* * * *
Halaqian
Ahli: 71968
Terkini: Mimi Eira
Statistik
Kiriman: 274940
Topik: 14711

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 6
Tetamu: 213
Jumlah: 219
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Fakta - Jika Suka Makan Makanan Panas Sila Baca Ini [ares9] ulas : Terima kasih. Selalu sangat makan makanan panas & bakar. Tapi tahu hadis pasal jgn tiup air je. ...

[11:07:06 AM] seekerslight: ooo..


[11:07:55 AM] seekerslight: kak zieta share pasal apa ni?


[11:08:32 AM] seekerslight: cinta atau makaroni?


[11:09:05 AM] zietahassan: cinta makroni buat elsanxs.. yang ku adun dalam mimpi


[11:09:21 AM] zietahassan: buat elsanxs seorang.. :ketawa:


[11:09:59 AM] zietahassan: terimalah seadanya elsanxs.. 


[11:10:15 AM] elsanxs:  oklahtu*


[11:10:27 AM] seekerslight: :ketawa:


[11:10:48 AM] zietahassan: jangan buat kak zieta merepek boleh tak..


[11:15:14 AM] elsanxs: -bunga-


[11:15:18 AM] afiQoh: saya ngah meeting ni


[11:15:43 AM] afiQoh: adoii..kak zieta sayang


[11:16:31 AM] zietahassan: tengah meting.. meting la afiqoh kasih.. awat yang masuk cb


[11:17:07 AM] zietahassan: terima kasih elsaxns bagi bunga.. senyum*


[11:24:45 AM] seekerslight: tiba-tiba nak makan makaroni..


[11:24:55 AM] seekerslight: :senyum:


[11:26:09 AM] elsanxs: makan la mr seekers..


[11:29:32 AM] zietahassan: maaflah kak zieta buat untuk elsanxs saja.. :ketawa:


[11:30:01 AM] seekerslight: ok kak zieta no problem..


[11:30:41 AM] elsanxs: ye2 je kak ta ni.. bukannye buat pun kat kite..


[11:36:30 AM] seekerslight: kena buat sendirilah


[11:49:55 AM] zietahassan: kan dah cakap.. terima seadanya..


[11:50:03 AM] zietahassan: senyum*


[11:55:48 AM] seekerslight: :ketawa:


[11:57:42 AM] afiQoh: macam2 ke bincang kat cb hari ni


[12:00:00 PM] afiQoh: kecoh ja macam hari ni


[12:00:58 PM] seekerslight: ooo..


[12:07:21 PM] elsanxs: ooo


[12:07:51 PM] zietahassan: taklah.. biasa jer


[12:13:29 PM] zietahassan: dah habis meting


[12:15:42 PM] elsanxs: ooo


[12:19:33 PM] afiQoh: belum kak..


[12:20:20 PM] zietahassan: ok... 


[12:21:53 PM] zietahassan: menaip tu sama penat macam bercakap.. walaupun hanya menaip.. ye ker.. :ketawa:


[12:36:52 PM] elsanxs: halaqahforum1


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 221
JUMAAT adalah hari yang unik dan istimewa di kalangan umat Islam. Kemunculan sinar mentari penghulu segala hari itu sewajarnya dimanfaatkan sepenuhnya dalam usaha meraih keberkatan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
MANUSIA mempunyai dua tugas utama sebagai hamba dan khalifah Allah SWT. Bagaimanapun, Allah SWT dengan kasih sayangnya tidak membiarkan hamba-Nya yang beriman dalam ... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 221
Last 5 Shouts:

 

talibarut

Today at 03:20:54 PM
Salam Lembaran..mugaan syawal yg diberkati ..hendakNya
 

fitrinurhelmi

31 July, 2015, 04:37:58 PM
salam perkenalan;-)
 

Waris Gunung Ledang

30 July, 2015, 03:44:52 PM
I'm proud to be a muslimah...
 

Esha

29 July, 2015, 01:05:15 PM
assalamualaikum :-)
 

Esha

29 July, 2015, 01:04:51 PM
:-)

Show 50 latest