* * * *
Halaqian
Ahli: 72784
Terkini: Nuraisya
Statistik
Kiriman: 276636
Topik: 14935

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 189
Jumlah: 192
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[02:40:50 PM] maliki: oo


[02:41:43 PM] maliki: kak els lunch ape arini


[02:52:05 PM] elsanxs: LAKSA


[02:52:50 PM] maliki: tak pose ke


[02:55:51 PM] elsanxs: tak


[02:57:47 PM] maliki: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


[03:57:24 PM] Gautham: tak ketahuan punca lalu mengadulah ke sana ke sini, lebih baik mengadulah dengan Allah dan mohonkan pimpinan Nya


[04:10:21 PM] elsanxs: tah maliki


[04:10:25 PM] elsanxs: sana sini komplen


[04:10:30 PM] elsanxs: ape nak jadi la


[06:54:58 PM] I am the warrior: Maliki kena marah??? :senyum:,lawak...


[06:55:38 PM] I am the warrior: Selamat buka puasa bagi yang berpuasa hari ni.... senyum*


[08:41:37 PM] maliki: bukan saya ain .. saje petik.name saya sebab dendam.kesumat


[10:09:02 PM] Nuraisya: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[12:22:57 AM] Saya Hamba:


[08:50:34 AM] elsanxs: slm tok RS


[08:51:05 AM] RS^: Terkini: Re: NIKAHI JANDA


[08:52:46 AM] RS^: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


[08:53:17 AM] RS^: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


[09:13:24 AM] elsanxs: lame tak nampak tok rs


[10:27:00 AM] ummi hafizah: Terkini [Topik Baru]: Luahan Hati: kata kata satu doa????


[10:34:04 AM] RS^: Ada kat Grup Whatsapp Ukhuwah Halaqah.net.


[10:35:43 AM] RS^: CB ni nampak 3 baris je..kurang dah semangat nak chat sini!


[10:36:12 AM] ummi hafizah: Terkini: Re: Suami melanggan dan berzina dengan pondan.


[11:18:12 AM] I am the warrior: ada dengki kat maliki? :ketawa:,tah papeeeelah...


[11:18:36 AM] elsanxs: memang tahpape


[11:18:38 AM] elsanxs: ain sihat?


[11:18:40 AM] elsanxs: kbai


[11:21:10 AM] I am the warrior: Sihat kak elsa...:senyum: dah kbai dah? hhah


[11:24:12 AM] I am the warrior: How your baby kak elsa? Makin bambam ke?


[11:26:43 AM] anissophea: Terkini: Re: Jawatan Kosong Guru Al-Quran (Rm2800) Seluruh Malaysia & Singapura


[11:28:47 AM] I am the warrior: Kak elsa..Love me yes,love me not?love your life,love yourself,love everything you had,and the most important is,love Allah..:senyum:


[11:30:47 AM] elsanxs: dah telebih bambam kot. pp nak tejatuh dah


[11:31:46 AM] I am the warrior: macam pau ye..:senyum:


[11:34:56 AM] I am the warrior: bosannya kat sekolah tak ada cikgu..dua hari berturut trut..nasib baik dapat masuk computer lab..heeehe


Last 5 Shouts:

 

Riot_heroes

21 April, 2016, 03:05:00 PM
tahniah kepada pra user kerana belum meninggal dunia ..
 

Cahaya pengetahuan

18 April, 2016, 12:07:29 PM
bila kita hanya mampu melihat salah orang , cek balik iman
 

Mat Nuget

06 April, 2016, 12:29:02 PM
Jadikanlah ilmu kamu itu ibarat garam, dan adab kamu ibarat tepung. Jagalah adab dimana sahaja kamu berada. Sepatutnya semakin berilmu seseorang itu, maka semakin dia akan berakhlak dan beradab"

-Al-Habib Najmuddin Othman Al-Khered Hafidzahullah-
 

maliki

01 April, 2016, 02:50:15 PM
"Rasulullah ﷺ melarang menyebarkan maklumat perbualan orang ramai tanpa mengusul periksa terlebih dahulu. Wallah'hi, tangan ini akan disoal oleh ALLAH samaada menulis perkara yang baik atau tidak.

Jangan menghukum orang dengan apa yang kita nampak, kerana banyak orang ditipu disebabkan matanya
 

nazim

21 March, 2016, 05:06:58 PM
"Tak perlu yang sempurna, cukup temukan orang yang selalu membuatmu bahagia & membuatmu bererti lebih dari sesiapapun". B.J.Habibie

Show 50 latest