* * *
Halaqian
Ahli: 70680
Terkini: rinsu
Statistik
Kiriman: 272477
Topik: 14487

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 148
Jumlah: 149

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[01:24:57 PM] Saya Hamba: baek ko cakap yg ko tu sampai hanya wahyu belako


[01:24:58 PM] Saya Hamba: lawaks


[01:25:44 PM] Saya Hamba: fulamak ... penyeri wakaf dah mai ..... ko ustaz yg ko kata korok tu dah insaf la kottt


[01:25:45 PM] Saya Hamba: lawaks


[01:26:12 PM] Saya Hamba: [11:31:06 AM] al-baab: yang mendirikan solah, membaca Fatihah, berdoa agar di jauhkan daripada  [11:31:45 AM] al-baab: golongan yang lalai dan sesat   <--- lawaks


[01:26:23 PM] Saya Hamba: aduhai .... memang lawaks


[01:54:12 PM] acit: Terkini: Re: ilmu mempertahankan diri?


[02:07:28 PM] Saya Hamba:


[03:14:58 PM] Saya Hamba: tu ha ... belajo ilmu pertahan diri caro kaedah alkedebaabe ..... boleh dijauhkan dari golongan yg lalai dan sesattt wooo


[03:15:26 PM] Saya Hamba: kot


[03:33:46 PM] Saya Hamba: Terkini: Re: ilmu mempertahankan diri?


[03:35:01 PM] Saya Hamba: k e l a k u


[03:58:46 PM] Saya Hamba:


[04:00:18 PM] Saya Hamba: raso2 kalau tuan punya wakaf nih nak belajo macam ko belajo dgn Murshid ko tuhh ... mesti berduyun2 yg masyuk jadi macam ko kan ....


[04:00:58 PM] Saya Hamba: dah tak ikut macam ko ... dikatakan belum dapek mengikhlaskan diri, beamal dan terpeliharan macam ko la kan ... wow


[04:44:33 PM] Saya Hamba:


[04:46:02 PM] Saya Hamba: alkedebaabe dapat wahyu terkini mengikut kaedah Murshid dia ... so sebab tu tak masyuk sini sgt pasai diganggu dgn golongan yg lalai dan sesat woo ..sebab tu dia menjauhkan diri wooo


[04:46:08 PM] Saya Hamba: lawaks


[04:47:11 PM] Saya Hamba: [11:24:17 AM] al-baab: tapi mereka, bani Israil mengujudkan mata benda yang di sukai, manusia  [11:25:32 AM] al-baab: sebab inilah, segala jenis, demo, boikot, dan sebagainya terhadap mereka, adalah, sekadar permainan dan senda gurau <- ilham terkini tuh


[04:48:41 PM] Saya Hamba:  Maka Tidak hairanlah jika golongan yang Keliru itu terdiri daripada manusia kebanyakan - dol_bendol  <--- wow ... diarang nie golongan hapo tah ler .... nie la kot dikatakan golonga sedikit kott ... lawaks


[07:18:58 PM] intan syahira: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[09:04:17 PM] Saya Hamba:


[10:58:38 PM] Saya Hamba:


[11:24:00 PM] Saya Hamba:


[11:59:44 PM] Saya Hamba:


[12:49:58 AM] msa: amende


[12:50:24 AM] msa: pak SH mai join HHH7


[12:51:34 AM] msa: den tak kenal lagi pak SH ni... dah 5 tahun duk berbual di halaqah ni, tapi hanya tahu nama sebagai Saya Hamba...hahaa


[12:56:55 AM] rinsu: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[12:58:06 AM] msa: hmmm.....cuma satu yang den harap masa gathering nanti...jangan cakap2, gurau2 atau suka2 depan den pasal jodoh, pasangan, kawin, pengalaman ke.... kalau tak, tang tu jugak den lari balik rumah... huuu


[01:20:06 AM] msa: kelmarin pergi mengurut, makcik tukang urut tanya... "takde orang lagi ke?" den jawab, " 


[01:20:41 AM] msa: "takde... malas dah nak fikir, memang takde kot....umur pun makin meningkat.."


[01:21:27 AM] msa: makcik tu ketawa dan kata kat den, "ni kena risik2 jugak ni"


[01:21:57 AM] msa: huhuu.... takpe la takde pun.... mungkin kalau ada pun bertambah lagi masalah lain


[02:00:43 AM] rosszlanz: Terkini [Topik Baru]: Hebahan: KORBAN AQIQAH DI INDONESIA


Pages: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 337

Menyemarakkan Tradisi Ilmu

aligaban ~ mengirimkan :Iqra' yang membawa maksud bacalah merupakan wahyu pertama yang diturunkan oleh Allah kepada Junjungan Besar kita Nabi Muhammad SAW. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

RAMADHAN BULAN ISTIMEWA

Annalthafunnisa ~ menulis : Puasa itu merupakan benteng pertahanan dalaman yang dapat menolak segala arus-arus yang boleh membawa kepada keburukan dan maksiat... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest