* * *
Halaqian
Ahli: 70454
Terkini: honey u
Statistik
Kiriman: 273664
Topik: 14445

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 8
Tetamu: 315
Jumlah: 323

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [sakinah umairah] ulas : kurma ini juga makanan sunnah nabi.
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [al-baab] ulas : untuk tahu apa itu lambung - sialkan klik  [url=http://id.wikipedia.org/wiki/Lambung]http://...
Jiwa Baru Selepas Ramadhan [al-baab] ulas : cik zunita kena tahan amarah, apa pun berlaku depan dirimu, tahan lah marah mu, kuatlah dirimu ji...
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [al-baab] ulas : lambung tu PERUT
makanan masuk dalam lambung - dalam perut

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[09:10:13 AM] al-baab: maaflah, empangan dah nak di buka, nafsu syaitan meninggi


[09:10:40 AM] al-baab: lawaks


[09:11:21 AM] al-baab: dunia hanyalah permainan dan senda gurau - lawaks lah


[09:11:35 AM] al-baab: kecuali, yang beriman dan beramal soleh, benar


[09:11:52 AM] al-baab: sedar idak


[09:12:15 AM] pawie: Terkini: Re: Di Ambang Perceraian...


[09:12:33 AM] al-baab: yg salah diri sendiri - kenapa letakkan dirimu dalam kebinasaan? sedar tak


[09:14:12 AM] al-baab: memang pun ikut kafirin, atau khariji, suka menyalahkan orang lain


[09:14:35 AM] al-baab: tapi mengaku ahli sunnah? mengaku sunni? lawaks


[09:15:19 AM] al-baab: bila kita mengaku Islam, kjenalah sedar, cabaran dan ujiannya kenalah hadapi


[09:15:37 AM] al-baab: tak perlu mengeluh


[09:16:00 AM] al-baab: mengeluh, keluh kesah dengan dunia, ibarat bangkai kambing? tak sedar ke


[09:16:32 AM] al-baab: niat kita menuntut Ilmnu, padia


[09:16:49 AM] al-baab: agar dapat kerja? tu keduniaan


[09:17:11 AM] al-baab: so dapat sijil, diploma, degree


[09:17:25 AM] al-baab: tak dapat bawa kebaikan pada diri


[09:17:57 AM] al-baab: sepatutnya, bila menuntut ilmu Islam, niat mahu lihat Wajah Allah, Akhirat, Syurga,


[09:18:25 AM] al-baab: tak sedar, lawaks, tak nampak?


[09:19:04 AM] al-baab: Puasa ni, kenapa tak ikut kemahuan sendiri? tunduk kepada siapa ya?


[09:19:50 AM] al-baab: sedar idak  Allah yang berikan kehidupan? kenapa letih, ngantuk, lelah


[09:20:19 AM] al-baab: aewaktu di timpakan letih, lelah, ngantuk, kenapa tak mohon Allah


[09:20:49 AM] al-baab: sedar itu, Hidayahnya, terbaik, bila sentiasa ingat Allah, dan berdoa kepadaNya


[09:21:08 AM] al-baab: pesan NYa


[09:21:29 AM] al-baab: jika kamu menghadapi bencana, ucapkan innalillahi wainna ilaihi rojiun


[09:22:02 AM] al-baab: jika kamu dapat bisikan, karut, persangkaan terhadap Allah, ucapkan subhanallah


[09:22:27 AM] al-baab: jika kamu dlam keselmatan, sebutlah Alhamdulillah


[09:23:35 AM] al-baab: perkara ini selalu di ulang, di sampaikan, semuga dapat kemudahan, boleh ingat dan hadapilah hidup dengn kejyaan


[09:24:21 AM] al-baab: jangan berbalah lah, selepas kemelut, ada cahaya menerangi


[09:24:44 AM] al-baab: jika kamu bersyukur Allah tambahkan nikmatnya


[09:24:57 AM] al-baab: sedar idak?


[10:23:15 AM] elsanxs: halaqahforum4


[11:34:07 AM] honey u: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[11:35:13 AM] eras: Terkini: Re: Tanya di Sini Tentang Komputer: Masalah dan Tips


[11:35:43 AM] Mei: selamat datang nur idayu


[11:37:08 AM] elsanxs: halaqahforum4 honey u


[11:38:14 AM] elsanxs: akak..1k jadi AUD350  menangiis


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx Tanya di Sini Tentang Komputer: Masalah dan Tips PC Dekstop 295 eras
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4415 honey u
xx Di Ambang Perceraian... Kekeluargaan 5 pawie
xx Pendapat Tentang MIMPI Bicara HQ 99 al-baab
question السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ ا... Luahan Hati 0 che ying
xx Jawab tentang hukum Pertunangan Bait Muslim 25 izzuddin razalli
xx Selamat Berkunjung Ke Halaqah.Net Info HQ 105 che ying
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 145 al-baab
xx puisi : Ana uhibbuka Fillah Sajak & Puisi 3 Saya Hamba
xx Tuliskanlah Mimpi-mimpi Anda secara Nyata! Hiburan 1 cikgu anggun jelita
xx Suami tak izin berhenti kerja Kekeluargaan 5 nurdee
xx Islam Adalah Memperbaiki Diri Sendiri Akhlaq 10 al-baab
xx boleh ke si muda dan si tua berbaik semula? Munakahat 3 huda suhaemi
xx Ketika Berusia 40 Tahun Penawar Hati 7 azaliah
xx SUAMI BENGIS TERHADAP ANAK Kekeluargaan 2 al-baab
xx Gaza dan Palestine Dunia Islam 306 Gah Iman
xx masalah network PC Dekstop 3 al-baab
xx Aku tidak suka meluah.. Luahan Hati 2 zietahassan
xx Sajak Ketuhanan Sajak & Puisi 30 al-baab
xx Berzina dan ingin pikul tanggungjawab/konfilk keluarga Bicara HQ 4 Pening
xx Tafsir Mimpi Mistik 1951 al-baab
xx Sahkah lafaz taklik?? Kekeluargaan 1 al-baab
xx Sepi Itu Indah Mutiara Kata 9 zietahassan
xx HHH 7 Melaka (perbincangan) 3 H 10 Nurul Nawar
xx Mazi, keputihan dan hukum puasa Feqah Islam 1 al-baab
xx Sumbangan Tabung Server Sehati Sejiwa Pentadbiran 165 sharif01
xx Senarai NGO dan Badan-badan Kebajikan di Malaysia 'Amal Jamaa'ie 7 erny_suhaida
xx Rumah Terrance Sudut Rumah Impian Hebahan 0 mykenari
xx Curik duit suami Ekonomi 1 al-baab
xx KITA - Peringatan Dunia Islam 443 al-baab
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170

Jiwa Baru Selepas Ramadhan

Ada orang sepanjang Ramadan pergi ke masjid dan surau, tetapi selesai Ramadan, perkara itu tidak lagi dilakukan maka itu namanya ‘hamba Ramadan’ bukannya ...http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kekuatan Manusia Pada Al-Quran

Qishashul ~ Orang yang mempunyai akal yang sihat akan mengatakan, Tidak mungkin suatu itu berlaku secara kebetulan bahkan ada... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Rahsia Berbuka Dengan Kurma

al-hikmah~menulis: Kurma adalah buah yang berkah, Rasulullah SAW mewasiatkan kepada kita untuk memakannya ketika mulai berbuka dari puasa Ramadhan. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Jangan Ditangisi Haid Itu

Ramadhan tiba lagi dengan sajian pahala yang berganda-ganda. Dalam kita rancak menyusun perancangan sebulan ibadah kita, tentu sahaja terdetik di hati, “ Alaaa, janganlah period kali ni datang pada akhir 10 ramadhan. Tengah pecutan maximum tu”. Atau pun “ Haa? Period datang double bulan ni? Awal dan akhir? Kenapa Allah uji ana sampai macam ni sekali? http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170
Last 10 Shouts:

 

al-baab

23 July, 2014, 04:40:06 PM
Duduk dalam majlis ilmu, berpahala

Duduk bersama orang alim berfaedah

kenapa pula malu nak join

subhanallah
 

RS^

23 July, 2014, 02:18:50 PM
Seorang penyair mengatakan:

 

Setiap penulis pasti akan mati dan berlalu

tetapi waktu akan mengabadikan apa yang ia tulis itu

maka janganlah menulis dengan tulisan tangan Anda

selain yang membuat Anda bergembira

pada Hari Kiamat ketika melihatnya.
 

Abang Mohd. Shukri

22 July, 2014, 04:25:33 PM
Orang Yang Tidak Memuliakan Ibu Bpada Tiada Syurga Baginya
 

ansarul_haqq

21 July, 2014, 10:50:40 AM
Jika anda seorang yang melafazkan dua kalimah syahadah yang menjadikan kamu seorang Muslim, titipkanlah doa buat saudaramu diGhaza !
Jika anda seorang manusia, kasihanilah mereka yang berada di GHAZA.
#qunutnazilah#
 

ibucomey

18 July, 2014, 02:55:25 PM
Sabar Itu Indah
 

Aku Insan Lemah

18 July, 2014, 02:52:37 PM
wah, alim2 orang kat sini.. mcm x layak pula diri ni join..
 

al-baab

17 July, 2014, 03:57:28 PM
SABAR itu mudah saja, Tahanlah diri, buat bo do saja, jangan peduli apa orang kata, pedulilah apa yang Allah suka
 

ibucomey

16 July, 2014, 03:01:55 PM
Sabar itu Mudah di Ucap..Sukar di laksana..Selamat berpuasa..
 

cikgu anggun jelita

16 July, 2014, 09:27:43 AM
salam..
sy nk cari Hairi1210 nk tanya pasal saman PDRM.. HELP ME PLEASE
 

ananurtz

14 July, 2014, 12:04:31 AM
:ws:


Show 50 latest