* * *
Halaqian
Ahli: 70867
Terkini: LaskarPelangi88
Statistik
Kiriman: 271271
Topik: 14302

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 125
Jumlah: 126
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [narin] ulas : bercinta lama-lama hanya mengundang padah shj. bercinta tanpa matlamat.. tiada guna..

[03:15:49 PM] maliki: SB ,Riot,Asri,pf buat ape sekarang?ade kat tempat keje ke


[04:52:45 PM] khaulah al-adawiyah: Terkini: Re: Mutiara Kata Hari Ini...


[08:23:50 PM] hasin: slm


[09:05:46 PM] Saya Hamba: lawaks


[09:10:51 PM] msa: jslm


[09:15:34 PM] hasin: oo.. msa ada


[09:15:57 PM] msa: ada ustaz  senyum*


[09:17:53 PM] Saya Hamba: ada apa ?


[09:18:06 PM] hasin: malam ni awak gembira tak?


[09:18:09 PM] Saya Hamba: den ada tak ? ... apa yg den ado ... apa yg sepatut ado tuh


[09:18:25 PM] Saya Hamba: oooo ada gembira ke 


[09:18:29 PM] msa: malam ni neutral ustaz


[09:18:33 PM] Saya Hamba: apa yg ada pada RASA


[09:19:06 PM] Saya Hamba: (2:239)  Jika kamu dalam keadaan takut (bahaya), maka solatlah sambil berjalan atau berkendaraan. Kemudian apabila kamu telah aman, maka sebutlah Allah (solatlah), sebagaimana Allah telah mengajarkan kpd kamu apa yg belum kamu ketahui.


[09:19:17 PM] hasin: awak ada makan ubat ke sekarang?


[09:19:20 PM] Saya Hamba: apa yg ada diketahui ker ?


[09:19:33 PM] Saya Hamba: masih ditanya menggunakan ADA


[09:19:36 PM] msa: saya tak makan...hehee


[09:20:03 PM] Saya Hamba: ooooh dia sedang mengADAkan jawapan


[09:20:28 PM] hasin: tak amalkan minum air zam zam ke?


[09:20:41 PM] Saya Hamba: (10:12))  Dan apabila manusia ditimpa bahaya dia berdo'a kpd Kami dalam keadaan berbaring, duduk atau berdiri, tetapi setelah Kami hilangkan bahaya itu drpdnya, dia (kembali) melalui (jalannya yg sesat), seolah-olah dia tidak pernah berdo'a kpd Kami .....


[09:20:55 PM] Saya Hamba: ....seolah-olah dia tidak pernah berdo'a kpd Kami untuk (menghilangkan) bahaya yg telah menimpanya. Begitulah org2 yg melampaui batas itu memandang baik apa yg selalu mrk kerjakan.


[09:21:29 PM] msa: tak ada air zam zam la pulak ustaz...hehee


[09:21:56 PM] Saya Hamba: den dizam-zamkan dgn ditimpa bahaya ... lalu dah takde sapa den nak seru nak minta tolong lalu baru la den berdo'a kepada-NYA


[09:22:20 PM] Saya Hamba: masa air tu keluar .... makan di zam zam ... di zam zam


[09:22:45 PM] maliki: baguss


[09:23:30 PM] msa: a'ahh...takde sape2


[09:23:36 PM] Saya Hamba: makan plak ... maka di zam zam


[09:26:25 PM] maliki: oo


[09:41:29 PM] ainurien: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[09:43:08 PM] umi.abdulghani: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[09:49:00 PM] ainurien: assalamualaikum....


[10:50:28 PM] LaskarPelangi88: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[11:07:39 PM] LaskarPelangi88: assalamu'alaikum..aku baru di sini..mohon  tunjuk ajar dari anda semua..yah..


[11:16:18 PM] maliki: waalaikumussalam laskar.yah


Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 337

Kepantasan Malaikat Jibrail Terbang Berdasarkan Teori Fizik Moden

Ahli Fizik dari Mesir bernama DR. Mansour Hassab El Naby mengemukakan teori berdasarkan petunjuk Al Qur’an (Surah As Sajdah:5) kelajuan cahaya dapat dihitung dengan tepat sama dengan hasil pengukuran secara ilmu fizik modern.http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Bersediakah suami menanggung dosa isteri?

Kita biasa dengar seorang lelaki bujang kena tanggung dosa sendiri apabila sudah baligh manakala dosa gadis bujang ditanggung oleh bapanya http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 337
Last 10 Shouts:

 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:48 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest