* * *
Halaqian
Ahli: 70711
Terkini: faridzuan farisha
Statistik
Kiriman: 272512
Topik: 14490

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 81
Jumlah: 84

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Konsep Perjuangan Rasulullah [Fakir Billah] ulas :

    Muhammad Pesuruh Allah cerita berkenaan  Tuhan yang sebenar. ...
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[02:50:59 PM] hasin: berapa orang halaqian yang hadir HHH ke 7?


[02:52:48 PM] hasin: jika anda mendapat rm10 ribu, mana satu awak akan buat dulu, buat haji atau umrah?


[03:47:18 PM] NorAlinah Ali Hussin: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[04:24:55 PM] afiQoh:  


[04:26:34 PM] afiQoh:  


[06:22:14 PM] maliki: kalau saya nak buat haji 


[06:23:08 PM] maliki: cukup ke 10ribu nak p mekah sekarang?lebih2 lagi kene tunggu turn


[08:28:06 PM] Saya Hamba: belajo ingat Allah dulu kot


[08:28:45 PM] Saya Hamba: (22:12)  Ia menyeru selain Allah, sesuatu yg tidak dapat memberi mudharat & tidak (pula) memberi manfa'at kpdnya. yg demikian itu adalah kesesatan yg jauh.


[08:56:21 PM] Saya Hamba:


[08:56:26 PM] al-baab: memang saya akan kena banned, saya tunggu saja lah


[08:56:50 PM] al-baab: Biar lah Allah menentukan


[08:57:13 PM] Saya Hamba: tak tanya pun ....


[08:57:15 PM] Saya Hamba: lawaks


[08:57:51 PM] Saya Hamba: ala i tua la u ore usik camno pun .... tak berbulu punya .... kan dah ditunjukkan Tuhan ko


[08:58:26 PM] Saya Hamba:  ala i tau la u org kalau diusik  maupun diasak camno pun .... tak berbulu punya .... kan dah ditunjukkan Tuhan ko 


[08:59:24 PM] Saya Hamba: saya memang dok kena dibanned sentiasa ..... cuma kot2 dalam akhir yg baek la kot .... kunun2


[09:08:55 PM] al-baab: 10 ribu jika sendiri usahakan tanpa tabung haji, boleh sampai


[09:10:57 PM] al-baab: jika melalui tabung haji kena ikut kadar semasa nya


[09:11:03 PM] hasin: tabung haji benarkan berapa ribu untuk daftar haji?


[09:16:18 PM] al-baab: RM9024 limit bagi haji ini tahun untuk malaysian dari luar negara oleh tabung haji


[09:35:11 PM] al-baab: berapa ribu yg dapat ke haji di tentukan oleh Arab saudi


[09:39:51 PM] Saya Hamba: [08:56:50 PM] xx-xxxx: Biar lah Allah menentukan <--- lawaks .... lahai


[09:40:35 PM] Saya Hamba: [04:26:43 PM] xx-xxxx: niat kena Tetap, firm believer, ini sebab tak boleh beri peluang syaitan berbisik ke nafsu,     <-- w0w


[09:43:03 PM] al-baab: baguslah ada ulangan, kes kes kes


[09:43:20 PM] al-baab: macam astro ler


[10:17:05 PM] al-baab:  


[10:41:39 PM] afiQoh:  


[10:52:11 PM] N_shifa: salam taaruf semua


[01:10:04 AM] Saya Hamba:


[01:10:45 AM] Saya Hamba: alkedebaabe bagi dia semua baguih dok ado ... takde berbulu punya aihh .... lawaks


[01:37:24 AM] Saya Hamba:


[02:42:33 AM] faridzuan farisha: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[02:48:45 AM] faridzuan farisha: sya nk tanya..klau sya mgandung sebelum kahwin dan kahwin ketika mgandung..adakah sah perkahwinan itu?


[03:06:49 AM] faridzuan farisha: Terkini: Re: Berkahwin semasa perempuan hamil anak luar nikah


Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 337

Muhammad Al-Baltaji Kembali Menulis Surat Mengenang Setahun Syahidnya Asmaa

“Setahun telah berlalu dari terbangnya ruhmu yang suci kepada Penciptanya bersama para syuhada.”

Kata-kata mengawali sebuah surat yang ditulis Dr. Muhammad Al-Baltaji mengenang setahun syahidnya salah seorang putrinya, Asmaa Al-Baltaji. Seperti dipublikasikan dalam akun pribadi dalam facebook, Rabu (13/8/2014) hari ini.

http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Berjuanglah untuk Islam Walau Anda Pelaku Maksiat

Apa yang kau anggap atas dirimu sendiri ? Begitu banyakkah dosa dan noda ? Ketahuilah , setiap manusia - siapa pun dia - juga mempunyai kesalahan , dan sebaik - baik manusia yang membuat kesalahan adalah yang mau bertaubat . Maka jadilah yang terbaik ... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest