* * * *
Halaqian
Ahli: 71243
Terkini: sakinah.hejab
Statistik
Kiriman: 273156
Topik: 14512

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 267
Jumlah: 271
Melayu Belum Tonjol Nilai Islam Tulen [Fakir Billah] ulas :   Merendah diri itu menjadikan diri tenang.  Tonjol diri nampak  bonjol.

[03:49:20 PM] alhaudhie: Terkini: Re: Bolehkan berwuduk di dalam bilik mandi atau tandas?


[03:53:12 PM] alhaudhie: Terkini: Re: Bolehkan berwuduk di dalam bilik mandi atau tandas?


[04:33:53 PM] Saya Hamba:


[04:34:37 PM] maliki: petang ni kurang orang 


[04:36:06 PM] Saya Hamba: ooo anda orang kah ? wow hebat tu ... Tahniah la kerana menjadi orang


[04:36:53 PM] Saya Hamba: den manusia pun belum ..... harap2 macam nate pun .... adoiiii ... tah ler .... silap2 haribulanmasa den lebih teruk dari hewan ternak la plak


[04:39:38 PM] maliki: saya manusia


[04:46:21 PM] elsanxs: ok


[04:46:31 PM] elsanxs: bape keuntungan maliki hari ni?


[04:46:51 PM] elsanxs: untung tak kalo rompak maliki =;8)


[04:47:07 PM] maliki: banyak juga


[04:47:41 PM] maliki: tak ambik sesen pun


[04:48:52 PM] maliki: orang mengandung nak merompak?


[04:51:55 PM] elsanxs: alamak..kuar dah ayat setepek dia


[04:52:05 PM]  * elsanxs larik belakang kak mei


[04:53:00 PM] maliki: kak mei takde..elsan silap menyorok belakang sh


[04:54:21 PM]  * Mei dah keluar


[04:54:38 PM] Mei: nak apo nih?


[04:55:54 PM] maliki: tadi saya kene hack


[04:56:41 PM] Mei: hack macam mana?


[04:57:22 PM] maliki: akaun halaqah saya kene hack.


[04:58:01 PM] Mei: macam mana tau


[04:58:28 PM] maliki: saya bagitahu la


[04:59:21 PM] Mei: macam mana maliki tau akaun kena hack..


[04:59:40 PM] elsanxs: sebab maliki makan cekelat hacks kot tadi


[05:00:04 PM] Mei: ooo


[05:00:10 PM] Mei: bahaya makan cdekelat hscks


[05:00:18 PM] elsanxs: ape tu :ketawa:


[05:00:23 PM] elsanxs: sabo2 sikit naip tu


[05:00:50 PM] elsanxs: macam cikedees pun ade


[05:01:21 PM] maliki: takdev kne hack pun


[05:01:28 PM] Mei: :senyum:


[05:01:44 PM] elsanxs: nampaknya berjangkit dengan maliki


[05:02:25 PM] Saya Hamba: penyakit manusia takpe lagik ...


[05:02:46 PM] Saya Hamba: jangan terjangkit den penyakit den ... penyakit lebih teruk dari hewan ternak ... wow


Pages: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244]
Pages: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244]
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:49:02 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:47:35 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT

Show 50 latest