* * *
Halaqian
Ahli: 70877
Terkini: aidad
Statistik
Kiriman: 271298
Topik: 14305

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 5
Tetamu: 341
Jumlah: 346
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Khalifah tariq, merujuk kepada soalan anda tu, sila baca semula artikel di atas sampai hadam.... ...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim

[10:57:41 AM] ainurien: salam maal hijrah


[11:00:56 AM] maliki: ye


[12:01:30 PM] elsanxs: hye cik mei


[12:11:01 PM] maliki:


[12:13:45 PM] maliki: sory,tertengok vedio love still jannah tadi


[12:21:49 PM] elsanxs: :ketawa:


[12:22:00 PM] elsanxs: macam kenal je video tu


[12:22:18 PM] elsanxs: yang budak laki tu buat ke?


[12:26:54 PM] maliki: ye


[02:40:59 PM] Fakir Billah: -salam-


[02:52:43 PM] maliki: -jawabsalam- FB


[02:58:58 PM] Mei: fakir billah =FB?


[02:59:08 PM] Mei: ok jugak tu


[02:59:19 PM] elsanxs: =;8)


[02:59:37 PM] elsanxs: tok fakir dah pindah ke


[02:59:57 PM] Mei: maafkan saya


[03:00:01 PM] Mei: duk timur tengah ye


[03:00:02 PM] elsanxs: saya maafkan awak


[03:00:13 PM] Mei: adoi


[03:00:18 PM] elsanxs: =;8)


[03:00:22 PM] Mei: sesama la kita bermaafan


[03:00:32 PM] Mei: di hari tahun baru nih


[03:00:42 PM] elsanxs: yer2..


[03:00:49 PM] elsanxs: happy new year


[03:01:22 PM] maliki: ha'ah


[03:01:26 PM] elsanxs: hari ni lepas maghrib ek


[03:05:35 PM] aidad: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[03:05:51 PM] elsanxs: halaqahforum4 aidad


[03:10:47 PM] maliki: semalam patutnya banyak beribadat,qiam tapi main badminton pulak,badan pun letih la nak bangun :'(


[03:23:10 PM] Mei: semalam le


[03:23:16 PM] Mei: arinih dah masuk pun


[03:24:02 PM] Mei: masuk jumaat


[03:36:16 PM] elsanxs: ooo silap hari plak


[03:42:29 PM] maliki: kak mei dan elsan ok


[04:20:16 PM] etohajra86: Terkini: Re: Tuliskanlah Mimpi-mimpi Anda secara Nyata!


Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 337

Yahudi Asfahan Pengikut Dajjal

Rasulullah SAW. menjelaskan secara khusus bahwa Yahudi Isfahan ini memakai Al-Tayalisah (Selendang Persian) yang merupakan pakaiannya khas mereka... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Kesan Makan Maggi Lebih Bahaya Daripada Syabu

Di sebalik kesedapan dan keenakan mee segera yang mempunyai pelbagai perisa itu sebenarnya kurang sihat sekiranya dimakan dalam kuantiti yang banyak dan secara berterusan...

http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 337
Last 10 Shouts:

 

maliki

Yesterday at 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest