* * *
Halaqian
Ahli: 69985
Terkini: Ghazhaq
Statistik
Kiriman: 272398
Topik: 14301

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 6
Tetamu: 286
Jumlah: 292

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
CIMB8601747915
MBANK563019228995

FEB 2014 RM773.94
Cerpen Sedih Seorang Suami [mohd razif rahmat] ulas : Itulah tanggungjawab seorang suami, ketua keluarga, imam bg keluarganya, dan hamba allah. saya me...
Cerpen Sedih Seorang Suami [ainarohani] ulas : Cerpen sedih seorang suami....ada juga si isteri yg mengalami nasib yang sebegitu....sama-sama ke...
Cerpen Sedih Seorang Suami [Liea Alex] ulas : hhmmm.. nak mencelah...ikutkan...isteri pon bekerja...habis..duit isteri buat apa?...kalu x boleh...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 01180004462058 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[12:23:57 PM] elsanxs: nak makan ape ye lunch ni


[12:24:21 PM] elsanxs: hai pakdin..lama tak baca tazkirah


[12:29:11 PM] muridin: insya-Allah ...pelan2 kayuh nanti jemu ..semua dah menghampiri faham alhamdulillah ...


[12:31:10 PM] elsanxs: insyaAllah atas izinNya.. banyak lagi rasanya tak faham kot.. :senyum:


[12:32:50 PM] muridin: tak apa bukan sekarang maybe 10 tahun akan datang ...bergunalah 


[12:32:57 PM] muridin: (ketawa)


[12:34:51 PM] elsanxs: senyum*


[12:38:42 PM] muridin: pakdin pun kadang2 duduk hadamkan yang masa bujang2 dulu ...oooo ini yang dikhabarkan oleh tuanguru dulu ...umur 40 baru nampak 


[12:39:51 PM] muridin: waridannya agak lambat diketahui kerana penuh hikmah untuk diungkai pada diri ..


[12:41:29 PM] muridin: hikmah masa ...mematangkan diri ...sampai masa insya-Allah nanti akan fahamlah dengan sendiri atas izinNya 


[12:43:01 PM] muridin: ketuk-ketuk sedikit-sedikit tapi berterusan ketukannya ...insya-Allahu Taala 


[12:46:19 PM] muridin: macam perjalanan wak sulur mati ...sikit wak buat  din (bukan nama sebenar) ..tapi ijinNya udah 20 tahun terusan ...alhamdulillah 


[12:47:42 PM] muridin: bila udah waridnya sampei ..sikit aja udah memadai ...


[12:49:18 PM] muridin: menjadi darah daging sebati tabiat pada diri manfaat buat yang menghampiri 


[12:50:07 PM] muridin: demikianlah mukmin itu ...memberi manfaat pada diri insan yang lain ...


[12:51:39 PM] muridin: khususnya yakni manfaatnya itu terlebih kepada diri insan lain untuk menghampiriNya dan kekasihNya ..


[12:53:02 PM] muridin: mudah2an semakin lama dalam bersahabat lama mengenal kawan ..mudah2an bertambah hendakNya padaNya dan kekasihNya   


[12:56:13 PM] muridin: sikit ..tapi kalimahNya teguh ...sikit tapi kalimahNya mantap ..buat diri insan hidup di dunia sampei akhirat ...


[12:56:26 PM] muridin: ( pakdin banyak makan tempei kebelakangan nih ) 


[12:56:54 PM] ummi islamiyah: salam


[12:57:04 PM] alhaudhie: Terkini: Re: Samsung Galaxy S5.. siapa telah jd pemilik nya?


[12:57:10 PM] muridin: -jawabsalam- ya ummi islamiyah


[12:59:15 PM] ummi islamiyah: ye sukran


[12:59:39 PM] muridin: masak apa ya ummi tengahari ini juadahnya ...


[01:00:57 PM] muridin: sekadar menumpang tahu jika bukan pada menumpang rasa .. 


[01:02:22 PM] muridin: teruskan ceria bersama halaqah ...


[01:02:30 PM] muridin: log out: ya Lathif 


[01:05:07 PM] hairilnua: Terkini: Re: Samsung Galaxy S5.. siapa telah jd pemilik nya?


[01:11:48 PM] hairilnua: senggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllll laaaaaaaaaaaaa


[01:47:20 PM] Mei: /clear


[02:02:17 PM] elsanxs:  /invalid command


[02:02:26 PM] elsanxs: =;8)


[02:03:04 PM] Mei: /hantamsajalah


[02:08:51 PM] elsanxs: Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts.”


[02:44:12 PM] muridin: ...berkira-kiralah untuk Allahu Taala ...bukan berkira-kira dengan Allahu Taala ....


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx Samsung Galaxy S5.. siapa telah jd pemilik nya? HP & Tablet 5 hairilnua
xx Hukum sertai Pertandingan Feqah Islam 14 ingintahusangat
xx sejarah melaka dan penyebaran islam Kisah 11 talibarut
xx Mutiara Kata Hari Ini... Mutiara Kata 2071 ZakiaAliaMedina
thumbup Promosi Alquran Madina Edisi Khas Wanita (Cover Lembut dan Cantik... Bazaar HQ 0 AlquranMadina
xx Majlis-Majlis Ilmu Di Tempat Anda Hebahan 66 ZakiaAliaMedina
xx Bolehkah melakukan perbuatan berlebih-lebihan dalam memuji dan me... Akhlaq 6 ZakiaAliaMedina
xx Bilakah diwajibkan qada, fidyah dan kaffarah KHAS Ramadhan 41 talibarut
xx Qasidah... dibenarkan ke atau tidak..? Soal Jawab 16 easternpoem
xx ~ cermin kan diri ~ Sajak & Puisi 0 talibarut
xx Mendidik Hati Mengharap Kepada Allah Penawar Hati 11 norazilatalib
xx Tafsiran Mimpi - Yasin Dan Ayat 1000 dinar Bicara HQ 0 Al Amirul Mukminin
xx Mari Belajar Tauhid Aqeedah 108 Irsyadiirfani
xx Promosi RAFIQA – Hijab Eksklusif Patuh Syariah PERTAMA di Malay... Hebahan 12 rafiqa
xx PETUA UNTUK MENGHALANG ANAI-ANAI MEMBIAK Petua 22 acit
xx Rahsia Mimpi Mistik 275 fadhila
xx Aku Wanita dan Aku Suka Wanita Luahan Hati 25 florafauna
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4363 Sharifah Nasir
xx Topap Skor A 6 bulan cuma rm 80! Hebahan 0 fufu
xx KHIDMAT KAWALAN SERANGGA DAN ANAI-ANAI Hebahan 1 iskandarzulkarnainshah
xx (Geletek) Tidur Masa Khutbah Khutbah 2 msa
xx Warna-Warni -Foto- Pondok Tahfiz 3 alhaudhie
xx Najis Mula Disuntik ke Tubuh Umat Islam Sejak dari Lahir? Dunia Islam 50 Abg Ngoh
xx Status Kedudukan Sifat 20 Aqeedah 84 SeliparBuruk
xx Anak Istimewa - Hyperactive Pendidikan 40 ainarohani
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 101 Irsyadiirfani
question Menjadi Fasilitator? Kaunseling 0 Syuhada [Awan]
xx Wajib Baca Sebelum Nikah Kekeluargaan 2 Ana Tholibah
xx CUBA TEKA.. Ilmiah~Lucu 1 Ana Tholibah
xx Mohon tmpt2 kelas bahasa arab di lembah klang B. Arab 2 kasba
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170

Apakah warna warna di belakang ubat gigi

Pernahkah anda mengambil tahu apakah maksud garisan berwarna yang dilabel di belakang ubat gigi yang anda beli? http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

The orphans of Agent Orange

Fifty years on, children suffer from the horrific effects of America’s use of chemical weapons during the Vietnam War http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Cerpen Sedih Seorang Suami

Maka bermulalah pagi hari isnin si suami dgn berbekalkan modal baki gaji hari jumaat kelmarin sebanyak Rm30.00 untuk isi minyak motor dan makan di pejabat.. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

'Set Off' Hutang Dengan Servis

Ustaz katalah ada seorang berhutang dengan saya sebanyak RM 12,000 tanpa sebarang faedah, dan berjanji akan membayarnya dalam masa 1 tahun, iaitu RM 1,000 setiap bulan. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170
Last 10 Shouts:

 

ummi islamiyah

Hari ini pada 01:00:56 PM
sabarkan hati...kuatkan la iman
 

briela

Semalam pada 11:46:10 PM
Kuatkan imanku ya Allah
 

briela

Semalam pada 10:59:05 PM
hatiku menangis!
 

Princess_ain

Semalam pada 12:02:19 AM
zikirullah hari selasa:ALAH hummasolli'ala muhammad..saw...1000 kali..
 

NOR AZREN BINTI OTHMAN

21 April, 2014, 01:30:59 PM
assalammualaikum kwn2,saya nk tye cmne sya nk bertanya pada ustaz atau utazah dlm laman web nie?maaf sya bru disini.
 

Princess_ain

20 April, 2014, 12:08:47 AM
 zikirullah hari ahad:
YA HAYYU YA QAYYUM...1000 kali..
 

GadisHarapan

18 April, 2014, 10:57:24 PM
Ya allah kau kuatkan hatiku ini...aku hilang arah Ya allah..
 

Princess_ain

18 April, 2014, 12:13:17 AM
ZIKIRULLAH HARI JUMA'AT:LA ILA HAILLALLAH.. 1000KALI
 

Princess_ain

17 April, 2014, 12:05:58 AM
ZIKIRULLAH HARI KHAMIS:
SUBHANALLAH HIL 'ADZIM..
SUBHANALLAH WABIHAMDIHI..
1000 KALI..
 

Princess_ain

16 April, 2014, 09:54:14 PM
LIMA(5) JAMBATAN HIDUP:
Jambatan terpendek:putus asa
Jambatan terpanjang:Pengharapan
Jambatan Terkuat:Iman
Jambatan Termahal:Pengorbanan
Jambatan terindah:Kasih Sayang...

Show 50 latest