* * * *
Halaqian
Ahli: 73368
Terkini: areneyzs
Statistik
Kiriman: 278103
Topik: 15155

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 169
Jumlah: 170
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[07:18:04 PM] Saya Hamba:


[10:35:56 PM] I am the warrior: Let bygone be bygone..:senyum: 


[10:41:32 PM] I am the warrior: #GegarVaganzaFinal #SitiSarah #Gmie  tolooong tolooong yahooo*


[10:58:37 PM] I am the warrior: Terkini: Re: Apakah Cita-cita Anda? Jom Berkongsi..


[12:40:37 AM] Saya Hamba:


[08:49:23 AM] maliki: Terkini: Re: Apakah Cita-cita Anda? Jom Berkongsi..


[09:02:49 AM] I am the warrior: Terkini: Re: Apakah Cita-cita Anda? Jom Berkongsi..


[09:22:41 AM] maliki: Terkini: Re: Apakah Cita-cita Anda? Jom Berkongsi..


[09:23:56 AM] I am the warrior: Ain dah lah..


[09:24:17 AM] I am the warrior: Pepanjang type Qurratu tu kenapa ?


[09:25:17 AM] I am the warrior: Terkini: Re: Apakah Cita-cita Anda? Jom Berkongsi..


[09:27:42 AM] I am the warrior: Heh,classmates saya especially lelaki.. Senang je,panggil saya qurr,saya cakap",kalau mama aku dengo,nama aku dipanggil qurr je,pengsan dia." Yelah,mana taknya,sepanjang panjang nama,qurr je dipanggilnya?.. :senyum:


[09:28:25 AM] I am the warrior: Itu lah sekolah menengah,awesome pun,awesome,baik pun tak lah sangat,gila gila tu ya lah jugak..


[11:45:48 AM] cokletzice: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 2016


[11:58:22 AM] cokletzice: Terkini [Topik Baru]: Soal Jawab: Mohon Pendapat..


[12:28:57 PM] Mat Nuget: qurr , gurr


[12:36:21 PM] I am the warrior: Tampo kang


[12:39:16 PM] Mat Nuget: mintatolong  <--- nama icon minta tolong..ni minta tolong ke minta penampor


[12:39:28 PM] Mat Nuget: mintatolong*


[12:39:43 PM] Mat Nuget: kenapa tak jadi


[12:40:21 PM] Mat Nuget: salah fakta..iqnore


[02:54:08 PM] cokletzice: Terkini [Topik Baru]: Kekeluargaan: Mohon Pendapat..


[03:41:31 PM] Kak Bibi: Terkini [Topik Baru]: Soal Jawab: Halaqian Sabah


[05:00:37 PM] taylor90: Terkini: Re: Minta pendapat kamu semua


[05:12:23 PM] hidayah15: Terkini: Re: Xpax Turbo mula melanda Malaysia !!


[06:17:54 PM] Nuha Aisyah: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 2016


[10:21:31 PM] Mat Nuget: Halaqahforum4


[10:25:08 PM] I am the warrior: Ignore it..heheheh


[10:40:07 PM] Mat Nuget: :'(


[10:40:22 PM] Mat Nuget: yahoo


[10:40:37 PM] Mat Nuget: Oklahtu*


[10:43:12 PM] aliana_kudos: Terkini: Re: Xpax Turbo mula melanda Malaysia !!


[09:55:38 AM] elsanxs: halaqahforum4


[11:23:28 AM] areneyzs: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 2016


[11:58:42 AM] aliana_kudos: Terkini: Re: Minta pendapat kamu semua


Pages: [1]

Program Himpunan Halaqian Halaqah ke 9 - Kuala Terengganu

Tajuk : HHH Kali Ke 9
Maklumat Perhimpunan
Lokasi Program HHH 9  di Kuala Ibai Kuala Terengganu, Terengganu.
Tarikh : 19 dan 20 November 2016;
Hari : Sabtu - Ahad;
Tempat: Ma'had As-Syifaa' Litahfiizil Quraan Wata'liimih
Hadapan Masjid Kolam Kuala Ibai,
20400 K

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

nurnuha

04 December, 2016, 09:19:08 AM
Assalamualaikum
 

nursolehah

27 November, 2016, 09:12:47 PM
Lamanyaaaaaa x msk web ni
 

Mat Nuget

26 November, 2016, 08:59:06 PM

 
"Manusia itu seperti buku.
Kulit hadapan ialah tarikh lahir.
Kulit belakang ialah tarikh kematian.
Tiap-tiap lembarnya merupakan setiap hari dalam hidup manusia dan apa yang manusia lakukan."

Ustaz Iqbal Zain al Jauhari
 

cahaya masjid

25 November, 2016, 10:20:49 PM
mohon tunjuk ajar dan berkongsi ilmu.
 

Norizzaida

22 November, 2016, 04:18:07 PM
Mohon tunjuk ajar. saya baru

Show 50 latest