*
Shoutbox
Last 50 Shouts:

 

mysteronic78@gmail.com

23 November, 2014, 06:30:09 PM
Mari kita pastikan amalan dan ibadat kita kembali kepada Al-Quran & Sunnah dan bukan megikut tradisi orang ramai atau datuk nenek kita..ikutlah tradisi Rasullullah SAW
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:05:11 PM
Jangan biarkan kasih sayang itu berjalan seperti gunting,
Meskipun lurus tapi ia memisahkan yg menyatu.

Tetapi..

Biarkan kasih sayang itu berjalan seperti jarum meskipun
menusuk dan menyakitkan tapi ia menyatukan yg terpisah.
 

sinariislam96

23 November, 2014, 05:00:23 PM
" Apabila tenteraku sebaik baik tentera , maka pertolongan ALLAH akan tiba . "
|| Sultan Muhammad AL FATEH ||
Sultan Muhammad AL Fateh tidak meninggalkan solat fardhu walaupon sekali selepas baligh , malah baginda sering perbayakan solat sunat .
ALLAHU ~
 

najah-najwa

22 November, 2014, 05:29:34 PM
assalam,bagaimana hendak post kemusykilan di laman ni?
 

najah-najwa

22 November, 2014, 05:29:32 PM
assalam,bagaimana hendak post kemusykilan di laman ni?
 

is2

20 November, 2014, 01:42:38 PM
:)
 

sweetlavender

18 November, 2014, 04:35:36 PM
Jika sakit itu membuat kita ingat pada Allah itulah NIKMAT.. Jika kebahagiaan itu membuat kita lupa pada Allah, itulah MUSIBAH
 

sakinah umairah

17 November, 2014, 10:54:02 AM
cinta pertama kita hanya untuk ALLAH.. :)
 

sempoi

14 November, 2014, 03:48:37 PM
fiqa.. ermmm
 

sweetlavender

14 November, 2014, 12:18:30 PM
Jangan pertikaikan kenapa kita, Allah lebih tahu tang TERBAIK untuk kita. Allah x akan beri kita PAHIT kalau bukan UBAT. Kekadang kita DIUJI knapa x BERKASUT, tetapi kita LUPA ramai org DIUJI x BERKAKI..
 

sweetlavender

14 November, 2014, 09:42:02 AM
assalamualaikum.. salam Jumaat.. jgn lupa baca surah Al-Kahfi
 

lutbattuta

14 November, 2014, 01:40:43 AM
assalam

 

sweetlavender

13 November, 2014, 04:39:37 PM
Ikhlas itu ibarat semut hitam di atas batu hitam di dalam suasana yg gelap gelita
 

sweetlavender

13 November, 2014, 04:37:17 PM
Hasbunallah wa ni'mal wakil, ni'mal maula wa ni'man nashir.. Cukuplah Allah penolong kami dan Allah sebaik-baik Pelindung

muhdsyazwan

13 November, 2014, 03:25:11 PM
waalaikumussalam
 

sweetlavender

13 November, 2014, 02:09:51 PM
assalamualaikum

muhdsyazwan

13 November, 2014, 11:25:03 AM
waddup

muhdsyazwan

13 November, 2014, 11:25:03 AM
waddup

muhdsyazwan

13 November, 2014, 11:25:02 AM
waddup

muhdsyazwan

13 November, 2014, 11:25:02 AM
waddup

muhdsyazwan

13 November, 2014, 11:25:02 AM
waddup

muhdsyazwan

13 November, 2014, 11:24:58 AM
waddup
 

norain binti abd. latif

07 November, 2014, 05:21:00 PM
Kepada anak-anak didik ku Assalamualaikum: selamat menghadapi peperiksaan.
Semoga Allah memelihara anak-anak semua !
 

maliki

29 October, 2014, 09:45:09 AM
“Cinta yang Allah redha adalah cinta yang di semai semata-mata untuk mendekatkan diri kepada Allah, dalam rangka melakukan ketaatan padaNya, iaitu cintanya seorang LELAKI kepada ISTERInya! Cinta ini adalah cinta yang bermanfaat. Dengan cinta ini, mata dan hatinyaakan terpelihara. Oleh itu, orang y
 

mysteronic78@gmail.com

26 October, 2014, 05:06:33 PM
Assalamualaikum!
 

maliki

23 October, 2014, 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:48 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:46 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

msa

07 October, 2014, 03:26:10 AM
nurannisa.... jadilah diri anda sendiri..jangan sedih  :)
 

nurannisa

04 October, 2014, 02:32:30 PM
saya suka bersendiri tapi orang mengatakan saya pelik.saya sedih.
 

nurannisa

04 October, 2014, 02:32:27 PM
saya suka bersendiri tapi orang mengatakan saya pelik.saya sedih.
 

maliki

02 October, 2014, 03:30:47 PM
DAPATKAN SIMKAD TONE EXCEL SEGERA UNTUK MENDAPAT LEBIH BANYAK KEBAIKAN DAN GANJARAN DISAMPING MENGEKALKAN NO ASAL KITA.
UNTUK MAKLUMAN LANJUT SILA PM SAYA.
ATAU WASSAP KE 0139016504

 

maliki

02 October, 2014, 03:19:12 PM
 

alena

02 October, 2014, 02:03:41 PM
kef halakum ..
 

alena

02 October, 2014, 02:01:56 PM
kesal siang ini
 

qaeeysh

30 September, 2014, 12:55:57 PM
Inginkan pendedahan lebih lanjut tentang objektif pelaburan dan perlindungan Takaful? Hubungi saya menerusi talian 0165219407.
 

qaeeysh

30 September, 2014, 12:55:05 PM
Jawapannya ialah orang Cina melabur dalam instrument pelaburan jangka panjang yang memberi pulangan lebih tinggi serta mempunyai perlindungan ke atas pelaburan jangka panjang menerusi insurans.

Inginkan pendedahan lebih lanjut tentang objektif pelaburan dan perlindungan Takaful? Hubungi saya mene
 

qaeeysh

30 September, 2014, 12:53:37 PM
Kenapa orang Cina yang tidak layak melabur dalam ASB mampu menghantar anak belajar tanpa PTPTN?. Mengapa orang Melayu yang diberi pelbagai 'keistimewaan' tetapi masih berhutang? Mengapa orang Cina mampu untuk mendapat rawatan di hospital swasta walaupun bekerja dengan gaji tidak seberapa? Jawapannya
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:02:28 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:02:15 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:01:45 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran