* * * *
Halaqian
Ahli: 72542
Terkini: Aurora Borealis
Statistik
Kiriman: 276111
Topik: 14874

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 133
Jumlah: 134
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[12:22:38 AM] Saya Hamba:


[09:21:47 AM] Mei: Terkini: Re: Kuliah Kitab Cinta


[09:30:51 AM] maliki: tadi macam nampak kak mei bagi salam


[09:31:05 AM] maliki: camne buat hilang balik tu


[09:32:55 AM] Mei: sila taip taditu


[09:33:28 AM] Mei: patut tak de -


[09:33:57 AM] maliki: camne leh hilang


[09:37:36 AM] Mei: minta tolong kak elsanxs la maliki


[09:38:01 AM] Mei: away dulu  na...


[09:38:04 AM] Mei: slm


[09:38:07 AM] Mei: :senyum:


[09:43:56 AM] pawie: Terkini: Re: solat istikharah?


[09:44:51 AM] maliki: oo ingatkan ade kod yang boleh padam balik


[11:06:24 AM] mashatul:  


[11:08:39 AM] maliki: baby lelaki ke perempuan lislam?


[11:19:21 AM] Mei: sejuk betul opis arinih


[11:19:43 AM] Mei: mungkin sebab tak de orang


[11:26:31 AM] hurul aini: ramai org cuti lg...


[11:26:40 AM] hurul aini: eh..assalamualaikum...:senyum:


[11:30:56 AM] Mei: jslm aini


[11:31:12 AM] Mei: elsanxs  pun masih bercuti


[11:34:03 AM] hurul aini: oh...


[11:34:27 AM] hurul aini: kak mei..sy add fb akak...accept la..:senyum:


[11:37:04 AM] Mei: owh..ye ke


[11:37:14 AM] Mei: akak punya fb lama tak aktif


[11:37:38 AM] Mei: insyaAllah ada masa nanti akak accept ya


[11:37:46 AM] hurul aini: ok...


[01:05:54 PM] maliki: ape fbnya


[01:21:24 PM] elsanxs: rahsia


[05:43:07 PM] alliyah hambli: assalamualaikum semua, mau pendapat dari semua apa hukumnya seorang anak  menegur ibunya yang  melakukan zina dengan orang lain selain suami,( bapa tiri)adakh anknya brdosa?  ibunya hanya bercakap yang ank2 tidak perlu ikot campor urusannya kerana dosanya


[07:05:08 PM] mashatul: jantina belum diketahui..6 bulan nanti baru tahu...in shaa Allah


[09:03:27 PM] fadilla: Assalammualaikum


[10:07:55 PM] akulelakihina: Terkini [Topik Baru]: Luahan Hati: Hinakah aku?


[11:32:29 PM] I am the warrior: -salam-,waaa,kak masha dah ada baby kat perut....(dengan perasaan yang sangat teruja)...senyum*


[11:34:59 PM] I am the warrior: izinkan daku menghilangkan diri dengan begitu lama...saya rasa,ada kot yang tak kesah saya pergi..memang pun..:ketawa:,bye...-salam-


Last 5 Shouts:

 

Mat Nuget

09 February, 2016, 02:52:03 PM
Apabila hati tertarik dengan wajah wanita yang cantik, ubatnya ialah kita bayangkan wanita yg buruk,brkulit hitam dipnuhi bntik2 putih, gigi depannya keluar, muka dihurungi lalat, epala gendul
 

Mat Nuget

09 February, 2016, 02:44:03 PM
Nabi nawud a.s memberikan nasihat kepada anaknys. " Berjalan dibelakang harimau dan singa tak menjadi masalah. Tetapu jangan sesekali berjalan dibelakang wanita"
 

hotairballoon

04 February, 2016, 06:08:12 AM
tolong sayaa macam mana nak tanya soalan
 

Syuhada aqliah

03 February, 2016, 07:15:32 AM
Perlukan bimbingan.. bantu saya..
 

Mat Nuget

01 February, 2016, 09:57:37 PM
Nabi saw bersabda mafhumnya orang yang kuat itu bukanlah orang yang banyak bergaduh( selalu menang) tetapi orang yang kuat itu ialah yang dapat mengawal kemarahannya.

Show 50 latest