* * *
Halaqian
Ahli: 70682
Terkini: Ahsri
Statistik
Kiriman: 272486
Topik: 14487

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 258
Jumlah: 260

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[11:38:53 AM] Saya Hamba: lawaks


[11:39:16 AM] Saya Hamba: jangan jadi macam den ... tak nak tunduk ... sokong Tuhan dia


[11:39:19 AM] Saya Hamba: lawaks


[11:39:48 AM] Riot_heroes: ada gath ke ...


[11:39:54 AM] Riot_heroes: mesti best ...


[11:40:26 AM] Riot_heroes: saya bg cadangan di akhir gath buat majlis prom ...


[11:46:36 AM] afiQoh: Terkini: Re: Ibadah Qurban Dan Permasalahnya


[11:49:38 AM] maliki: Terkini: Re: Kisah Silam


[12:07:39 PM] Saya Hamba:


[12:09:17 PM] Saya Hamba: Seterusnya, ujudlah seorang bertopeng dan berpakaian biasa menamakan dirinya, penggunaWakaf Kemudiannya, berlakulah, tuduh menuduh Melemparkan tuduhan karut, mengarut dan sebagainya Akhirnya Kesucian Islam sudah tidak di pelihara - Alkedolbendoler


[12:10:07 PM] Saya Hamba: org berilmu kena fitnah .. tak terkena punya maklumlah dijauhi dari org yg lalai dan sesat oleh Tuhan dia kan


[12:10:08 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:11:07 PM] Saya Hamba: dengar kata gath tahun ini pun di sponsor Tuhan dia macam ghat sebelum2 nih kot


[12:11:38 PM] Saya Hamba: tunggu kemunculan org berilmu di majlis gath halaqah nanti .... dikatakan org berilmu akan hadir


[12:12:43 PM] Saya Hamba: penggunaWakaf itu memulakan fitnah Allah mengizinkan - kerana Telah di beritahu kepada muhammad - Hiduplah sebagaimana kamu mahu hidup, ingatlah kamu akan mati, Buatlah apa saja kamu mahu perbuat, ingat akan balasan setimpalnya,... - Alkedolbendoler   


[12:13:19 PM] Saya Hamba: dan macam biasa org berilmu kalau kena fitnah pun takpe sebab dah ditunjukkan Tuhan dia ... tak berbulu punya


[12:14:07 PM] Saya Hamba: ada banyak lagi jika hendak di ceritakan, namun adalah tidak baik kita mengAIBkan sesiapa Sesiapa yang tahu, kenal, tahulah - - Alkedolbendoler     


[12:14:39 PM] Saya Hamba: wow .... si alkedoler nie kalau nak cerita kebajikan dia tak terkiraaa woooo ....


[12:14:43 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:17:18 PM] Saya Hamba: sebab itu kita boleh lihat walaupun di kenal sebagai Ustaz, ada yang tidak dapat berdiri betul dan benar, Terbabas bermaksiat Perkara sebegini lebih mudah di lihat - Alkedolbendoler       


[12:17:59 PM] Saya Hamba: perghh si aldoler nie nak cerita yg ado nampak tak macam Ostad tapoi boleh berdiri betul dan benar la kot.... ala macam dia la kan .... 


[12:18:02 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:18:27 PM] Saya Hamba: awat tak boleh nampak dia tu powerr siott ....


[12:18:41 PM] Saya Hamba: ooo pesan aldoller lagik ... - erana jika tanpa ilmu, bermaksiat dan bermungkar itu sudah biasa, syaitan tak menghiraukan Tetapi untuk yang belum Ikhlas, lillahi billahi wallahi Mudah lah syaitan menguasai mereka


[12:18:46 PM] Saya Hamba: perghhh


[12:19:23 PM] Saya Hamba: punya ramai yg belajo kat sini ... takkan sekor pun takde nak mengaku berilmu macam ko wehh ..... 


[12:19:34 PM] Saya Hamba: mungkin Murshid ko pesan jangan menunjuk2 la kot


[12:19:36 PM] Saya Hamba: lawaks


[12:19:47 PM] Saya Hamba: [9:07:10 PM] xxxx: level 6 pun ada yg masih gila, Hidayah Allah beri ya


[12:19:49 PM] Saya Hamba: pulak


[12:22:49 PM] Saya Hamba: Terkini: Penyaksian Terhadap kebenaran yg disampaikan Al-kedebaababe ....


[12:31:19 PM] Saya Hamba:


[12:37:57 PM] Saya Hamba: kisah selepas org syirik meredeka jadik org berilmu la kot


[12:38:10 PM] Saya Hamba: kisah selepas org syirik merdeka jadik org berilmu la kot


[12:55:55 PM] Nur Jasmin: Terkini: Re: Kisah Silam


Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 337

Eksekutif muda bankrap

Dalam satu laporan dan statistik dikeluarkan Jabatan Insolvensi Malaysia, hampir 45,000 individu yang berumur di bawah 35 tahun di negara ini diisytiharkan muflis sejak tiga tahun lalu http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Pengalaman Ngeri Rakyat Malaysia Di Segitiga Bermuda

Hati aku sekali lagi berdegup detap apakah ini realiti kerana apa yang ternampak dimata disaksikan juga oleh para krew kapal yang lain http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest