibadah yang paling hampir kepada Allah selepas perkara wajib ialah menuntut ilmu.

Habiburrahman

  • *
  • Boleh Blah
    • View Profile
Reply #23 15 March, 2010, 10:47:59 PM
pikat pengundi pak habib..

nak pikat anak saudara ummi plak...:ketawa:

Reply #24 15 March, 2010, 10:49:26 PM
pikat pengundi pak habib..

nak pikat anak saudara ummi plak...:ketawa:


oklahtu*  udah2  la tu pak habib..

Habiburrahman

  • *
  • Boleh Blah
    • View Profile
Reply #25 15 March, 2010, 10:51:28 PM
oklahtu*  udah2  la tu pak habib..

mane boleh...enta nak kawen ngan gadis arab...turn pakhabib la plak..gadis cucu mak arab pun jadi la..

maliki

  • *
  • LAILLAHAILLAHAH-TIADA TUHAN SELAIN ALLAH
    • View Profile
Reply #26 17 March, 2010, 10:52:20 AM
saya kat mane ni?forum politik ke forum agama?macam politik jeee...
Nama diberi Ahmad Maliki.ukwah fillah senyum*
Ape yang baik itu semuannya dari Allah taala,dan ape yang buruk itu datangnya dari kelemahan ana sendiri.Maaf.

Reply #27 17 March, 2010, 02:04:43 PM

Gasak..!!!
Nanti Yahudi tunjuk kanan, Najib pakat2 la pegi kanan..
Yahudi tunjuk kiri, Najib, bersusah payah pergi kiri..
Maklum.. penasihat...
Kena la ikuttt jee...

yahudi suruh masuk lubang biawak pun,nanti dierang akan ikut.....dah nampak sgt.......

Habiburrahman

  • *
  • Boleh Blah
    • View Profile
Reply #28 17 March, 2010, 03:01:33 PM
saya kat mane ni?forum politik ke forum agama?macam politik jeee...

salah masuk pintu ni..ini pintu isu semasa..sila cari forum agama diruangan agama..Terima kasih.

Reply #29 17 March, 2010, 03:10:31 PM
lawan tetap lawannn..hishnnnhishh semangat nihh

Habiburrahman

  • *
  • Boleh Blah
    • View Profile
Reply #30 17 March, 2010, 06:26:14 PM
Saudara sekalian, siapakah yang paling jahat perancangannya? Yahudi atau Sahabat Yahudi?

cahaya pencinta

  • *
  • Dalam pahit hidup, aku merasa manisnya~
    • View Profile
Reply #31 17 March, 2010, 07:15:28 PM
 :)

dulu selalu rasa syukur duduk kat Malaysia aman je banding dengan negara lain =;8).. tapi sekarang, aduh dah macam2 ni.. terkejut*bila mana masing2 mahu tunjuk benar mereka, kadang tak sedar, salah. jadi pemimpin, buat ikut suka. kepimpinan melalui tauladan masih boleh guna ke? keliru*

haih, memaku dulang paku serpih, mengata orang diri yang lebih.. oh mintak jauh.. :aamiin:

Reply #32 17 March, 2010, 07:33:29 PM
betapa risaunya saya mendapat info sebegini,yahudi semakin mengganas.apakah tindakan kita di saat ini?




http://kedaisauda.blogspot.com

Reply #33 17 March, 2010, 08:15:40 PM
 :)

Terima kasih diatas info yang sangat berguna.
Umi baru tahu tentang hal ini.

Reply #34 17 March, 2010, 08:21:46 PM
 :)

Saudara Mohdazri,

Kita sudah melihat dan berfikir. Umi percaya ramai rakyat Malaysia sudah pandai menilai.
Prihatinnya rakyat Malaysia sehingga mahu mengubah Pemimpinnya yang selama ini menggadai nilai-nilai Islam. Maka Tsunami Politik yang lalu tercetus.
Maka, kita telah diberi suatu momentum yang besar. Hanya mahu atau tidak generasi akan datang untuk meneruskannya.
Jika kita pilih kerajaan sekarang, bermakna kita juga memilih yahudi.
Maka, pilihlah kerajaan Islam.

Reply #35 31 March, 2010, 07:26:46 PM
 :)

بسم اللّه الرحمن الرحيم


banyak orang yang lemah imannya bergaul dengan sebahagian orang fasik dan ahli maksiat, bahkan mungkin ia bergaul pula dengan sebahagian orang yang menghina syariat islam, melecehkan islam dan para penganutnya.

tidak diragukan lagi perbuatan semacam itu adalah haram dan membuat cacat aqidah..

Allah berfirman,


وَإِذَا رَأَيۡتَ ٱلَّذِينَ يَخُوضُونَ فِىٓ ءَايَـٰتِنَا فَأَعۡرِضۡ عَنۡہُمۡ حَتَّىٰ يَخُوضُواْ فِى حَدِيثٍ غَيۡرِهِۦ‌ۚ وَإِمَّا يُنسِيَنَّكَ ٱلشَّيۡطَـٰنُ فَلَا تَقۡعُدۡ بَعۡدَ ٱلذِّڪۡرَىٰ مَعَ ٱلۡقَوۡمِ ٱلظَّـٰلِمِينَ

Dan apabila engkau melihat orang-orang yang memperkatakan dengan cara memperolok2kan ayat-ayat Kami, maka tinggalkanlah mereka sehingga mereka memperkatakan soal yang lain dan jika engkau dilupakan oleh Syaitan (lalu engkau duduk bersama mereka), maka janganlah engkau duduk lagi bersama-sama kaum yang zalim itu, sesudah engkau mengingati (akan larangan itu). al-an'am:68

kerana jika keadaan mereka seperti mana ayat yang disebutkan, batapapon hubungan keakraban, keramahan dan manisnya mulut mereka, kite dilarang bersama mereka..

kecualilah bagi orang yang ingin berdakwah, membantah kebatilan atau mengingkari mereka, maka dibolehkan..masalahnya ade ke yang menjerumus ke arah itu?

adapon yang hanya mendiamkan diri dan menjadi pak turut (seumpama rela lah tu)..maka hukumnya haram..

Allah berfirman,


يَحۡلِفُونَ لَڪُمۡ لِتَرۡضَوۡاْ عَنۡہُمۡ‌ۖ فَإِن تَرۡضَوۡاْ عَنۡہُمۡ فَإِنَّ ٱللَّهَ لَا يَرۡضَىٰ عَنِ ٱلۡقَوۡمِ ٱلۡفَـٰسِقِينَ

Mereka bersumpah kepada kamu supaya kamu reda akan mereka; oleh itu jika kamu reda akan mereka, maka sesungguhnya Allah tidak reda akan kaum yang fasik. at taubah: 96

wallahu a'lam








beruang

  • *
  • Bersatu sebagai satu Usrah dalam satu Halaqah...
    • View Profile
Reply #36 31 March, 2010, 08:21:25 PM
Tu dia la sejak dari najib dilantik menjadi PM lagi ana dok x sedap hati... bukan dok pi masak x bubuh garam ka apa ka hati tu tapi dok nampak dah dia ni bukan orang baik2...

Reply #37 31 March, 2010, 08:26:35 PM
dah ramai dah orang jangka die akan lebih teruk dari pak lah.

assiddiq

  • *
  • "Dengan Kehendak dan KuasaNya"
    • View Profile
Reply #38 31 March, 2010, 08:57:55 PM
Lepas ni Muhyiddin Yassin lak.. Mane dia dahulukan rakyat? Aku xnampak lagi sekarang.. Yang aku nampak barang naik je memanjang.. Barang keperluan harian pulak tu..
"Al-haqqu bila nizom yaghlibuhul-baatil binnizom"
Maksudnya: "Sesuatu kebenaran yang tidak sistematik akan dikalahkan oleh kebatilan yang sistematik dan terancang."
http://Http://cahayarabbani.blogspot.com
http://Http://islamicmoviecollection.blogspot.com
assiddiq@ymail.com

Habiburrahman

  • *
  • Boleh Blah
    • View Profile
Reply #39 31 March, 2010, 10:18:23 PM
Puisi Untukmu Najib....

engkau suka aku pun suka
ke mana pergi pun tak apa
yang penting jalan berdua
naik bas, basikal pun takpa
jalan tengah panas pun takpa
sampai melecet ketiak jadinya
semua suka tiada duka

masa engkau suka
aku pun suka
durian yg engkau suka aku pun suka
walaupun sebenarnya tak berapa suka
petai yg engkau suka
aku pun telan juga
walaupun nak terjegil biji mata
kita sama-sama ketawa

masa engkau suka
aku pun suka
Tempe yg aku makan jadi kegemaran kau juga
walaupun kau tak pernah makan sebelumnya

masa engkau suka
aku pun suka
pakai apa pun tak pe
baju merah tudung biru pun tak ape
tudung kau senget aku kata takpe.
gigi kena lipstik aku tak kisah juga
engkau tetap cantik jelita

masa engkau suka
aku pun suka
aku pakai apapun tak ape
lupa pakai tali pinggang pun tak ape
T shirt koyak kat ketiak pun tak ape
Lupa cukur misai pun tak ape
Kau kata aku tetap handsome seadanya

TERIMA KASIH NAJIB

divider3
halaqahforum4