* * * *
Halaqian
Ahli: 71372
Terkini: gegirl.jieha
Statistik
Kiriman: 273414
Topik: 14568

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 369
Jumlah: 372
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[02:31:37 PM] maliki: -bunga-


[02:31:38 PM] maliki: -bunga-


[02:31:48 PM] maliki: -bunga-


[02:31:49 PM] maliki: -bunga-


[02:31:50 PM] maliki: -bunga-


[02:31:51 PM] maliki: -bunga-


[02:31:52 PM] maliki: -bunga-


[02:31:52 PM] maliki: -bunga-


[02:31:53 PM] maliki: -bunga-


[02:31:54 PM] maliki: -bunga-


[02:31:54 PM] maliki: -bunga-


[02:32:13 PM] maliki: hiiiihi


[02:33:50 PM] elsanxs: amboi banyaknye bunga maliki


[02:34:15 PM] maliki: nak hilangkan ayat tadi


[02:39:15 PM] ieqa4409: Terkini [Topik Baru]: Muslimah: Amalan doa & nasihat untuk dapatkan anak


[02:44:56 PM] elsanxs: Terkini: Re: Amalan doa & nasihat untuk dapatkan anak


[02:47:47 PM] elsanxs: maliki bagi la amalan doa sikit. ni sembang je kat cb


[03:00:00 PM] mashatul: bunga banyak...tukang siram takde


[03:00:08 PM] mashatul: last2 kuyu


[03:26:58 PM] pengguna forum: maliki flooder


[03:27:23 PM] pengguna forum: dah la spisis hambar pastu flooder pulok. oh bosannyer


[03:34:52 PM] mashatul: senyum*


[03:43:30 PM] elsanxs: kak mei


[04:17:34 PM] pengguna forum: mei ni merajuk ke


[04:44:25 PM] Aafandi: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[04:55:30 PM] Aafandi: Terkini: Re: Panduan Memilih nama bayi...


[04:56:49 PM] maliki: flooder tu macam ape?


[04:57:05 PM] elsanxs: perhatian*


[04:57:24 PM] maliki: tak paham la kak elsan.mende tu


[05:03:23 PM] elsanxs: flood-banjir


[05:03:28 PM] elsanxs: flooder-pembanjir


[05:03:47 PM] maliki: oo pembanjir cb


[07:25:22 PM] gegirl.jieha: Terkini [Topik Baru]: Luahan Hati: Kecewa , Marah , Tak Dapat Maafkan Diri Sendiri


[08:21:46 PM] Saya Hamba:


[08:58:02 PM] Saya Hamba: Terkini: Re: Kecewa , Marah , Tak Dapat Maafkan Diri Sendiri


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Janganlah kita persia-siakan air mata kita jatuh pada tempat yang tidak sepatutnya. Jadilah tangisan kita sebagai tangisan yang menjadi ibadah pada pandangan Allah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Jangan jadi seperti titisan embun yang berada di hujung daun yang hanya menanti waktu untuk jatuh berkecai dan pada ketika itu sudah tiada harapan untuk memohon keampunan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Last 5 Shouts:

 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam
 

arshadabbas1989

22 February, 2015, 11:41:42 PM
Assalamualaikum
 

nicelycomey

22 February, 2015, 08:08:13 PM
assalamualaikum
 

nicelycomey

22 February, 2015, 08:08:12 PM
assalamualaikum

Show 50 latest