* * *
Halaqian
Ahli: 69967
Terkini: fazlymolding
Statistik
Kiriman: 272410
Topik: 14313

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 230
Jumlah: 231

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
CIMB8601747915
MBANK563019228995

FEB 2014 RM773.94
Cerpen Sedih Seorang Suami [ainarohani] ulas : Cerpen sedih seorang suami....ada juga si isteri yg mengalami nasib yang sebegitu....sama-sama ke...
Cerpen Sedih Seorang Suami [Liea Alex] ulas : hhmmm.. nak mencelah...ikutkan...isteri pon bekerja...habis..duit isteri buat apa?...kalu x boleh...
Kisah bekas nasi goreng Amira [yatis] ulas : Terima kasih atas perkongsian cerita. Memang sedih tak sangka di waktu ini masih ada insan yang t...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 01180004462058 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[05:21:09 PM] Mei: ok2


[05:21:11 PM] elsanxs: kot kalo keje jekpot


[05:21:15 PM] talibarut: tahta tu akan datang sendirinya mencari tuannya


[05:21:15 PM] elsanxs: *kene


[05:21:18 PM] Mei: ko jadi dayang


[05:21:52 PM] talibarut: dayang ya... 


[05:22:01 PM] elsanxs: saye nak jadi dayang yang makan je bleh


[05:22:29 PM] elsanxs: eh berat saye dah naik la akak.. bes2..pas kawen 2 kilo naik


[05:22:48 PM] talibarut: ok lah naik.. duk kurus sgt pun tak elok


[05:23:24 PM] elsanxs: kurus tak lawo


[05:23:28 PM] talibarut: merlimau akan di gesetkan warisan melaka 


[05:23:37 PM] talibarut: pulau besar dan sekitarnya


[05:24:07 PM] Mei: elok le gemuk sikit


[05:30:46 PM] talibarut:  


[05:43:07 PM] talibarut: Terkini [Topik Baru]: Sajak & Puisi: ~ cermin kan diri ~


[05:51:24 PM] talibarut: Terkini [Topik Baru]: Kisah: sejarah melaka dan penyebaran islam


[05:52:46 PM] talibarut: Terkini: Re: sejarah melaka dan penyebaran islam


[05:59:04 PM] talibarut: Terkini: sejarah pulau besar


[06:01:59 PM] talibarut: Terkini: Pusat Dakwah Di Gugusan Kepulauan Melayu


[06:02:48 PM] talibarut: Terkini: Tempat Tinggal Pendekar dan Hulubalang Silam


[06:06:44 PM] talibarut: kesepian kini melanda....


[06:06:58 PM] talibarut: di kala memerlukan kasih dan sayang .. ketika itu lah ujian yg tiba 


[06:07:07 PM] talibarut: redha lebih baik dari segala galanya...


[06:07:31 PM] talibarut: sedih itu pasti sedih jua kerenungan masa dahulu sedih jua mengenal jua erti kasih dan sayang


[06:07:51 PM] talibarut: wahai yang bernama nama .. sedar lah akan kini dunia semakin hampir 


[06:08:04 PM] talibarut: tidak penghujung lagi menghiasi keindahan diri yang berilmu


[06:08:10 PM] talibarut: sepi itu indah 


[06:08:28 PM] talibarut: indah itu lebih asyikun dari khayalan dunia semata mata 


[06:08:57 PM] talibarut: capai lah tangan gengam lah jari jemari sehingga kemas... 


[06:09:12 PM] talibarut: nyatakan pada diri .. adakah aku yg perbuat semua ini 


[06:09:20 PM] talibarut: adakah aku yang berkuasa atas semua ini ,, 


[06:09:34 PM] talibarut: jika bukan kerana kasih dan sayang... tidak ku mampu melakukan semua ini ... 


[06:09:45 PM] talibarut: Allahuakbar.... 


[06:34:29 PM] zunita:  


[06:36:21 PM] zunita: dibalik cermin mimpi


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx sejarah melaka dan penyebaran islam Kisah 4 talibarut
xx ~ cermin kan diri ~ Sajak & Puisi 0 talibarut
xx Mutiara Kata Hari Ini... Mutiara Kata 2069 ZakiaAliaMedina
xx Majlis-Majlis Ilmu Di Tempat Anda Hebahan 65 ZakiaAliaMedina
xx Mendidik Hati Mengharap Kepada Allah Penawar Hati 11 norazilatalib
xx Tafsiran Mimpi - Yasin Dan Ayat 1000 dinar Bicara HQ 0 Al Amirul Mukminin
xx Samsung Galaxy S5.. siapa telah jd pemilik nya? HP & Tablet 0 gemukpa
xx Mari Belajar Tauhid Aqeedah 108 Irsyadiirfani
xx Bolehkah melakukan perbuatan berlebih-lebihan dalam memuji dan me... Akhlaq 4 Fakir Billah
xx Qasidah... dibenarkan ke atau tidak..? Soal Jawab 15 Irsyadiirfani
xx Promosi RAFIQA – Hijab Eksklusif Patuh Syariah PERTAMA di Malay... Hebahan 12 rafiqa
xx PETUA UNTUK MENGHALANG ANAI-ANAI MEMBIAK Petua 22 acit
xx Rahsia Mimpi Mistik 275 fadhila
xx Aku Wanita dan Aku Suka Wanita Luahan Hati 25 florafauna
xx Rahsia Pengguna Prepaid Menjana Pendapatan Setiap Bulan Bazaar HQ 0 ASBN
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4363 Sharifah Nasir
xx Topap Skor A 6 bulan cuma rm 80! Hebahan 0 fufu
xx KHIDMAT KAWALAN SERANGGA DAN ANAI-ANAI Hebahan 1 iskandarzulkarnainshah
xx (Geletek) Tidur Masa Khutbah Khutbah 2 msa
xx Warna-Warni -Foto- Pondok Tahfiz 3 alhaudhie
xx Najis Mula Disuntik ke Tubuh Umat Islam Sejak dari Lahir? Dunia Islam 50 Abg Ngoh
xx Status Kedudukan Sifat 20 Aqeedah 84 SeliparBuruk
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 103 SeliparBuruk
xx Anak Istimewa - Hyperactive Pendidikan 40 ainarohani
question Menjadi Fasilitator? Kaunseling 0 Syuhada [Awan]
xx Wajib Baca Sebelum Nikah Kekeluargaan 2 Ana Tholibah
xx CUBA TEKA.. Ilmiah~Lucu 1 Ana Tholibah
xx Mohon tmpt2 kelas bahasa arab di lembah klang B. Arab 2 kasba
xx DIMANA TEMPAT RAWATAN SAWAN DAN DADAH? Kaunseling 1 acit
xx Kongsikan Bahan Bacaan Anda Hari ini. Review Buku 13 ansarul_haqq
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170

Apakah warna warna di belakang ubat gigi

Pernahkah anda mengambil tahu apakah maksud garisan berwarna yang dilabel di belakang ubat gigi yang anda beli? http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

The orphans of Agent Orange

Fifty years on, children suffer from the horrific effects of America’s use of chemical weapons during the Vietnam War http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Cerpen Sedih Seorang Suami

Maka bermulalah pagi hari isnin si suami dgn berbekalkan modal baki gaji hari jumaat kelmarin sebanyak Rm30.00 untuk isi minyak motor dan makan di pejabat.. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

'Set Off' Hutang Dengan Servis

Ustaz katalah ada seorang berhutang dengan saya sebanyak RM 12,000 tanpa sebarang faedah, dan berjanji akan membayarnya dalam masa 1 tahun, iaitu RM 1,000 setiap bulan. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170
Last 10 Shouts:

 

NOR AZREN BINTI OTHMAN

Hari ini pada 01:30:59 PM
assalammualaikum kwn2,saya nk tye cmne sya nk bertanya pada ustaz atau utazah dlm laman web nie?maaf sya bru disini.
 

Princess_ain

Semalam pada 12:08:47 AM
 zikirullah hari ahad:
YA HAYYU YA QAYYUM...1000 kali..
 

GadisHarapan

18 April, 2014, 10:57:24 PM
Ya allah kau kuatkan hatiku ini...aku hilang arah Ya allah..
 

Princess_ain

18 April, 2014, 12:13:17 AM
ZIKIRULLAH HARI JUMA'AT:LA ILA HAILLALLAH.. 1000KALI
 

Princess_ain

17 April, 2014, 12:05:58 AM
ZIKIRULLAH HARI KHAMIS:
SUBHANALLAH HIL 'ADZIM..
SUBHANALLAH WABIHAMDIHI..
1000 KALI..
 

Princess_ain

16 April, 2014, 09:54:14 PM
LIMA(5) JAMBATAN HIDUP:
Jambatan terpendek:putus asa
Jambatan terpanjang:Pengharapan
Jambatan Terkuat:Iman
Jambatan Termahal:Pengorbanan
Jambatan terindah:Kasih Sayang...
 

Sun Shine

16 April, 2014, 09:41:36 AM
Assalamualaikum

Semoga hari ini lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini. =)
 

Princess_ain

15 April, 2014, 10:12:48 PM
   Jujur itu d'hati,memang sukar d'bukti,andai ia tidak dimliki,entah apalah erti..Hanya membuat pedih hati..Jujur bukan sekadar untuk menjaga Hati,Ia umpama azimat penguat Iman d'hati..,Jika jujur d'pandang sepi..Hilanglah percaya pengikat hati...
 

SilentMujahidah

15 April, 2014, 08:30:25 PM
Assalammualaikum semua
 

amru

15 April, 2014, 07:49:06 PM
Sesiapa di Utara malaysia, yang ada masalah Kronik, boleh call 0196313202
Mereka ada di Bandar Baru, dari sekarang hingga jumaat

inshaAllaah

Show 50 latest