* * * *
Halaqian
Ahli: 72865
Terkini: ridzuwan
Statistik
Kiriman: 276814
Topik: 14964

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 211
Jumlah: 212
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[11:00:03 AM] Nursyarifah Syed Putera: Moga dia dalam keluar jalan penyelesainya..kasihan di tipu kawan baik sendiri..


[11:02:33 AM] Mei: rasanya mod satukan dalam satu tajuk yang sama


[11:02:58 AM] Mei: sebab kes2 macam nih dah ada thread nya


[11:06:54 AM] Mei: Minta pendapat kawan2.. Sy dah buntu.. :'(


[11:24:16 AM] Nursyarifah Syed Putera: oh ya ke ? tak pasti pula ana. .tidak mengapa. .kelak ada yang membantu puan itu.. innsyaAllah


[11:27:44 AM] Mei: insyaAllah...moga dipermudahkan urusan nya


[11:31:56 AM] elsanxs: saya merge kan dalam satu topik. sebab puan tu buka 2 topik tapi kandungan yang sama


[11:34:38 AM] elsanxs: Tok Gautham City.. RM358k


[11:35:23 AM] Mei: Cik Syarifah nih penulis...


[11:36:18 AM] Mei: pengarang buku ke..majalah ke..kolumnis?


[11:46:14 AM] elsanxs: kak pah da takde


[11:47:21 AM] Ixora_skru: -salam-


[11:48:18 AM] Mei: jslm ixora


[12:16:35 PM] NanaRaisya: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[02:43:21 PM] SeliparBuruk: Salam


[03:04:45 PM] Mei: jslm


[03:04:54 PM] Mei: els...sapa developer?


[03:05:15 PM] Mei: up to 80% ja loan


[03:05:34 PM] Mei: min salary 3k


[03:05:51 PM] Mei: tenor 35 yrs


[03:35:41 PM] elsanxs: ok


[03:36:14 PM] Mat Nuget: baguss


[04:06:49 PM] Gautham: RM385K itu murah sangatlah, rata rata lain tempat dah RM500k ke 800k


[06:25:31 PM] janggutputih: Terkini [Topik Baru]: Mistik: Naga - The Dragon - The Serpent People


[11:04:02 PM] mashatul: Hu.hu


[08:44:39 AM] elsanxs: tu la tok tham.. murah dah.. nak grab lelaju ni.. 


[10:14:25 AM] anissophea: Terkini: Re: Jawatan Kosong Guru Al-Quran (Rm2800) Seluruh Malaysia & Singapura


[11:19:06 AM] alhaudhie: Terkini [Topik Baru]: Sya'baan: Islam DiMartabat, Fitnah DiSekat, Umat Selamat


[11:27:57 AM] alhaudhie: halaqahforum4


[11:58:21 AM] Kak Bibi: Terkini [Topik Baru]: Ilmiah~Lucu: Cik Celupar dan Cik Nakal


[02:08:35 PM] Kak Bibi: Terkini [Topik Baru]: Ilmiah~Lucu: Cik Isteri VS Cik Suami - Lesen Kereta


[07:31:26 PM] ridzuwan: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[07:33:59 PM] ridzuwan: Terkini: Re: Kelas Bimbingan Alquran, Muqaddam, Iqra, Tajwid dan Fardhu Ain di Pulau Pinang


[07:57:59 PM] ridzuwan: Terkini: Re: Mahu Delete Akaun


[08:00:06 PM] ridzuwan: Terkini: Re: masalah ingin mendirikan rumah tangga


Pages: [1]

Ucap “SAYANG” Kepada Bukan Mahram

Quote
SOALAN:
Dulu saya pernah meminta nasihat daripada seorang lelaki. Dia juga ingin mencari seorang lelaki soleh untuk saya. Kami selalu berhubung melalui telefon dan e-mel. Dia juga meminta biodata dan ingin tahu perwatakan saya. Sekarang, saya terkesan dengan setiap percakapannya......

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Mohamad farhan

25 May, 2016, 06:20:36 PM
Apakah hukum saya mencium mulut sahabat lelaki saya. Saya seorang lelaki. Ciuman itu sebagai tanda saya sayang dia.
 

Nursyarifah Syed Putera

24 May, 2016, 06:24:10 PM
Apa yang ada disisi-Nya itu adalah lebih baik lagi
 

humaira as-siddiq

24 May, 2016, 12:15:47 AM
tidak sabar menanti ramadhan. ahlan wasahlan
 

Nursyarifah Syed Putera

24 May, 2016, 12:05:54 AM
Ramadhan 13 hari lagi
 

I am the warrior

20 May, 2016, 06:30:16 PM
Diam bukan tanda kita ni ada banyak masalah..Tapi diam itu sebab kita tahu apa yang patut dicakapkan,dan kita sedar,cakap kosong,perkara yang melalaikan..:senyum:

Show 50 latest