* * * *
Halaqian
Ahli: 73383
Terkini: Mystique
Statistik
Kiriman: 278139
Topik: 15156

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 191
Jumlah: 191
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[12:04:38 PM] hasin: abu madyan berpesan jangan membazir waktu kerana waktu itulah hidup kita


[12:05:01 PM] hasin: hidup kita ialah nafas kita yang masuk dan keluar


[12:05:41 PM] hasin: ingat dalam hati setiap kali kita menghirup dan menghembus nafas.. Allahu


[12:07:45 PM] hasin: hidupkan cahaya di rumah kita dengan membaca 2 surah iaitu Al-Baqarah dan Ali Imran


[12:08:13 PM] hasin: fadilatnya syaitan tidak masuk rumah kita


[12:09:25 PM] hasin: hadis nabi, bertuahlah (7 kali) sesiapa yang tidak melihatku tapi beriman kepadaku


[12:10:12 PM] hasin: alangkah beruntungnya kita kerana beriman kepada nabi


[12:15:59 PM] hasin: baca selalu ayat 286 surah al-baqarah.. semoga Allah tidak menguji kita dengan peperangan..


[12:16:46 PM] maliki: Muslimah tak sesuai berselwat diperdengarkan untuk lelaki


[12:17:37 PM] hasin: muslimah yang sudah akil baligh.. yang masih budak2 diharuskan


[12:17:52 PM] maliki: Iya


[12:19:10 PM] hasin: kita belajar sifat 20 selalu lupa untuk mengenal diri sendiri


[12:19:39 PM] hasin: Allah wujud, ada kaitannya dengan kita wujud


[12:25:41 PM] hasin: ayuh sempena hari maulid ini, kita memperbanyakkan selawat


[12:26:43 PM] I am the warrior: Takkan lah fred nak kata,yang fred ni pompuan,bukan lelaki?.. terkejut*


[12:29:53 PM] maliki: Insyallah ustaz


[12:30:18 PM] maliki: Fred ni bukan umur 21 tahun ke


[12:37:09 PM] hasin: namanya pengaruh filem nightmare 


[12:38:03 PM] I am the warrior: Tak,16


[12:38:44 PM] I am the warrior: Ada juga yang lawak dalam youtube nama fred gak..saya selalu tengok..


[12:40:41 PM] I am the warrior: Fred goes swimming,fred goes dentist,banyak lagi..itu zaman saya lepas UPSR tergila gilakan tengok video tu..:ketawa:


[12:41:07 PM] maliki: Pemain bola pun ade nama fred


[02:02:43 PM] mSaa: Terkini: Re: Taubat ku masih diterima kah?


[02:09:34 PM] Fred Kougar 28: Ain !!! kalau saya ckp ye kenapa dan kalau saya ckp x kenapa?


[02:10:26 PM] Fred Kougar 28: nama sebenar ngan nama samaran pon famous susah nie! kena cari nama lain


[02:23:41 PM] Fred Kougar 28: Terkini: Re: MASALAH ROOMMATE


[02:41:51 PM] Fred Kougar 28: Terkini: Re: Mohon Pendapat..


[02:45:35 PM] Mat Nuget: Fred ni female ke


[04:00:32 PM] Fred Kougar 28: maghrib nie dh masuk 12 rabiul-awal


[04:02:29 PM] Fred Kougar 28: yup (terpaksa bagitahu) nama tu x de kaitan langsung cuma x nak org tahu je


[04:04:05 PM] Fred Kougar 28: Maaf sangat2 pakcik (mat nuget) n Ain (i am the warrior)


[05:38:54 PM] I am the warrior: Takde apa2..cuma dah agak dah..:senyum:


[05:39:14 PM] I am the warrior: I can psycho you...kalau laki,saya boleh bezakan cara chat nya..


[05:39:41 PM] I am the warrior: Takpe..saya tak marah..:senyum:,lagi selesa kalau awak seorang perempuan... senyum*


[05:40:22 PM] I am the warrior: Cara chat awak,macam seorang perempuan..tapi saya tak nak buat keputusan melulu..:senyum: peace..


Last 5 Shouts:

 

I am the warrior

Hari ini pada 10:27:20 PM
Hari..tak selamanya hujan,tak selamanya mendung,dan tak selamanya juga disinari mentari..Kesedihan,tak selamanya kekal,cekallah dalam mencari jalan kebahagiaan..La Tahzan..:senyum:
 

Maisarah Adam

09 December, 2016, 07:00:45 PM
Mohon kongsikan pengetahuan bersama dan bimbing saya..
 

ayu mansor

09 December, 2016, 08:28:29 AM
assalammu'alaikum..salam jumaat para halaqian semua... :)
 

nurnuha

04 December, 2016, 09:19:08 AM
Assalamualaikum
 

nursolehah

27 November, 2016, 09:12:47 PM
Lamanyaaaaaa x msk web ni

Show 50 latest