* * * *
Halaqian
Ahli: 71387
Terkini: ridza76
Statistik
Kiriman: 273471
Topik: 14578

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 285
Jumlah: 286
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[04:50:40 PM] azalinamatzaini.lin: sb..apa khabar


[04:51:34 PM] elsanxs: huu panehnye..


[04:51:36 PM] SeliparBuruk: baik2,Alhamdulillah, lin & elsan ape khabar?


[04:51:49 PM] elsanxs: Alhamdulillah


[04:52:07 PM] SeliparBuruk: penuh kecerian wajah elsan walau dlm panas kann..


[04:52:30 PM] azalinamatzaini.lin: baik2..alhamdulillah


[04:52:31 PM] elsanxs: ye la tu  =;8)


[04:53:11 PM] elsanxs: dah bape kali idung dok bedarah je.. agaknya sebab badan dua skali kot


[04:53:26 PM] SeliparBuruk: ye ke..barangkali panas kot tu kan..


[04:53:40 PM] SeliparBuruk: demah ngan ais la elsan


[04:54:56 PM] SeliparBuruk: hows work lin?


[04:55:07 PM] elsanxs: tu la tu..paneh lain macam cuaca kebelakangan ni..


[04:57:37 PM] SeliparBuruk: kena minum banyak air kosong kan.


[04:57:42 PM] SeliparBuruk: air lemon ke


[04:57:46 PM] SeliparBuruk: air kelape ke


[04:57:58 PM] SeliparBuruk: air barli ke


[05:01:01 PM] elsanxs: fresh oren


[05:01:17 PM] SeliparBuruk: tu pun cun gak..


[05:03:35 PM] Saya Hamba:


[05:07:50 PM] zhalaqah: Terkini: Re: Hukum Berpoligami


[05:08:05 PM] airsea_reach: Terkini: Re: Risau status tunang yg akan dinikahi


[05:09:04 PM] airsea_reach: Ac dah mengatuk dah ni....fizikal kat ofis, hati dah kat rumah dah ni...ermmmm,.....


[05:10:41 PM] SeliparBuruk: awal ngantuk ac


[05:12:41 PM] airsea_reach: entahlah abg SB..keletihan, dengan cuaca begitu 'sejuk' sekali.. sambil berkipas ni...


[05:13:28 PM] SeliparBuruk: ofis takde aircond ke?


[05:14:20 PM] maliki: ofis panas pun boleh mengantuk


[05:15:39 PM] maliki: cikgu amirah ade


[05:16:15 PM] airsea_reach: erm...ntah..ofis ada aircond, tapi macam tak der aircond jer... 


[05:17:24 PM] airsea_reach: memanglah ada aircond, tapi still panas, dengan keletihan lagi...


[05:18:16 PM] airsea_reach: wahai cikgu amirah...maliki ni menunggu awak ni...


[05:18:49 PM] SeliparBuruk: ada aircond tapi still panas.terhijab sejuk tu dgn keletihan


[05:18:51 PM] maliki: takde la


[05:18:52 PM] airsea_reach: ;-)


[05:19:41 PM] airsea_reach: ececehh.... ye lah tu....he..he...


[05:20:15 PM] maliki: biasanya nampak malam je


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Janganlah kita persia-siakan air mata kita jatuh pada tempat yang tidak sepatutnya. Jadilah tangisan kita sebagai tangisan yang menjadi ibadah pada pandangan Allah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Jangan jadi seperti titisan embun yang berada di hujung daun yang hanya menanti waktu untuk jatuh berkecai dan pada ketika itu sudah tiada harapan untuk memohon keampunan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Last 5 Shouts:

 

airsea_reach

Today at 03:03:08 PM
People Sometimes need to laugh, relax, and not take themselves so seriously~ 03/03/2015~
 

Amirah Eddie Ong

01 March, 2015, 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam
 

arshadabbas1989

22 February, 2015, 11:41:42 PM
Assalamualaikum

Show 50 latest