* * * *
Halaqian
Ahli: 71883
Terkini: BoNd007
Statistik
Kiriman: 274682
Topik: 14683

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 6
Tetamu: 319
Jumlah: 325
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Amanat Shaikh Muhammad Ali As-Sobuni [Tumadhar] ulas : (??) doakan yang terbaik untuk mereka

[10:26:44 AM] elsanxs: angin semacam maliki hari ni


[10:26:48 AM] elsanxs: mr seekers pun gerun


[10:26:57 AM] seekerslight: tak sahur kot..


[10:27:04 AM] seekerslight: :senyum:


[10:28:57 AM] Aiya85: Assalamualaikum... 


[10:29:17 AM] elsanxs: jslm


[10:29:26 AM] seekerslight: jslm


[10:30:24 AM] Aiya85: lama aiya tak on9 apa kabar semua?


[10:30:48 AM] seekerslight: Alhamdulillah baik


[10:31:52 AM] Aiya85: Alhamdulillah 


[10:34:19 AM] seekerslight: halaqahforum1


[10:34:26 AM] Aiya85: Els...  dah buat kue raya ke?


[10:36:07 AM] elsanxs: buat kat kedai je..:senyum:


[10:36:33 AM] seekerslight: elsanxs tak larat dah tu..


[10:36:56 AM] Aiya85: ohh.... kue tunjuk lah tu .. 


[10:38:25 AM] Nur Jasmin: Terkini: Re: Isteri Panas Baran


[10:39:11 AM] Aiya85: kalo tak larat.. meh aiya buat kan : senyum: haniya kasmeen a.k.a bibik  bersedia buatkan untuk els..  :senyum:.


[10:39:27 AM] seekerslight: baguss


[10:40:08 AM] maliki: kak ehsan. kak jasmin dah masuk tu


[10:40:20 AM] elsanxs: -bunga- untuk jasmin


[10:40:43 AM] Nur Jasmin: terima kasih...salam ramadhan...^_^


[10:40:50 AM] maliki: bagus tanpa disuruh udah faham


[10:41:03 AM] seekerslight: ooo...


[10:41:31 AM] elsanxs: aiya nak buat kuih ape tu..


[10:43:14 AM] Aiya85: Aiya buat yg senang2 je... kookis 


[10:46:29 AM] seekerslight: maliki sihat?


[10:46:59 AM] maliki: sihat


[10:47:12 AM] seekerslight: Alhamdulillah


[10:50:38 AM] seekerslight: senyum*


[11:04:20 AM] seekerslight: ok out slm


[11:30:48 AM] HafizM: Terkini: Re: Isteri Panas Baran


[12:00:14 PM] Ana Tholibah: Assalamualaikum


[12:27:19 PM] lislam: jslm ana


[12:43:48 PM] mat commanDO: Terkini: Re: Isteri Panas Baran


[12:47:05 PM] mat commanDO: Terkini: Re: ORANG BARU


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 224
Peluang dan kemudahan yang diberikan Allah SWT di bulan ini yang pastinya akan dirindui dan di tangisi oleh para mukminin dan solihin... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Hati yang ikhlas merelakan perubahan dan mendambakan keredhaan mampu mengubah keadaan sekeliling yang sentiasa memusuhi.Jejakilah jejak Siti Khadijah. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 224
Last 5 Shouts:

 

Miss Siti

Today at 09:01:11 AM
dunia tak selalu nya indah..hati tak selalunya tenang.. ~sedih~
 

fauzey

Today at 03:51:34 AM
GROUP WHATSAPP HALAQAH MENGENAI MAJLIS TAKLIM@FADHILAT AMAL PM 0134070693 ( FAUZEY ) SEKARANG!!
 

briela

Today at 01:17:53 AM
Takutnya nk blk raya sb aku bkn menantu pilihan. Pastinya air mt jd peneman.
 

ainarohani

Today at 12:55:57 PM
indahnya hidup berteman apabila saling ingat mengingat untuk mengingatiNYA
 

Amirah Eddie Ong

Today at 12:52:43 PM
before we start pointing our finger, make sure the hand is clean.
c&p
salam ramadhan

Show 50 latest