* * * *
Halaqian
Ahli: 72873
Terkini: fajrina21
Statistik
Kiriman: 276852
Topik: 14971

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 189
Jumlah: 193
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[12:01:08 PM] Mei: nih la masa nak kenal saudara mara juga


[12:01:21 PM] hurul aini: sampai orang kampung tak tau kewujudan saya sebagai salah sorang anak abah saya..:senyum:


[12:01:27 PM] Mei: laa.. ye ke


[12:01:45 PM] hurul aini: haah..


[12:02:07 PM] Mei: ye la..time kenduri ja nak jumpa kan


[12:02:22 PM] hurul aini: bila orang datang umah duk cakap..laaa ada sorng lagi anak dara ingatkan 6 orang jaa...:ketawa:


[12:02:38 PM] Mei: :senyum:  nih beul2 tak penah jumpa


[12:02:46 PM] Mei: * betul2


[12:03:06 PM] hurul aini: betul..saya jarang balik...


[12:03:18 PM] Mei: no wonder stevie wonder


[12:04:28 PM] Mei: lagi2 dah besar..rasa segan nak menyembang kalau xde hal kan


[12:05:05 PM] hurul aini: betul


[12:06:45 PM] hurul aini: ok..makan time...bye..assalamualaikum..


[12:06:58 PM] Mei: bai aini...jslm


[12:59:00 PM] I am the warrior: Tak paham..Apa yang peliknya dengan soalan saya?.....


[01:00:26 PM] Mat Nuget: soklan ape


[01:08:30 PM] I am the warrior: Alah,soalan yang pasal perasaan tu


[01:08:50 PM] I am the warrior: Acikmei kata pelik....


[01:10:12 PM] Mat Nuget: oo ok tu


[01:10:23 PM] I am the warrior: .????


[01:10:35 PM] Mat Nuget: harini ade lagi ke kenduri?


[01:10:59 PM] I am the warrior: Kalau ada pun,saya malas nak pergi....


[01:11:03 PM] I am the warrior: Takde..


[01:11:18 PM] Mat Nuget: dulu saya pernah kenduri area mersing, di johor saya rase banyak buat karoake kan..


[01:12:04 PM] I am the warrior: Haah,pastu area saya banyak jawa,..sudah..diorang mainkan lagu jowo neng.....


[01:13:23 PM] Mat Nuget: kalu tidak dikawal, dibimbangi tiada keberkatan dalam majlis 


[01:13:55 PM] I am the warrior: Betul tu...tapi yang majlis sepupu mama,diorang tak mainkan sangat lagu....


[01:14:14 PM] Mat Nuget: kenduri kawen yang terbaik saya g, dorang buat tirai lelaki dan perempuan.makan asing2 la


[01:14:57 PM] I am the warrior: Haih,sepupu mama ada yang belasan tahun,lelaki pulak tu,beza dua tahun lebih dari saya je,saya jadi malu nak panggil dia pakcik..


[01:14:58 PM] Mat Nuget: makan pun atas lantai.alas


[01:15:23 PM] Mat Nuget: oo macam tu, panggil name je


[01:15:49 PM] I am the warrior: Terbaik...saya pun nak buat majlis saya macam tu...tapi tak makan atas lantai lah,saya suka asing,bagus...he.he,berangan.....


[01:16:02 PM] I am the warrior: Jangan kecam saya....


[01:16:21 PM] Mat Nuget: baguss


[01:17:21 PM] I am the warrior: Okay lah,dah azan...solat ya...:senyum:, -salam-


Pages: [1]

Ucap “SAYANG” Kepada Bukan Mahram

Quote
SOALAN:
Dulu saya pernah meminta nasihat daripada seorang lelaki. Dia juga ingin mencari seorang lelaki soleh untuk saya. Kami selalu berhubung melalui telefon dan e-mel. Dia juga meminta biodata dan ingin tahu perwatakan saya. Sekarang, saya terkesan dengan setiap percakapannya......

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Mohamad farhan

25 May, 2016, 06:20:36 PM
Apakah hukum saya mencium mulut sahabat lelaki saya. Saya seorang lelaki. Ciuman itu sebagai tanda saya sayang dia.
 

Nursyarifah Syed Putera

24 May, 2016, 06:24:10 PM
Apa yang ada disisi-Nya itu adalah lebih baik lagi
 

humaira as-siddiq

24 May, 2016, 12:15:47 AM
tidak sabar menanti ramadhan. ahlan wasahlan
 

Nursyarifah Syed Putera

24 May, 2016, 12:05:54 AM
Ramadhan 13 hari lagi
 

I am the warrior

20 May, 2016, 06:30:16 PM
Diam bukan tanda kita ni ada banyak masalah..Tapi diam itu sebab kita tahu apa yang patut dicakapkan,dan kita sedar,cakap kosong,perkara yang melalaikan..:senyum:

Show 50 latest