* * *
Halaqian
Ahli: 69986
Terkini: Hajar Burhan
Statistik
Kiriman: 272402
Topik: 14301

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 294
Jumlah: 298

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
CIMB8601747915
MBANK563019228995

FEB 2014 RM773.94
Cerpen Sedih Seorang Suami [briela] ulas : Hidup kena bkongsi tp duit simpanan biar istri yg pgang heee
Cerpen Sedih Seorang Suami [mohd razif rahmat] ulas : Itulah tanggungjawab seorang suami, ketua keluarga, imam bg keluarganya, dan hamba allah. saya me...
Cerpen Sedih Seorang Suami [ainarohani] ulas : Cerpen sedih seorang suami....ada juga si isteri yg mengalami nasib yang sebegitu....sama-sama ke...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 01180004462058 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[09:44:57 PM] Princess_ain: sila teruskan SPS..


[09:45:10 PM] Princess_ain:  ain nak logout pula...


[09:45:16 PM] Princess_ain: slm..


[09:45:27 PM] msa: Terkini: Re: Samsung Galaxy S5.. siapa telah jd pemilik nya?


[09:45:39 PM] msa: out jugak ;a


[09:45:42 PM] msa: *la


[09:45:47 PM] Saya Hamba: lawaks ..... yg dikehendaki adalah siapa ?


[09:45:56 PM] Saya Hamba: ..........Jika kamu bersabar & bertakwa, maka sesungguhnya yg demikian itu termasuk urusan yg patut diutamakan.


[09:48:19 PM] Saya Hamba: (3:2)  Allah, tidak ada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia. yg hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk-Nya .


[09:48:44 PM] hasin: saya tengok youtube tadi


[09:51:19 PM] msa: ooo


[09:51:35 PM] msa: saya baru sudah buat khal


[09:55:05 PM] msa: Terkini: Re: Bolehkah melakukan perbuatan berlebih-lebihan dalam memuji dan memuliakan Nabi.?


[09:55:25 PM] Saya Hamba: (3:27) Engkau masukkan malam ke dalam siang & Engkau masukkan siang ke dalam malam. Engkau keluarkan yg hidup dr yg mati, & Engkau keluarkan yg mati dr yg hidup . & Engkau beri rezki siapa yg Engkau kehendaki tanpa hisab (batas)".


[09:56:22 PM] hasin: khal = cuka?


[10:14:03 PM] Saya Hamba:


[10:14:42 PM] rabbitah: -salam-


[10:15:24 PM] msa: ya...bukan buat khal tapi bancuh khal


[10:15:36 PM] ansarul_haqq: -jawabsalam-


[10:15:59 PM] ansarul_haqq: halaqah macam nak pupus je kalau camni..


[10:16:52 PM] Saya Hamba: takpe ... saya jer memang pupus tanpa beriman dgn sebenar2 takwa


[10:17:25 PM] Saya Hamba: donia tetap berlangsung atas ketentuan-NYA sampai kiamat kot


[10:18:04 PM] putri_hambali: lama tak ziarah halaqah..


[10:18:12 PM] Saya Hamba: jika kemudahan disediakan pada zaman Rasulullah hidup .... jika saya ditakdirkan hidup pada zaman tu ... saya pasti beriman dgn sebenar2 ker ?


[10:18:49 PM] Saya Hamba: dah lama tak ziarah atas ketentuan-NYA ..... tak memakmurkan donia-NYA


[10:19:02 PM] putri_hambali: setahun juga rasanya


[10:19:04 PM] Saya Hamba: tapi tak mengapa ... ketentuan-NYA berlangsung samada saya beriman atau idak


[10:20:09 PM] putri_hambali: alhamdulilah password masih ingat


[10:20:25 PM] ansarul_haqq: dah jadi " ilaa' " dah 


[10:21:57 PM] Saya Hamba: ehh i memang laa ... i memang takde


[10:22:00 PM] putri_hambali: *alhamdulillah


[10:22:09 PM] Saya Hamba: yg ada hanyalah DIA ....


[10:23:33 PM] putri_hambali: undur diri dulu. -salam-


[10:24:16 PM] putrisya: Assalamualaikum :)


[10:26:01 PM] ansarul_haqq: -jawabsalam-


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx Bolehkah melakukan perbuatan berlebih-lebihan dalam memuji dan me... Akhlaq 7 msa
xx Samsung Galaxy S5.. siapa telah jd pemilik nya? HP & Tablet 6 msa
xx Permasalahan Berkaitan Anjing dan Babi Feqah Islam 131 hondaex5
xx Niat Solat Feqah Islam 27 hondaex5
xx Hukum sertai Pertandingan Feqah Islam 14 ingintahusangat
xx sejarah melaka dan penyebaran islam Kisah 11 talibarut
xx Mutiara Kata Hari Ini... Mutiara Kata 2071 ZakiaAliaMedina
thumbup Promosi Alquran Madina Edisi Khas Wanita (Cover Lembut dan Cantik... Bazaar HQ 0 AlquranMadina
xx Majlis-Majlis Ilmu Di Tempat Anda Hebahan 66 ZakiaAliaMedina
xx Bilakah diwajibkan qada, fidyah dan kaffarah KHAS Ramadhan 41 talibarut
xx Qasidah... dibenarkan ke atau tidak..? Soal Jawab 16 easternpoem
xx ~ cermin kan diri ~ Sajak & Puisi 0 talibarut
xx Mendidik Hati Mengharap Kepada Allah Penawar Hati 11 norazilatalib
xx Tafsiran Mimpi - Yasin Dan Ayat 1000 dinar Bicara HQ 0 Al Amirul Mukminin
xx Mari Belajar Tauhid Aqeedah 108 Irsyadiirfani
xx Promosi RAFIQA – Hijab Eksklusif Patuh Syariah PERTAMA di Malay... Hebahan 12 rafiqa
xx PETUA UNTUK MENGHALANG ANAI-ANAI MEMBIAK Petua 22 acit
xx Rahsia Mimpi Mistik 275 fadhila
xx Aku Wanita dan Aku Suka Wanita Luahan Hati 25 florafauna
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4363 Sharifah Nasir
xx Topap Skor A 6 bulan cuma rm 80! Hebahan 0 fufu
xx KHIDMAT KAWALAN SERANGGA DAN ANAI-ANAI Hebahan 1 iskandarzulkarnainshah
xx (Geletek) Tidur Masa Khutbah Khutbah 2 msa
xx Warna-Warni -Foto- Pondok Tahfiz 3 alhaudhie
xx Najis Mula Disuntik ke Tubuh Umat Islam Sejak dari Lahir? Dunia Islam 50 Abg Ngoh
xx Status Kedudukan Sifat 20 Aqeedah 84 SeliparBuruk
xx Anak Istimewa - Hyperactive Pendidikan 40 ainarohani
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 101 Irsyadiirfani
question Menjadi Fasilitator? Kaunseling 0 Syuhada [Awan]
xx Wajib Baca Sebelum Nikah Kekeluargaan 2 Ana Tholibah
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 170

Yahudi Asfahan Pengikut Dajjal

Rasulullah SAW. menjelaskan secara khusus bahwa Yahudi Isfahan ini memakai Al-Tayalisah (Selendang Persian) yang merupakan pakaiannya khas mereka... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kesan Makan Maggi Lebih Bahaya Daripada Syabu

Di sebalik kesedapan dan keenakan mee segera yang mempunyai pelbagai perisa itu sebenarnya kurang sihat sekiranya dimakan dalam kuantiti yang banyak dan secara berterusan...

http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kepantasan Malaikat Jibrail Terbang Berdasarkan Teori Fizik Moden

Ahli Fizik dari Mesir bernama DR. Mansour Hassab El Naby mengemukakan teori berdasarkan petunjuk Al Qur’an (Surah As Sajdah:5) kelajuan cahaya dapat dihitung dengan tepat sama dengan hasil pengukuran secara ilmu fizik modern.http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Bersediakah suami menanggung dosa isteri?

Kita biasa dengar seorang lelaki bujang kena tanggung dosa sendiri apabila sudah baligh manakala dosa gadis bujang ditanggung oleh bapanya http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 170
Last 10 Shouts:

 

ansarul_haqq

Hari ini pada 07:15:57 PM
Apa punya jenis akhlak la..
umat islam marah bila dihidangkan daging babi sedangkan mereka menghidangkn daging lembu pada tetamu india mereka.
 

ummi islamiyah

Hari ini pada 01:00:56 PM
sabarkan hati...kuatkan la iman
 

briela

Semalam pada 11:46:10 PM
Kuatkan imanku ya Allah
 

briela

Semalam pada 10:59:05 PM
hatiku menangis!
 

Princess_ain

Semalam pada 12:02:19 AM
zikirullah hari selasa:ALAH hummasolli'ala muhammad..saw...1000 kali..
 

NOR AZREN BINTI OTHMAN

21 April, 2014, 01:30:59 PM
assalammualaikum kwn2,saya nk tye cmne sya nk bertanya pada ustaz atau utazah dlm laman web nie?maaf sya bru disini.
 

Princess_ain

20 April, 2014, 12:08:47 AM
 zikirullah hari ahad:
YA HAYYU YA QAYYUM...1000 kali..
 

GadisHarapan

18 April, 2014, 10:57:24 PM
Ya allah kau kuatkan hatiku ini...aku hilang arah Ya allah..
 

Princess_ain

18 April, 2014, 12:13:17 AM
ZIKIRULLAH HARI JUMA'AT:LA ILA HAILLALLAH.. 1000KALI
 

Princess_ain

17 April, 2014, 12:05:58 AM
ZIKIRULLAH HARI KHAMIS:
SUBHANALLAH HIL 'ADZIM..
SUBHANALLAH WABIHAMDIHI..
1000 KALI..

Show 50 latest