* * * *
Halaqian
Ahli: 71240
Terkini: kukausar
Statistik
Kiriman: 273151
Topik: 14513

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 62
Jumlah: 62
Melayu Belum Tonjol Nilai Islam Tulen [Fakir Billah] ulas :   Merendah diri itu menjadikan diri tenang.  Tonjol diri nampak  bonjol.

[10:13:41 PM] Amirah Eddie Ong: saya keluaran IPG, saya mengajar sekolah rendah in shaa Allah..


[10:13:57 PM] maliki: cikgu kene pikir sendiri la berdasarkan kepandaian cikgu


[10:14:10 PM] Amirah Eddie Ong: selalunya sekolah menengah guru guru keluaran UPSI


[10:14:42 PM] maliki: saya suka sek rendah dari sek menengah


[10:15:00 PM] Amirah Eddie Ong: maliki cikgu juga?


[10:15:25 PM] maliki: saya bukan cikgu..staf kejap dulu


[10:16:03 PM] Amirah Eddie Ong: ohh..


[10:16:17 PM] maliki: dah dapat jawab ke belum ?formula senang je tu cikgu


[10:16:41 PM] Amirah Eddie Ong: :-b-


[10:16:50 PM] Amirah Eddie Ong: tak dapat lahh


[10:17:12 PM] maliki: adoi..kalu bakal anak murid dapat jawab malu ni


[10:17:46 PM] maliki: b=bunga , -b- .yang ni pulak


[10:18:07 PM] Amirah Eddie Ong: senyum*


[10:18:56 PM] maliki: susah ke


[10:19:05 PM] Amirah Eddie Ong: -b-


[10:19:10 PM] maliki: adoi


[10:19:23 PM] Amirah Eddie Ong: bunga*


[10:19:37 PM] maliki: fail


[10:19:49 PM] Amirah Eddie Ong: tak jadi, adoi


[10:20:07 PM] maliki: kalu cikgu tengok betul2 senang je tu


[10:20:51 PM] Amirah Eddie Ong: b*


[10:21:09 PM] Amirah Eddie Ong: b=bunga


[10:21:41 PM] Amirah Eddie Ong: -b-*


[10:22:12 PM] maliki: -b-      b=bunga


[10:24:23 PM] maliki: ganti b tu dengan bunga


[10:24:49 PM] Amirah Eddie Ong: -bunga-


[10:25:07 PM] Amirah Eddie Ong: terima kasih menjelaskan..


[10:25:30 PM] maliki: tahniah.jangan kecik hati ye


[10:27:52 PM] Amirah Eddie Ong: taklah..biasalah tu..


[10:28:08 PM]  * maliki berasa lega


[10:28:44 PM] Amirah Eddie Ong: senyum*


[11:33:31 PM] khrn: Terkini: Re: masalah rumahtangga


[11:37:00 PM] maliki: Terkini: Re: Apabila kucing berkata-kata


[12:20:09 AM] Saya Hamba:


[12:20:20 AM] Saya Hamba: Maliki Yaumiddin .......


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Nyata, kadang-kala Islam Melayu merosakkan kefahaman orang lain. Sepatutnya kesemua ustaz mengajar secara ilmiah dengan rujukan yang muktabar dan diyakini. Bukan mereka cipta... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Ketika Mekah diterangi cahaya agama baru dan Rasul SAW yang agung mula mengumandangkan seruan kalimat tauhid, Bilal adalah antara orang pertama yang memeluk Islam... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:49:02 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:47:35 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT

Show 50 latest