* * * *
Halaqian
Ahli: 71884
Terkini: Coco8080
Statistik
Kiriman: 274702
Topik: 14682

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 239
Jumlah: 239
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Amanat Shaikh Muhammad Ali As-Sobuni [Tumadhar] ulas : (??) doakan yang terbaik untuk mereka

[09:57:45 AM] elsanxs: ala..member dah nak tolong tu maliki..


[09:58:25 AM] seekerslight: :senyum:


[10:02:42 AM] seekerslight: so sekurang-kurangnya dia tahulah ada maliki..


[10:15:03 AM] HafizM: Bak sini no telefon...saya tolong call on behalf. 


[10:15:16 AM] seekerslight: senyum*


[10:22:17 AM] HafizM: Terkini: Re: Pendapatan Sampingan Dengan Hibah dan Bonus.


[10:22:17 AM] elsanxs: =;8)


[12:33:28 PM] Coco8080: Terkini: Re: Kadar Duit Nafkah untuk Isteri


[12:34:42 PM] Amirah Eddie Ong: baguslah tu maliki, kalau tak sampai bila2 tak gerak apa2, langkah pertama, apa lagi mulakan usaha


[12:34:57 PM] Amirah Eddie Ong: jangan tunggu je, tak jadi apa pun nanti..


[12:35:53 PM] Amirah Eddie Ong: kalau suka katakan suka, bertindak dan berusaha senyum*


[02:33:45 PM] Ana Tholibah: Terkini: Re: Ramadhan Oh Ramadhan


[02:48:00 PM] maliki: tak nak la


[03:34:31 PM] maliki: kene rjek kan


[03:36:15 PM] seekerslight: dia tak ambik no telefon je ...bukan kena reject.. senyum*


[03:40:13 PM] seekerslight: mungkin suruh jumpa family dia terus kot..


[03:41:55 PM] maliki: camne tahu?


[03:42:18 PM] maliki: klu tak camne.. ntah2 dah tunangan orang


[03:42:29 PM] seekerslight: tak tahulah..


[03:42:49 PM] seekerslight: sebab tu kena check status dia..


[03:43:07 PM] maliki: habistu cMne ni


[03:43:18 PM] seekerslight: minta tolong kawan lain tanyakan..


[03:43:40 PM] maliki: nak buat camne ni


[03:44:19 PM] maliki: ooo


[03:44:19 PM] seekerslight: minta tolong kawan yang bagi no tel maliki tulah..


[03:45:29 PM] maliki: berbuka kat mana harini


[03:45:39 PM] seekerslight: kalau berani terus tanya si dia.. :senyum:


[03:46:14 PM] maliki: hahaa... kalu tanya dia silap2 dia cakap kat perempuan saya suka kat dia. padahl x


[03:46:16 PM] seekerslight: if tak OT... buka dirumah


[03:47:19 PM] seekerslight: minta tolong kawan yang maliki percaya.


[03:50:09 PM] seekerslight: tanya status je pun..


[03:51:33 PM] seekerslight: if not available lupakan jelah.. :senyum:


[04:03:54 PM] seekerslight: ok out slm


[05:26:54 PM] zietahassan: jslm


[07:01:25 PM] dianoma: Terkini: Re: Berpoligami Tapi Tidak Mampu


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 224
Peluang dan kemudahan yang diberikan Allah SWT di bulan ini yang pastinya akan dirindui dan di tangisi oleh para mukminin dan solihin... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Hati yang ikhlas merelakan perubahan dan mendambakan keredhaan mampu mengubah keadaan sekeliling yang sentiasa memusuhi.Jejakilah jejak Siti Khadijah. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 224
Last 5 Shouts:

 

Miss Siti

Yesterday at 09:01:11 AM
dunia tak selalu nya indah..hati tak selalunya tenang.. ~sedih~
 

fauzey

Yesterday at 03:51:34 AM
GROUP WHATSAPP HALAQAH MENGENAI MAJLIS TAKLIM@FADHILAT AMAL PM 0134070693 ( FAUZEY ) SEKARANG!!
 

briela

Yesterday at 01:17:53 AM
Takutnya nk blk raya sb aku bkn menantu pilihan. Pastinya air mt jd peneman.
 

ainarohani

30 June, 2015, 12:55:57 PM
indahnya hidup berteman apabila saling ingat mengingat untuk mengingatiNYA
 

Amirah Eddie Ong

30 June, 2015, 12:52:43 PM
before we start pointing our finger, make sure the hand is clean.
c&p
salam ramadhan

Show 50 latest