* * *
Halaqian
Ahli: 71062
Terkini: princessdakwah
Statistik
Kiriman: 272764
Topik: 14480

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 276
Jumlah: 278
Masalah Besar Berpunca Daripada Masalah Kecil [ainarohani] ulas : Lebih baik menjadi lebih tegas dan berhikmah dalam mendidik....
Sayang bukanlah dengan merel...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [hanislutfi] ulas : Ramai remaja yg bercinta merancang untuk mendirikan rumah tangga .. nak nikah tu dah bagus , cuma...

[10:58:00 PM] Saya Hamba:


[10:58:37 PM] Saya Hamba: ala diuji sekadar mengikut kemampuan je haa ..... dah raso macam teraniaya atas ketentuan-NYA .... doa2 lah ....


[11:07:52 PM] Saya Hamba: (21:83)  dan (ingatlah kisah) Ayub, ketika ia menyeru Tuhannya: "(Ya Tuhanku), sesungguhnya aku telah ditimpa penyakit & Engkau adalah Tuhan yg Maha Penyayang di antara semua penyayang".


[11:08:15 PM] Saya Hamba: (21:84)  Maka Kamipun memperkenankan seruannya itu, lalu Kami lenyapkan penyakit yg ada pdnya & Kami kembalikan keluarganya kpdnya, & Kami lipat gandakan bilangan mrk, sebagai suatu rahmat dr sisi Kami & untuk menjadi peringatan bagi semua yg menyembah Al


[11:08:58 PM] Saya Hamba: adakah ujian yg berlaku adalah untuk bagi mantap lagi ketakwaan kepada-NYA


[11:09:01 PM] Saya Hamba: ???


[11:47:37 PM] Syafiq19: Terkini: Re: Rahsia Mimpi


[11:50:08 PM] Syafiq19: Terkini: Re: Rahsia Mimpi


[12:53:58 AM] figurae: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[01:42:55 AM] Saya Hamba:


[02:45:58 AM] Saya Hamba:


[04:08:38 AM] human: Terkini: Re: Jangan Kata Hudud Primitif


[11:19:48 AM] Saya Hamba:


[11:22:29 AM] Saya Hamba: undo do


[01:39:14 AM] alhaudhie: Terkini: Re: Pengunduran Database


[01:44:26 AM] Saya Hamba:


[06:05:43 AM] Saya Hamba:


[09:18:58 AM] elsanxs: halaqahforum4


[10:08:55 AM] elsanxs: halaqahforum1


[11:08:21 AM] maliki: wow


[11:10:12 AM] maliki: Pengunduran Database maknanya post dan komen yang terdahulu hilang la kan


[11:10:27 AM] elsanxs: ye maliki


[11:11:35 AM] maliki: oo


[11:29:49 AM] attamaue: salam alaikum.. hampir setahun tidak masuk rumah.. harap semua sihat sihat saja


[11:37:46 AM] maliki: waalaikumussalam


[11:38:11 AM] elsanxs: jslm


[11:39:17 AM] maliki: lama kan cb takde


[11:50:08 AM] elsanxs: perhatian*


[12:06:59 PM] maliki: kan kan kan


[12:23:19 PM] elsanxs: -syahaadah-


[01:11:40 PM] nadiahana60: Terkini: Re: Kisah dan Pengalaman sebagai Isteri Kedua


[01:12:42 PM] nadiahana60: Terkini: Re: Kisah dan Pengalaman sebagai Isteri Kedua


[03:36:47 PM] Saya Hamba:


[03:55:08 PM] Mei: slm


[03:55:13 PM] Mei: els...


Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 132
Ulama itu juga berpesan, mereka tidak mahu menghulurkan bantuan daripada segi kewangan sahaja kerana bantuan tersebut tidak boleh dibawa masuk ke Syiria... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Halaqah. Net berharap walau apapun keadaan Halaqian di waktu dan di bulan ini sentiasa ceria dan setia kepada Halaqah. Net dan berserta dengan perkongsian ilmu-ilmu... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Cermin  yang betul, apabila memandangnya, kita mampu menginsafi akan kelemahan diri. Ia adalah analogi kepada apa yang berlaku apabila ahli bomba berwajah bersih melihat wajah kawannya http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Dimitri merasa yakin bahwa pengetahuan seperti ini, yang terdapat lebih dari 1.400 tahun yang lalu hanya mungkin didapati dari Tuhan yang mencipta alam ini sendiri... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 132
Last 5 Shouts:

 

shahrul aizaq

02 December, 2014, 08:41:06 AM
Tiada aplikasi laman web ini kah?
 

ikwanRasullah

02 December, 2014, 05:31:18 AM
NI NAJAH_NAJWAH...Dahreti ker post....Go
 TOPIK
 

mysteronic78@gmail.com

23 November, 2014, 06:30:09 PM
Mari kita pastikan amalan dan ibadat kita kembali kepada Al-Quran & Sunnah dan bukan megikut tradisi orang ramai atau datuk nenek kita..ikutlah tradisi Rasullullah SAW
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:05:11 PM
Jangan biarkan kasih sayang itu berjalan seperti gunting,
Meskipun lurus tapi ia memisahkan yg menyatu.

Tetapi..

Biarkan kasih sayang itu berjalan seperti jarum meskipun
menusuk dan menyakitkan tapi ia menyatukan yg terpisah.
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:00:23 PM
" Apabila tenteraku sebaik baik tentera , maka pertolongan ALLAH akan tiba . "
|| Sultan Muhammad AL FATEH ||
Sultan Muhammad AL Fateh tidak meninggalkan solat fardhu walaupon sekali selepas baligh , malah baginda sering perbayakan solat sunat .
ALLAHU ~

Show 50 latest