*
Shoutbox
Last 50 Shouts:

 

ajim1002

Today at 04:10:50 AM
Alhamdulillah
 

maliki

Today at 10:42:32 PM

Saidatina Aisyah RA pernah berpesan,
“Sebaik-baik wanita adalah yang tidak
memandang dan dipandang”...
 

seekerslight

25 March, 2015, 10:40:36 AM
Alhamdulillah
 

qousu qozahin

24 March, 2015, 07:51:12 PM
another day to be grateful. Alhamdulillah
 

qousu qozahin

24 March, 2015, 07:51:10 PM
another day to be grateful. Alhamdulillah
 

qousu qozahin

24 March, 2015, 07:51:09 PM
another day to be grateful. Alhamdulillah
 

fauzey

24 March, 2015, 11:47:37 AM
Ku Tagihkan RedhaNya
 

cahaya nurani

22 March, 2015, 04:19:28 AM
semoga Allah permudahkan setiap urusanku..
 

Amirah Eddie Ong

20 March, 2015, 02:07:55 PM
berakhlak tanda berilmu..
#selfreminder
 

sh4m

19 March, 2015, 04:26:48 PM
Sape ada nasik dagang, tolong pos kat aku.. lapo dah ni..
 

sh4m

17 March, 2015, 03:38:22 PM
harapan sentiasa ada, cuma berusaha la . insyallah ada jalannya
 

fauzey

17 March, 2015, 12:46:16 PM
Ya Rabbi, kurniakanlah keikhlasan kepadaku dalam setiap amal dan ibadat yang aku lakukan..
 

asri85

15 March, 2015, 04:01:25 PM
assalamualaikum ada sapa-sapa nak poligami..tapi syarat jadi suri rumah..pm saya
 

human

14 March, 2015, 11:12:38 PM
I LOVE ALLAH,
Raja Manusia yang bertahta dihati ini. Semoga istiqamah lah CINTA ini Ya Wadud.
 

wafiy

13 March, 2015, 06:37:12 PM
"hati,jangan mati dulu sebelum aku"
 

fauzey

13 March, 2015, 03:03:25 PM
Rindu Allah.. Sayang Allah.. :)
 

maliki

12 March, 2015, 06:18:43 PM
 

nazri0070

12 March, 2015, 04:26:21 PM
fiefiee,just log in klik forum yg kita nak komen. scroll ke bawah ada ruangan komen
 

fauzey

12 March, 2015, 08:49:25 AM
Kehidupan akhirat adalah kehidupan yang sebenar2nya.. Jom sama-sama cari redha Illahi.
 

n_syida

11 March, 2015, 03:28:39 PM
masalah seperti seekor lembu, bila kita nk makan dagingnya kita perlu potong kecil2 supaya dapat dihadam. oleh itu masalah sebesar mana pun kita haruslah bahagikan kecil2 supaya senang di selesaikan. INSHAALLAH
 

Amirah Eddie Ong

10 March, 2015, 12:55:08 AM
just because the packaging looks good, doesn't mean we can trust the price.
 

fiefieefaziilaa.inchan

09 March, 2015, 10:38:41 AM
assalamuaikum . sy nk tnya , mcna nk tuliis komen ?
 

fiefieefaziilaa.inchan

08 March, 2015, 09:54:32 PM
assalamuaikum . sy nk tnya , mcna nk tuliis komen ?
 

Pedang Biru

05 March, 2015, 01:21:17 AM
Sobahalkhoir
 

airsea_reach

03 March, 2015, 03:03:08 PM
People Sometimes need to laugh, relax, and not take themselves so seriously~ 03/03/2015~
 

Amirah Eddie Ong

01 March, 2015, 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam
 

arshadabbas1989

22 February, 2015, 11:41:42 PM
Assalamualaikum
 

nicelycomey

22 February, 2015, 08:08:13 PM
assalamualaikum
 

nicelycomey

22 February, 2015, 08:08:12 PM
assalamualaikum
 

nicelycomey

22 February, 2015, 08:08:12 PM
assalamualaikum
 

nicelycomey

22 February, 2015, 08:08:11 PM
assalamualaikum
 

Satria Merah

20 February, 2015, 11:03:42 AM
Assalamualaikum, ingin bersahabat dengan sesiapa yang sudi. Add saya di https://facebook.com/satria.merah07
 

afienaj

18 February, 2015, 04:34:46 PM
teguhkanlah iman ku ya Allah
 

nurizati

15 February, 2015, 12:11:53 AM
when something goes wrong with ur iman, sebutlah inni akhafullah :)
 

muhdsyazwan

13 February, 2015, 03:46:04 PM
live your life!
 

airsea_reach

11 February, 2015, 03:54:24 PM
Your mind will answer most question if you learn to relax and wait for the answer.~ 11/02/2015
 

n_syida

10 February, 2015, 04:35:22 PM
Senyumlah hati akan ikut tersenyum :)
 

airsea_reach

04 February, 2015, 04:02:31 PM
Don't be afraid of going slowly; be only afraid of standing still~04/02/2015
 

Amirah Eddie Ong

03 February, 2015, 06:39:58 PM
when nothing goes right, then, go straight :)
 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:49:02 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:47:35 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT
 

human

14 January, 2015, 04:31:33 AM
sayangilah semua manusia sebagaimana kamu menyayangi diri kamu sendiri , kerana Allah berada dekat dengan setiap manusia.
 

fitzrie

12 January, 2015, 12:54:14 AM
Biar ilmu menuntun akal, jgn "akal menuntun ilmu"kerana akal akan khianat dgn ilmu.... Wallahualam...
 

human

11 January, 2015, 05:11:09 AM
hujan menguatkan hati orang yang beriman ,dan memusnahakn tipu daya syaitan
 

human

11 January, 2015, 03:33:54 AM
yang cantik itu berakhlak Al-Quran, yang kaya itu kaya hatinya,yang kuat itu yang beriman & sabar, yang untung itu beramal solleh dan berpesan dengan kebenaran dan sabar