* * *
Halaqian
Ahli: 70879
Terkini: shaliz74
Statistik
Kiriman: 271301
Topik: 14305

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 117
Jumlah: 120
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Khalifah tariq, merujuk kepada soalan anda tu, sila baca semula artikel di atas sampai hadam.... ...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim

[12:11:39 AM] alhaudhie: halaqahforum4


Pages: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 337

Dermalah Organ Demi Kehidupan

zamsyariah  ~ menulis : Jika kita selusuri secara kasar ,kita akan mendapati seolah-olah masalah ini tidak berlaku perbahasan dikalangan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Gurau Senda

nasuha_mp  ~ menulis : Hidup kita memang selalu dipenuhi dengan gurau senda dengan orang di sekeliling, biasanya kawan-kawan. Mana ada... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 337
Last 10 Shouts:

 

maliki

23 October, 2014, 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest