* * *
Halaqian
Ahli: 71062
Terkini: princessdakwah
Statistik
Kiriman: 272762
Topik: 14480

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 238
Jumlah: 242
Masalah Besar Berpunca Daripada Masalah Kecil [ainarohani] ulas : Lebih baik menjadi lebih tegas dan berhikmah dalam mendidik....
Sayang bukanlah dengan merel...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [hanislutfi] ulas : Ramai remaja yg bercinta merancang untuk mendirikan rumah tangga .. nak nikah tu dah bagus , cuma...

[11:32:47 PM] kaktus berduri: Terkini: Re: Rahsia Mimpi


[11:45:42 PM] matultimate: Terkini: Re: Rahsia Mimpi


[11:57:53 PM] Saya Hamba: so panas la dalam badan tuh ... masyaAllah ....


[11:58:06 PM] Saya Hamba: tiada daya dan upaya tanpa bantuan-NYA


[12:12:17 AM] kaktus berduri: Terkini: Re: Selamat Datang Student IIUM ke Halaqah.net


[12:35:42 AM] msa: hehee


[08:08:37 AM] Saya Hamba:


[10:11:49 AM] Siti Hajar Mohd Shahid: Terkini: Re: Baru kahwin Dah Rasa Kecewa


[01:53:44 PM] eda_choie: Terkini: Re: Kemusykilan Hati Seorang Isteri Teraniaya


[02:20:00 PM] matultimate: Terkini: Re: Selamat Datang Student IIUM ke Halaqah.net


[02:30:09 PM] matultimate: Terkini: Re: Kemusykilan Hati Seorang Isteri Teraniaya


[03:39:26 PM] Saya Hamba:


[04:24:18 PM] Hati Emas: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[05:39:08 PM] liana roz: Terkini: Re: Kemusykilan Hati Seorang Isteri Teraniaya


[06:08:47 PM] matultimate: Terkini: Re: "Kenapa saya diuji Allah...Saya Penat...Saya Letih..."


[09:23:18 PM] Saya Hamba:


[10:58:00 PM] Saya Hamba:


[10:58:37 PM] Saya Hamba: ala diuji sekadar mengikut kemampuan je haa ..... dah raso macam teraniaya atas ketentuan-NYA .... doa2 lah ....


[11:07:52 PM] Saya Hamba: (21:83)  dan (ingatlah kisah) Ayub, ketika ia menyeru Tuhannya: "(Ya Tuhanku), sesungguhnya aku telah ditimpa penyakit & Engkau adalah Tuhan yg Maha Penyayang di antara semua penyayang".


[11:08:15 PM] Saya Hamba: (21:84)  Maka Kamipun memperkenankan seruannya itu, lalu Kami lenyapkan penyakit yg ada pdnya & Kami kembalikan keluarganya kpdnya, & Kami lipat gandakan bilangan mrk, sebagai suatu rahmat dr sisi Kami & untuk menjadi peringatan bagi semua yg menyembah Al


[11:08:58 PM] Saya Hamba: adakah ujian yg berlaku adalah untuk bagi mantap lagi ketakwaan kepada-NYA


[11:09:01 PM] Saya Hamba: ???


[11:47:37 PM] Syafiq19: Terkini: Re: Rahsia Mimpi


[11:50:08 PM] Syafiq19: Terkini: Re: Rahsia Mimpi


[12:53:58 AM] figurae: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[01:42:55 AM] Saya Hamba:


[02:45:58 AM] Saya Hamba:


[04:08:38 AM] human: Terkini: Re: Jangan Kata Hudud Primitif


[11:19:48 AM] Saya Hamba:


[11:22:29 AM] Saya Hamba: undo do


[01:39:14 AM] alhaudhie: Terkini: Re: Pengunduran Database


[01:44:26 AM] Saya Hamba:


[06:05:43 AM] Saya Hamba:


[09:18:58 AM] elsanxs: halaqahforum4


[10:08:55 AM] elsanxs: halaqahforum1


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 132

Suami, bantulah isterimu .

 
Quote
"Buat apa tu Bedul?" jiran sebelah rumah menegur. "Tengah sidai baju. Isteri aku baru aje bersalin."

"Eh engko tak suruh emak atau emak mertua ko datang ke?" tanya Ahmad kehairanan. Ahmad memang tak biasa buat kerja-kerja
Wanita solehah ialah mereka yang menjaga maruahnya dan sentiasa menghiasi diri dengan akhlak Islam dan sifat terpuji yang boleh melindungi dirinya dari kemurkaan Allah SWT... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Analisis tapak tangan "The Sign Of Hand" telah lama digunakan oleh bangsa Yunani dan ia merupakan kaedah yang boleh membantu para Herbalis untuk mengetahui masalah dan punca penyakit... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Manakala bagi orang lain pula adalah haram mengejek dan mentertawakan orang yang terkentut sebaliknya mereka harus meneruskan urusan seperti biasa... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 132
Last 5 Shouts:

 

shahrul aizaq

02 December, 2014, 08:41:06 AM
Tiada aplikasi laman web ini kah?
 

ikwanRasullah

02 December, 2014, 05:31:18 AM
NI NAJAH_NAJWAH...Dahreti ker post....Go
 TOPIK
 

mysteronic78@gmail.com

23 November, 2014, 06:30:09 PM
Mari kita pastikan amalan dan ibadat kita kembali kepada Al-Quran & Sunnah dan bukan megikut tradisi orang ramai atau datuk nenek kita..ikutlah tradisi Rasullullah SAW
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:05:11 PM
Jangan biarkan kasih sayang itu berjalan seperti gunting,
Meskipun lurus tapi ia memisahkan yg menyatu.

Tetapi..

Biarkan kasih sayang itu berjalan seperti jarum meskipun
menusuk dan menyakitkan tapi ia menyatukan yg terpisah.
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:00:23 PM
" Apabila tenteraku sebaik baik tentera , maka pertolongan ALLAH akan tiba . "
|| Sultan Muhammad AL FATEH ||
Sultan Muhammad AL Fateh tidak meninggalkan solat fardhu walaupon sekali selepas baligh , malah baginda sering perbayakan solat sunat .
ALLAHU ~

Show 50 latest