* * * *
Halaqian
Ahli: 71243
Terkini: sakinah.hejab
Statistik
Kiriman: 273153
Topik: 14512

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 8
Tetamu: 246
Jumlah: 254
Melayu Belum Tonjol Nilai Islam Tulen [Fakir Billah] ulas :   Merendah diri itu menjadikan diri tenang.  Tonjol diri nampak  bonjol.

[10:34:18 AM] afiQoh: yap kak l


[10:34:21 AM] gerila tamil: jangan biadap


[10:34:22 AM] mashatul: erkk


[10:34:27 AM] gerila tamil: nama aku gerila


[10:34:29 AM] mashatul: kenape


[10:34:32 AM] mashatul: hai gerila


[10:34:36 AM] mashatul: silap la


[10:34:38 AM] gerila tamil: haa pandai


[10:34:44 AM] mashatul: thank u


[10:34:46 AM] gerila tamil: silap ka buat2 silap


[10:34:53 AM] gerila tamil: ha  ha  ha


[10:34:58 AM] mashatul: ha.ha.ha


[10:35:05 AM] mashatul: bagus gerila ni


[10:35:08 AM] afiQoh: tapi kalau nak nikah sangat boleh ja guna melalui mahkamah


[10:35:20 AM] mashatul: baru daftar dah agresif


[10:35:30 AM] gerila tamil: biase la


[10:35:32 AM] elsanxs: oo.. 


[10:35:32 AM] gerila tamil: nama pun gerila


[10:35:36 AM] gerila tamil: x gentar babe


[10:35:38 AM] mashatul: luar biase la


[10:35:46 AM] mashatul: aku bukan babe


[10:35:48 AM] mashatul: aku masha


[10:35:53 AM] gerila tamil: xckp pun kamu babe


[10:35:55 AM] elsanxs: ye la..mahkamah lagi arif undang2 syariah ni kan..mana yang terbaik


[10:35:57 AM] gerila tamil: saya ckp kat mei


[10:36:01 AM] gerila tamil: ha.ha.ha


[10:36:07 AM] elsanxs: kira kes bawak mahkamah..nyusahkan jugak la


[10:36:09 AM] mashatul: aku tak cakap kat hang


[10:36:21 AM] gerila tamil: aku xchat dgn hang pun dr td


[10:36:22 AM] gerila tamil: :senyum:


[10:36:23 AM] afiQoh: ye kak


[10:36:29 AM] mashatul: :senyum: ha


[10:36:44 AM] gerila tamil: mana maliki


[10:36:51 AM] afiQoh: kadang tengok mahkamah sivil lagi mantop lg syariah..


[10:36:58 AM] mashatul: hai


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Nyata, kadang-kala Islam Melayu merosakkan kefahaman orang lain. Sepatutnya kesemua ustaz mengajar secara ilmiah dengan rujukan yang muktabar dan diyakini. Bukan mereka cipta... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Ketika Mekah diterangi cahaya agama baru dan Rasul SAW yang agung mula mengumandangkan seruan kalimat tauhid, Bilal adalah antara orang pertama yang memeluk Islam... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:49:02 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

Amirah Eddie Ong

27 January, 2015, 11:47:35 PM
terkadang kita jadi bisu,
khuatir ditegur kita pula yang laku,
terpaksa persetankan apa yang mata nampak,
terpaksa bekukan perkataan yang hak,
kerana lemah,
kerana terpaksa,
kerana tiada apa-apa.
kecuali Allah.
Allah aku lemah."
-aeo-
 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT

Show 50 latest