* * * *
Halaqian
Ahli: 71880
Terkini: Miss Siti
Statistik
Kiriman: 274668
Topik: 14681

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 216
Jumlah: 217
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Amanat Shaikh Muhammad Ali As-Sobuni [Tumadhar] ulas : (??) doakan yang terbaik untuk mereka

[11:19:23 PM] mat commanDO: zaman sekarang banyak jenis eksiden maut itu adalah petujuk jin marah, keculai tak tahu, maaf ya


[11:20:08 PM] mat commanDO: sebab tu walau JPJ PDRM adakan berbagai tetap berlaku kemalanagn


[11:20:48 PM] mat commanDO: dan ada juga orang alim kata mati syahid


[11:21:15 PM] mat commanDO: demikianlah bila pengetahuan hal hakikat tidak di ketahui


[11:22:01 PM] maliki: ooooooo


[11:22:15 PM] mat commanDO: nak tahu, cubalah bertaanya, hal keturunan yg baran tu


[11:22:59 PM] mat commanDO: dan Islam juga mementingkan hal Keturunan bila nak menikah


[11:23:28 PM] mat commanDO: jika kamu di pelihara Allah, mengertilah 


[11:24:38 PM] mat commanDO: dekat saya ni ada Perawat alternatif Islam, tapi dia mendmaikan jin


[11:25:05 PM] mat commanDO: rami yg kena strok, datang


[11:25:35 PM] mat commanDO: perawat tu, anggota PDRM, ada pangkat juga


[11:26:10 PM] mat commanDO: dia minta jin dalam diri yg kena strok, keluar dulu, sebab tuan awak sakit


[11:26:53 PM] mat commanDO: jin jin itu di suruh duduk di sebelh mahkamah shah alam, sebab ada tasik dan berbukit


[11:27:31 PM] mat commanDO: orang JAKIM pun tak ada ilmu


[11:27:40 PM] mat commanDO: tak dapat nak menilai


[11:28:01 PM] mat commanDO: sebab tu macam macam jenis rawatan ada


[11:28:42 PM] mat commanDO: kenalan saya kurus kering tak lalu makan, akhirnya jumpa ustaz di s10 shah alam


[11:29:16 PM] mat commanDO: ustaz tu menyuruh kenalan saya, pergi mandi sungai, selam dalam sungai, 


[11:29:33 PM] mat commanDO: sama kelakuan hindu, selam dalam sungai ganges


[11:30:05 PM] mat commanDO: tapi semua itu di namakan Rawatan islam


[11:30:50 PM] mat commanDO: tak ingat pesanan islam, jangan tiru acara agama lain?


[11:31:15 PM] Amirah Eddie Ong: En.Mat umur berapa?


[11:31:44 PM] mat commanDO: lihat dalam profile ya


[11:33:39 PM] mat commanDO: macam macam adat dulu kala kini tak ada dilakukan lagi, seperti, mandi safar, kenduri sebelum ke bendang, buka kebun dan sebagainya


[11:34:21 PM] Amirah Eddie Ong: takde pun En.Mat..takde umur hanya ada tulis N/A


[11:34:31 PM] Amirah Eddie Ong: apa maksudnya tu pun saya tak tahu..


[11:34:46 PM] mat commanDO: ada juga orang rajin zikir, rajin baca alquran, tapi dirinya masih resah gelisah, itulah petunjuk sampai ke taksampainya amalan tu


[11:36:08 PM] mat commanDO: umur hanyalah masa meningkat, semuga dapat meningkat ilmunya


[11:36:23 PM] mat commanDO: semuga bertanmbah pengalamannya


[11:37:06 PM] mat commanDO: jika umur habis ecara rutin, pergi balik kerja, itu payah lah ya


[11:37:53 PM] mat commanDO: Kafir cipta untuk melalaikan orang lain


[11:38:20 PM] mat commanDO: aaaah kita ingat kemajuan kan


[11:44:57 PM] mat commanDO: Terkini: Re: Dugaan Hidup Menumpang, Aku Inginkan Perubahan.


[12:18:08 AM] Haipils: Terkini: Re: Berpoligami Tapi Tidak Mampu


[12:30:36 AM] Haipils: Terkini: Re: Berpoligami Tapi Tidak Mampu


Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 224
MANUSIA mempunyai dua tugas utama sebagai hamba dan khalifah Allah SWT. Bagaimanapun, Allah SWT dengan kasih sayangnya tidak membiarkan hamba-Nya yang beriman dalam ... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Apakah sudah menjadi sunatullah atau kebetulan bagi setiap yang bernama makhluk yang berada di bumi semuanya wajib bergerak mengikut arah lawan jam sebagaimana rukun tawaf ... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 224
Last 5 Shouts:

 

ainarohani

Today at 12:55:57 PM
indahnya hidup berteman apabila saling ingat mengingat untuk mengingatiNYA
 

Amirah Eddie Ong

Today at 12:52:43 PM
before we start pointing our finger, make sure the hand is clean.
c&p
salam ramadhan
 

Tumadhar

Today at 09:44:55 AM
setiap kesulitan ada penyelesaian.. inshaa Allah
 

rykea

29 June, 2015, 09:56:31 PM
Aku sunyi Ya Allah.. jgn biarkan aku sendiri...
 

saha96

29 June, 2015, 04:48:06 PM
tiada siapa yang peduli ....

Show 50 latest