* * * *
Halaqian
Ahli: 73364
Terkini: hidayah15
Statistik
Kiriman: 278097
Topik: 15155

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 247
Jumlah: 250
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[10:31:20 AM] Isme_Hafzan: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 2016


[12:41:14 PM] salihahismail: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 2016


[02:43:28 PM] abuzulfiqar: Terkini [Topik Baru]: Aqeedah: Rakaman Syarahan2 Kitab Tauhid Imam Al-Ghazali


[02:48:04 PM] abuzulfiqar: Terkini [Topik Baru]: Akhlaq: Koleksi Rakaman Syarahan Kitab Cinta Allah


[02:49:37 PM] abuzulfiqar: Terkini [Topik Baru]: Mistik: Mata Kepala vs Mata Hati


[03:05:00 PM] Saya Hamba:


[12:32:34 AM] Ppwchenna: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 2016


[02:19:54 AM] cahaya masjid: Terkini: Re: Mohon beri pendapat.


[02:22:50 AM] cahaya masjid: Terkini: Re: suami curang?


[04:05:33 PM] lina daud: Assalamualaikum,,,


[04:08:07 PM] lina daud: Mohon penjelasan tentang haid wanita,  bolehkah wanita yang merupakan kakitangan masjid  ketika berhadas besar (haid)  masuk ke dalam masjid, sekadar  lalu  didalam masjid demi melaksanakan tugas.  apakah hukumnya dan jika ada dalil, boleh tak maklumkan. 


[05:18:09 PM] Neesa01: Terkini: Re: Baitul Muslim-Mencari Calon Isteri Kedua


[07:18:04 PM] Saya Hamba:


[10:35:56 PM] I am the warrior: Let bygone be bygone..:senyum: 


[10:41:32 PM] I am the warrior: #GegarVaganzaFinal #SitiSarah #Gmie  tolooong tolooong yahooo*


[10:58:37 PM] I am the warrior: Terkini: Re: Apakah Cita-cita Anda? Jom Berkongsi..


[12:40:37 AM] Saya Hamba:


[08:49:23 AM] maliki: Terkini: Re: Apakah Cita-cita Anda? Jom Berkongsi..


[09:02:49 AM] I am the warrior: Terkini: Re: Apakah Cita-cita Anda? Jom Berkongsi..


[09:22:41 AM] maliki: Terkini: Re: Apakah Cita-cita Anda? Jom Berkongsi..


[09:23:56 AM] I am the warrior: Ain dah lah..


[09:24:17 AM] I am the warrior: Pepanjang type Qurratu tu kenapa ?


[09:25:17 AM] I am the warrior: Terkini: Re: Apakah Cita-cita Anda? Jom Berkongsi..


[09:27:42 AM] I am the warrior: Heh,classmates saya especially lelaki.. Senang je,panggil saya qurr,saya cakap",kalau mama aku dengo,nama aku dipanggil qurr je,pengsan dia." Yelah,mana taknya,sepanjang panjang nama,qurr je dipanggilnya?.. :senyum:


[09:28:25 AM] I am the warrior: Itu lah sekolah menengah,awesome pun,awesome,baik pun tak lah sangat,gila gila tu ya lah jugak..


[11:45:48 AM] cokletzice: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 2016


[11:58:22 AM] cokletzice: Terkini [Topik Baru]: Soal Jawab: Mohon Pendapat..


[12:28:57 PM] Mat Nuget: qurr , gurr


[12:36:21 PM] I am the warrior: Tampo kang


[12:39:16 PM] Mat Nuget: mintatolong  <--- nama icon minta tolong..ni minta tolong ke minta penampor


[12:39:28 PM] Mat Nuget: mintatolong*


[12:39:43 PM] Mat Nuget: kenapa tak jadi


[12:40:21 PM] Mat Nuget: salah fakta..iqnore


[02:54:08 PM] cokletzice: Terkini [Topik Baru]: Kekeluargaan: Mohon Pendapat..


[03:41:31 PM] Kak Bibi: Terkini [Topik Baru]: Soal Jawab: Halaqian Sabah


Last 5 Shouts:

 

nurnuha

Kelmarin pada 09:19:08 AM
Assalamualaikum
 

nursolehah

27 November, 2016, 09:12:47 PM
Lamanyaaaaaa x msk web ni
 

Mat Nuget

26 November, 2016, 08:59:06 PM

 
"Manusia itu seperti buku.
Kulit hadapan ialah tarikh lahir.
Kulit belakang ialah tarikh kematian.
Tiap-tiap lembarnya merupakan setiap hari dalam hidup manusia dan apa yang manusia lakukan."

Ustaz Iqbal Zain al Jauhari
 

cahaya masjid

25 November, 2016, 10:20:49 PM
mohon tunjuk ajar dan berkongsi ilmu.
 

Norizzaida

22 November, 2016, 04:18:07 PM
Mohon tunjuk ajar. saya baru

Show 50 latest