* * * *
Halaqian
Ahli: 73010
Terkini: Fastabiqul khairat
Statistik
Kiriman: 277248
Topik: 15034

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 101
Jumlah: 102
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[05:36:28 PM] I am the warrior: Saya pergi dulu.. -salam- :senyum: senyum* selalu


[08:33:00 PM] I am the warrior: Maliki,hari ni,malam ni,Terengganu lawan Perak.


[08:40:08 PM] maliki: ye..tengH tengok tapi nak solat dulu


[08:40:31 PM] maliki: tv9 kedah vs t team..peteh ganu peteh.


[08:40:44 PM] I am the warrior: :ketawa:


[08:40:46 PM] maliki: jdt taw la asik menang je


[08:40:52 PM] I am the warrior: :ketawa:


[08:41:31 PM] I am the warrior: Nanti JDT pun akan jatuh gak...dulu,zaman Kelantan,Terengganu,Pahang,tapi sekarang zaman JDT pulak naik..


[08:42:02 PM] I am the warrior: Saya peghok


[08:42:11 PM] maliki: ia..putaran hidup.yang diatas tidak selalunyA diatas


[08:42:24 PM] I am the warrior: Hmm


[08:42:28 PM] maliki: peghok tu mane


[08:42:48 PM] I am the warrior: Perak,Taiping


[08:43:33 PM] maliki: bakpe tak sokong ganu..oo hang ni memang nak kene


[08:45:08 PM] maliki: we will see..tengok la penyu makan seladang


[08:45:40 PM] I am the warrior: :ketawa:


[08:57:37 PM] I am the warrior: Beso nye mulut penyu tu nak makan seladang


[09:00:01 PM] I am the warrior: Tinggi maliki 156 cm kan? Saya lebih kurang tinggi maliki je,155 cm,itupun kawan saya kata,saya pendek..


[09:00:06 PM] I am the warrior: Heee.he


[09:05:23 PM] maliki: 165 la..lol


[09:31:37 PM] I am the warrior: Ooo,ala,tukar jelah kedudukan  lima tu ngan enam,yang enam tu ngan lima


[09:31:50 PM] I am the warrior: Tinggi jugak ek...


[09:32:06 PM] I am the warrior: Saya jugak yang pendek...hu.hu


[09:48:57 PM] maliki: normal la tu


[09:52:19 PM] I am the warrior: Hmm,tadi saya ada jumpa sorang laki ni,kawan saya dari sekolah rendah,dah dua tahun tak jumpa,tengok2 dia lagi tinggi dari saya


[09:53:33 PM] I am the warrior: Padahal dulu waktu darjah enam,saya lagi tinggi dari dia..lawaklah waktu tu..Banyak juga kawan saya tak jumpa,tapi jumpa waktu open house 


[09:54:39 PM] I am the warrior: Ingat lagi waktu darjah enam ngan laki tu..Atlet sekolah,hensem.Saya minat dia waktu  tu,tak sangka dia pun minat saya gak..he.he


[09:56:12 PM] I am the warrior: Jangan ban saya,itu waktu darjah enam,masih tak matang...Waktu terjumpa dia tadi pun,masing2 terkedu seketika..ha.hah, apabila peminat bertemu peminat..Dua tahun dah berlalu,tapi kenangan waktu darjah enam,masih segar di ingatan ku...


[09:58:45 PM] alijim: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 2016


[10:01:42 PM] I am the warrior: Hish maliki ni,tahu lah tengah syok tengok bola,saya membebel sorang2 nih


[10:09:54 PM] maliki: hmm


[10:10:47 PM] maliki: budak lelaki lambat sikit dari budak perempuan dari segi fizikal dan kematangan


[10:15:22 PM] maliki: yang dibimbangi sekarang masalah sosial .. suasana


[11:12:07 PM] I am the warrior: nampaknya,malam ni seladang makan penyu..:ketawa:


[11:35:04 PM] Saya Hamba:


Pages: [1]

Puasa Enam dan Puasa Qada'

 :) 
Assalamualaikum semua ,
saya ada sedikit keraguan tentang boleh ke puasa enam disekalikan dengan puasa Qada' ? boleh ke kita buat puasa enam bersama puasa Qada ertinya disekalikan kedua2 puasa ini dalam 1 puasa ? Ada sesetengah pihak mengatakan boleh , dan ada yang kata sebaliknya..jadi harap anda semu

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

sabrie yakuub

17 July, 2016, 12:33:10 PM
assalamualaikum
 

fauzey

05 July, 2016, 02:27:50 PM
Berminat tak nak join group dakwah Al Quran dan As Sunnah? jika berminat, msg sy di 0134070693..tq
 

fauzey

05 July, 2016, 02:26:52 PM
Assalamualaikum tuan2 puan2..sy ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin..
 

Mat Nuget

04 July, 2016, 04:06:09 PM
Seronoknya kerana kembali kepada Fitrah, umpama fitrah bayi yang suci..


Persoalannya, dengan sikap kita dalam 10 terakhir ini, benar2 layak kah kita untuk menyambut raya "Eidul Fitr?

munasaboh
 

Mat Nuget

04 July, 2016, 04:01:14 PM
Tahukah kita apekah maksud "Eidul Fitr"?
maksudnya Hari Raya Fitrah
Fitrah ape?
Merayakan kemenangan kerana berjayanya kita bertungkus lumus beribadat dan mohon keampunan hinga tamat ramadhan dgn sijil pengiktirafan terhapusnya seluruh dosa.
sebab itulah kita raya kerana seronoknya kembali kepad

Show 50 latest