* * *
Halaqian
Ahli: 70688
Terkini: fakhrulhaziq47
Statistik
Kiriman: 272494
Topik: 14488

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 5
Tetamu: 289
Jumlah: 294

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[01:12:26 PM] pengguna forum: orang tanya baik2 buat bo do


[01:12:51 PM] al-baab: nabi tak menegur, sebaliknya terus menyampaikan kebenaran, itu sunnah patut jadi tauladan - kot?


[01:13:09 PM] pengguna forum: sebab tu orang tak suka kau sampai ilmu campur aduk kau yang pelik tu. kau perasan macam kau zuhud sangat. pigidah


[01:13:41 PM] pengguna forum: guna ilmu untuk pertahan diri sendiri. bila kantoi tak jumpa nas atau dalil nak pertahan hujah terus kornar baring. pigidahhh


[01:13:44 PM] al-baab: orang memang tak suka kebenaran dari Allah, ialah, dirinya di pengaruhi bisikan syaitan


[01:14:09 PM] pengguna forum: yang tak suka kau je. sbb kau bongkak. takda pulak sapa2 kat sini mengaku tak suka ilmu Allah. yang sesatnya kau tu 


[01:14:13 PM] al-baab: syaitan tak akan suka kebaikan, syaitan suka jika manusia tambah sesat


[01:14:19 PM] pengguna forum: suka beno kornar ayat .. jahat al baab ni


[01:14:50 PM] pengguna forum: aku akan panjangkan perkara ni ke pengurusan halaqah sebab kau masih berdegil


[01:14:56 PM] al-baab: sebab itu di mana aman jua, ketuhanan di tentang habis habisan, sebab nafsu tak suka


[01:15:18 PM] pengguna forum: moga al baab akan di banned


[01:15:29 PM] al-baab: yg nafsu suka ialah, keduniaan, macam sekarang ni, dah masuk waktu, masih pot pet


[01:15:31 PM] pengguna forum: dari terus menerus menyampaikan ilmu yang campur aduk


[01:15:51 PM] pengguna forum: kau pon sama masih masuk waktu pon pok pek degil pigidahhh


[01:16:07 PM] al-baab: terbaiklah sesiapa dapat solat di awal waktu


[01:16:12 PM] pengguna forum: kalau diri sendiri je konon sempurna. zuhud tawaduk orang lain semua tak betul pigidahhh


[01:16:30 PM] pengguna forum: perasan gila si al baab ni. tak pernah aku jumpa orang perasan camni


[01:16:49 PM] al-baab: awal waktu ialah dapat takbir imam


[01:17:25 PM] al-baab: surau masjid dari sini hanya 20 langkah


[01:17:36 PM] al-baab: takkan nak eksyen kot


[01:17:55 PM] pengguna forum: al baab perasan dan bongkak ego tinggi


[01:18:05 PM] al-baab: persangkaan dari syaitan, mana suka kebaikan


[01:18:14 PM] pengguna forum: guna ilmu untuk kepentingan diri sendiri. orang lain salah belaka.


[01:18:27 PM] pengguna forum: orang lain syaitan belaka. guru mana la dia belajar ni aduhaiii


[01:18:46 PM] al-baab: tak mahu SESAT kitab Allah sudah ada, tak baca ke


[01:19:20 PM] al-baab: sesat tu pilihan sendiri


[01:20:45 PM] pengguna forum: sebab baca Al quran la aku kata kau sesat. ilmu kau belajar campur aduk dan sesat. ada paham? wahai manusia ego dan bongkak!!!


[01:21:51 PM] pengguna forum: keperibadian kau sendiri pon jauh tersasar. sorry lah al baab. orang bo doh kau boleh terus menerus per bo dohkan tapi ngan  aku sori la dah lama prati cara kau kat halaqah ni


[01:23:14 PM] pengguna forum: yang tak tahan tu.. siap mintak simpati kat Mei, tak cukup baikkah diri dia tu  lawak siap tanya orang lain.. poyo sungguh kau ni al baab. rupanya belajar ilmu nak tarik perhatian orang lain supaya orang lain tau bahawasanya kau tu warak.. chit memang


[01:23:23 PM] pengguna forum: jauh tersasar kau ni al baab kesian aku tengok


[01:24:30 PM] pengguna forum: kenapa bila bab "tawadhu'" kau boleh ketepikan malah kau tetap bongkak? jawab lah.. belajar agama tu skerat skerat ker? agak2 terjerut batang leher kau . kau buang.. sengal ke apa?


[01:38:54 PM] Saya Hamba:


[01:39:20 PM] Saya Hamba: lawaks


[01:40:18 PM] Saya Hamba: perghhhh kesan dari pengguna2wakaf ... lawaks


[01:41:11 PM] Saya Hamba: 01:23:14 PM] pengguna forum: yang tak tahan tu.. siap mintak simpati kat Mei,  <--- lawaksss 


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest