* * *
Halaqian
Ahli: 70617
Terkini: deknor
Statistik
Kiriman: 272320
Topik: 14473

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 6
Tetamu: 306
Jumlah: 312

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.
Tegur Isteri Tanda Sayang [eiqa] ulas : assalamualaikum, saya ingin bertanya jika suami menegur isteri dengar bahasa kasar tidak mengapa ...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[11:27:06 AM] Mei: Terkini: Re: MH370 - Misteri kehilangannya


[11:30:13 AM] Mei: Terkini: Re: MH370 - Misteri kehilangannya


[11:31:32 AM] elsanxs: rajin kak mei..bole buat calon menantu..


[11:32:37 AM] Mei: adehh


[11:32:51 AM] Mei: menantu yang rajin depan pc ..maleh ke dapur eh


[11:33:04 AM] Mei: canel


[11:33:06 AM] Mei: cancel


[11:33:23 AM] elsanxs: tapi rajin ckt kan.. ok la tu..


[11:33:35 AM] Mei: aha..baru je buat ari sabtu lepas


[11:33:47 AM] Mei: sebab geng2 surau datang beraya


[11:33:53 AM] Mei: ko tak balik kan?


[11:34:02 AM] Mei: kalau tak...leh je ajak datang rumah


[11:40:09 AM] elsanxs: tak balik.. merdeka umah in law


[11:40:48 AM] Mei: oo balik johor 


[11:43:31 AM] elsanxs: teksi eksekutif tu cane ek


[11:45:13 AM] Mei: mahal sket kot


[11:49:54 AM] pengguna forum: Terkini: Re: Menghisap rokok dalam masjid


[11:50:40 AM] pengguna forum: Salam puan mei. apa jadi kat al baab, saya prasan postingnya banyak di delete.


[11:50:49 AM] pengguna forum: Salam puan mei. apa jadi kat al baab, saya prasan postingnya banyak di delete.


[11:50:55 AM] Mei: uikss..


[11:50:57 AM] Mei: ye ke


[11:54:32 AM] Mei: ada je


[11:54:32 AM] pengguna forum: Terkini: Re: Menghisap rokok dalam masjid


[11:54:46 AM] Mei: cuba search nama dia


[11:54:49 AM] Mei: awak rindu dia ke


[11:54:58 AM] elsanxs: perhatian*


[11:59:29 AM] pengguna forum: oo ok dah puan mei. sbb pagi tadi search cam takda untuk tahun 2014 punya posting. skarang dah ada. ada posting yang kena delete kan? 


[12:01:35 PM] Mei: tak sure la tu


[12:01:58 PM] Mei: mungkin jugak kot


[12:04:10 PM] pengguna forum: la mei ni cik lagi ke? ingatkan dah kawin


[12:05:14 PM] Mei: haipp


[12:05:19 PM] Mei: jangan tanya macam tu kat sini


[12:05:26 PM] Mei: kena kick nanti


[12:05:49 PM] Mei: away..lunch


[12:06:44 PM] pengguna forum: ada kick2 pulak eh


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو
 

al-baab

19 August, 2014, 06:56:06 AM
khatam ilmu itu, sempurna Iman, Allah lebih di cintai melebihi selainnya, jadi tidaklah guru itu, menyalahi sunnah, dan tidaklah ia tidak beramal
 

ansarul_haqq

08 August, 2014, 09:25:17 PM
"Dari anas radiallahuanhu sedang ia melalui sekelompok kanak2, lalu dia memberikn salam kpd mereka, lalu berkata beginilah rasullullah melakukannya."muttafaqunalaih
setiap hadis atau tingkah laku nabi yg kita dengar,
lakukanlah

Show 50 latest