* * * *
Halaqian
Ahli: 71387
Terkini: ridza76
Statistik
Kiriman: 273472
Topik: 14579

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 112
Jumlah: 114
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[09:27:40 PM] msa: inshaaAllah masanya dah dekat..


[09:27:59 PM] maliki: dah boleh tukar?


[09:28:23 PM] msa: kalau dah boleh tukar takde la ambe tulis gitu...


[09:29:41 PM] maliki: ape yang dekat?


[09:30:34 PM] msa: saya selalu terfikir betul ke kerja di terengganu lebih gembira dan bahagia? entah2 lagi stress


[09:30:49 PM] msa: saya rasa takut nak melalui hari2 mendatang


[09:31:42 PM] maliki: hmm..


[09:33:20 PM] Amirah Eddie Ong: kita selalu rasa takut dengan pelbagai perkara, sedangkan kita tahu, rezeki, aturan hidup kita Allah yang pegang, saya juga selalu rasa begitu, cuma kadang-kadang, kekuatan diperoleh semula bila ingat, semua benda Allah yang pegang..


[09:33:42 PM] Amirah Eddie Ong: jadi, kepada Dia kita sembah, dan kepada Dia jugalah kita memohon pertolongan


[09:33:47 PM] Amirah Eddie Ong: #selfreminder


[09:34:22 PM] hasin: la tahzan.. inna Allah ma'ana - lagu heliza


[09:34:54 PM] hasin: Nabi saw pujuk Abu Bakar


[09:36:03 PM] msa: ustaz pernah tak terasa yang hidup ni tak bermakna?


[09:36:29 PM] maliki: saya banyak kali rasa


[09:36:57 PM] maliki: lagu heliza?:senyum:


[09:39:42 PM] hasin: entah.. rasanya tak pernah


[09:39:44 PM] maliki: kejap gembira.kejap sedih.


[09:40:57 PM] msa: ya...saya rasa macam tu maliki


[09:41:08 PM] maliki: cikgu rasa down ke sekarang?


[09:41:14 PM] msa: yup


[09:41:40 PM] maliki: kenapa pikir gitu?tekanan keje dan kesihatan ke


[09:42:45 PM] maliki: msa perlukan seorang teman


[09:42:52 PM] msa: manalah saya tahu...dah nak jadi gitu


[09:43:20 PM] msa: tak boleh ke saya jalani hidup dengan gembira tanpa seorang teman?


[09:43:42 PM] maliki: kalu duk sorang macam2 perasaan sedih ade


[09:45:43 PM] hasin: maliki, awak ada teman tak lagi?


[09:46:04 PM] maliki: teman saya paling rapat kembar saya la.hihihu


[09:47:05 PM] msa: maliki ada kembar :)


[09:48:51 PM] maliki: kejap je tu rase gitu cikgu pasni semangat balik


[09:49:59 PM] maliki: kitr geng la cikgu


[09:50:33 PM] msa: senyum*


[09:54:55 PM] maliki: cikgu ade banyak ujian hidup.pompuan lak tu.sorang diri.oraang beriman disayangi Allah


[12:48:38 AM] ummulkhair97: ada sesiapa yang kenal mana mana student kuisas tak? peremuan. nak tanya pasal permohonan


[12:48:56 AM] ummulkhair97: *perempuan


[01:38:21 AM] Saya Hamba:


Pages: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235]
Pages: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235]
Last 5 Shouts:

 

airsea_reach

Today at 03:03:08 PM
People Sometimes need to laugh, relax, and not take themselves so seriously~ 03/03/2015~
 

Amirah Eddie Ong

01 March, 2015, 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam
 

arshadabbas1989

22 February, 2015, 11:41:42 PM
Assalamualaikum

Show 50 latest