* * * *
Halaqian
Ahli: 71258
Terkini: sulianih.alia
Statistik
Kiriman: 273165
Topik: 14515

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 221
Jumlah: 221
Melayu Belum Tonjol Nilai Islam Tulen [Fakir Billah] ulas :   Merendah diri itu menjadikan diri tenang.  Tonjol diri nampak  bonjol.

[08:47:13 PM] hasin: kat mana kelas ajar gusti?


[09:31:47 PM] Saya Hamba:


[09:59:50 PM] maliki: camne nak bergusti cara islam?


[10:00:25 PM] maliki: saya suka tengok wwe


[10:01:31 PM] maliki: ustaz tak tengok ke


[10:01:59 PM] hasin: tak


[10:03:50 PM] hasin: siapa hero wwe yang awak minat?


[10:04:21 PM] hasin: dulu saya minat andre the giant


[10:04:29 PM] maliki: juara sekarang,the beast incarnate...BROCK LESNAR!!!!


[10:05:15 PM] maliki: dosa tak tengok wwe ?hihii..sebab kawan pejabat saya kata aurat.


[10:05:31 PM] maliki: dia gediq dengan lelaki lain takpe


[10:05:35 PM] maliki: hihii


[10:06:09 PM] hasin: pompuan tak boleh tengok


[10:06:40 PM] maliki: kalau lelaki islam tengok aurat lelaki bukan islam camne


[10:08:05 PM] hasin: aurat antara lelaki berbeza ikut mazab


[10:08:08 PM] hasin: mazhab


[10:08:41 PM] maliki: esok ustaz plan nak g mana2 tak?LPT dah buka ek,4 jam je ke ke KL.kalau tempat ustaz dari  mana nak masuk LPT


[10:09:11 PM] hasin: masuk ikut Ajil


[10:10:04 PM] hasin: ikut bukit payung pun boleh


[10:15:22 PM] maliki: oo ikut bukit besi


[01:02:48 AM] ainnas85: Terkini [Topik Baru]: Ekonomi: M'bantu IBU AYAH kembali berSOLAT dgn SELESA TANPA  SAKIT LUTUT>>


[02:21:22 AM] Saya Hamba:


[12:13:21 PM] iz_zatul: assalamualaikum


[12:41:50 PM] muhdevori: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[02:47:27 PM] NurZahra: Terkini [Topik Baru]: Luahan Hati: Minta pendapat orang ramai.


[04:43:14 PM] maliki: kak mei..


[04:43:35 PM] maliki: jarang nampak online hari mingu ni


[04:48:06 PM] maliki: tiba2 je


[05:26:50 PM] alhaudhie: Terkini: Re: Sumbangan Pondok Tahfiz Asy-Syifaa'


[11:12:47 PM] alhaudhie: Terkini: Re: Ketenangan Hati


[08:09:55 AM] alhaudhie: Terkini [Topik Baru]: Penawar Hati: Tazkirah Siang Malam


[09:11:47 AM] Mei: halaqahform1


[09:11:54 AM] Mei: halaqahforum1


[09:12:04 AM] Mei: halaqahforum4


[09:12:23 AM] Mei: salam2


Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 244
Menutup aurat adalah usaha hamba mendekatkan diri pada yang ESA dan diwaktu yang sama tidak menghalang kehidupan kita yang normal dan aktif... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Temasya Olimpik 2012 London kali ini banyak memberikan petunjuk perancangan Dajjal melalui rangkaian Illuminati bagi menonjolkan pengaruhnya... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 244
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:49:02 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:47:35 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT

Show 50 latest