* * *
Halaqian
Ahli: 70445
Terkini: saaiful95
Statistik
Kiriman: 273652
Topik: 14444

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 187
Jumlah: 188

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [sakinah umairah] ulas : kurma ini juga makanan sunnah nabi.
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [al-baab] ulas : untuk tahu apa itu lambung - sialkan klik  [url=http://id.wikipedia.org/wiki/Lambung]http://...
Jiwa Baru Selepas Ramadhan [al-baab] ulas : cik zunita kena tahan amarah, apa pun berlaku depan dirimu, tahan lah marah mu, kuatlah dirimu ji...
Rahsia Berbuka Dengan Kurma [al-baab] ulas : lambung tu PERUT
makanan masuk dalam lambung - dalam perut

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[04:21:07 PM] zietahassan: jslm


[04:21:15 PM] Abang Mohd. Shukri: Salam Ramadhan ke 24 selamat memburu malam lailatulqadar


[04:21:31 PM] zietahassan: insyaAllah... mudah2an..


[04:21:36 PM] elsanxs: jslm Shukri


[04:21:58 PM] elsanxs: esok cik ta tengok live pastu kabo kat saye yek


[04:22:09 PM] zietahassan: halaqahforum4 shukri


[04:22:18 PM] zietahassan: elsanxs la tengok..


[04:22:25 PM] Abang Mohd. Shukri: saya baru lagi dalam forum ni..kawan2 perkenalkan..baru 15 minit yg lalu register


[04:22:37 PM] Abang Mohd. Shukri: mohon tunjuk ajar dari kawan2 semua


[04:22:46 PM] zietahassan: takpe.. pelan2 la shukri


[04:23:19 PM] zietahassan: sila2.. apa2 masalah tanya elsanxs


[04:23:26 PM] zietahassan: :senyum:


[04:23:48 PM] Abang Mohd. Shukri: semoga mendapat ilmu yg bermanfaat dalam group ni..apa yg saya faham semua ahli dalam group ni Akhlak nya baik2


[04:24:10 PM] elsanxs: silakan.. cik zietahassan hebat sekali di forum ini..sebarang masalah boleh diadukan padanya


[04:24:25 PM] zietahassan: insyaAllah.. mudah2an..


[04:24:58 PM] zietahassan: kecik jer pandang elsanxs.. 


[04:25:19 PM] zietahassan: rasa nak babab pun ada


[04:25:20 PM] elsanxs: saye memang kecik.. dah bulan posa ni lagi la surut


[04:25:47 PM] zietahassan: dah la.. malas layan elsanxs... jom balik


[04:25:59 PM] zietahassan: wink... wink


[04:26:31 PM] zietahassan: silalah shukri


[04:26:37 PM] zietahassan: logout


[04:26:41 PM] zietahassan: slm


[04:31:52 PM] elsanxs: jslm


[05:17:57 PM] ansarul_haqq:  


[05:29:12 PM] huda suhaemi: Terkini [Topik Baru]: Munakahat: boleh ke si muda dan si tua berbaik semula?


[08:07:49 PM] al-baab: Terkini: Re: boleh ke si muda dan si tua berbaik semula?


[08:10:52 PM] al-baab: Terkini: Re: boleh ke si muda dan si tua berbaik semula?


[08:13:58 PM] al-baab: Terkini: Re: Islam Adalah Memperbaiki Diri Sendiri


[09:16:13 PM] Akmal Razak: Terkini: Re: SUAMI BENGIS TERHADAP ANAK


[11:28:37 PM] al-baab: Terkini: Re: SUAMI BENGIS TERHADAP ANAK


[01:35:31 AM] ahmad.ariffin: Terkini: Re: Di Ambang Perceraian...


[01:37:52 AM] ahmad.ariffin: Terkini: Re: puisi : Ana uhibbuka Fillah


[06:15:26 AM] azaliah: Terkini: Re: Ketika Berusia 40 Tahun


[06:17:32 AM] Saya Hamba:


[07:15:10 AM] al-baab: Terkini: Re: puisi : Ana uhibbuka Fillah


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx puisi : Ana uhibbuka Fillah Sajak & Puisi 2 al-baab
xx Ketika Berusia 40 Tahun Penawar Hati 7 azaliah
xx Di Ambang Perceraian... Kekeluargaan 2 ahmad.ariffin
xx SUAMI BENGIS TERHADAP ANAK Kekeluargaan 2 al-baab
xx Islam Adalah Memperbaiki Diri Sendiri Akhlaq 9 al-baab
xx boleh ke si muda dan si tua berbaik semula? Munakahat 2 al-baab
xx Gaza dan Palestine Dunia Islam 306 Gah Iman
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4412 zam4136
xx masalah network PC Dekstop 3 al-baab
xx Suami tak izin berhenti kerja Kekeluargaan 4 rahmanw
xx Aku tidak suka meluah.. Luahan Hati 2 zietahassan
xx Sajak Ketuhanan Sajak & Puisi 30 al-baab
xx Berzina dan ingin pikul tanggungjawab/konfilk keluarga Bicara HQ 4 Pening
xx Tafsir Mimpi Mistik 1951 al-baab
xx Sahkah lafaz taklik?? Kekeluargaan 1 al-baab
xx Sepi Itu Indah Mutiara Kata 9 zietahassan
xx HHH 7 Melaka (perbincangan) 3 H 10 Nurul Nawar
xx Mazi, keputihan dan hukum puasa Feqah Islam 1 al-baab
xx Sumbangan Tabung Server Sehati Sejiwa Pentadbiran 165 sharif01
xx Tanya di Sini Tentang Komputer: Masalah dan Tips PC Dekstop 294 SHreK_MaN
xx Senarai NGO dan Badan-badan Kebajikan di Malaysia 'Amal Jamaa'ie 7 erny_suhaida
xx Rumah Terrance Sudut Rumah Impian Hebahan 0 mykenari
xx Curik duit suami Ekonomi 1 al-baab
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 144 al-baab
xx KITA - Peringatan Dunia Islam 443 al-baab
xx Baitul Muslim-Mencari Calon Isteri Kedua Bait Muslim 332 emkay.ottoman
xx INFAQ Pembinaan Madrasah Tahfiz As Syifaa' Pondok Tahfiz 2 alhaudhie
xx Kongsi Blogging Tips atau Internet Tips PC Dekstop 4 ibucomey
xx IE 8 vs Firefox 3.01 vs Google Chrome vs CometBird PC Dekstop 31 ibucomey
xx How to be a blogger?? Scientech 11 ibucomey
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 170

Paksi Bumi Sedang Beralih Arah

Kutub Bumi berganjak 1 batu sehari. Pada tahun 2007, Medan kutub utara berganjak dari Kanada Utara kearah Siberia di Russia pada kadar 35 batu setahun. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Yahudi Asfahan Pengikut Dajjal

Rasulullah SAW. menjelaskan secara khusus bahwa Yahudi Isfahan ini memakai Al-Tayalisah (Selendang Persian) yang merupakan pakaiannya khas mereka... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kesan Makan Maggi Lebih Bahaya Daripada Syabu

Di sebalik kesedapan dan keenakan mee segera yang mempunyai pelbagai perisa itu sebenarnya kurang sihat sekiranya dimakan dalam kuantiti yang banyak dan secara berterusan...

http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kepantasan Malaikat Jibrail Terbang Berdasarkan Teori Fizik Moden

Ahli Fizik dari Mesir bernama DR. Mansour Hassab El Naby mengemukakan teori berdasarkan petunjuk Al Qur’an (Surah As Sajdah:5) kelajuan cahaya dapat dihitung dengan tepat sama dengan hasil pengukuran secara ilmu fizik modern.http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 170
Last 10 Shouts:

 

Abang Mohd. Shukri

Semalam pada 04:25:33 PM
Orang Yang Tidak Memuliakan Ibu Bpada Tiada Syurga Baginya
 

ansarul_haqq

21 July, 2014, 10:50:40 AM
Jika anda seorang yang melafazkan dua kalimah syahadah yang menjadikan kamu seorang Muslim, titipkanlah doa buat saudaramu diGhaza !
Jika anda seorang manusia, kasihanilah mereka yang berada di GHAZA.
#qunutnazilah#
 

ibucomey

18 July, 2014, 02:55:25 PM
Sabar Itu Indah
 

Aku Insan Lemah

18 July, 2014, 02:52:37 PM
wah, alim2 orang kat sini.. mcm x layak pula diri ni join..
 

al-baab

17 July, 2014, 03:57:28 PM
SABAR itu mudah saja, Tahanlah diri, buat bo do saja, jangan peduli apa orang kata, pedulilah apa yang Allah suka
 

ibucomey

16 July, 2014, 03:01:55 PM
Sabar itu Mudah di Ucap..Sukar di laksana..Selamat berpuasa..
 

cikgu anggun jelita

16 July, 2014, 09:27:43 AM
salam..
sy nk cari Hairi1210 nk tanya pasal saman PDRM.. HELP ME PLEASE
 

ananurtz

14 July, 2014, 12:04:31 AM
:ws:

 

al-baab

13 July, 2014, 03:53:01 PM
Gunakan lah apa yang masih ada, syukur lah, jangan mengeluh apa yang sudah tiada

Atas Izin Allah berlaku, samada berserah Allah, ataukah, menurut Nafsu

subhanallah
 

BADRI56

11 July, 2014, 09:44:34 AM
selamat berpuasa

Show 50 latest