* * * *
Halaqian
Ahli: 71381
Terkini: kakakjieha
Statistik
Kiriman: 273440
Topik: 14575

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 440
Jumlah: 442
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[09:59:24 PM] maliki: sape kat sini boleh bagi pendapat akan dilema saya sekrang ni.hmm


[10:00:58 PM] maliki: nak taip kat thread kan tak berbaloi pulak


[10:15:06 PM] maliki: /clear


[10:20:31 PM] Amirah Eddie Ong: apa dilemanya Maliki?


[10:21:19 PM] maliki: dilema nak pindah rumah je,hahaaa


[10:22:18 PM] Amirah Eddie Ong: owh..alamak, takde pengalaman dan ilmu bab tu..rasanya tak pandai nak bagi pendapat..


[10:22:59 PM] maliki: persahabatn antara kawan sepejabat dan kawan sekampung


[10:23:58 PM] maliki: kawan sekampung dulu yang sudi bagi saya menumpang rumah diorang masa saya mula2 datang KL,masa tu bersykur sebab ade yang tolong bagi duk


[10:25:05 PM] maliki: serba salah,yang kawan pejabat ni asyik


[10:25:29 PM] maliki: suruh duk rumah dia je,dulu takde camni


[10:27:06 PM] maliki: saya ni macam jebis susah nak buat keputusan,kejap nak ni,kejap nak tu


[10:29:25 PM] maliki: am i alone here?


[10:39:13 PM] maliki: Terkini: Re: Risaunya saya... siapa lebih layak pandangan rakan rakan yang saya muliakan...


[10:53:07 PM] Amirah Eddie Ong: owh..faham..


[10:53:40 PM] Amirah Eddie Ong: kawan kampung tu dah berumahtangga?


[10:53:50 PM] Amirah Eddie Ong: kawan pejabat pula macammana?


[10:56:09 PM] maliki: semua bujang lagi


[10:56:20 PM] maliki: takpela,saje je nak bagitahu k


[10:57:02 PM] Amirah Eddie Ong: :senyum:, saya sendiri tak tahu nak bagi pendapat mcm mana, maafla Maliki


[10:57:09 PM] maliki: takpe


[10:57:36 PM] maliki: cik minat bidang ape?


[10:57:57 PM] Amirah Eddie Ong: saya ke?


[10:59:18 PM] maliki: ye cikgu la


[10:59:47 PM] Amirah Eddie Ong: tentulah bidang perguruan dan matematik..


[11:04:01 PM] maliki: saya pun suka matematik gak dulu


[11:04:15 PM] Amirah Eddie Ong: bagus bagus..


[11:04:32 PM] maliki: matematik ni kene banyak latih tubi banyak kali


[11:04:34 PM] Amirah Eddie Ong: Maliki umur berapa sebenarnya?


[11:04:58 PM] maliki: 35


[11:05:50 PM] Amirah Eddie Ong: owh..


[11:05:58 PM] maliki: kenapa


[11:06:47 PM] Amirah Eddie Ong: takde apa, cuma nak tahu je..


[11:07:26 PM] maliki: dulu saya memang tak minat bab kira2 ni,tapi sebab nak dapatkan result yang baik dan taknak ketinggalan dengan kawan2 saya usaha jugak


[11:07:38 PM] maliki: 35-10 sebenarnya


[11:08:21 PM] maliki: minat math dari sekolah lagi ke


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Janganlah kita persia-siakan air mata kita jatuh pada tempat yang tidak sepatutnya. Jadilah tangisan kita sebagai tangisan yang menjadi ibadah pada pandangan Allah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Jangan jadi seperti titisan embun yang berada di hujung daun yang hanya menanti waktu untuk jatuh berkecai dan pada ketika itu sudah tiada harapan untuk memohon keampunan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

Today at 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam
 

arshadabbas1989

22 February, 2015, 11:41:42 PM
Assalamualaikum
 

nicelycomey

22 February, 2015, 08:08:13 PM
assalamualaikum

Show 50 latest