* * * *
Halaqian
Ahli: 71394
Terkini: buga8AiDA
Statistik
Kiriman: 273501
Topik: 14580

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 8
Tetamu: 294
Jumlah: 302
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[11:42:47 PM] auni bukhaira: owh main teka2 plak ye, tazkirah? ermm, xpela saudara lg arif n bijaksana =)


[11:43:43 PM] auni bukhaira: xyah la nk ustazah sgt, ilmu masih cetek, byk lg perlu ditimba


[11:44:48 PM] maliki: kalau ade masalah rumah tangga boleh rujuk orang macam cik ke


[11:46:56 PM] auni bukhaira: emm, xpakar sgt pon.. baru nk amik sbjek konflik keluarga in sha Allah


[11:48:06 PM] maliki: boleh la bagi pandangan dan nasihat kepada orang yang selalu ade maslah rumah tangga atau sebelum berumah tangga dalam thread halaqah ni


[11:49:12 PM] auni bukhaira: yup, in sha Allah, ada masa nt ana cuba share2 info


[11:49:18 PM] maliki: k la.want to sleep.start this morning until midnight i always stay here like a person who don't have job


[11:49:34 PM] maliki: maaf jika ade error spelleing.miuntak diri


[11:50:52 PM] auni bukhaira: sokay, asal faham je.. ok!


[12:40:13 AM] Pedang Biru: ..


[12:53:17 AM] Pedang Biru: Terkini: Re: Bagaimana mahu menegur isteri yang "super sensitif"?


[12:59:40 AM] Pedang Biru: Terkini: Re: Isteri tak cantik


[02:27:25 AM] Saya Hamba:


[03:03:48 AM] Saya Hamba:


[08:30:50 AM] Azzalea Neesa: Terkini: Re: Rasa dianiaya dan ditipu.


[08:47:47 AM] buga8AiDA: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[09:45:40 AM] maliki: assalamualaikum


[09:49:39 AM] airsea_reach: Waalalikumslm ... ;-)


[09:52:29 AM] maliki: sedih baca kisah airasea semalam


[09:59:07 AM] airsea_reach: erm...itulah kisah hidup saya maliki...he.. 52 tahun saya nk pulih semangat diri.. juz you imagine.


[09:59:36 AM] airsea_reach: **2 tahun


[10:00:23 AM] elsanxs: tekejut gak 52 tahun


[10:00:34 AM]  * elsanxs terfikir kalo 52 tahun skang ac umo bape plak la kan


[10:01:11 AM]  * maliki pun terkejut


[10:01:27 AM] airsea_reach: he..aduhai elsa. maliki...typing errorlah...he..he..


[10:02:16 AM] maliki: lepas 2 tahun tu jumpa yang lain ke


[10:03:58 AM] airsea_reach: erm...macam-macam orang mailik...berkawan je..yang obses pun ada..finally, single gak..hik..hik


[10:05:19 AM] maliki: macam2 orang tu


[10:09:17 AM] maliki: msa mod ade


[10:10:18 AM] airsea_reach: erm...macam2 hal... 


[10:11:25 AM] maliki: nape dua2 mod hitam bergabung harini, ade mseyuarat tergempak ke


[10:14:29 AM] maliki: dia obses macam mana airasea


[10:21:58 AM] SeliparBuruk: -salam-


[10:23:56 AM] maliki: -jawabsalam-


[10:27:56 AM] maliki:


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Janganlah kita persia-siakan air mata kita jatuh pada tempat yang tidak sepatutnya. Jadilah tangisan kita sebagai tangisan yang menjadi ibadah pada pandangan Allah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Jangan jadi seperti titisan embun yang berada di hujung daun yang hanya menanti waktu untuk jatuh berkecai dan pada ketika itu sudah tiada harapan untuk memohon keampunan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Last 5 Shouts:

 

Pedang Biru

Today at 01:21:17 AM
Sobahalkhoir
 

airsea_reach

03 March, 2015, 03:03:08 PM
People Sometimes need to laugh, relax, and not take themselves so seriously~ 03/03/2015~
 

Amirah Eddie Ong

01 March, 2015, 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam

Show 50 latest