* * * *
Dasyatnya Syukur [ainarohani] ulas : Bersyukur bukan sekadar ucapan dibibir sahaja,tetapi perlu seiring dengan hati yang ikhlas kerana...

[04:14:07 PM] maliki: betul


[04:14:32 PM] maliki: saya taip jujurnya,yang tak jujur abe riot


[04:14:54 PM] maliki: ayah dia muaallaf la


[04:15:00 PM] maliki: saya tahu la saya tanya smalam


[04:15:16 PM] Riot_heroes: sape muallaf ...


[04:15:19 PM] Mei: maliki syif malam tadi


[04:15:23 PM] Mei: tu dia tau


[04:15:25 PM] Riot_heroes: kite le muallaf baru 800 tahun islam ...


[04:15:32 PM] maliki: kak elsan takde malam2,


[04:15:48 PM] Riot_heroes: China islam zaman Sahabat r.a laie ...


[04:15:55 PM] elsanxs: tu la..saya takda memalam dia yang ganti. kena bagitau ustaz ni lantik maliki


[04:16:04 PM] airsea_reach: erm...pemalu? amboi..comel ler sgt...


[04:16:11 PM] Mei: abih semua orang dia banned kang


[04:16:16 PM] maliki: betul la air


[04:16:30 PM] elsanxs: =;8)


[04:16:55 PM] maliki: / banned mei


[04:17:23 PM] airsea_reach: erm....maliki, kata2 maliki itu satu info atau lontaran yer tntg abe riot tu?


[04:17:41 PM] maliki: satu fakta yang jelas 


[04:18:03 PM] airsea_reach: erm..suspicious ni..


[04:18:29 PM] maliki: suspen ape


[04:18:32 PM] Riot_heroes: jujur ?


[04:18:38 PM] airsea_reach: he..he,...tkper..ini platform ukhwah.. sama jer semua..ok..;-)


[04:18:54 PM] maliki: gurau jelah


[04:19:07 PM] maliki: sama2 lelaki,bukan dengan pompuan


[04:19:07 PM] Riot_heroes: rasa bahagi je ade orang backup ...


[04:19:24 PM] Riot_heroes: bahagia*


[04:19:51 PM] airsea_reach: maliki, he..cepat2 dibetulkan ek...he..


[04:20:08 PM] maliki: air asia backup abe riot pulak


[04:20:24 PM] Riot_heroes: perlu ke tak leh rotan anak ...


[04:20:28 PM] Riot_heroes: ?????


[04:20:37 PM] Riot_heroes: nak jadi cam Sweeden ...


[04:20:45 PM] Riot_heroes: anak2 bukan milik ibu bapa ...


[04:20:51 PM] Amirah Eddie Ong: tengah bincang tentang isu rotan tu ke?


[04:21:07 PM] airsea_reach: eh,.tklah maliki...sy back up semua..cuma jika ada 'nada2' pelik, mmg ac tnya


[04:21:45 PM] Riot_heroes: tak ... isu Liverpool vs Chelsea malan ni ...


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Nyata, kadang-kala Islam Melayu merosakkan kefahaman orang lain. Sepatutnya kesemua ustaz mengajar secara ilmiah dengan rujukan yang muktabar dan diyakini. Bukan mereka cipta... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Ketika Mekah diterangi cahaya agama baru dan Rasul SAW yang agung mula mengumandangkan seruan kalimat tauhid, Bilal adalah antara orang pertama yang memeluk Islam... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Last 5 Shouts:

 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT
 

human

14 January, 2015, 04:31:33 AM
sayangilah semua manusia sebagaimana kamu menyayangi diri kamu sendiri , kerana Allah berada dekat dengan setiap manusia.
 

fitzrie

12 January, 2015, 12:54:14 AM
Biar ilmu menuntun akal, jgn "akal menuntun ilmu"kerana akal akan khianat dgn ilmu.... Wallahualam...

Show 50 latest