* * * *
Halaqian
Ahli: 71381
Terkini: kakakjieha
Statistik
Kiriman: 273433
Topik: 14574

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 288
Jumlah: 288
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[11:50:04 AM] maliki: ooo


[11:50:05 AM] Amirah Eddie Ong: senyum*


[11:51:00 AM] maliki: biasa ke makan makanan cina


[11:51:29 AM] Amirah Eddie Ong: kalau jumpa yang halal, ok je kalau makan..


[11:51:42 AM] Amirah Eddie Ong: kena banyak hati-hati..


[11:51:50 AM] maliki: kelurga semua dah masuk islam ke


[11:51:58 AM] noorruwaidah: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[11:52:30 AM] Amirah Eddie Ong: tak..adik beradik arwah ayah ada 6 org, 4org masuk islam termasuk ayah


[11:52:53 AM] Amirah Eddie Ong: nenek n 2 orang lagi adik beradik ayah tak lagi..


[11:53:11 AM] maliki: kalu ziarah rumah pak saudara yang bukan islam tu hidang makan ape


[11:54:06 AM] Amirah Eddie Ong: kami selalunya akan bejumpa di rumah nenek, terutamanya CNY, saya dan keluarga akan bawa makanan sendiri, merka faham..


[11:54:24 AM] maliki: oo mesti meriah


[11:54:35 AM] endus: Terkini [Topik Baru]: Al-Quran: surah al zalzalah


[11:54:36 AM] Amirah Eddie Ong: paling2 pun makan limau, minum air kotak or air mineral


[11:54:40 AM] zhalaqah: Terkini: Re: Hukum Berpoligami


[11:55:08 AM] Amirah Eddie Ong: waktu solat, kadang2 nenek saya akan tanya, "dah semayang belum?"


[11:55:13 AM] Amirah Eddie Ong: :senyum:


[11:55:33 AM] Amirah Eddie Ong: alhamdulillah, setakat ni mereka sangat memahami dan memberi kerjasama..


[11:56:17 AM] maliki: kenapa orang selalu memandang rendah pasa seseorang yang tak pandai dalam sesuatu perkara,nak ajar pun macam2 kene perli.padahal mungkin dia tak tahu ape yang kita tahu tapi tahu ape yang kita tak tahu,masin2 ade kelemahan


[11:56:32 AM] maliki: tapi jangan la sampai menghina.mentang2 la pandai 


[11:57:02 AM] kakakjieha: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[11:57:17 AM] maliki: dulu dorang pun  mesti tak pandai jugak,kalu nak ajar sampai pandai macam dorang dalam tempoh singkat susah la


[11:58:08 AM] maliki: ajar la dengan hikmah


[11:58:12 AM] maliki: kan amirah


[11:58:53 AM] Amirah Eddie Ong: ya, betul..


[11:59:31 AM] Amirah Eddie Ong: pensyarah saya pernah cakap, "manusia ini, kebanyakkannya sifat dia, mudah untuk pandang rendah pada yang lain"


[11:59:57 AM] Amirah Eddie Ong: hmm kita yang baru2 nak belajar ni kena telan dalam hati jela


[12:00:19 PM] Amirah Eddie Ong: nanti bila kita dah tahu, kita jangan buat kat orang..


[12:00:26 PM] Amirah Eddie Ong: senyum*


[12:01:01 PM] kakakjieha: Terkini [Topik Baru]: Pentadbiran: ADAKAH ALLAH ITU PENGAMPUN ?


[12:05:34 PM] Amirah Eddie Ong: ok, out dulu, ada masa dan peluang berbincang lagi..assalammualaikum..


[12:51:09 PM] hasin: slm


[01:02:51 PM] hasin: Terkini: Re: ADAKAH ALLAH ITU PENGAMPUN ?


[01:16:15 PM] kakakjieha: Terkini [Topik Baru]: Luahan Hati: MENGAPA DI USIA REMAJA INI PERASAAN CINTA BERGELORA


[01:18:12 PM] Saya Hamba:


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Janganlah kita persia-siakan air mata kita jatuh pada tempat yang tidak sepatutnya. Jadilah tangisan kita sebagai tangisan yang menjadi ibadah pada pandangan Allah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Jangan jadi seperti titisan embun yang berada di hujung daun yang hanya menanti waktu untuk jatuh berkecai dan pada ketika itu sudah tiada harapan untuk memohon keampunan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Last 5 Shouts:

 

Amirah Eddie Ong

Today at 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam
 

arshadabbas1989

22 February, 2015, 11:41:42 PM
Assalamualaikum
 

nicelycomey

22 February, 2015, 08:08:13 PM
assalamualaikum

Show 50 latest