* * *
Halaqian
Ahli: 70868
Terkini: pencari_ridha
Statistik
Kiriman: 271282
Topik: 14303

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 6
Tetamu: 302
Jumlah: 308
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [narin] ulas : bercinta lama-lama hanya mengundang padah shj. bercinta tanpa matlamat.. tiada guna..

[04:09:58 PM] pengguna forum: sampai pemikiran pon alam2 cyber


[04:10:04 PM] elsanxs: saya ikut kata hati saya je


[04:10:33 PM] pengguna forum: takpa2 saya tak chat dah nanti orang cop saya garang laks


[04:10:48 PM] maliki: pf memang bekeng


[04:11:13 PM] SeliparBuruk: kire ayat yg tertaip disini tu boleh menunjukkan ke=peribadian- seseorg gitu ke elsan..


[04:11:50 PM] SeliparBuruk: ikut kata hati elsan,scan saya dan ayat2 saya disini camne?scan la scan la..


[04:12:13 PM] elsanxs: :ketawa:


[04:12:23 PM] elsanxs: takmo la. nanti slipers majok tanak chat dah


[04:12:41 PM] SeliparBuruk: tak la tak la...scan la scan la...


[04:13:03 PM] elsanxs: ok nak buat keje. selamat berforum


[04:13:09 PM] maliki: biar saya ganti


[04:13:21 PM] SeliparBuruk: ok...maliki start ut scanning now....


[04:13:38 PM] SeliparBuruk: cepat la dah nk asor nih..


[04:14:05 PM] maliki: scan ape


[04:14:58 PM] SeliparBuruk: komer keje kementerian apo maliki?


[04:15:26 PM] maliki: xde


[04:15:37 PM] SeliparBuruk: ape yg xde?


[04:17:32 PM] SeliparBuruk: baik2, maaafzahirbatin.Sollu'alannabi...selamat menunaikan dan mendirikan solat fardhu asar semua...


[04:20:12 PM] afiQoh: la..ni poem ke?


[04:20:31 PM] afiQoh: jap nak ingat kembali macam mana dia


[04:20:36 PM] afiQoh: saya ingatkan SS


[04:25:40 PM] maliki: oo


[04:26:29 PM] maliki: nama semua pelik2


[04:28:18 PM] afiQoh: sini tak leh pakai nama betul2 bahaya


[04:28:28 PM] afiQoh: ramai 'pemerhati'


[04:29:09 PM] afiQoh: dulu saya letak nama ayman..tapi tukar nama sendiri lepas buat permohonan ngan admin


[04:29:52 PM] afiQoh: setakat ni alhamdulillah,tak kena banned lagi,walaupun banyak buek hal


[04:43:36 PM] Lut Ahsam: ooo yeke


[04:45:35 PM] maliki: ayman?agak2 la nama lelaki


[04:45:53 PM] Lut Ahsam: seliparburuk tu nama betul ke


[04:45:53 PM] maliki: kan lut kan


[04:46:03 PM] Lut Ahsam: bin ke binti


[04:46:18 PM] maliki: lut orang lama ke?hmm


[04:46:22 PM] Lut Ahsam: ape kan kan


[04:46:41 PM] Lut Ahsam: saya orangburuk


Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 337

Teknik Pemprosesan Pembenihan Awan

Kemarau dijangka berpanjangan hingga April 2014, hampir 4 bulan dijangka Malaysia alami kemarau http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Eksekutif muda bankrap

Dalam satu laporan dan statistik dikeluarkan Jabatan Insolvensi Malaysia, hampir 45,000 individu yang berumur di bawah 35 tahun di negara ini diisytiharkan muflis sejak tiga tahun lalu http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 337
Last 10 Shouts:

 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:48 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest