* * *
Halaqian
Ahli: 70883
Terkini: jaya.jagannath.71
Statistik
Kiriman: 271303
Topik: 14306

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 231
Jumlah: 233
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Khalifah tariq, merujuk kepada soalan anda tu, sila baca semula artikel di atas sampai hadam.... ...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim

[12:11:39 AM] alhaudhie: halaqahforum4


[07:30:09 AM] Saya Hamba:


[09:41:01 AM] rosszlanz: Terkini [Topik Baru]: Ekonomi: KAMBING GOLEK


[09:46:57 AM] rosszlanz: Terkini [Topik Baru]: Ekonomi: KORBAN AQIQAH DI INDONESIA


[10:27:33 AM] Saya Hamba:


[12:23:54 PM] Saya Hamba:


[02:59:09 PM] Durratul Hikmah: assalamualaikum


[02:59:15 PM] Durratul Hikmah: msa ok?


[03:00:58 PM] fadhli2128: Terkini: Re: Berkongsi makanan/minuman antara lelaki dan perempuan bukan Mahram


[04:30:24 PM] jaya.jagannath.71: Terkini [Topik Baru]: Petua: Here is Practical Explanation about Next Life, Purpose of Human Life -


[04:51:09 PM] Lut Ahsam: /


Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 337

Kepantasan Malaikat Jibrail Terbang Berdasarkan Teori Fizik Moden

Ahli Fizik dari Mesir bernama DR. Mansour Hassab El Naby mengemukakan teori berdasarkan petunjuk Al Qur’an (Surah As Sajdah:5) kelajuan cahaya dapat dihitung dengan tepat sama dengan hasil pengukuran secara ilmu fizik modern.http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Bersediakah suami menanggung dosa isteri?

Kita biasa dengar seorang lelaki bujang kena tanggung dosa sendiri apabila sudah baligh manakala dosa gadis bujang ditanggung oleh bapanya http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 337
Last 10 Shouts:

 

maliki

23 October, 2014, 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest