* * *
Halaqian
Ahli: 70876
Terkini: anuwar_idris
Statistik
Kiriman: 271296
Topik: 14305

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 356
Jumlah: 360
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Khalifah tariq, merujuk kepada soalan anda tu, sila baca semula artikel di atas sampai hadam.... ...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim

[09:06:34 AM] maliki: kawan saya tu lelaki.lala


[09:06:56 AM] Durratul Hikmah: hemm tq mei


[09:08:48 AM] Durratul Hikmah: sedih.... acik keluar dulu le


[09:08:58 AM] Durratul Hikmah: assalamualaikum


[09:21:14 AM] Mei: jslm


[09:36:36 AM] cahaya^bulan: -salam-


[09:45:58 AM] elsanxs: jslm


[10:26:31 AM] maliki: oo


[10:33:53 AM] maliki:


[10:57:41 AM] ainurien: salam maal hijrah


[11:00:56 AM] maliki: ye


[12:01:30 PM] elsanxs: hye cik mei


[12:11:01 PM] maliki:


[12:13:45 PM] maliki: sory,tertengok vedio love still jannah tadi


[12:21:49 PM] elsanxs: :ketawa:


[12:22:00 PM] elsanxs: macam kenal je video tu


[12:22:18 PM] elsanxs: yang budak laki tu buat ke?


[12:26:54 PM] maliki: ye


[02:40:59 PM] Fakir Billah: -salam-


[02:52:43 PM] maliki: -jawabsalam- FB


[02:58:58 PM] Mei: fakir billah =FB?


[02:59:08 PM] Mei: ok jugak tu


[02:59:19 PM] elsanxs: =;8)


[02:59:37 PM] elsanxs: tok fakir dah pindah ke


[02:59:57 PM] Mei: maafkan saya


[03:00:01 PM] Mei: duk timur tengah ye


[03:00:02 PM] elsanxs: saya maafkan awak


[03:00:13 PM] Mei: adoi


[03:00:18 PM] elsanxs: =;8)


[03:00:22 PM] Mei: sesama la kita bermaafan


[03:00:32 PM] Mei: di hari tahun baru nih


[03:00:42 PM] elsanxs: yer2..


[03:00:49 PM] elsanxs: happy new year


[03:01:22 PM] maliki: ha'ah


[03:01:26 PM] elsanxs: hari ni lepas maghrib ek


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337

Kulit Dan Neraka

ibnu_zukefeli~menuis:Saudaraku, cuba kita bayangkan bagaimana keadaan kita jika Allah SWT mematikan semua nociceptor pada tubuh kita.  http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

9 Sebab Hati Tidak Bahagia

busyraa~menulis:Ego-Ibu segala mazmummah jadi ia membuatkan seseorang paling tidak tenang. Orang yang memiliki sifat ini pantang tercabar dari sudut zahir mahupun batin. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

maliki

Yesterday at 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest