* * *
Halaqian
Ahli: 70712
Terkini: anana
Statistik
Kiriman: 272514
Topik: 14490

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 6
Tetamu: 265
Jumlah: 271

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Konsep Perjuangan Rasulullah [Fakir Billah] ulas :

    Muhammad Pesuruh Allah cerita berkenaan  Tuhan yang sebenar. ...
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[09:31:13 AM] Saya Hamba: tiada daya dan upaya kami tanpa bantuan-NYA


[09:57:31 AM] Saya Hamba: huh ... macam jawapan Ulamak je 


[09:57:41 AM] Saya Hamba: Ulamak Alkedebaabe .... 


[10:47:11 AM] Ummi Munaliza: Terkini: Re: Berkahwin semasa perempuan hamil anak luar nikah


[10:53:08 AM] talibarut: alamak....


[11:12:01 AM] talibarut: kemom kemom kemom..... biar roboh kota melaka... biar nyawa den tergadai sekali pun... yg tersiuh simpul kita leraikan....


[11:12:29 AM] talibarut: asal barang jadi duit.... open open open ,...kemom kemom....


[11:18:48 AM] al-baab: dari alquran dan sunnah, tak ada benarkan menikah waktu hamil


[11:19:21 AM] al-baab: jika boleh lah, boleh saja berzina dulu, tak apa apa, kendian bila ngandung boleh sah nikah


[11:20:03 AM] al-baab: kita suka larutkan, menjadi gelas gelas yang kecil dan banyak, kerana Islam itu dalam gelas yang tepu


[11:20:32 AM] al-baab: tepu maksudnya, selain sunnah itu bidaah, bidaah tak dapat masuk


[11:21:23 AM] al-baab: demikian maksud, kesesatan itu, daripada bawaan tangan sendiri


[11:22:47 AM] al-baab: yg berzina senang pula dapat mengandung, yang sah menikah kenapa payah bula nak mengandung?


[11:23:28 AM] al-baab: inilah persoalan, buat diri masing masing, mahukah berfikir, bagaimana syaitan menipudaya manusia


[11:24:30 AM] talibarut:  


[11:24:32 AM] al-baab: mejadi muslim tak bolehlah menyalahkan  syaitan, diri masing masing di seru agar Ikhlas beramal,


[11:24:57 AM] talibarut: lantaran yg bagaimana...


[11:25:20 AM] talibarut: beramal yg bagaimana al baab


[11:25:22 AM] talibarut: (Senyum)


[11:25:43 AM] al-baab: yang tak ikhlas beramal, Allah benarkan syaitan menguasai


[11:25:45 AM] talibarut: bagilah hint sikit agar kami disini dapat mempelajari...


[11:25:52 AM] talibarut: al baad zakat lah sikit kat sini 


[11:26:35 AM] al-baab: Allah menjamin, siapa yang Ikhlas, syaitan tak dapat menguasai


[11:27:05 AM] al-baab: saya boleh terima zakat, saya bukan orang di kenakan mengeluarkan zakat


[11:27:46 AM] al-baab: maaf lah saya tak boleh turut kehendak kalian bergath


[11:27:54 AM] talibarut:  


[11:28:12 AM] talibarut: alamak...


[11:28:16 AM] talibarut: bergath yg bagaimana...


[11:30:21 AM] al-baab: gathering kena ke hulu ke hilir, maaf saya tak berpeluang


[11:35:50 AM] al-baab: apa apa pun tahniahlah, atas kejayaan kalian


[11:45:28 AM] Saya Hamba: lawaks


[11:45:47 AM] Saya Hamba: hai komen ikhlas ker .... kalau ikhlas betui2 takkan macam mengampu jer kotttt


[11:45:51 AM] Saya Hamba: lawaks


[11:47:17 AM] Saya Hamba: macam kureng kasi zakat jer nih


[11:51:44 AM] (nur): Terkini: Re: Peringatan Bagi Yang Belum Kahwin.


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest