* * *
Halaqian
Ahli: 70876
Terkini: anuwar_idris
Statistik
Kiriman: 271295
Topik: 14305

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 164
Jumlah: 167
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Khalifah tariq, merujuk kepada soalan anda tu, sila baca semula artikel di atas sampai hadam.... ...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim


[01:50:34 AM] alhaudhie: f


[01:50:35 AM] alhaudhie: f


[01:50:35 AM] alhaudhie: f


[01:50:35 AM] alhaudhie: f


[01:50:35 AM] alhaudhie: f


[01:50:36 AM] alhaudhie: f


[01:50:36 AM] alhaudhie: f


[01:50:36 AM] alhaudhie: ff


Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 337

Berjuanglah untuk Islam Walau Anda Pelaku Maksiat

Apa yang kau anggap atas dirimu sendiri ? Begitu banyakkah dosa dan noda ? Ketahuilah , setiap manusia - siapa pun dia - juga mempunyai kesalahan , dan sebaik - baik manusia yang membuat kesalahan adalah yang mau bertaubat . Maka jadilah yang terbaik ... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Apakah warna warna di belakang ubat gigi

Pernahkah anda mengambil tahu apakah maksud garisan berwarna yang dilabel di belakang ubat gigi yang anda beli? http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 337
Last 10 Shouts:

 

maliki

Today at 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest