* * * *
Halaqian
Ahli: 72552
Terkini: kamnams
Statistik
Kiriman: 276137
Topik: 14877

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 226
Jumlah: 227
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[09:47:43 AM] I am the warrior: Salam hari Jumaat semua!!! :senyum: -salam- senyum*


[11:03:47 AM] Mat Nuget: salam jumaat ain..best cuti sekolah?


[11:26:25 AM] pawie: Terkini: Re: Kalau pasangan dah merisik, kemudian dia menyesal??


[11:30:32 AM] mohdsiss: Terkini: Re: Kalau pasangan dah merisik, kemudian dia menyesal??


[11:37:02 AM] Mei: Terkini: Re: Kalau pasangan dah merisik, kemudian dia menyesal??


[11:37:14 AM] Mei: senyum*


[11:37:56 AM] elsanxs: hot mehot


[11:54:56 AM] anissophea: Terkini: Re: Jawatan Kosong Guru Al-Quran (Rm2800) Seluruh Malaysia & Singapura


[12:33:40 PM] I am the warrior: Tak delah best sangat cuti ni sebenarnya..Honestly,I more love to go to school than sit down without nothing at home..cheh..Mat pula?cuti ke kerja?


[12:35:03 PM] I am the warrior: Walaupun saya tak berapa suka subjek maths,tapi saya suka buat latihan dia yang membuatkan saya boleh perah otak keluar jus untuk jawab soalan HOTS nya..hmm...senyum*


[12:36:26 PM] I am the warrior: So,kalau duduk kat rumah..latihan hots tak banyak sangat..kalau kat sekolah,cikgu bukan bagi hots je,pilih secara mengejut pun ada...(Higher Order Thinking Skills)HOTS..:senyum:


[02:56:35 PM] afiQoh: Terkini: Re: Kalau pasangan dah merisik, kemudian dia menyesal??


[03:17:51 PM] I am the warrior: Hai!


[03:22:19 PM] I am the warrior: Bye!


[03:30:11 PM] Mat Nuget: awat tu ain


[03:41:49 PM] elsanxs: mohdsiss.  tolong kirim salam pada isteri senyum*


[03:43:25 PM] elsanxs: kirim salam tipah skali


[03:44:05 PM] Mat Nuget: ade pulak panggil tipah je


[03:44:50 PM] elsanxs: nama anaknya latifah. panggil tipah


[03:51:12 PM] elsanxs: halaqahforum4


[03:52:18 PM] Mat Nuget: zikir3


[04:00:25 PM] I am the warrior: :ketawa:,kak elsa tahu tak pasal semalam mat?


[04:01:31 PM] I am the warrior: perhatian*


[04:03:27 PM] I am the warrior: Mat?....


[04:05:26 PM] I am the warrior: Kak elsa?....?


[04:06:45 PM] I am the warrior: Tak pelah...hai!  Bye! senyum*


[04:14:49 PM] elsanxs: pasal ape


[04:24:48 PM] Mat Nuget: pasal semalam


[07:17:25 PM] hannahmye: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[11:09:25 PM] I am the warrior: Salam jumaat malam! :ketawa: -salam- senyum*


[12:02:49 AM] Saya Hamba:


[02:52:11 AM] Saya Hamba:


[03:48:47 PM] Mat Nuget: borinx


[04:28:20 PM] mashatul: pi tidoq


[04:28:49 PM] mashatul: makan nuget ke


Pages: [1]

Hukum Menggunakan Emas Dalam Perawatan Muka

Quote
pakah hukum menggunakan emas dalam rawatan muka. Skrg ni kite boleh tngk bnyk produk kecantikan dan penjagaan muka menggunakan emas. Adakah ianya menyerupai susuk? Ini kerana butir2 emas..

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Mat Nuget

09 February, 2016, 02:52:03 PM
Apabila hati tertarik dengan wajah wanita yang cantik, ubatnya ialah kita bayangkan wanita yg buruk,brkulit hitam dipnuhi bntik2 putih, gigi depannya keluar, muka dihurungi lalat, epala gendul
 

Mat Nuget

09 February, 2016, 02:44:03 PM
Nabi nawud a.s memberikan nasihat kepada anaknys. " Berjalan dibelakang harimau dan singa tak menjadi masalah. Tetapu jangan sesekali berjalan dibelakang wanita"
 

hotairballoon

04 February, 2016, 06:08:12 AM
tolong sayaa macam mana nak tanya soalan
 

Syuhada aqliah

03 February, 2016, 07:15:32 AM
Perlukan bimbingan.. bantu saya..
 

Mat Nuget

01 February, 2016, 09:57:37 PM
Nabi saw bersabda mafhumnya orang yang kuat itu bukanlah orang yang banyak bergaduh( selalu menang) tetapi orang yang kuat itu ialah yang dapat mengawal kemarahannya.

Show 50 latest