* * * *
Halaqian
Ahli: 71401
Terkini: meebandung_412@yahoo.com
Statistik
Kiriman: 273514
Topik: 14582

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 108
Jumlah: 110
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[11:47:37 PM] maliki: hadis yang mana tu pak SH?


[11:48:04 PM] auni bukhaira: owh, jurusan ape? umur dia?


[11:48:54 PM] maliki: jurusan kesihatan. dia sebaya saya


[11:49:44 PM] maliki: pak SH sejak pakbatu takde jarang dah chat kat sini.:senyum:


[11:51:50 PM] maliki: malam ni malam jumaat


[11:52:38 PM] maliki: malam semakin sunyi. tak dengar ape2 ke dari bumbung ke, tandas ke , orang main guli ke


[11:53:50 PM] auni bukhaira: eh knpe sebaya enta plak? kembar ke?


[11:53:50 PM] maliki: diam je


[11:53:59 PM] maliki: ye kembar


[11:54:45 PM] auni bukhaira: wah yeke, bestnyer ade kembar.. :senyum:, seiras ke?


[11:55:26 PM] maliki: ye sama kot cuma dia pakai spek


[11:55:38 PM] auni bukhaira: xde dgr ape2 pon yg pelik2 setakat ni..mohon dijauhkan..


[11:56:07 PM] auni bukhaira: full name enta? dia?


[11:56:38 PM] pangeran said: Terkini: Re: Haruskah saya memutuskan pertunangan saya .


[11:56:48 PM] maliki: awak ni csi ke fbi


[11:58:01 PM] maliki: Terkini: Re: Haruskah saya memutuskan pertunangan saya .


[11:58:05 PM] auni bukhaira: yup, dua2... xboleh xpelah, nt kate kita ni nyibuk plak kn


[11:59:32 PM] maliki: nama dia ghazali ,arwah ayah saya bagi semua anak dia nama2 imam


[12:03:00 AM] auni bukhaira: Terkini: Re: Isteri tak cantik


[12:04:56 AM] auni bukhaira: MasyaAllah.. anak2 pun in sha Allah bakal mencontohi Imam2, sejuk hati arwah ayah awk


[12:05:07 AM] maliki: Terkini: Re: Apabila kucing berkata-kata


[12:06:03 AM] maliki: insyaAllah..


[12:06:38 AM] maliki: mintak diri dulu, 


[12:08:18 AM] maliki: maaf salah silap semua


[12:11:52 AM] auni bukhaira: afwan.. maa salamah, semoga bertemu lg 


[12:19:16 AM] pangeran said: Terkini: Re: Haruskah saya memutuskan pertunangan saya .


[12:45:32 AM] Ponder: hello


[12:45:44 AM] auni bukhaira: Terkini: Re: Apabila kucing berkata-kata


[12:47:52 AM] auni bukhaira: hello!


[12:48:23 AM] auni bukhaira: ponder


[12:50:38 AM] Ponder: mana ya nk post thread baru, x jumpa2


[12:50:41 AM] Ponder: *tak


[01:18:56 AM] meebandung_412@yahoo.com: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[01:37:53 AM] Saya Hamba:


[02:58:40 AM] Ponder: Terkini [Topik Baru]: Luahan Hati: Tolong aku kembali percaya pada Islam


Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 235
Perkhidmatan yang dilaksanakan dengan jujur dan ikhlas dalam hubungan manusia bermasyarakat merupakan penghayatan amanah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Seseorang dianggap mengkhianati amanah Allah dan RasulNya jika kewajipan yang telah ditentukan, diabaikan. Begitu juga jika ia tidak memelihara ketinggian dan maruah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 235
Last 5 Shouts:

 

Pedang Biru

Yesterday at 01:21:17 AM
Sobahalkhoir
 

airsea_reach

03 March, 2015, 03:03:08 PM
People Sometimes need to laugh, relax, and not take themselves so seriously~ 03/03/2015~
 

Amirah Eddie Ong

01 March, 2015, 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam

Show 50 latest