* * *
Halaqian
Ahli: 70679
Terkini: intan syahira
Statistik
Kiriman: 272477
Topik: 14486

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 304
Jumlah: 307

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[11:20:37 AM] al-baab: manusia yang bertuhankan Nafsu, tidak suka di dominasi, sebab itu bermacam macam masalah, tak boleh Dengar dan Taat


[11:22:39 AM] al-baab: Yahudi adalah kaum yang keterlaluan tidak suka di dominasi, selepas perang dunia kedua, mereka mohon tanah , di Israil itu


[11:23:35 AM] al-baab: dari negara Israil, banyak negara Islam tidak mengiktiraf keujudan negara tersebut


[11:24:17 AM] al-baab: tapi mereka, bani Israil mengujudkan mata benda yang di sukai, manusia


[11:25:32 AM] al-baab: sebab inilah, segala jenis, demo, boikot, dan sebagainya terhadap mereka, adalah, sekadar permainan dan senda gurau


[11:31:06 AM] al-baab: yang mendirikan solah, membaca Fatihah, berdoa agar di jauhkan daripada


[11:31:45 AM] al-baab: golongan yang lalai dan sesat


[11:32:23 AM] al-baab: semuga dapatlah mereka mengikhlaskan diri, beramal, agar terpelihara


[12:43:14 PM] afiQoh:  


[12:57:12 PM] Ana Tholibah: Terkini [Topik Baru]: Al-Hadeeth: Pokok GHORQOD Yang Sedang Melindungi YAHUDI di Israel


[01:24:33 PM] Saya Hamba: lawaks


[01:24:57 PM] Saya Hamba: baek ko cakap yg ko tu sampai hanya wahyu belako


[01:24:58 PM] Saya Hamba: lawaks


[01:25:44 PM] Saya Hamba: fulamak ... penyeri wakaf dah mai ..... ko ustaz yg ko kata korok tu dah insaf la kottt


[01:25:45 PM] Saya Hamba: lawaks


[01:26:12 PM] Saya Hamba: [11:31:06 AM] al-baab: yang mendirikan solah, membaca Fatihah, berdoa agar di jauhkan daripada  [11:31:45 AM] al-baab: golongan yang lalai dan sesat   <--- lawaks


[01:26:23 PM] Saya Hamba: aduhai .... memang lawaks


[01:54:12 PM] acit: Terkini: Re: ilmu mempertahankan diri?


[02:07:28 PM] Saya Hamba:


[03:14:58 PM] Saya Hamba: tu ha ... belajo ilmu pertahan diri caro kaedah alkedebaabe ..... boleh dijauhkan dari golongan yg lalai dan sesattt wooo


[03:15:26 PM] Saya Hamba: kot


[03:33:46 PM] Saya Hamba: Terkini: Re: ilmu mempertahankan diri?


[03:35:01 PM] Saya Hamba: k e l a k u


[03:58:46 PM] Saya Hamba:


[04:00:18 PM] Saya Hamba: raso2 kalau tuan punya wakaf nih nak belajo macam ko belajo dgn Murshid ko tuhh ... mesti berduyun2 yg masyuk jadi macam ko kan ....


[04:00:58 PM] Saya Hamba: dah tak ikut macam ko ... dikatakan belum dapek mengikhlaskan diri, beamal dan terpeliharan macam ko la kan ... wow


[04:44:33 PM] Saya Hamba:


[04:46:02 PM] Saya Hamba: alkedebaabe dapat wahyu terkini mengikut kaedah Murshid dia ... so sebab tu tak masyuk sini sgt pasai diganggu dgn golongan yg lalai dan sesat woo ..sebab tu dia menjauhkan diri wooo


[04:46:08 PM] Saya Hamba: lawaks


[04:47:11 PM] Saya Hamba: [11:24:17 AM] al-baab: tapi mereka, bani Israil mengujudkan mata benda yang di sukai, manusia  [11:25:32 AM] al-baab: sebab inilah, segala jenis, demo, boikot, dan sebagainya terhadap mereka, adalah, sekadar permainan dan senda gurau <- ilham terkini tuh


[04:48:41 PM] Saya Hamba:  Maka Tidak hairanlah jika golongan yang Keliru itu terdiri daripada manusia kebanyakan - dol_bendol  <--- wow ... diarang nie golongan hapo tah ler .... nie la kot dikatakan golonga sedikit kott ... lawaks


[07:18:58 PM] intan syahira: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[09:04:17 PM] Saya Hamba:


[10:58:38 PM] Saya Hamba:


[11:24:00 PM] Saya Hamba:


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

Yesterday at 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest