* * * *
Halaqian
Ahli: 71973
Terkini: FARAH NURHIDAYAH
Statistik
Kiriman: 274945
Topik: 14712

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 240
Jumlah: 244
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Fakta - Jika Suka Makan Makanan Panas Sila Baca Ini [ares9] ulas : Terima kasih. Selalu sangat makan makanan panas & bakar. Tapi tahu hadis pasal jgn tiup air je. ...

[12:05:29 PM] muhdsyazwan: nnt ketibas


[12:05:33 PM] lislam: tak boleh jadi niii


[12:05:45 PM] lislam: rasa macam nak bertukar hulk


[12:06:09 PM] muhdsyazwan: misi kenit


[12:06:35 PM] lislam: ye ye...tengah sabar la ni...kalau tidak memang ofis wan pun melambung


[12:06:56 PM] muhdsyazwan: i tatottt..jngnn


[12:07:18 PM] muhdsyazwan: no patient ok?


[12:07:19 PM] lislam: ape mende ketibas


[12:07:29 PM] muhdsyazwan: find it by urself


[12:07:33 PM] muhdsyazwan: ;p


[12:07:39 PM] lislam: ankloko ape maksud


[12:07:51 PM] muhdsyazwan: alat music?


[12:07:57 PM] lislam: salah


[12:08:10 PM] lislam: ankloko tu maksud kamu gila


[12:08:14 PM] muhdsyazwan: hang kelako?


[12:08:24 PM] muhdsyazwan: ouh biadap


[12:08:30 PM] lislam: sedap2 je kamu taip masha ankloko


[12:08:41 PM] muhdsyazwan: masha londoh


[12:08:47 PM] lislam: tu yang cheq kata hang kasaq


[12:09:02 PM] muhdsyazwan: bila nk dtg kg dodoi 


[12:09:08 PM] muhdsyazwan: cheq tggu 


[12:09:10 PM] lislam: dah datang le


[12:09:17 PM] lislam: hang lambatt


[12:09:24 PM] muhdsyazwan: hg x roger


[12:09:39 PM] lislam: dah hang tak bagi no phone


[12:09:47 PM] lislam: camno cheq naknroger


[12:09:47 PM] muhdsyazwan: ok nk p cri pnawar jp..bye2


[12:09:50 PM] muhdsyazwan: ceittt


[12:10:20 PM] elsanxs: mm


[12:10:35 PM] lislam: ye ye pi copat nuh beli air.putik betik


[12:10:46 PM] lislam: sodap air tu


[12:11:24 PM] lislam: mommy to be


[12:11:35 PM] lislam: mesti berdebar kan


[12:14:17 PM] elsanxs: nak debor ape..rase nak balik je ni


[12:15:09 PM] lislam: heeee


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 221
JUMAAT adalah hari yang unik dan istimewa di kalangan umat Islam. Kemunculan sinar mentari penghulu segala hari itu sewajarnya dimanfaatkan sepenuhnya dalam usaha meraih keberkatan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
MANUSIA mempunyai dua tugas utama sebagai hamba dan khalifah Allah SWT. Bagaimanapun, Allah SWT dengan kasih sayangnya tidak membiarkan hamba-Nya yang beriman dalam ... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 221
Last 5 Shouts:

 

HafizM

Today at 08:27:41 AM
Assalamualaikum. WhatsApp +60198152204 ARBA Network.
 

nazri0070

Today at 08:17:05 AM
Assalamu'alaiku wbh
 

talibarut

03 August, 2015, 03:20:54 PM
Salam Lembaran..mugaan syawal yg diberkati ..hendakNya
 

fitrinurhelmi

31 July, 2015, 04:37:58 PM
salam perkenalan;-)
 

Waris Gunung Ledang

30 July, 2015, 03:44:52 PM
I'm proud to be a muslimah...

Show 50 latest