* * *
Wali & Keramat [Fakir Billah] ulas :     Nabi SAW sendiri mengaku yang dirinya tidak ada apa-apa.  " Aku daripada Allah...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [afiQoh] ulas : remaja yang bagaimanakah yang khalifah tariq maksudkan?

sibukkan dirimu hai remaja d...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [qaniah] ulas : Astaghfirullah, bila hati byk penyakit, agak susah nak bersihkan. Tp dgn istiqamah, insyaAllah ha...

[11:47:45 AM] SeliparBuruk: mei & elsan tak nmpk pun..


[11:48:24 AM] seekerslight: dari tadi cuba masuk halaqah tak dapat..


[11:48:43 AM] SeliparBuruk: oh ye ker...ade server crash kot..


[11:48:49 AM] seekerslight: Alhamdulillah dah boleh..


[11:49:07 AM] seekerslight: yelah kot..


[11:49:48 AM] SeliparBuruk: jumaat kat ner seeks?


[11:50:10 AM] seekerslight: masjid subang jaya


[11:50:32 AM] SeliparBuruk: ohw...seeks area sane eik?


[11:50:41 AM] seekerslight: yup..


[11:50:48 AM] SeliparBuruk: seeks keje ngan company ape?


[11:51:02 AM] seekerslight: swasta..


[11:51:14 AM] SeliparBuruk: ok..swasta tu company ape?


[11:51:21 AM] SeliparBuruk: jgn la cakap company biase2 jer..


[11:51:29 AM] seekerslight: senyum*


[11:51:29 AM] SeliparBuruk: taknak jawapan klise..


[11:52:06 AM] seekerslight: no comment boleh?


[11:52:18 AM] seekerslight: :ketawa:


[11:52:22 AM] SeliparBuruk: aiseey..takder nyer org nk gi kidnapped seeks,dun worry..


[11:52:52 AM] SeliparBuruk: yg ade keberangkalian buat camtu,mungkin sorang jer, lislam.


[11:53:17 AM] seekerslight: halaqahforum4


[11:53:26 AM] seekerslight: keliru*


[11:53:53 AM] seekerslight: jumaat ni jangan macam-macam sb..


[11:53:59 AM] SeliparBuruk: kaaannn...die dah kidnaaped hati seeks eik...acece...


[11:53:59 AM] seekerslight: senyum*


[11:54:11 AM] SeliparBuruk: kenape jumaat je jgn mcm2?


[11:54:24 AM] SeliparBuruk: macam mane tu yg macam2 tu?


[11:54:26 AM] seekerslight: takda pe-pe..


[11:54:57 AM] SeliparBuruk: seeks, tazkirah sikit...


[11:55:16 AM] seekerslight: silakan..


[11:55:32 AM] SeliparBuruk: teman minte komer yg tazkirah..aiseyy..


[11:56:45 AM] khaulah al-adawiyah: assalamua'laikum


[11:56:56 AM] seekerslight: jslm


[11:56:58 AM] SeliparBuruk: alayki salam ya adawiyah.


[11:57:07 AM] mamamza: Assalamualaikum... 


[11:57:13 AM] SeliparBuruk: alayki salam ya mama


Pages: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 335

Indahnya Puasa

Baihaqi ~ mengirimkan : Ketika ini, kanak-kanak sedang sibuk termenung memikirkan apakah juadah berbuka yang disediakan oleh ibunya... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Penyakit Koronari Jantung

Annalthafunnisa ~ mengirimkan :...sekiranya tidak dikesan dan dirawat awal, arthrosklerosis boleh menjadi bertambah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 335
Last 10 Shouts:

 

maliki

29 October, 2014, 09:45:09 AM
“Cinta yang Allah redha adalah cinta yang di semai semata-mata untuk mendekatkan diri kepada Allah, dalam rangka melakukan ketaatan padaNya, iaitu cintanya seorang LELAKI kepada ISTERInya! Cinta ini adalah cinta yang bermanfaat. Dengan cinta ini, mata dan hatinyaakan terpelihara. Oleh itu, orang y
 

mysteronic78@gmail.com

26 October, 2014, 05:06:33 PM
Assalamualaikum!
 

maliki

23 October, 2014, 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest