* * * *
Halaqian
Ahli: 72544
Terkini: Tongkat Ali
Statistik
Kiriman: 276121
Topik: 14876

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 237
Jumlah: 241
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[11:55:36 AM] elsanxs: tu la..


[12:00:21 PM] hurul aini: inshaa Allah next time boleh plan elok2..:senyum:


[12:00:42 PM] hurul aini: kak els bila nak terbang bercuti?


[12:02:44 PM] elsanxs: insyaAllah rabu dpn


[12:03:50 PM] hurul aini: waa..semoga selamat pergi dan selamat balik...:senyum:


[12:05:12 PM] elsanxs: ameen


[12:06:15 PM] maliki: nak kirim ole2


[12:06:22 PM] elsanxs: jaga cb elok2 tau aini


[12:06:27 PM] elsanxs: jangan bagi maliki conquer


[12:06:44 PM] hurul aini: :senyum:..


[12:07:04 PM] hurul aini: saya pun pergi vacation jugak minggu depan...


[12:07:20 PM] maliki: vacation mane pula


[12:07:22 PM] hurul aini: maliki sila jaga cb elok2..:senyum:


[12:08:43 PM] elsanxs: owh


[12:08:44 PM] maliki: best la keje swasta leh jalan2


[12:09:45 PM] Tongkat Ali: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[12:09:45 PM] hurul aini: danau toba medan...pergi melihat alam..:senyum:


[12:10:29 PM] hurul aini: mana ade keje swasta boleh jalan2..banyak keje lagi ada


[12:10:40 PM] elsanxs: tahnye


[12:10:58 PM] hurul aini: nak cuti seminggu pun kene berdebat dulu dengan bos


[12:11:13 PM] elsanxs: =;8)


[12:11:19 PM] elsanxs: kesian aini


[12:12:01 PM] hurul aini: nasib baik dapat cuti...


[12:14:21 PM] elsanxs: danau toba tu dengar cite cantik gak scenery dia kan


[12:15:02 PM] elsanxs: bes la aini soping kat medan nanti


[12:17:16 PM] hurul aini: haah cantik tempat die...dekat2 situ pun ade air terjun..


[12:17:50 PM] hurul aini: adeh tak suka soping la kak els...rimas ramai2 orang...kat medan pun tak lama...:senyum:


[12:19:20 PM] elsanxs: owh


[12:20:00 PM] elsanxs: selama akak berjalan, paling cantik scenery tengok kat 12 apostles..


[12:20:20 PM] elsanxs: subhanallah.. cun melecun.. 


[12:21:31 PM] hurul aini: kat mana tu?


[12:22:37 PM] hurul aini: oh kat Australia


[12:23:03 PM] hurul aini: cantik sangat....


[12:23:20 PM] acapklcc9: Terkini [Topik Baru]: Kerjaya: Jawatan Kosong Agensi Angkasa Negara Februari 2016


[12:28:19 PM] acapklcc9: Terkini [Topik Baru]: Isu Semasa: Nombor Telefon Istimewa Berharga RM 2.91 Juta


Pages: [1]

Hukum Menggunakan Emas Dalam Perawatan Muka

Quote
pakah hukum menggunakan emas dalam rawatan muka. Skrg ni kite boleh tngk bnyk produk kecantikan dan penjagaan muka menggunakan emas. Adakah ianya menyerupai susuk? Ini kerana butir2 emas..

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Mat Nuget

09 February, 2016, 02:52:03 PM
Apabila hati tertarik dengan wajah wanita yang cantik, ubatnya ialah kita bayangkan wanita yg buruk,brkulit hitam dipnuhi bntik2 putih, gigi depannya keluar, muka dihurungi lalat, epala gendul
 

Mat Nuget

09 February, 2016, 02:44:03 PM
Nabi nawud a.s memberikan nasihat kepada anaknys. " Berjalan dibelakang harimau dan singa tak menjadi masalah. Tetapu jangan sesekali berjalan dibelakang wanita"
 

hotairballoon

04 February, 2016, 06:08:12 AM
tolong sayaa macam mana nak tanya soalan
 

Syuhada aqliah

03 February, 2016, 07:15:32 AM
Perlukan bimbingan.. bantu saya..
 

Mat Nuget

01 February, 2016, 09:57:37 PM
Nabi saw bersabda mafhumnya orang yang kuat itu bukanlah orang yang banyak bergaduh( selalu menang) tetapi orang yang kuat itu ialah yang dapat mengawal kemarahannya.

Show 50 latest