* * *
Halaqian
Ahli: 70875
Terkini: Mawar Agama
Statistik
Kiriman: 271291
Topik: 14305

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 321
Jumlah: 323
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Khalifah tariq, merujuk kepada soalan anda tu, sila baca semula artikel di atas sampai hadam.... ...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim

[04:59:28 PM] Mei: tapi nih raya deepavali..pun kita jugok?


[05:00:30 PM] elsanxs: oh..nampaknya ghayer kali ni ramai geng..


[05:02:09 PM] Mei: geng sangkut kat opis ke


[05:02:15 PM] elsanxs: tak baik bersangka2 akak..


[05:02:28 PM] elsanxs: hee..


[05:02:49 PM] Mei: pagari nafsu yek


[05:03:39 PM] elsanxs: ye2


[05:04:18 PM] Mei: masih mengadap kerja di kala..orang dah packing2 nak balik


[05:11:58 PM] elsanxs: huu akak masak ape malam ni


[05:14:08 PM] Mei: tak tau lagi...x sempat nak nak masak kot..beli je..nak berbuka


[05:15:00 PM] elsanxs: ooo


[05:15:30 PM] Lut Ahsam: oo


[05:40:45 PM] Durratul Hikmah: assalamualaikum


[05:41:15 PM] Durratul Hikmah: msa marking tak 


[05:41:30 PM] Durratul Hikmah: acik dah nak muntah ni


[05:43:54 PM] elsanxs: cantik ustaz


[05:52:52 PM] Durratul Hikmah: tak buat kotak tu cantik dah rasanye. 


[05:53:41 PM] Durratul Hikmah: emmm nampak menonjol sangat dan menu kat kotak tak nampak 


[05:54:18 PM] Durratul Hikmah: pandangan je ye ustaz


[05:59:46 PM] alhaudhie: http://i.imgur.com/Xw9heWt.png


[05:59:54 PM] alhaudhie: itu sebenarnya nak adjust


[05:59:57 PM] alhaudhie: scroll


[06:02:48 PM] Saya Hamba:


[06:04:01 PM] Durratul Hikmah: emmm ok.... sedap mata memandang


[06:10:04 PM] Durratul Hikmah: semakin meningkat ahli nampaknya.... bagus


[06:11:11 PM] Durratul Hikmah: pak SH pun ada, wahhh apa khabar


[06:17:28 PM] Durratul Hikmah: acik undur diri dulu... assalamualaikum


[07:35:50 PM] Mawar Agama: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[07:38:40 PM] msa: I feel so stressed with this pain!


[07:38:43 PM] msa: I feel so stressed with this pain!


[07:38:46 PM] msa: I feel so stressed with this pain!


[07:39:54 PM] msa: Celebrex not work for me...but doctor didn't want to believe it.. hate to see doctor again


[07:40:10 PM] msa: :'(


[07:51:07 PM] maliki: bahasa melayu la msa,tak paham 


[07:55:04 PM] maliki: sakit datang lagi


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337

Kulit Dan Neraka

ibnu_zukefeli~menuis:Saudaraku, cuba kita bayangkan bagaimana keadaan kita jika Allah SWT mematikan semua nociceptor pada tubuh kita.  http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

9 Sebab Hati Tidak Bahagia

busyraa~menulis:Ego-Ibu segala mazmummah jadi ia membuatkan seseorang paling tidak tenang. Orang yang memiliki sifat ini pantang tercabar dari sudut zahir mahupun batin. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

maliki

Today at 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest