* * *
Halaqian
Ahli: 70460
Terkini: deja_rams
Statistik
Kiriman: 273686
Topik: 14449

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 139
Jumlah: 142

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [sakinah umairah] ulas : kurma ini juga makanan sunnah nabi.
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [al-baab] ulas : untuk tahu apa itu lambung - sialkan klik  [url=http://id.wikipedia.org/wiki/Lambung]http://...
Jiwa Baru Selepas Ramadhan [al-baab] ulas : cik zunita kena tahan amarah, apa pun berlaku depan dirimu, tahan lah marah mu, kuatlah dirimu ji...
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [al-baab] ulas : lambung tu PERUT
makanan masuk dalam lambung - dalam perut

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[04:46:57 PM] elsanxs: kek tak musim


[04:47:01 PM] leesya: akak nak yang boleh tampung tiap-tiap bulan


[04:48:10 PM] elsanxs: juai baju online heee


[04:48:30 PM] leesya: baju tak jalanlah els


[04:50:23 PM] Mei: nak kek lumut


[04:50:28 PM] Mei: nak..nakk


[04:50:40 PM] leesya: saya tak ada pengukus lagilah kak mei


[04:50:44 PM] Mei: maafkan saya


[04:50:51 PM] Mei: nak kek mei belikan?


[04:50:55 PM] Mei: rm15 jek


[04:51:17 PM] leesya: murahnya pengukus apa tu


[04:51:22 PM] Mei: dua tingkat


[04:51:26 PM] Mei: beli kat kelate


[04:51:33 PM] elsanxs: tudia..jauh impotnye


[04:51:37 PM] Mei: hihi


[04:51:38 PM] leesya: ya ke besar mana


[04:51:43 PM] Mei: sederhana besar le


[04:51:50 PM] Mei: boleh muat lengat kek tu


[04:51:58 PM] elsanxs: lengat?


[04:52:15 PM] leesya: murahlah nak tgok gambar dia


[04:52:29 PM] elsanxs: dah2 le tu buat keje kak mei..lagi 8 minit je ni


[04:52:38 PM] Mei: hhhuhu


[04:59:23 PM] elsanxs: jom akak


[04:59:39 PM] elsanxs: papai kak leesya


[04:59:56 PM] elsanxs: selamat hari raya semua. pandu cermat ye


[05:00:11 PM] elsanxs: slm


[05:03:15 PM] al-baab: kita tidak bersedih di tinggalkan ramadhan, adat balik kg terlalu gembira


[05:03:52 PM] al-baab: semuga dapat kebaikan bila kembali ke fitrah, jangan lupa zakat fitrah ya


[05:05:52 PM] al-baab: nikmat yang Allah bagi kepada Malaysia, semuga dapat hindari daripada syirik


[05:06:46 PM] al-baab: jangan keterlalaun menurut Nafsu, pada sambutan aidil fitri


[05:13:59 PM] al-baab: dah habis manusia di alamat ni, tinggal wa sorang, hiks


[08:58:19 PM] fadilla: Assalammualaikum


[12:30:59 AM] al-baab: Terkini: Re: Perlukah saya bertahan atau beristikarah


[02:55:39 AM] ahmad.ariffin: Terkini: Re: Mohon bantuan dan cadangan kalian..


[04:42:39 AM] Saya Hamba:


[08:13:59 AM] deja_rams: assalamualaikum warga halaqah


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx Mohon bantuan dan cadangan kalian.. Luahan Hati 5 ahmad.ariffin
xx Perlukah saya bertahan atau beristikarah Luahan Hati 5 al-baab
xx suami ajak pergi jabatan Luahan Hati 4 pawie
xx Kisah dan Pengalaman sebagai Isteri Kedua Munakahat 884 al-baab
xx Dilema Suami tiada kekuatan dan keberanian Luahan Hati 0 syamawi
xx Tanya di Sini Tentang Komputer: Masalah dan Tips PC Dekstop 296 al-baab
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4415 honey u
xx Di Ambang Perceraian... Kekeluargaan 5 pawie
xx Pendapat Tentang MIMPI Bicara HQ 99 al-baab
question السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ ا... Luahan Hati 0 che ying
xx Jawab tentang hukum Pertunangan Bait Muslim 25 izzuddin razalli
xx Selamat Berkunjung Ke Halaqah.Net Info HQ 105 che ying
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 145 al-baab
xx puisi : Ana uhibbuka Fillah Sajak & Puisi 3 Saya Hamba
xx Tuliskanlah Mimpi-mimpi Anda secara Nyata! Hiburan 1 cikgu anggun jelita
xx Suami tak izin berhenti kerja Kekeluargaan 5 nurdee
xx Islam Adalah Memperbaiki Diri Sendiri Akhlaq 10 al-baab
xx boleh ke si muda dan si tua berbaik semula? Munakahat 3 huda suhaemi
xx Ketika Berusia 40 Tahun Penawar Hati 7 azaliah
xx SUAMI BENGIS TERHADAP ANAK Kekeluargaan 2 al-baab
xx Gaza dan Palestine Dunia Islam 306 Gah Iman
xx masalah network PC Dekstop 3 al-baab
xx Aku tidak suka meluah.. Luahan Hati 2 zietahassan
xx Sajak Ketuhanan Sajak & Puisi 30 al-baab
xx Berzina dan ingin pikul tanggungjawab/konfilk keluarga Bicara HQ 4 Pening
xx Tafsir Mimpi Mistik 1951 al-baab
xx Sahkah lafaz taklik?? Kekeluargaan 1 al-baab
xx Sepi Itu Indah Mutiara Kata 9 zietahassan
xx HHH 7 Melaka (perbincangan) 3 H 10 Nurul Nawar
xx Mazi, keputihan dan hukum puasa Feqah Islam 1 al-baab
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 170

Paksi Bumi Sedang Beralih Arah

Kutub Bumi berganjak 1 batu sehari. Pada tahun 2007, Medan kutub utara berganjak dari Kanada Utara kearah Siberia di Russia pada kadar 35 batu setahun. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Yahudi Asfahan Pengikut Dajjal

Rasulullah SAW. menjelaskan secara khusus bahwa Yahudi Isfahan ini memakai Al-Tayalisah (Selendang Persian) yang merupakan pakaiannya khas mereka... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kesan Makan Maggi Lebih Bahaya Daripada Syabu

Di sebalik kesedapan dan keenakan mee segera yang mempunyai pelbagai perisa itu sebenarnya kurang sihat sekiranya dimakan dalam kuantiti yang banyak dan secara berterusan...

http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kepantasan Malaikat Jibrail Terbang Berdasarkan Teori Fizik Moden

Ahli Fizik dari Mesir bernama DR. Mansour Hassab El Naby mengemukakan teori berdasarkan petunjuk Al Qur’an (Surah As Sajdah:5) kelajuan cahaya dapat dihitung dengan tepat sama dengan hasil pengukuran secara ilmu fizik modern.http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 170
Last 10 Shouts:

 

human

Semalam pada 12:30:20 PM
  Sesungguhnya orang-orang yang beriman dan beramal soleh, Allah yang melimpah-limpah rahmatnya akan menanamkan bagi mereka dalam hati orang ramai perasaan kasih sayang.
 

al-baab

23 July, 2014, 04:40:06 PM
Duduk dalam majlis ilmu, berpahala

Duduk bersama orang alim berfaedah

kenapa pula malu nak join

subhanallah
 

RS^

23 July, 2014, 02:18:50 PM
Seorang penyair mengatakan:

 

Setiap penulis pasti akan mati dan berlalu

tetapi waktu akan mengabadikan apa yang ia tulis itu

maka janganlah menulis dengan tulisan tangan Anda

selain yang membuat Anda bergembira

pada Hari Kiamat ketika melihatnya.
 

Abang Mohd. Shukri

22 July, 2014, 04:25:33 PM
Orang Yang Tidak Memuliakan Ibu Bpada Tiada Syurga Baginya
 

ansarul_haqq

21 July, 2014, 10:50:40 AM
Jika anda seorang yang melafazkan dua kalimah syahadah yang menjadikan kamu seorang Muslim, titipkanlah doa buat saudaramu diGhaza !
Jika anda seorang manusia, kasihanilah mereka yang berada di GHAZA.
#qunutnazilah#
 

ibucomey

18 July, 2014, 02:55:25 PM
Sabar Itu Indah
 

Aku Insan Lemah

18 July, 2014, 02:52:37 PM
wah, alim2 orang kat sini.. mcm x layak pula diri ni join..
 

al-baab

17 July, 2014, 03:57:28 PM
SABAR itu mudah saja, Tahanlah diri, buat bo do saja, jangan peduli apa orang kata, pedulilah apa yang Allah suka
 

ibucomey

16 July, 2014, 03:01:55 PM
Sabar itu Mudah di Ucap..Sukar di laksana..Selamat berpuasa..
 

cikgu anggun jelita

16 July, 2014, 09:27:43 AM
salam..
sy nk cari Hairi1210 nk tanya pasal saman PDRM.. HELP ME PLEASE

Show 50 latest