* * *
Halaqian
Ahli: 70883
Terkini: Azman Ramlee
Statistik
Kiriman: 271304
Topik: 14305

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 270
Jumlah: 273
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [qaniah] ulas : Astaghfirullah, bila hati byk penyakit, agak susah nak bersihkan. Tp dgn istiqamah, insyaAllah ha...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Khalifah tariq, merujuk kepada soalan anda tu, sila baca semula artikel di atas sampai hadam.... ...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...

[12:11:39 AM] alhaudhie: halaqahforum4


[07:30:09 AM] Saya Hamba:


[09:41:01 AM] rosszlanz: Terkini [Topik Baru]: Ekonomi: KAMBING GOLEK


[09:46:57 AM] rosszlanz: Terkini [Topik Baru]: Ekonomi: KORBAN AQIQAH DI INDONESIA


[10:27:33 AM] Saya Hamba:


[12:23:54 PM] Saya Hamba:


[02:59:09 PM] Durratul Hikmah: assalamualaikum


[02:59:15 PM] Durratul Hikmah: msa ok?


[03:00:58 PM] fadhli2128: Terkini: Re: Berkongsi makanan/minuman antara lelaki dan perempuan bukan Mahram


[04:30:24 PM] jaya.jagannath.71: Terkini [Topik Baru]: Petua: Here is Practical Explanation about Next Life, Purpose of Human Life -


[04:51:09 PM] Lut Ahsam: /


[05:37:34 PM] maliki: sian acik msa tak layan


[05:41:54 PM] maliki: Terkini: Re: Berkongsi makanan/minuman antara lelaki dan perempuan bukan Mahram


[05:47:19 PM] Saya Hamba:


[06:30:53 PM] alhaudhie: Terkini: Re: Zikrul Maut


[06:50:12 PM] Saya Hamba: memang dimatikan dalam dihidupkan setiap saat dan di antara saat ....


[07:20:14 PM] Saya Hamba: berdenyut2


[07:23:15 PM] msa: waalaikumussalam.... maaf kak DH, tak perasan akak tanya kat chatbox ni tadi...


Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 337

The orphans of Agent Orange

Fifty years on, children suffer from the horrific effects of America’s use of chemical weapons during the Vietnam War http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Cerpen Sedih Seorang Suami

Maka bermulalah pagi hari isnin si suami dgn berbekalkan modal baki gaji hari jumaat kelmarin sebanyak Rm30.00 untuk isi minyak motor dan makan di pejabat.. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 337
Last 10 Shouts:

 

maliki

23 October, 2014, 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest