* * *
Halaqian
Ahli: 70778
Terkini: syaysa
Statistik
Kiriman: 272623
Topik: 14500

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 256
Jumlah: 256

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Konsep Perjuangan Rasulullah [Fakir Billah] ulas :

    Muhammad Pesuruh Allah cerita berkenaan  Tuhan yang sebenar. ...
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[04:15:00 PM] Mei: tak baik bohong


[04:15:07 PM] mashatul: jom


[04:15:11 PM] pengguna forum: mei jangan bikin panas mei


[04:15:13 PM] pengguna forum: :senyum:


[04:15:17 PM] elsanxs: tu dia.. meninggalkan tanda tanya..


[04:15:20 PM] elsanxs: :ketawa:


[04:15:22 PM] elsanxs: sabo puan besar Mei


[04:15:37 PM] pengguna forum: u think u know me but u don't


[04:15:38 PM] Mei: sebab yang kawen dengan halaqian bleh dikira dengan jari


[04:15:45 PM] pengguna forum: ............


[04:15:51 PM] seekerslight: halaqahforum1


[04:16:19 PM] seekerslight: slm


[04:17:37 PM] Nur Jasmin: waalaikummusalam...


[04:19:13 PM] Nur Jasmin: nak gerak gak...ada meeting. Assalamualaikum...


[04:19:43 PM] muhdsyazwan: http://halaqah.net/v10/Smileys/default/berisalam.png


[04:24:30 PM] Nur Jasmin: syazwan orang mana?


[04:45:22 PM] maliki: kata nak gerak dah..ada meeting la..last2 ade lagi.h.a.h.a


[04:53:08 PM] Nur Jasmin: Terkini [Topik Baru]: Aqeedah: Apa maksud ayat ini?


[04:54:23 PM] Nur Jasmin: ^_^ maliki...asalammualaikum...


[04:55:10 PM] Nur Jasmin: nak kenal semua orang yang ada kat sini kalau boleh..


[04:55:10 PM] maliki: oo


[04:55:43 PM] maliki: Ahli sekarang : 70778   


[04:58:06 PM] Nur Jasmin: iya, ramai saudara gitu


[05:01:57 PM] Nur Jasmin: abg ngoh orang mana?


[05:06:57 PM] Nur Jasmin: Assalamualaikum...


[05:10:28 PM] elsanxs: cik mei blom balik ke


[05:29:03 PM] Nur Jasmin: arinie terpaksa balik lambatT_T tunggu drawing dari bos


[05:45:06 PM] Mei: blom


[05:54:57 PM] Nur Jasmin: ^_^


[05:59:36 PM] Mei: tinggal kita dua je jasmin


[05:59:43 PM] Nur Jasmin: masha?


[06:00:07 PM] Nur Jasmin: berdua?macam best jew bunyi berdua tu...^_^


[06:01:16 PM] Nur Jasmin: Mei dan Nur Jasmin...mesra alam gitu...


[06:04:34 PM] Nur Jasmin: Mei...


[06:05:54 PM] Mei: yer


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337

Ahmad Al-Syarisyi, Izin Naik Haji

uswah teladan~menulis:"Wahai anakku, aku ini ayahmu dan menginginkan agar engkau selalu berada di sampingku. Tapi sekarang engkau akan pergi meninggalkanku. Pergilah." kata ayahnya seperti kecewa. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Eid Ul Adha.. -Coretanku-

Muhammad_efendie mengirimkan ~:Apabila muslim di dalam satu ummah,ummah akan bergegar walaupun hanya seorang islam dibunuh dimana-mana.Pada hari ini,perkara ini tidak berlaku. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

qaeeysh

Today at 12:55:57 PM
Inginkan pendedahan lebih lanjut tentang objektif pelaburan dan perlindungan Takaful? Hubungi saya menerusi talian 0165219407.
 

qaeeysh

Today at 12:55:05 PM
Jawapannya ialah orang Cina melabur dalam instrument pelaburan jangka panjang yang memberi pulangan lebih tinggi serta mempunyai perlindungan ke atas pelaburan jangka panjang menerusi insurans.

Inginkan pendedahan lebih lanjut tentang objektif pelaburan dan perlindungan Takaful? Hubungi saya mene
 

qaeeysh

Today at 12:53:37 PM
Kenapa orang Cina yang tidak layak melabur dalam ASB mampu menghantar anak belajar tanpa PTPTN?. Mengapa orang Melayu yang diberi pelbagai 'keistimewaan' tetapi masih berhutang? Mengapa orang Cina mampu untuk mendapat rawatan di hospital swasta walaupun bekerja dengan gaji tidak seberapa? Jawapannya
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:02:28 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:02:15 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:01:45 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 03:01:22 AM
Contohi akhlak rasulullah kerana akhlahnya ialah al-Quran
 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 02:59:33 AM
n

 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 02:59:31 AM
n

 

azhar148000@yahoo.com

26 September, 2014, 02:59:28 AM
n


Show 50 latest