* * * *
Halaqian
Ahli: 72786
Terkini: haneem87
Statistik
Kiriman: 276636
Topik: 14934

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 217
Jumlah: 219
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[06:55:38 PM] I am the warrior: Selamat buka puasa bagi yang berpuasa hari ni.... senyum*


[08:41:37 PM] maliki: bukan saya ain .. saje petik.name saya sebab dendam.kesumat


[10:09:02 PM] Nuraisya: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[12:22:57 AM] Saya Hamba:


[08:50:34 AM] elsanxs: slm tok RS


[08:51:05 AM] RS^: Terkini: Re: NIKAHI JANDA


[08:52:46 AM] RS^: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


[08:53:17 AM] RS^: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


[09:13:24 AM] elsanxs: lame tak nampak tok rs


[10:27:00 AM] ummi hafizah: Terkini [Topik Baru]: Luahan Hati: kata kata satu doa????


[10:34:04 AM] RS^: Ada kat Grup Whatsapp Ukhuwah Halaqah.net.


[10:35:43 AM] RS^: CB ni nampak 3 baris je..kurang dah semangat nak chat sini!


[10:36:12 AM] ummi hafizah: Terkini: Re: Suami melanggan dan berzina dengan pondan.


[11:18:12 AM] I am the warrior: ada dengki kat maliki? :ketawa:,tah papeeeelah...


[11:18:36 AM] elsanxs: memang tahpape


[11:18:38 AM] elsanxs: ain sihat?


[11:18:40 AM] elsanxs: kbai


[11:21:10 AM] I am the warrior: Sihat kak elsa...:senyum: dah kbai dah? hhah


[11:24:12 AM] I am the warrior: How your baby kak elsa? Makin bambam ke?


[11:26:43 AM] anissophea: Terkini: Re: Jawatan Kosong Guru Al-Quran (Rm2800) Seluruh Malaysia & Singapura


[11:28:47 AM] I am the warrior: Kak elsa..Love me yes,love me not?love your life,love yourself,love everything you had,and the most important is,love Allah..:senyum:


[11:30:47 AM] elsanxs: dah telebih bambam kot. pp nak tejatuh dah


[11:31:46 AM] I am the warrior: macam pau ye..:senyum:


[11:34:56 AM] I am the warrior: bosannya kat sekolah tak ada cikgu..dua hari berturut trut..nasib baik dapat masuk computer lab..heeehe


[11:54:21 AM] maliki: cikgu g mane takde


[12:30:23 PM] elsanxs: lapaq


[04:04:25 PM] haneem87: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[04:44:10 PM] Gautham: bila rasa lapaq, patut makan


[04:44:40 PM] Gautham: jangan tahan tahan, nanti copat letih


[04:48:45 PM] Gautham: antara sobab tak di benar puasa salepas 15 hb tu menuju ramadan begitulah


[04:49:30 PM] Gautham: biasa bila ramadhan lebih panas


[05:58:35 PM] hasin: slm


[06:10:14 PM] Gautham: jslm


[08:56:43 PM] I am the warrior: Cikgu kebanyakannya cikgu yang mengajar kelas saya...ada yang pergi hantar budak pergi tournament luar sekolah,ada yang cuti CRK sebulan,dan macam2 lagi..dah lah dah nak periksa..yang cikgu takde tu pun subjek yang penting..bukan subjek sampingan...h


[09:01:18 PM] Gautham:  


Pages: [1]

Ucap “SAYANG” Kepada Bukan Mahram

Quote
SOALAN:
Dulu saya pernah meminta nasihat daripada seorang lelaki. Dia juga ingin mencari seorang lelaki soleh untuk saya. Kami selalu berhubung melalui telefon dan e-mel. Dia juga meminta biodata dan ingin tahu perwatakan saya. Sekarang, saya terkesan dengan setiap percakapannya......

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Riot_heroes

21 April, 2016, 03:05:00 PM
tahniah kepada pra user kerana belum meninggal dunia ..
 

Cahaya pengetahuan

18 April, 2016, 12:07:29 PM
bila kita hanya mampu melihat salah orang , cek balik iman
 

Mat Nuget

06 April, 2016, 12:29:02 PM
Jadikanlah ilmu kamu itu ibarat garam, dan adab kamu ibarat tepung. Jagalah adab dimana sahaja kamu berada. Sepatutnya semakin berilmu seseorang itu, maka semakin dia akan berakhlak dan beradab"

-Al-Habib Najmuddin Othman Al-Khered Hafidzahullah-
 

maliki

01 April, 2016, 02:50:15 PM
"Rasulullah ﷺ melarang menyebarkan maklumat perbualan orang ramai tanpa mengusul periksa terlebih dahulu. Wallah'hi, tangan ini akan disoal oleh ALLAH samaada menulis perkara yang baik atau tidak.

Jangan menghukum orang dengan apa yang kita nampak, kerana banyak orang ditipu disebabkan matanya
 

nazim

21 March, 2016, 05:06:58 PM
"Tak perlu yang sempurna, cukup temukan orang yang selalu membuatmu bahagia & membuatmu bererti lebih dari sesiapapun". B.J.Habibie

Show 50 latest