* * *
Halaqian
Ahli: 71085
Terkini: Yasemine
Statistik
Kiriman: 272803
Topik: 14485

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 110
Jumlah: 110
Masalah Besar Berpunca Daripada Masalah Kecil [ainarohani] ulas : Lebih baik menjadi lebih tegas dan berhikmah dalam mendidik....
Sayang bukanlah dengan merel...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [hanislutfi] ulas : Ramai remaja yg bercinta merancang untuk mendirikan rumah tangga .. nak nikah tu dah bagus , cuma...

[04:00:15 PM] maliki: jangan!!!


[04:01:58 PM] elsanxs: dah. :ketawa:


[04:04:50 PM] maliki: pasangan terakhir baitulmuslim hq


[04:05:51 PM] elsanxs: Alhamdulillah


[04:06:27 PM] maliki: belum ade jodoh


[04:06:28 PM] maliki: kesian mod anazahra dan msa kan


[04:09:54 PM] maliki: <--kesian jugak


[04:12:23 PM] maliki: ok semua bizi


[04:14:16 PM] elsanxs: =;8)


[04:14:23 PM] elsanxs: insyaAllah..ade lah nanti tu maliki


[04:14:23 PM] maliki: Jangan menunggu pasangan yang sempurna baru berkahwin.tapi berkahwinlah.Insyallah kesempurnaan akan hadir dalam hidup


[04:14:33 PM] maliki: betul ke statement ni?


[04:16:30 PM] maliki: ok


[04:17:11 PM] Saya Hamba: lawaks


[04:28:40 PM] elsanxs: maliki


[04:29:28 PM] maliki: ?


[04:29:42 PM] maliki: nape kak els


[04:29:47 PM] elsanxs: dulu study um ke kasba tanye


[04:30:16 PM] maliki: hahha...kenapa kasba tak masuk tanya sini je


[04:30:25 PM] maliki: malu dengan zaujah kot


[04:30:30 PM] elsanxs: entah dia


[04:30:49 PM] elsanxs: dia tak cam maliki. dok la tanya akak sape maliki


[04:31:02 PM] maliki: saya uitm.saya tak kenal pun dia.tak pernah chat


[04:31:10 PM] maliki: saje buat2 kenal


[04:31:15 PM] elsanxs: :ketawa:


[04:35:55 PM] maliki: kak mei ade sakit ape


[04:39:57 PM] elsanxs: sakit..


[04:40:12 PM] elsanxs: tak sabo nak makan ckt kak mei new year ni


[05:11:01 PM] maliki: ckt tu ape


[05:12:39 PM] elsanxs: char kotiaww


[07:42:27 PM] wanzul: Terkini: Re: Sumbangan Pondok Tahfiz Asy-Syifaa'


[10:16:50 PM] Yasemine: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[11:27:18 PM] Saya Hamba:


[12:13:07 AM] Saya Hamba:


[01:56:28 AM] izwah ishak: Assalamualaikum


Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 130
Sepanjang, aku menggali kubur untuk mencuri kain kafan, aku telah melihat 7 perkara ganjil yang menimpa mayat-mayat tersebut. Lantaran aku merasa sangat insaf... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Mengapa, semut akan berhenti sejenak jika bertemu/berpapasan dengan semut lainnya? Semut yang terlihat “mengadu kepala” saat bertemu itu... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Sebenarnya, perkenalan ini tidak disengajakan kerana saya tersilap mendail nombor telefon. Sejak itu, saya berasa selesa berkomunikasi dengannya menyebabkan hubungan semakin rapat... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Seseorang, itu hendaklah sentiasa bersabar dengan karenah atau gangguan jiran, kerana ia termasuk dalam golongan orang berbuat baik kepada jiran tetangga... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 130
Last 5 Shouts:

 

shahrul aizaq

02 December, 2014, 08:41:06 AM
Tiada aplikasi laman web ini kah?
 

ikwanRasullah

02 December, 2014, 05:31:18 AM
NI NAJAH_NAJWAH...Dahreti ker post....Go
 TOPIK
 

mysteronic78@gmail.com

23 November, 2014, 06:30:09 PM
Mari kita pastikan amalan dan ibadat kita kembali kepada Al-Quran & Sunnah dan bukan megikut tradisi orang ramai atau datuk nenek kita..ikutlah tradisi Rasullullah SAW
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:05:11 PM
Jangan biarkan kasih sayang itu berjalan seperti gunting,
Meskipun lurus tapi ia memisahkan yg menyatu.

Tetapi..

Biarkan kasih sayang itu berjalan seperti jarum meskipun
menusuk dan menyakitkan tapi ia menyatukan yg terpisah.
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:00:23 PM
" Apabila tenteraku sebaik baik tentera , maka pertolongan ALLAH akan tiba . "
|| Sultan Muhammad AL FATEH ||
Sultan Muhammad AL Fateh tidak meninggalkan solat fardhu walaupon sekali selepas baligh , malah baginda sering perbayakan solat sunat .
ALLAHU ~

Show 50 latest