* * * *
Halaqian
Ahli: 71243
Terkini: sakinah.hejab
Statistik
Kiriman: 273153
Topik: 14512

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 224
Jumlah: 225
Melayu Belum Tonjol Nilai Islam Tulen [Fakir Billah] ulas :   Merendah diri itu menjadikan diri tenang.  Tonjol diri nampak  bonjol.

[11:44:08 AM] maliki: hihihi..


[11:45:10 AM] maliki: makanan biasa je.cheese cakr.makroni.


[11:45:49 AM] seekerslight: ooo...


[11:45:57 AM] maliki: tak pandai la nak promte kat jualan ni.saya orang baru tak biasa lagi


[11:46:35 AM] seekerslight: pe susah jerit je..


[11:46:41 AM] seekerslight: senyum*


[11:47:55 AM] elsanxs: maliki rakam je dengan enpon. pastu replay banyak kali


[11:48:13 AM] elsanxs: macam orang collect old newspaper tu


[11:48:31 AM] seekerslight: betul tu... smart ideas..


[11:48:43 AM] maliki: camne tu


[11:51:02 AM] seekerslight: makan rojak elsanxs..


[11:52:25 AM] maliki: dan ais cendol


[11:53:08 AM] seekerslight: :senyum:


[11:57:02 AM] maliki: shah alam banjir ke seek


[11:57:48 AM] seekerslight: tak tahu lak..


[12:04:02 PM] maliki: bukan u duk sana ke


[12:06:19 PM] elsanxs: perhatian*


[12:06:34 PM] elsanxs: seeker duduk dekat dengan nasik minang..


[12:07:08 PM] maliki: berat pulak nak pergi malam ni.


[12:07:32 PM] elsanxs: takpayah pegi maliki..


[12:07:59 PM] maliki: takut bos tengok saya takde jeng camni,dia yang bayar untuk saya


[12:09:01 PM] maliki: bukan tak nak bersosial,tapi ade ramai perempuan


[12:09:23 PM] elsanxs: oo.. pegi je la tunjuk muka.. pastu balik


[12:10:12 PM] elsanxs: sebab orang dah bayarkan ha..


[12:10:16 PM] maliki: memang nak pergi..


[12:10:54 PM] maliki: pergi makan dan tengok persembahan.masa isyak nak keluar.


[12:11:17 PM] maliki: ke patut pergi lepas isyak


[12:13:05 PM] elsanxs: pegi awal balik awal 


[12:13:07 PM] elsanxs: =;8)


[12:13:23 PM] elsanxs: takkan pegi setengah jam je.. kurang2 mesti sejam dok situ


[12:13:47 PM] maliki: ye


[12:20:33 PM] seekerslight: pergi mana?


[12:26:23 PM] seekerslight: out sekarang..


[12:26:29 PM] seekerslight: slm


[12:34:23 PM] Munzir khan:  


Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 244
Tidak ketinggalan dengan maskot Sukan Olimpik London 2012 ini iaitu makhluk logam bermata SATU. Sememangnya sudah menjadi identiti Dajjal iaitu bermata satu... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Ada sebahagian muslimah apabila dia mengalami haid / nifas, dia fikir bahawa tiada ibadah yang boleh dilakukan olehnya pada bulan Ramadhan ini.. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 244
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:49:02 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:47:35 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT

Show 50 latest