* * *
Halaqian
Ahli: 70719
Terkini: siti.nurhamina.3
Statistik
Kiriman: 272527
Topik: 14491

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 9
Tetamu: 286
Jumlah: 295

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
MBANK563019228995

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

CIMB8601747915
Konsep Perjuangan Rasulullah [Fakir Billah] ulas :

    Muhammad Pesuruh Allah cerita berkenaan  Tuhan yang sebenar. ...
Secebis Kisah Ulama Di Hari Raya [acit] ulas : Alhamdulillah,pada cuti Raya Aidilfitri 2013 dapat solat raya di surau asal Hj Abd Rahman Limbong...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Said NO to cinta lama-lama sebelum nikah .
Tegur Isteri Tanda Sayang [Nur Jasmin] ulas : Terima kasih info. saya suka sangat info ini.

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 8006061761 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[11:53:21 AM] afiQoh: Terkini: Re: Keindahan TANGAN IBU


[11:53:26 AM] Mei: de.kome nih


[11:53:51 AM] pengguna forum: tapi bab al baab saya tak boleh tahan


[11:53:57 AM] pengguna forum: cam takda kaitan pulak


[11:54:05 AM] Mei: adeehhh...


[11:54:09 AM] Mei: udah2 le tu


[11:54:16 AM] Mei: spoiled your day


[11:54:26 AM] Mei: awayyy.......


[11:54:30 AM] pengguna forum: takpa tunggu dia merapu balik baru mencelah


[11:54:41 AM] pengguna forum: ..............


[11:54:56 AM] elsanxs: p lunch le tew.. samat makan


[11:55:14 AM] afiQoh: hal kocik pun nak kecoh


[11:55:21 AM] afiQoh: entah apo2


[11:59:44 AM] maliki: .


[12:01:31 PM] Nur Jasmin: assalamualaikum...


[12:01:39 PM] hasin: jslm


[12:05:32 PM] maliki: .


[12:08:58 PM] elsanxs: jslm


[12:09:02 PM] elsanxs: -bunga-


[12:15:05 PM] Nur Jasmin: Terkini: Re: Peringatan Bagi Yang Belum Kahwin.


[12:16:13 PM] Nur Jasmin: elsanxs..bunga untuk saya ke? terima kasih...^_^


[12:17:18 PM] maliki: kenapa kak jasmin sanggup berkongsi kasih sayang suami?


[12:17:37 PM] al-baab: iri hati


[12:18:27 PM] Nur Jasmin: iri hati?


[12:19:11 PM] Nur Jasmin: kenapa al baab?sihat ka?makan dah?semoga semua dalam redha Ilahi...arinie dan selamanya.amin


[12:19:46 PM] al-baab: dongkey


[12:20:22 PM] al-baab: ambo nok gi rawang


[12:20:39 PM] Nur Jasmin: :senyum:..cuba tanya madu atau isteri kedua kenapa sanggup bermadu.maybe jawapan diorang sama macam saya.^_^


[12:21:41 PM] maliki: tak paham..sedih jugak


[12:21:57 PM] Nur Jasmin: sedih nape?


[12:22:17 PM] Nur Jasmin: hidup nie sekali je.pilihlah nak bahagia ke derita.


[12:22:31 PM] Nur Jasmin: ^_^


[12:24:17 PM] pengguna forum: yang dongkey nye kamu al baab


[12:25:15 PM] Nur Jasmin: dengki ke donkey?berkenaan apa tu pf?al baab?


[12:25:52 PM] maliki: kak jasmin dah berape tahun kawen


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

Norsahida Zulkefli

15 September, 2014, 09:35:35 AM
success not failure

ainaz

05 September, 2014, 04:51:08 PM
Kami di PruBsn Takaful menyediakan Plan Takaful Keluarga Komprehensif  mampu milik dalam 1 Akaun sahaja

1- Perlindungan Asas
2- Personal Accident
3-  Kad Perubatan
4- Simpanan/ Pelaburan
 
Untuk pertanyaan sila whatsapp 013 2479201, kami sedia membantu.
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 12:11:43 PM
 حيثما وجد التفرق كان مبعثه الهوى لأن أصل الإختلاف الإجتهادي لا يقتضي الفرقة والعداوة   "أ-د- عبدالله بن بيه"
 bilamana wujudnya perpecahan, penyebabnya adalah nafsu kerana asal khilaf itu ialah perkara ijtihadi ti
 

ansarul_haqq

30 August, 2014, 11:44:20 AM
Plant your land and wait for the rain and take care of your shrubs.
 

al-baab

27 August, 2014, 10:11:08 PM
Yang tidak beramal itu adalah syitan iblis, yang langsung tidak mahu mendengar perentah Allah, menyangka dia di dalam kebenaran

silakan amati ya
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 12:07:19 PM
فليست النعمة دليل الإِكرام، ولا سلب النعمة دليل الإِهانة. ولكن الإِكرام ينشأ حين تستقبل النعمة بشكر، وتستقبل النقمة بصبر.
-محمد متولي الشعراوي-
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:57:13 AM
I made so many mistakes in my life but the biggest of all would be if I think that I'm always right!
-Salman Alodah
 

ansarul_haqq

25 August, 2014, 11:55:08 AM
All praise be to Allah who has forgiven us today and not destroyed us due to our sin.
-Salman Alodah
 

talibarut

22 August, 2014, 10:37:50 AM
berita sukan tak ada ker kat sini ....
 

ansarul_haqq

21 August, 2014, 01:44:45 PM
Firman Allah SWT :
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُو

Show 50 latest