*
Shoutbox
Last 50 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

Today at 01:56:09 PM
Smile at the world, smile at the world,
Smile at the world, it will smile with you

Tomorrow is unknown
Yesterday is already a memory
Live today and make smiling an attitude

-edhak, humoood al-khudher-
 

Halizah

18 May, 2015, 10:33:15 AM
Alhamdulillah
 

farahatieq

05 May, 2015, 06:59:21 PM
SUBHANALLAH
 

asri85

04 May, 2015, 10:32:41 AM
kejarlah cinta Allah InsyaALLAH cinta manusia akan mengiringimu.. tapi jika kita kejar cinta manusia semata,kemurkaan Allah yang akan menghampirimu...
 

ismahani

04 May, 2015, 08:06:05 AM
Assalamualaikum SELAMAT HARI IBU DAN GURU
 

muridin

20 April, 2015, 12:58:50 PM
Selamat melewati bulan-bulan Barokah
yakni bemula muqadimah Rejab , Syaaban dan Ramadhon ..
Mudah2an Allahu Taala mempermudahkan kalian semua untuk melakukan amal ketaatan kepadaNya ...
Amin Allahumma Amin ya Lathif ..
 

ainarohani

19 April, 2015, 09:55:17 AM
Indahnya detik yang berlalu bila tiap denyutan jantung bergerak bersama zikir tenang jiwa mengingati-NYA
 

afiQoh

16 April, 2015, 02:19:45 PM
Kalau sesiapa ada bangunan 3 tingkat. Corner lot. Pm deh. Kalau dpt direct owner.  Yang di cari satu malaysia. Keutamaan tempat strategik.
 

maliki

14 April, 2015, 10:49:00 AM
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:56 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:56 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:55 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:55 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:55 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:52 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:52 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:52 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:51 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)
 

Uwais_Al-Qarni

11 April, 2015, 02:39:50 PM
Assalamualaikum,ahli baru,semoga dapat ilmu melalui perkonsian daripada muslimin dan muslimat insyallah :)
 

human

11 April, 2015, 02:29:46 AM
Dunia ini hanyalah Drama yang entah bilakan berakhir, malaikat maut makan roh manusia yum3. dengan penuh selera. yang tinggal binatang2 yang comel , dinosour & yang ganas akan pupus. THE END
 

human

11 April, 2015, 01:30:17 AM
Cinta itu memaafkan,
dan tidak pernah berdusta.dan ia disimpan dalam hati Allah.
 

maliki

07 April, 2015, 11:25:49 AM
seandainya seseorang itu hidup selama seribu tahun, bergelimbangan dengan kenikmatan dan tinggal di istana mewah, dia tidak sedikitpun mengalami kesedihan (kesusahan) sepanjang hidupnya Tetapi, semua itu pasti tidak dapat menebus kesengsaraan di dalam kuburnya

pae8461

06 April, 2015, 01:28:04 AM
Assalamualaikum... lamanya tak login Halaqah.net
 

Ana Tholibah

04 April, 2015, 03:31:39 AM
Sebelum nie buka halaqah saja, mesti akan tengok di Calendar nak tengok birthday halaqian². Tapi sekarang dah takdak. Harap dapat dikembalikan semula ustaz.
 

ajim1002

27 March, 2015, 04:10:50 AM
Alhamdulillah
 

maliki

26 March, 2015, 10:42:32 PM

Saidatina Aisyah RA pernah berpesan,
“Sebaik-baik wanita adalah yang tidak
memandang dan dipandang”...
 

seekerslight

25 March, 2015, 10:40:36 AM
Alhamdulillah
 

qousu qozahin

24 March, 2015, 07:51:12 PM
another day to be grateful. Alhamdulillah
 

qousu qozahin

24 March, 2015, 07:51:10 PM
another day to be grateful. Alhamdulillah
 

qousu qozahin

24 March, 2015, 07:51:09 PM
another day to be grateful. Alhamdulillah
 

fauzey

24 March, 2015, 11:47:37 AM
Ku Tagihkan RedhaNya
 

cahaya nurani

22 March, 2015, 04:19:28 AM
semoga Allah permudahkan setiap urusanku..
 

Amirah Eddie Ong

20 March, 2015, 02:07:55 PM
berakhlak tanda berilmu..
#selfreminder
 

sh4m

19 March, 2015, 04:26:48 PM
Sape ada nasik dagang, tolong pos kat aku.. lapo dah ni..
 

sh4m

17 March, 2015, 03:38:22 PM
harapan sentiasa ada, cuma berusaha la . insyallah ada jalannya
 

fauzey

17 March, 2015, 12:46:16 PM
Ya Rabbi, kurniakanlah keikhlasan kepadaku dalam setiap amal dan ibadat yang aku lakukan..
 

asri85

15 March, 2015, 04:01:25 PM
assalamualaikum ada sapa-sapa nak poligami..tapi syarat jadi suri rumah..pm saya
 

human

14 March, 2015, 11:12:38 PM
I LOVE ALLAH,
Raja Manusia yang bertahta dihati ini. Semoga istiqamah lah CINTA ini Ya Wadud.
 

wafiy

13 March, 2015, 06:37:12 PM
"hati,jangan mati dulu sebelum aku"
 

fauzey

13 March, 2015, 03:03:25 PM
Rindu Allah.. Sayang Allah.. :)
 

maliki

12 March, 2015, 06:18:43 PM
 

nazri0070

12 March, 2015, 04:26:21 PM
fiefiee,just log in klik forum yg kita nak komen. scroll ke bawah ada ruangan komen
 

fauzey

12 March, 2015, 08:49:25 AM
Kehidupan akhirat adalah kehidupan yang sebenar2nya.. Jom sama-sama cari redha Illahi.
 

n_syida

11 March, 2015, 03:28:39 PM
masalah seperti seekor lembu, bila kita nk makan dagingnya kita perlu potong kecil2 supaya dapat dihadam. oleh itu masalah sebesar mana pun kita haruslah bahagikan kecil2 supaya senang di selesaikan. INSHAALLAH
 

Amirah Eddie Ong

10 March, 2015, 12:55:08 AM
just because the packaging looks good, doesn't mean we can trust the price.
 

fiefieefaziilaa.inchan

09 March, 2015, 10:38:41 AM
assalamuaikum . sy nk tnya , mcna nk tuliis komen ?
 

fiefieefaziilaa.inchan

08 March, 2015, 09:54:32 PM
assalamuaikum . sy nk tnya , mcna nk tuliis komen ?
 

Pedang Biru

05 March, 2015, 01:21:17 AM
Sobahalkhoir
 

airsea_reach

03 March, 2015, 03:03:08 PM
People Sometimes need to laugh, relax, and not take themselves so seriously~ 03/03/2015~
 

Amirah Eddie Ong

01 March, 2015, 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder