* * * *
Halaqian
Ahli: 72557
Terkini: n.nadhirah
Statistik
Kiriman: 276144
Topik: 14879

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 295
Jumlah: 297
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[04:01:31 PM] I am the warrior: perhatian*


[04:03:27 PM] I am the warrior: Mat?....


[04:05:26 PM] I am the warrior: Kak elsa?....?


[04:06:45 PM] I am the warrior: Tak pelah...hai!  Bye! senyum*


[04:14:49 PM] elsanxs: pasal ape


[04:24:48 PM] Mat Nuget: pasal semalam


[07:17:25 PM] hannahmye: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[11:09:25 PM] I am the warrior: Salam jumaat malam! :ketawa: -salam- senyum*


[12:02:49 AM] Saya Hamba:


[02:52:11 AM] Saya Hamba:


[03:48:47 PM] Mat Nuget: borinx


[04:28:20 PM] mashatul: pi tidoq


[04:28:49 PM] mashatul: makan nuget ke


[06:36:19 PM] Saya Hamba:


[11:51:47 PM] areyi: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[12:24:50 AM] areyi: Terkini [Topik Baru]: Bicara HQ: mohon bantuan


[11:37:12 AM] Hayaty: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[02:15:50 PM] insaninsaf: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[02:20:31 PM] insaninsaf: cam mana nak nk start forum


[02:26:17 PM] adik1912: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[02:33:06 PM] adik1912: Terkini [Topik Baru]: Soal Jawab: hukum seorang isteri yg mengabaikan keluarga (ibu dan Ayah)?


[03:23:50 PM] I am the warrior: -salam-,Huaaa!Esok dah mula shekolah...he.he.he Mula lah revision week...senyum*


[03:24:03 PM] I am the warrior: Hai! bye!


[05:18:50 PM] I am the warrior: Mana kak zilly ngan maliki ni...hummm perhatian*,lama dah diorang tak online...kite pun nak pergi lah..


[05:47:09 PM] maliki: selamat kembali ke sekolah ain


[05:54:37 PM] I am the warrior: Maliki!Hai!


[05:55:26 PM] I am the warrior: Kesian mat semalam bosan..awaklah,bukan nak layan dia,...


[06:04:13 PM] maliki: oo mat nuget tu ke. kesian. forever alone


[06:07:18 PM] I am the warrior: :ketawa:


[06:08:11 PM] I am the warrior: Macam manalah mat boleh suka makan nuget?Saya tak suka nuget...Taste dia...


[06:09:58 PM] I am the warrior: Tapi kan...mat ni,cepat betul mesra alam kat halaqah ni...


[06:46:32 PM] maliki: saya yang x peramah 


[08:28:35 PM] I am the warrior: Eh,merajuk ke?...Sorrylah...Awak pun peramah juga..Kalau tak,macam mana saya ngan kak zilly,tahu yang awak ni pemalu,tapi peramah?Rasanya,semua halaqian kat sini tahu...:senyum:


[08:29:01 PM] I am the warrior: Awak ngan mat sama je peramah nya...senyum*


[09:33:42 PM] maliki: lol..betula..bukan merajuk


Pages: [1]

Hukum Menggunakan Emas Dalam Perawatan Muka

Quote
pakah hukum menggunakan emas dalam rawatan muka. Skrg ni kite boleh tngk bnyk produk kecantikan dan penjagaan muka menggunakan emas. Adakah ianya menyerupai susuk? Ini kerana butir2 emas..

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Mat Nuget

09 February, 2016, 02:52:03 PM
Apabila hati tertarik dengan wajah wanita yang cantik, ubatnya ialah kita bayangkan wanita yg buruk,brkulit hitam dipnuhi bntik2 putih, gigi depannya keluar, muka dihurungi lalat, epala gendul
 

Mat Nuget

09 February, 2016, 02:44:03 PM
Nabi nawud a.s memberikan nasihat kepada anaknys. " Berjalan dibelakang harimau dan singa tak menjadi masalah. Tetapu jangan sesekali berjalan dibelakang wanita"
 

hotairballoon

04 February, 2016, 06:08:12 AM
tolong sayaa macam mana nak tanya soalan
 

Syuhada aqliah

03 February, 2016, 07:15:32 AM
Perlukan bimbingan.. bantu saya..
 

Mat Nuget

01 February, 2016, 09:57:37 PM
Nabi saw bersabda mafhumnya orang yang kuat itu bukanlah orang yang banyak bergaduh( selalu menang) tetapi orang yang kuat itu ialah yang dapat mengawal kemarahannya.

Show 50 latest