* * *
Halaqian
Ahli: 70611
Terkini: naz_hu
Statistik
Kiriman: 272298
Topik: 14471

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 214
Jumlah: 215

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[12:07:42 AM] al-baab: dalam dunia mu hanya permainan, lawaks semuanya, memang best


[12:08:09 AM] al-baab: macam buih bermain di pantai, burst, lawak lah tu


[12:08:46 AM] al-baab: maklumlah sudah tiada pegangan, nak memegang pul bagi memegang bara api


[12:09:06 AM] al-baab: memegang pula bagai memegang bara api


[12:09:21 AM] al-baab: lawaks lah tu


[12:09:48 AM] al-baab: daripada k e l a k u  berubah lawaks


[12:11:32 AM] al-baab: pak fakir kata, kalam tu menunjukkan kemana halatuju penyebut kalam itu


[12:12:12 AM] al-baab: tapi saidina umar beritahu, katakanlah apa yang kamu tahu saja, janganlah tunjukkan kejahilan diri


[12:12:41 AM] al-baab: maaflah lawaks aja ni


[12:15:05 AM] al-baab: hal lain


[12:15:34 AM] al-baab: apakah ada prihatin, pada si dia yang suka complaint dan mengaibkan orang lain


[12:16:20 AM] al-baab: mengata depan depan itu mengumpat, mengata belakang belakang itu memfitnah


[12:16:44 AM] al-baab: ya Allah, mafkanlah mereka yang belum mengetahui


[12:17:00 AM] al-baab: letakkanlah mereka di sisimu


[12:17:27 AM] al-baab: berilah kemudahan dan keselamatan kepada mereka


[12:17:55 AM] al-baab: halaqahforum4


[03:15:45 AM] Saya Hamba: lawaks .... lawaks ..... ehh yg diumpat tu kan org macam ko yg dah ditunjukkan Tuhan ko .... mesti ko tak berbulu punya la


[03:16:03 AM] Saya Hamba: kan kalam ko tu menunjukkan halatuju ko tu haaa ...


[03:17:24 AM] Saya Hamba: raso2 yg betul2 suka tu ko jer la jang oiii pasai ko dah dapek mengetahui dari Tuhan ko dah jugak ko kan dah selamat dan selamat .... lawaks


[03:18:15 AM] Saya Hamba: [12:12:41 AM] al-baab: maaflah lawaks aja ni  <--- dia jer layak buat lawaks kat sini sebab dah ditunjukkan Tuhan dio ... lawaks


[03:19:06 AM] Saya Hamba: tah2 moga2 dia nak kemudahan dan keselamatan den terhadap perjuangan dia la kot .... lawaks


[03:20:15 AM] Saya Hamba: Terkini: Re: HUBUNGAN SESAMA MANUSIA


[06:50:45 AM] ansarul_haqq:  


[10:18:02 PM] afiQoh:  


[01:32:49 AM] Saya Hamba:


[11:43:44 AM] ansarul_haqq: Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.


[11:44:40 AM] mohd iyad hamizan: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[12:05:40 PM] ansarul_haqq: حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"


[12:10:04 PM] ansarul_haqq: bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi tidak akan membawa perpecahan " abdullah binbayyah"


[12:41:56 PM] hasin: slm


[01:34:45 PM] Jhunpop: Terkini: اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


[02:18:37 PM] Saya Hamba:


[02:22:49 PM] gomen: Terkini: Re: Jadual Peperiksaan Ujian Fizikal,Pancaindera Jawatan Kerajaan Ogos 2013


[04:17:48 PM] naz_hu: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[05:30:37 PM] Saya Hamba:


Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 337

Cerpen Sedih Seorang Suami

Maka bermulalah pagi hari isnin si suami dgn berbekalkan modal baki gaji hari jumaat kelmarin sebanyak Rm30.00 untuk isi minyak motor dan makan di pejabat.. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Teknik Pemprosesan Pembenihan Awan

Kemarau dijangka berpanjangan hingga April 2014, hampir 4 bulan dijangka Malaysia alami kemarau http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 337
Last 10 Shouts:

 

ansarul_haqq

Today at 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

Today at 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو
 

al-baab

19 August, 2014, 06:56:06 AM
khatam ilmu itu, sempurna Iman, Allah lebih di cintai melebihi selainnya, jadi tidaklah guru itu, menyalahi sunnah, dan tidaklah ia tidak beramal
 

ansarul_haqq

08 August, 2014, 09:25:17 PM
"Dari anas radiallahuanhu sedang ia melalui sekelompok kanak2, lalu dia memberikn salam kpd mereka, lalu berkata beginilah rasullullah melakukannya."muttafaqunalaih
setiap hadis atau tingkah laku nabi yg kita dengar,
lakukanlah

Show 50 latest