* * * *
Halaqian
Ahli: 73015
Terkini: Basikal Tua
Statistik
Kiriman: 277264
Topik: 15035

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 280
Jumlah: 284
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[05:18:15 PM] asri85: Terkini: Re: Kenapa takut nak tegur kesalahan orang?


[10:39:10 PM] SUGI: Assalamualaikum


[10:39:21 PM] SUGI: usaha cari iman...


[10:42:17 PM] SUGI: Maka ketika ia berada pada waktu malam yang gelap, ia melihat sebuah bintang (bersinar-sinar), lalu ia berkata: "Inikah Tuhanku?" Kemudian apabila bintang itu terbenam, ia berkata pula: "Aku tidak suka kepada yang terbenam hilang". 


[10:42:46 PM] SUGI: iman yag bergelora...


[10:42:54 PM] SUGI: assalamualaikum


[12:37:20 AM] Saya Hamba:


[09:37:18 AM] elsanxs: slm


[09:38:20 AM] Mei: jslm


[09:42:10 AM] elsanxs: madam mei


[09:42:17 AM] elsanxs: anak kat nun sana ke?


[09:49:11 AM] Mei: ya...baru pagi tadi dia call


[09:52:42 AM] elsanxs: Alhamdulillah dapat gak ye enrol


[09:54:28 AM] Mei: Alhamdulillah


[09:54:44 AM] Mei: jauh2 datang..kalau tak dapat sedih gak...tapi ramai juga yang tak dapat..


[09:54:58 AM] Mei: kesian tengok depa menangis


[10:39:55 AM] AsusJan: Terkini: Re: Kenapa takut nak tegur kesalahan orang?


[10:41:49 AM] AsusJan: Terkini: Re: Kenapa takut nak tegur kesalahan orang?


[11:06:36 AM] AsusJan: Terkini: Re: Kenali "KURMA" dengan lebih mendalam


[12:01:42 PM] Mei: Terkini [Topik Baru]: 3 H: Program Himpunan Halaqian Halaqah ke 5 - Kuala Terengganu


[12:10:06 PM] elsanxs: woww


[12:33:02 PM] hada_islamic: tq kak els sudi datang open house saya


[12:33:09 PM] hada_islamic: malu tgk umah bujang saya


[12:37:02 PM] alhaudhie: Terkini: Re: Program Himpunan Halaqian Halaqah ke 9 - Kuala Terengganu


[12:43:34 PM] maliki: hada masak ape baru ni


[12:53:57 PM] elsanxs: ala.. mane tgk rumah pun. tengok makanan je :ketawa:


[12:54:15 PM] elsanxs: tu pun lupa nak makan desert. budak kecik dah mengamuk nak tdo


[01:57:50 PM] AsusJan: Terkini: Re: Program Himpunan Halaqian Halaqah ke 9 - Kuala Terengganu


[02:41:37 PM] hurul aini: Assalamualaikum...


[02:41:49 PM] hurul aini: waa gatheriing di ganu tahun ni...:senyum:


[02:58:19 PM] maliki: waalaikumussalam


[03:26:35 PM] maliki: cik pah aini g gahering dah berapa kali


[03:42:24 PM] hurul aini: kak els je yang panggil saya cek pah...:senyum:


[03:42:37 PM] hurul aini: alhamdulillah..baru sekali je


[03:47:27 PM] Mat Nuget: kalu pompuan bagi hadiah coklat kat lelaki tu maksudnya apa


Last 5 Shouts:

 

sabrie yakuub

17 July, 2016, 12:33:10 PM
assalamualaikum
 

fauzey

05 July, 2016, 02:27:50 PM
Berminat tak nak join group dakwah Al Quran dan As Sunnah? jika berminat, msg sy di 0134070693..tq
 

fauzey

05 July, 2016, 02:26:52 PM
Assalamualaikum tuan2 puan2..sy ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin..
 

Mat Nuget

04 July, 2016, 04:06:09 PM
Seronoknya kerana kembali kepada Fitrah, umpama fitrah bayi yang suci..


Persoalannya, dengan sikap kita dalam 10 terakhir ini, benar2 layak kah kita untuk menyambut raya "Eidul Fitr?

munasaboh
 

Mat Nuget

04 July, 2016, 04:01:14 PM
Tahukah kita apekah maksud "Eidul Fitr"?
maksudnya Hari Raya Fitrah
Fitrah ape?
Merayakan kemenangan kerana berjayanya kita bertungkus lumus beribadat dan mohon keampunan hinga tamat ramadhan dgn sijil pengiktirafan terhapusnya seluruh dosa.
sebab itulah kita raya kerana seronoknya kembali kepad

Show 50 latest