* * *
Halaqian
Ahli: 70867
Terkini: LaskarPelangi88
Statistik
Kiriman: 271276
Topik: 14302

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 5
Tetamu: 328
Jumlah: 333
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [muhdsyazwan] ulas : patutlah ana x tenteram.banyak masalah hati rupanya.astagfirullahalazim
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [narin] ulas : bercinta lama-lama hanya mengundang padah shj. bercinta tanpa matlamat.. tiada guna..

[10:27:19 AM] afiQoh: saya ingat dia sokmo


[10:27:19 AM] SeliparBuruk: oh ore ganu maliki.


[10:27:32 AM] SeliparBuruk: afiqoh bagi hint td tu maliki, komer kene paham..


[10:28:09 AM] SeliparBuruk: Afiqoh rindu ganu, maliki org ganu, jadi Afiqoh rindu maliki...


[10:28:49 AM] SeliparBuruk: leh tak letak mantik camtu? :senyum:


[10:29:31 AM] SeliparBuruk: tok ki komer sape afiqoh?


[10:31:11 AM] afiQoh: saya lupo la orang panggil dia apa


[10:31:14 AM] SeliparBuruk: gurau ja iya,k sambung kojer, maafzahirbatin, allahummasolli'ala sayyidinaMuhammad.


[10:31:19 AM] afiQoh: cuba dia kat sejik masa tu


[10:31:22 AM] afiQoh: masjid putih


[10:31:27 AM] maliki: kawe tok kenal tok ki demo nok kirim salam gano


[10:32:10 AM] afiQoh: dia sokmo solat situ


[10:32:40 AM] afiQoh: g kat stesen minyak dia la


[10:32:49 AM] afiQoh: maliki kenal dok dia


[10:32:59 AM] afiQoh: tak femes ea dia kat marang


[10:33:15 AM] maliki: dok kenal tabuk


[10:33:18 AM] afiQoh: tak po la..kalau jumpa dia


[10:34:17 AM] maliki: stesen minyak dia stesen petronas ke


[10:37:18 AM] afiQoh: bukan petronas


[10:37:32 AM] afiQoh: saya tak ingat shell ke caltex


[10:37:35 AM] afiQoh: lupo la


[10:37:40 AM] afiQoh: :senyum:


[10:38:02 AM] Riot_heroes: minyak mahal... boikot


[10:49:37 AM] afiQoh: kecik ja tempat dia


[10:49:46 AM] afiQoh: maliki kelik bilo kampung


[10:50:03 AM] maliki: ntah,cuti dok lulus


[10:50:05 AM] afiQoh: saya tak tau la..bila plak boleh jumpa dia


[10:51:20 AM] maliki: tok ki kandung ke


[10:51:38 AM] afiQoh: tak po la maliki, kerja tu pun ibadah


[10:51:52 AM] afiQoh: bukan le..tok ki angkat jo


[10:52:02 AM] afiQoh: saya tak dok pun sedare kek ganu


[11:00:07 AM] chipmunk30: salam


[11:00:22 AM] chipmunk30: asalamualaikum 


[11:10:52 AM] elsanxs: -jawabsalam-


[11:15:38 AM] elsanxs: kesian tengok pacik.. dah berumur pun kejar2 sana sini jadi despatch


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337

Kulit Dan Neraka

ibnu_zukefeli~menuis:Saudaraku, cuba kita bayangkan bagaimana keadaan kita jika Allah SWT mematikan semua nociceptor pada tubuh kita.  http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

9 Sebab Hati Tidak Bahagia

busyraa~menulis:Ego-Ibu segala mazmummah jadi ia membuatkan seseorang paling tidak tenang. Orang yang memiliki sifat ini pantang tercabar dari sudut zahir mahupun batin. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:48 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest