* * * *
Halaqian
Ahli: 72530
Terkini: mhdsubari
Statistik
Kiriman: 276105
Topik: 14873

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 205
Jumlah: 208
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[02:54:25 PM] nazim: kat luar dah hujan


[04:50:37 PM] aisya maryam: hai semua, ada sesiapa boleh ajar saya gunakan lama ni tak utk artikel?


[05:25:25 PM] mohdsiss: Terkini: Re: Suami Ingin Nikah Khitbah


[07:18:29 PM] Legend mujahidah: Mendung...:senyum:,baru dapat buka sebab selama ni duduk asrama je..:senyum:


[07:30:47 PM] hotairballoon: Terkini: Re: Cegah Remaja Dekati Zina


[10:57:16 PM] abuzulfiqar: Terkini: Re: Kuliah Kitab Cinta


[10:59:45 PM] abuzulfiqar: Terkini: Re: Kuliah Kitab Cinta


[01:28:52 AM] Saya Hamba:


[02:31:55 AM] Saya Hamba:


[08:19:36 AM] alhaudhie: Terkini [Topik Baru]: Rabi'ul Akhir: Islam DiJulang Penjajahan Baru DiHalang


[08:48:52 AM] elsanxs: slm


[08:48:56 AM] elsanxs: halaqahforum4


[09:09:26 AM] anissophea: Terkini: Re: Jawatan Kosong Guru Al-Quran (Rm2800) Seluruh Malaysia & Singapura


[09:29:04 AM] Mat Nuget: Terkini: Re: KISAH WALI-WALI ALLAH


[09:48:06 AM] Mei: Terkini: Re: Kuliah Kitab Cinta


[09:56:11 AM] Mei: Terkini: Re: KISAH WALI-WALI ALLAH


[11:45:58 AM] Saya Hamba:


[11:47:19 AM] Mat Nuget: Terkini: Re: 25 nabi dan kisah mereka


[05:02:54 PM] lily akalili: Terkini: Re: Suami Ingin Nikah Khitbah


[05:03:59 PM] etohajra86: Terkini: Re: Merubat Putus Cinta


[05:36:14 PM] Saya Hamba:


[06:21:29 PM] Saya Hamba:


[08:25:45 PM] I am the warrior: -salam-,betul cakap ana ngan selipar buruk..memanjang saje mendung,sekarang campur,sunyi..perhatian*


[08:26:16 PM] I am the warrior: senyum* senyum* senyum*


[09:42:09 PM] Ummi Munaliza: Assalamualaikum,,,


[09:42:23 PM] Ummi Munaliza: Salam


[09:43:49 PM] I am the warrior: -jawabsalam- ummi..senyum*


[10:08:57 PM] Mat Nuget: tushibu,,,'alal khair


[11:58:20 PM] n_anyss: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[01:30:40 AM] Saya Hamba:


[01:43:16 AM] Saya Hamba: yg mendung tu den sendiri ..... sedang dahhh terhidang macam2 atas rahmat-NYA kottt


[10:11:43 AM] Madznah: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[10:43:11 AM] Madznah: Terkini: Re: Nyatakan Masalah Anda Ketika Melayari Halaqah.net


[12:26:37 PM] Saya Hamba:


[05:48:44 PM] Saya Hamba:


Last 5 Shouts:

 

hotairballoon

04 February, 2016, 06:08:12 AM
tolong sayaa macam mana nak tanya soalan
 

Syuhada aqliah

03 February, 2016, 07:15:32 AM
Perlukan bimbingan.. bantu saya..
 

Mat Nuget

01 February, 2016, 09:57:37 PM
Nabi saw bersabda mafhumnya orang yang kuat itu bukanlah orang yang banyak bergaduh( selalu menang) tetapi orang yang kuat itu ialah yang dapat mengawal kemarahannya.
 

maliki

01 February, 2016, 08:24:57 AM
perkara yang betul2 menguji kesabaran ialah bila pergi beli nasi lemak kat kedai, kita datang dulu, orang lain yang dapat dulu.
 

maliki

29 January, 2016, 08:21:54 PM
walaupun diri banyak kelemahan, sehingga terasa banyak hal mengecewakan orang utk menjadi seperti orang lain. tapi saya nak belaja stay positif dan cuba senyum sokmo

Show 50 latest