* * * *
Halaqian
Ahli: 72953
Terkini: zatierehan21
Statistik
Kiriman: 277101
Topik: 15012

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 151
Jumlah: 151
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[03:07:35 PM] zietahassan: :senyum:.. rindu la sangat.. lepas raya nanti tak masuk cb rasanya.. banyak kerja menanti


[03:08:07 PM] zietahassan: elsanxs je boleh masuk cb sambil buat kerja.. dasat..


[03:08:38 PM] hurul aini: :senyum:..dah cuti lame mesti keje berlambak kan..:senyum:


[03:09:37 PM] zietahassan: haah.. tu la.. :senyum:


[03:09:44 PM] hurul aini: kak elsanxs dah pro dah..tu yang steady je..:senyum:


[03:10:00 PM] zietahassan: :senyum:.. senyum*


[03:10:22 PM] hurul aini: Selamat hari raya..jemput datang umah nanti..:senyum:


[03:10:58 PM] Gautham: mimpi menikah tu gangguan jin, sila ikhlaskan diri


[03:11:22 PM] zietahassan: iya sama2.. berhati-hati di jalan raya


[03:12:06 PM] hurul aini: :senyum:


[03:19:40 PM] hada_islamic: wah kak hurul menghitung jam nak balik kg yer


[03:20:27 PM] hurul aini: tak la..balik kampung besok...:senyum:


[03:20:29 PM] zietahassan: saya boleh kira dengan jari berapa kali saya mimpi.. kadang2 bangun tak ingat pun mimpi apa.. roh saya pi mana je eh.. :ketawa:


[03:28:17 PM] hurul aini: selalu jugak macam tu...:senyum:


[03:28:41 PM] hurul aini: puas nak ingatkan balik..last2 give up..


[03:35:38 PM] zietahassan: senyum*


[03:35:43 PM] zietahassan: senyum*


[03:36:50 PM] zatierehan21: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[03:39:11 PM] zietahassan: halaqahforum4


[03:43:30 PM] elsanxs: perhatian*


[03:43:44 PM] zietahassan: selamat menjalani ibadah di malam-malam terakhir.. minta maaf kalau ada salah silap yea.. 


[03:43:48 PM] zietahassan: jom pulang


[03:43:51 PM] zietahassan: slm


[03:44:37 PM] elsanxs: jslm


[03:44:44 PM] elsanxs: waaa awalnya cikta pulang


[03:44:48 PM] hurul aini: waalaikumussalam...jalan baik2..


[03:45:02 PM] hurul aini: kak ta nak balik masak tu..:senyum:


[03:45:06 PM] elsanxs: kakakku pulang ke kampungnya..kakakku belikan kereta..


[03:45:14 PM] elsanxs: kereta kecil warne merah..


[03:51:53 PM] hurul aini: boleh ku bawa ke sekolah....


[03:52:18 PM] hurul aini: ok nak out dlu...


[03:52:44 PM] hurul aini: assalamualaikum....mohon maaf salah dan silap....:senyum:..


[03:56:59 PM] elsanxs: jslm


[03:57:05 PM] elsanxs: slamat hari raye hurul


[04:52:34 PM] Mat Nuget: malam ni malam ke 27, esok cuti.jom la beriktikaf di masjid berdekatan


Last 5 Shouts:

 

Mat Nuget

Hari ini pada 08:18:18 AM
Insyallah, harini merupakan hari jumaat terakhir dalam bulan Ramadhan,
masih lagi tersisa 4,5 hari untuk Ramadhan meninggalkan kita.

Bagaimana dengan Dhuha kita? Tahajut kita? bagaimana dengan Quran kita?
Berape banyakkah diri kita terISLAH dgn madrasah Ramadhan pada kali ini?

Pakat muahasab
 

fauzey_fx

25 June, 2016, 02:05:07 AM
ada sapa2 minat nak join group dakwah alquran dan as sunnah di whatsapp tak.. msg sy di 0134070693
 

Ixora_skru

24 June, 2016, 07:47:50 PM
Apa yang kau lihat jelas terpampang di depan mata mu belum tentu milik mu....
 

zillyitem90

14 June, 2016, 09:35:42 AM
Malu itu baik pada seorang lelaki namun pada seorang wanita adalah lebih baik
 

zillyitem90

07 June, 2016, 12:12:48 PM
akan ada saatnya untuk seseorang yang telah lama menunggu dipersatukan dengan seseorang yang juga telah lama menunggunya

Show 50 latest