* * * *
Halaqian
Ahli: 73189
Terkini: Ecah sweet
Statistik
Kiriman: 277622
Topik: 15087

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 195
Jumlah: 196
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[10:44:57 PM] Gautham: tak menulis hal Allah melainkan ada dalil, laisa kamislihi syaiun


[10:45:30 PM] Gautham: tak mengaku sebagai tuhan, Allah, mukhalafatuhu lil hawadith


[10:47:11 PM] Mat Nuget: Ade kaedah untuk menunduk suami?


[10:47:20 PM] Gautham: semuga Allah hidayahkan faham


[10:47:28 PM] I am the warrior: Doa...


[10:47:39 PM] Gautham: ada kena ambil ilmu IMD


[10:48:10 PM] Gautham: sekrang kalian ber doa ada makbul idak


[10:48:41 PM] I am the warrior: Hmm,tak pasti..tapi yang saya tulis doa tu,jawapan untuk mat


[10:50:52 PM] Gautham: nak test makbul idak boleh selepas ambil ilmu


[10:51:12 PM] Gautham: itulah kelebihan tauhid


[10:51:25 PM] Mat Nuget: Berasalam*


[10:51:32 PM] I am the warrior: Okay lah got to go..Anyway ,pengongsian yang baik..:senyum: baguss


[10:51:36 PM] Gautham: tok wali saja boleh bimbing


[10:52:19 PM] Gautham: type s lm rapatkan untuk slm


[10:52:37 PM] I am the warrior: slm


[10:52:52 PM] Gautham: type js lm rapatkan untuk jslm


[10:53:13 PM] I am the warrior: jslm


[10:53:19 PM] I am the warrior: Ooooo,okay


[10:53:47 PM] Gautham: Takdir seperti program


[10:54:36 PM] Gautham: dalam pogram, ada pilihan, mahu idak


[10:54:51 PM] Mat Nuget: Ookay ain


[10:54:56 PM] Gautham: dalam mahu ada pula idak


[10:55:04 PM] Mat Nuget: Taknak


[10:55:09 PM] Gautham: dalam idak ada pula mahu


[10:55:38 PM] Gautham: choice, ada probability


[10:56:10 PM] Gautham: mukmin ada hikmah boleh pilih yang terbaik


[10:56:53 PM] Gautham: syaitan bisk pada diri, taknak, tak suka, pada yg belum ikhlas


[10:59:40 PM] Gautham: Mukmin, cukup lah Allah bagiku


[11:00:16 PM] Gautham: itulah jadi bukti, apa yang kamu percayakan


[11:06:33 PM] Gautham: kedah lead pdrm 2-1


[11:16:07 PM] Gautham: ada pertanyaan silakan ya


[11:16:27 PM] Gautham: nak test ke, pun takper


[12:12:42 AM] anak umi: uit chat box ni blm locked


[01:46:37 AM] Saya Hamba:


[04:43:47 AM] Gautham: hati sendiri yang locked, lagi payah menerima Kebenaran -syahaadah-


Last 5 Shouts:

 

auni bukhaira

22 September, 2016, 01:42:32 PM
Assalamualaikum

 =)
 

I am the warrior

18 September, 2016, 01:08:28 PM
Is anybody there for me?? If no,it's okay..If I'm alone,it's okay..Because,I never be alone because Allah..Always by my side..I,m always walking away from Him,but,He never away from me..I always forget Him,but He always forgive  me as His humble and innocent slave...Take care guys!
 

is2

14 September, 2016, 02:10:43 PM
:)
 

maliki

09 September, 2016, 12:18:44 PM
.:
Ceramah Habib Rizieq:
"Islam adalah agama perdamaian tapi bukan berarti pasrah pada kesesatan, islam adalah agama kelembutan tapi bukan berarti diam terhadap penistaan dan penodaan agama"

Al Habib Muhammad Rizieq
 

maliki

09 September, 2016, 12:16:17 PM
.:
Wanita tarim merahsiakan nama mereka kerana tidak mahu lelaki ajnabi menyebut nama mereka .

Bagi mereka , nama mereka adalah " Aurat " juga .

SUBHANALLAH akhlak mereka sangat cantik ,

Cemburu sgt..
Itulah akhlak wanita tarim...

Show 50 latest