* * * *
Halaqian
Ahli: 71642
Terkini: imtiyaz.lail
Statistik
Kiriman: 274147
Topik: 14658

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 91
Jumlah: 94
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Apakah warna warna di belakang ubat gigi [sh4m] ulas : Boleh update thread ni.. tak sahih.. boleh refer link balqis13 tu..


Sebenarnya, ...

[09:43:48 PM] SeliparBuruk: berape madrasah kat trengganu bawah yayasan sultan?


[09:44:21 PM] hasin: saya tak tahu selain maahad tahfiz tu


[09:45:06 PM] SeliparBuruk: anak seawal umur berape masuk kt situ?


[09:48:16 PM] hasin: 12 tahun


[09:50:28 PM] SeliparBuruk: sehingga umur berape? atau sehingga khatam hafazan Quran ya..


[09:51:45 PM] hasin: harap2 dia tanggung sampai khatam


[09:54:04 PM] SeliparBuruk: stay sane atau berulang alik dr rumah?


[09:57:32 PM] SeliparBuruk: personally saye nk tanye ustaz, senario di trengganu,kebanyakannye memusuhi tasauf atau menerima tasauf?


[10:09:13 PM] msa: Terkini: Re: Aku Seorang Introvert


[10:24:11 PM] SeliparBuruk: hilang dah Ustaz hasin...


[10:33:22 PM] mat commanDO: Terkini: Re: Apakah kesan kalau rumah kita di kawasan 100% bukan islam.


[10:34:52 PM] msa: Terkini: Re: Menangani dan Mengurus Tekanan / Stress


[10:40:26 PM] SeliparBuruk: amalkan minum lemon je msa


[10:50:25 PM] mat commanDO: dulu lain kini lain, kenapa?


[10:51:16 PM] mat commanDO: masa merubah segalkanya, ada yang sedar masa itu lah Allah, menakdirkan perubahan


[10:52:03 PM] mat commanDO: mukmin pula berkata, hari ini lebih baik dari kelmarin


[10:52:35 PM] mat commanDO: bagaimana pula boleh wujud stress dalam diri mu?


[10:53:16 PM] mat commanDO: JANGANLAH MENGAMBIL ILMU KECUALI DARI AHLUS SUNNAH


[10:55:09 PM] afiQoh: kalau terengganu, apa yang saya perhatikan..menerima..memusuhi??memusuhi bagaimana maksudnya


[11:01:37 PM] mat commanDO: memusuhi ada perkara biasa di zaman ini, dan dulu pun ya, macam jebat dgn tuah, bendahara dgn lain orang


[11:02:04 PM] mat commanDO: zaman kita senag wujud bila berparti parti, 


[11:02:13 PM] mat commanDO: senang


[11:02:57 PM] mat commanDO: terbit dari persangkaan terhadap lain orang, masuk dalam sifat keji, dengki, khianat


[11:03:53 PM] mat commanDO: jahiliah m,emusuhi cahaya kebenaran yang muhammad saw bawa, walaupun di zaman jahiliah itu, mereka dah kenal muhammad sebagai al amin


[11:05:10 PM] mat commanDO: nafsu lah tu jadi keutamaan, lalu bersangka, kemudian menuduh, lahirlah permusuhan


[11:05:53 PM] mat commanDO: cahaya kebenaran muhammad saw ialah, akhlak mulia, kasih sayang lillahi


[11:07:48 PM] mat commanDO: setiap yg berlaku itu adalah Takdir Allah, keizinanNya, maksudnya yang suka bersangka, menuduh dan komplen tu tak redha dengan Allah lah


[11:09:24 PM] mat commanDO: yg terbaik adalah Fakir, tiada meminta minta


[11:10:26 PM] mat commanDO: bila masih merasa miskin, akan suka lah meminta minta, bila tidak mendapat apa yang di minta itulah boleh lahir pertuduhan, akibat banyak bersangka sangka


[11:11:27 PM] mat commanDO: orang merasa miskin, maka tak sukalah dgn GST


[11:14:57 PM] mat commanDO: sebab semakin ramai yg tak suka tu yang dr M jangka akan kalah BN,


[11:15:58 PM] mat commanDO: jika kita lihat apa yang tadika pasti telah lakukan, begitulah menjurus


[11:17:18 PM] mat commanDO: nilai sebenar Islam tak tercapai apabila ajaran yang di sampaikan itu ialah Benci


[11:18:24 PM] mat commanDO: Rasulullah didik, jangan sekutukan Allah, benci syirik, seperti akan di lemparkan ke dalam api neraka


[11:19:48 PM] mat commanDO: api neraka itu 90peratus dan lebih panas dari api yang dapat meleburkan logam dan sebagainya di dunia ini


Pages: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 [230]
Pages: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 [230]
Last 5 Shouts:

 

muridin

20 April, 2015, 12:58:50 PM
Selamat melewati bulan-bulan Barokah
yakni bemula muqadimah Rejab , Syaaban dan Ramadhon ..
Mudah2an Allahu Taala mempermudahkan kalian semua untuk melakukan amal ketaatan kepadaNya ...
Amin Allahumma Amin ya Lathif ..
 

ainarohani

19 April, 2015, 09:55:17 AM
Indahnya detik yang berlalu bila tiap denyutan jantung bergerak bersama zikir tenang jiwa mengingati-NYA
 

afiQoh

16 April, 2015, 02:19:45 PM
Kalau sesiapa ada bangunan 3 tingkat. Corner lot. Pm deh. Kalau dpt direct owner.  Yang di cari satu malaysia. Keutamaan tempat strategik.
 

maliki

14 April, 2015, 10:49:00 AM
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:56 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)

Show 50 latest