* * * *
Halaqian
Ahli: 71883
Terkini: BoNd007
Statistik
Kiriman: 274687
Topik: 14683

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 276
Jumlah: 280
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Amanat Shaikh Muhammad Ali As-Sobuni [Tumadhar] ulas : (??) doakan yang terbaik untuk mereka

[10:36:56 AM] Aiya85: ohh.... kue tunjuk lah tu .. 


[10:38:25 AM] Nur Jasmin: Terkini: Re: Isteri Panas Baran


[10:39:11 AM] Aiya85: kalo tak larat.. meh aiya buat kan : senyum: haniya kasmeen a.k.a bibik  bersedia buatkan untuk els..  :senyum:.


[10:39:27 AM] seekerslight: baguss


[10:40:08 AM] maliki: kak ehsan. kak jasmin dah masuk tu


[10:40:20 AM] elsanxs: -bunga- untuk jasmin


[10:40:43 AM] Nur Jasmin: terima kasih...salam ramadhan...^_^


[10:40:50 AM] maliki: bagus tanpa disuruh udah faham


[10:41:03 AM] seekerslight: ooo...


[10:41:31 AM] elsanxs: aiya nak buat kuih ape tu..


[10:43:14 AM] Aiya85: Aiya buat yg senang2 je... kookis 


[10:46:29 AM] seekerslight: maliki sihat?


[10:46:59 AM] maliki: sihat


[10:47:12 AM] seekerslight: Alhamdulillah


[10:50:38 AM] seekerslight: senyum*


[11:04:20 AM] seekerslight: ok out slm


[11:30:48 AM] HafizM: Terkini: Re: Isteri Panas Baran


[12:00:14 PM] Ana Tholibah: Assalamualaikum


[12:27:19 PM] lislam: jslm ana


[12:43:48 PM] mat commanDO: Terkini: Re: Isteri Panas Baran


[12:47:05 PM] mat commanDO: Terkini: Re: ORANG BARU


[12:51:04 PM] mat commanDO: jika tak diizin Allah untuk makan sahur, mohonlah kepada Allah kekuatan


[12:51:13 PM] mat commanDO: secara hakikatnya, tak boleh di lakukan sepanjang masa melainkan perasaan dan ingatan kepada Allah, tauhid


[01:03:51 PM] jejantas: Terkini: Re: Isteri Panas Baran


[01:11:17 PM] mat commanDO: depan kita semua memang berupa seperti "probability"


[01:11:42 PM] mat commanDO: Takdirnya berupa peluang peluang dan ancaman


[01:12:38 PM] mat commanDO: itu yang di seru Allah agar bila mendatangi sesuatu, haruslah dengan bijaksana


[01:13:31 PM] mat commanDO: bijaksana tu sebagi bukti, ilmu kita tu, kita dapatkan secara mulia


[01:14:12 PM] mat commanDO: Islam itu mulia


[01:14:42 PM] mat commanDO: Kelakuan kita boleh bertambah baik dengan ilmu pengetahuan yang benar


[01:15:30 PM] mat commanDO: nabi saw menyeru, amalakan dulu islam kamu itu, semuga iman masuk kehati


[01:21:59 PM] mat commanDO: Terkini: Re: Isteri Panas Baran


[01:23:04 PM] mat commanDO: Takdirnya berupa peluang peluang dan ancaman


[01:24:09 PM] Ana Tholibah: Terkini: Re: Lamar lelaki langkah terpuji


[02:19:54 PM] maliki: ana nak lamar sape tu


Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 224
Radiasi kali ini adalah yang paling kuat sejak ribut solar pada Mei 2005.Plasma yang keluar dari matahari ekoran ribut solar berkenaan pula tiba di Bumi semalam.Ia dijangka ... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Sesungguhnya doa orang yang dizalimi dan teraniaya adalah mustajab. Apalagi jika mereka itu orang yang lemah, tiada kuasa dan orang tua. Semakin lemah mereka, maka semakin besar ... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 224
Last 5 Shouts:

 

Miss Siti

Today at 09:01:11 AM
dunia tak selalu nya indah..hati tak selalunya tenang.. ~sedih~
 

fauzey

Today at 03:51:34 AM
GROUP WHATSAPP HALAQAH MENGENAI MAJLIS TAKLIM@FADHILAT AMAL PM 0134070693 ( FAUZEY ) SEKARANG!!
 

briela

Today at 01:17:53 AM
Takutnya nk blk raya sb aku bkn menantu pilihan. Pastinya air mt jd peneman.
 

ainarohani

Yesterday at 12:55:57 PM
indahnya hidup berteman apabila saling ingat mengingat untuk mengingatiNYA
 

Amirah Eddie Ong

Yesterday at 12:52:43 PM
before we start pointing our finger, make sure the hand is clean.
c&p
salam ramadhan

Show 50 latest