* * *
Halaqian
Ahli: 70919
Terkini: Purple11
Statistik
Kiriman: 271396
Topik: 14309

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 287
Jumlah: 291
Wali & Keramat [Fakir Billah] ulas :     Nabi SAW sendiri mengaku yang dirinya tidak ada apa-apa.  " Aku daripada Allah...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [afiQoh] ulas : remaja yang bagaimanakah yang khalifah tariq maksudkan?

sibukkan dirimu hai remaja d...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [qaniah] ulas : Astaghfirullah, bila hati byk penyakit, agak susah nak bersihkan. Tp dgn istiqamah, insyaAllah ha...

[12:23:02 PM] zietahassan: bertanya supaya tak sesat jalan


[12:23:10 PM] Riot_heroes: kata orang rite time rite palce ..


[12:23:33 PM] azalinamatzaini.lin: Terkini: Re: Zikrul Maut


[12:23:38 PM] SeliparBuruk: yepp,biarlah bonjolan2 itu diperlihatkan sesuai pada tempatnya dan masanya..kan...bukan tmpt awam..


[12:23:46 PM] zietahassan: bila plak pak riot tengok saya bertanya.. eh konpius ni


[12:24:42 PM] Riot_heroes: ooo ..


[12:25:02 PM] Riot_heroes: ye ke ok sorry waa silap zieta ..


[12:25:27 PM] zietahassan: senyum*


[12:26:12 PM] Riot_heroes: setuju ngan SB ...


[12:26:32 PM] Riot_heroes: (saje suh cb bergerak)


[12:26:51 PM] SeliparBuruk: selamat menunaikan lg mendirikan solat jumaat buat rakan muslimin dan fardhu zuhur buat muslimat...


[12:27:17 PM] Riot_heroes: ok ...


[12:27:28 PM] Riot_heroes: wa musadir kene solah jummat gak ke .. ?


[12:27:39 PM] Riot_heroes: musafir


[12:27:42 PM] SeliparBuruk: Sollu'alannabi...


[12:27:52 PM] Riot_heroes: baru ingat nak ponteng ...


[12:30:55 PM] zietahassan: okies.. masuk waktu awai la ni.. ikut suka la pak riot.. bukan budak baru belajar.. dah pandai buat2 tak pandai... ops sory..


[12:31:17 PM] Riot_heroes: serius ni  ...


[12:31:29 PM] Riot_heroes: hak.hak


[12:33:58 PM] Riot_heroes: "malaikat tidak membantu orang yg bermusafir pada hari jumaat"


[12:37:11 PM] zietahassan: musafir hari jumaat sape suruh.. pukul 12 plak tuh keluar.. hailaaa


[12:38:28 PM] Riot_heroes: tu namanya tactical ...


[12:38:32 PM] Riot_heroes: oke by sis ...


[12:38:42 PM] Riot_heroes: wasallam ...


[12:38:49 PM] zietahassan: okies... jom.. jom.. senyum*


[12:40:00 PM] Riot_heroes: ang nak jom kemane... sogo ke ..


[12:40:13 PM] zietahassan: Alhamdulillah hujan... perbanyakkan berdoa di hari jumaat.. ada waktu2 yang doa akan termakbul.. mudah2an.. 


[12:40:40 PM] zietahassan: nak tido... Mohon maaf...


[12:40:44 PM] zietahassan: ok bai


[12:41:05 PM] zietahassan: Z.z.z.z.z.z.z


[12:43:38 PM] Riot_heroes: babaibabe


[01:19:17 PM] azalinamatzaini.lin: jemput makan semua....baru mau lunch 


[01:23:52 PM] azalinamatzaini.lin: bawa bekal je...laut sosej je ..sila2..he


[01:50:13 PM] miszniena: diet ke makan sosej


[01:59:02 PM] azalinamatzaini.lin: x la ...x sempat masak main ambil je ringkas lg hee


Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 335

Cerpen Sedih Seorang Suami

Maka bermulalah pagi hari isnin si suami dgn berbekalkan modal baki gaji hari jumaat kelmarin sebanyak Rm30.00 untuk isi minyak motor dan makan di pejabat.. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Teknik Pemprosesan Pembenihan Awan

Kemarau dijangka berpanjangan hingga April 2014, hampir 4 bulan dijangka Malaysia alami kemarau http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 335
Last 10 Shouts:

 

maliki

29 October, 2014, 09:45:09 AM
“Cinta yang Allah redha adalah cinta yang di semai semata-mata untuk mendekatkan diri kepada Allah, dalam rangka melakukan ketaatan padaNya, iaitu cintanya seorang LELAKI kepada ISTERInya! Cinta ini adalah cinta yang bermanfaat. Dengan cinta ini, mata dan hatinyaakan terpelihara. Oleh itu, orang y
 

mysteronic78@gmail.com

26 October, 2014, 05:06:33 PM
Assalamualaikum!
 

maliki

23 October, 2014, 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest