* * *
Halaqian
Ahli: 70711
Terkini: faridzuan farisha
Statistik
Kiriman: 272512
Topik: 14490

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 87
Jumlah: 89

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Konsep Perjuangan Rasulullah [Fakir Billah] ulas :

    Muhammad Pesuruh Allah cerita berkenaan  Tuhan yang sebenar. ...
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[02:50:59 PM] hasin: berapa orang halaqian yang hadir HHH ke 7?


[02:52:48 PM] hasin: jika anda mendapat rm10 ribu, mana satu awak akan buat dulu, buat haji atau umrah?


[03:47:18 PM] NorAlinah Ali Hussin: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[04:24:55 PM] afiQoh:  


[04:26:34 PM] afiQoh:  


[06:22:14 PM] maliki: kalau saya nak buat haji 


[06:23:08 PM] maliki: cukup ke 10ribu nak p mekah sekarang?lebih2 lagi kene tunggu turn


[08:28:06 PM] Saya Hamba: belajo ingat Allah dulu kot


[08:28:45 PM] Saya Hamba: (22:12)  Ia menyeru selain Allah, sesuatu yg tidak dapat memberi mudharat & tidak (pula) memberi manfa'at kpdnya. yg demikian itu adalah kesesatan yg jauh.


[08:56:21 PM] Saya Hamba:


[08:56:26 PM] al-baab: memang saya akan kena banned, saya tunggu saja lah


[08:56:50 PM] al-baab: Biar lah Allah menentukan


[08:57:13 PM] Saya Hamba: tak tanya pun ....


[08:57:15 PM] Saya Hamba: lawaks


[08:57:51 PM] Saya Hamba: ala i tua la u ore usik camno pun .... tak berbulu punya .... kan dah ditunjukkan Tuhan ko


[08:58:26 PM] Saya Hamba:  ala i tau la u org kalau diusik  maupun diasak camno pun .... tak berbulu punya .... kan dah ditunjukkan Tuhan ko 


[08:59:24 PM] Saya Hamba: saya memang dok kena dibanned sentiasa ..... cuma kot2 dalam akhir yg baek la kot .... kunun2


[09:08:55 PM] al-baab: 10 ribu jika sendiri usahakan tanpa tabung haji, boleh sampai


[09:10:57 PM] al-baab: jika melalui tabung haji kena ikut kadar semasa nya


[09:11:03 PM] hasin: tabung haji benarkan berapa ribu untuk daftar haji?


[09:16:18 PM] al-baab: RM9024 limit bagi haji ini tahun untuk malaysian dari luar negara oleh tabung haji


[09:35:11 PM] al-baab: berapa ribu yg dapat ke haji di tentukan oleh Arab saudi


[09:39:51 PM] Saya Hamba: [08:56:50 PM] xx-xxxx: Biar lah Allah menentukan <--- lawaks .... lahai


[09:40:35 PM] Saya Hamba: [04:26:43 PM] xx-xxxx: niat kena Tetap, firm believer, ini sebab tak boleh beri peluang syaitan berbisik ke nafsu,     <-- w0w


[09:43:03 PM] al-baab: baguslah ada ulangan, kes kes kes


[09:43:20 PM] al-baab: macam astro ler


[10:17:05 PM] al-baab:  


[10:41:39 PM] afiQoh:  


[10:52:11 PM] N_shifa: salam taaruf semua


[01:10:04 AM] Saya Hamba:


[01:10:45 AM] Saya Hamba: alkedebaabe bagi dia semua baguih dok ado ... takde berbulu punya aihh .... lawaks


[01:37:24 AM] Saya Hamba:


[02:42:33 AM] faridzuan farisha: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[02:48:45 AM] faridzuan farisha: sya nk tanya..klau sya mgandung sebelum kahwin dan kahwin ketika mgandung..adakah sah perkahwinan itu?


[03:06:49 AM] faridzuan farisha: Terkini: Re: Berkahwin semasa perempuan hamil anak luar nikah


Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 337

Kesan Makan Maggi Lebih Bahaya Daripada Syabu

Di sebalik kesedapan dan keenakan mee segera yang mempunyai pelbagai perisa itu sebenarnya kurang sihat sekiranya dimakan dalam kuantiti yang banyak dan secara berterusan...

http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kepantasan Malaikat Jibrail Terbang Berdasarkan Teori Fizik Moden

Ahli Fizik dari Mesir bernama DR. Mansour Hassab El Naby mengemukakan teori berdasarkan petunjuk Al Qur’an (Surah As Sajdah:5) kelajuan cahaya dapat dihitung dengan tepat sama dengan hasil pengukuran secara ilmu fizik modern.http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest