* * *
Halaqian
Ahli: 70923
Terkini: misuari.abewarie
Statistik
Kiriman: 271402
Topik: 14310

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 277
Jumlah: 277
Wali & Keramat [Fakir Billah] ulas :     Nabi SAW sendiri mengaku yang dirinya tidak ada apa-apa.  " Aku daripada Allah...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [afiQoh] ulas : remaja yang bagaimanakah yang khalifah tariq maksudkan?

sibukkan dirimu hai remaja d...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [qaniah] ulas : Astaghfirullah, bila hati byk penyakit, agak susah nak bersihkan. Tp dgn istiqamah, insyaAllah ha...

[04:22:08 PM] Saya Hamba: (7:180)  Hanya milik Allah asmaa-ul husna , maka bermohonlah kpd-Nya dgn menyebut asmaa-ul husna itu & tinggalkanlah org2 yg menyimpang dr kebenaran dalam (menyebut) nama-nama-Nya . Nanti mrk akan mendapat balasan terhadap apa yg telah mrk kerjakan.


[04:22:29 PM] Saya Hamba: lekaih lekaih ... nampak je org menyimpang giler .... doakan lah kot


[04:22:48 PM] Saya Hamba: silap2 kang .... den sekali pun 2 x 5 ... jadi umpatan jer kang


[04:22:57 PM] azalinamatzaini.lin: assalammualaikum kak mei...


[04:23:02 PM] Saya Hamba: "if you didn't study ISLAM, please don't say anything about ISLAM. – Dr Zakir Naik


[04:23:17 PM] Saya Hamba: perghhh bagi salam pun terhadap yg tertentu je


[04:23:40 PM] Saya Hamba: takpun selepas dot dot dot .... "dan semua" kot


[04:23:45 PM] Saya Hamba: den kan cepat sangko buruk


[04:24:02 PM] Saya Hamba: sabor tu sabor tapi idaklah macam u all yg sabar dgn sabar yg baek deh


[04:24:23 PM] Mei: jslm lin


[04:24:24 PM] azalinamatzaini.lin: assalammualaikum Sh...dan sahabat sekalian d halaqah ne..semoga di kurniahkan kesihatan amin


[04:24:43 PM] Saya Hamba: aihhh untuk2 sahabat2 ka


[04:24:57 PM] Mei: :senyum:


[04:24:57 PM] Saya Hamba: den nih musuh la .... salah jer bagi salam kat musuh ?


[04:25:15 PM] Mei: ok la..nak balik dah


[04:25:22 PM] Saya Hamba: den balik rumah makbapak den yg bukan Islam ... den ni masyuk Islam ... takkan tak boleh ucap selamat kot


[04:25:23 PM] Mei: jangan noty2..take care ya


[04:26:56 PM] azalinamatzaini.lin: u to kak mei...


[04:26:56 PM] Saya Hamba: (14:41)  Ya Tuhan kami, beri ampunlah aku & kedua ibu bapaku & sekalian org2 mu'min pd hari terjadinya hisab (hari kiamat)".


[04:27:15 PM] Saya Hamba: ehh u all kan dok notyfy yg baek jer


[04:27:30 PM] Saya Hamba: den jer notyfy yg tak tentu hala


[04:27:48 PM] Saya Hamba: jenuh gak nak bagi keliru org2 yg dah ditunjukkan Tuhan dia wooo


[04:43:51 PM] SeliparBuruk: salam


[04:45:23 PM] SeliparBuruk: lor mei blk dah..


[04:45:39 PM] SeliparBuruk: tak sempat nak tanya khabar tengkuk dia.


[04:53:02 PM] SeliparBuruk: smpi hati mei blk tanpa mengucapkan selamat tinggal


[04:54:20 PM] Saya Hamba: sampai hati den berdoa hanya untuk diri sendiri jo


[04:54:23 PM] Saya Hamba: lawaks


[04:54:31 PM] SeliparBuruk: yo ko?


[04:56:29 PM] SeliparBuruk: k bai.


[04:59:36 PM] azalinamatzaini.lin: saya pun nak balik juga la ne..


[05:00:33 PM] azalinamatzaini.lin: semoga kita di pertemukan lagi di lain lebaran...insyallah..


[05:02:49 PM] Irah syairah: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[05:18:36 PM] Irah syairah: Terkini [Topik Baru]: Kesihatan: PSIORASIS


[06:20:26 PM] Saya Hamba: lain lebaran ? lain sempitan kot


Pages: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 335

Gurau Senda

nasuha_mp  ~ menulis : Hidup kita memang selalu dipenuhi dengan gurau senda dengan orang di sekeliling, biasanya kawan-kawan. Mana ada... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

KASIHNYA TUHAN KEPADA WANITA

najwa_hamali ~ menulis :"Kasihnya Tuhan kepada wanita" Itulah kata-kata yang paling mudah digunakan untuk 'layanan'  istimewa kepada wanita... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 335
Last 10 Shouts:

 

maliki

29 October, 2014, 09:45:09 AM
“Cinta yang Allah redha adalah cinta yang di semai semata-mata untuk mendekatkan diri kepada Allah, dalam rangka melakukan ketaatan padaNya, iaitu cintanya seorang LELAKI kepada ISTERInya! Cinta ini adalah cinta yang bermanfaat. Dengan cinta ini, mata dan hatinyaakan terpelihara. Oleh itu, orang y
 

mysteronic78@gmail.com

26 October, 2014, 05:06:33 PM
Assalamualaikum!
 

maliki

23 October, 2014, 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest