* * * *
Halaqian
Ahli: 73184
Terkini: Alif isacc
Statistik
Kiriman: 277604
Topik: 15086

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 258
Jumlah: 259
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[11:00:15 PM] I am the warrior: Yup,mesti comel...:senyum:


[11:00:18 PM] Mat Nuget: Camne ain tahu ana umi ni pwrempuan, jantan ke


[11:00:40 PM] anak umi: amboiiii Mat Nuget


[11:00:43 PM] I am the warrior: Lah,awak...lelaki ke perempuan anak umi?


[11:01:09 PM] Mat Nuget: Terus terang je


[11:01:24 PM] anak umi: contohi lah Gautham diam diam ja


[11:01:31 PM] I am the warrior: And macam tu jugak,macam mana saya tahu mat ni,laki ke perempuan...entah2 perempuan..boleh jadi..


[11:01:39 PM] I am the warrior: perhatian*


[11:01:47 PM] anak umi: Mat Nuget isteri Maliki


[11:01:55 PM] anak umi: Mat Nuger


[11:02:08 PM] I am the warrior: Anak umi, perempuan ke lelaki?


[11:02:48 PM] anak umi: adui Ain pun , akak prmpuan , gadis , wanita ^_-


[11:03:08 PM] I am the warrior: Okay,saya percaya akak.... baguss


[11:03:41 PM] anak umi: Mat Nuget suka kacau Ain


[11:04:19 PM] I am the warrior: dia memang suka sepakat dengan maliki...sehari kalau tak belasah saya,tak sah..


[11:05:25 PM] I am the warrior: Kalau ada kak zilly,dia tak berani sangat nak kacau....baik je...macam ada apa2.... Errr


[11:05:53 PM] anak umi: kan Mat Nuget tu isteri Maliki


[11:06:06 PM] I am the warrior: ???? Sah ke?


[11:06:36 PM] I am the warrior: Ish,mat perempuan?....Laaaa...gitu ke?...


[11:07:25 PM] anak umi: hua hua hua


[11:07:52 PM] anak umi: kak Zilly tu kak Zunita kah


[11:08:05 PM] I am the warrior: Entahlah...


[11:08:16 PM] Mat Nuget: Mengarut


[11:08:36 PM] I am the warrior: Apa yang mengarut ?


[11:08:51 PM] I am the warrior: Saya pening lah....


[11:09:10 PM] anak umi: akak pun poning X__X


[11:09:28 PM] I am the warrior: Ke akak,pun sepakat dengan mat nie.....


[11:09:29 PM] anak umi: akak x knl siapa Zilly


[11:09:49 PM] anak umi: a i k , xdak msa nk sepakat dgn laki2 ni


[11:10:02 PM] anak umi: nick akak ni dah lama ok ....


[11:10:20 PM] I am the warrior: Okay..:ketawa:,akak stress


[11:11:14 PM] I am the warrior: Okay lah saya pergi dulu...seronok chat dengan akak,dan mat..ini semua hanya gurauan semata... Dan ini semua poyo!


[11:12:18 PM] anak umi: nice to chat with u Ain


[11:12:40 PM] I am the warrior: Me too.. :senyum: bye!


[12:04:43 AM] Saya Hamba:


Last 5 Shouts:

 

auni bukhaira

22 September, 2016, 01:42:32 PM
Assalamualaikum

 =)
 

I am the warrior

18 September, 2016, 01:08:28 PM
Is anybody there for me?? If no,it's okay..If I'm alone,it's okay..Because,I never be alone because Allah..Always by my side..I,m always walking away from Him,but,He never away from me..I always forget Him,but He always forgive  me as His humble and innocent slave...Take care guys!
 

is2

14 September, 2016, 02:10:43 PM
:)
 

maliki

09 September, 2016, 12:18:44 PM
.:
Ceramah Habib Rizieq:
"Islam adalah agama perdamaian tapi bukan berarti pasrah pada kesesatan, islam adalah agama kelembutan tapi bukan berarti diam terhadap penistaan dan penodaan agama"

Al Habib Muhammad Rizieq
 

maliki

09 September, 2016, 12:16:17 PM
.:
Wanita tarim merahsiakan nama mereka kerana tidak mahu lelaki ajnabi menyebut nama mereka .

Bagi mereka , nama mereka adalah " Aurat " juga .

SUBHANALLAH akhlak mereka sangat cantik ,

Cemburu sgt..
Itulah akhlak wanita tarim...

Show 50 latest