* * * *
Halaqian
Ahli: 71231
Terkini: thohirul.rasyid
Statistik
Kiriman: 273133
Topik: 14508

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 1
Tetamu: 76
Jumlah: 77
Dasyatnya Syukur [ainarohani] ulas : Bersyukur bukan sekadar ucapan dibibir sahaja,tetapi perlu seiring dengan hati yang ikhlas kerana...

[11:23:07 PM] maliki: nak nasihat orang ni


[11:23:16 PM] maliki: maaf


[11:23:42 PM] Amirah Eddie Ong: terima kasih atas penjelasan,saya hargai..takpe, sebab itu saya bertanya di forum


[11:24:08 PM] Amirah Eddie Ong: sekurang-kurangnya dapat sama-sama berkongsi


[11:24:18 PM] maliki: malam2 kurang orang


[11:24:27 PM] maliki: saya la yang selalu ade kat sini,hmm


[11:24:29 PM] maliki: :senyum:


[11:24:50 PM] Amirah Eddie Ong: itulah, perasan juge


[11:24:53 PM] Amirah Eddie Ong: :senyum:


[11:26:28 PM] maliki: o


[11:28:53 PM] Saya Hamba:


[11:29:08 PM] maliki: saudari muaalaf ke


[11:30:06 PM] Amirah Eddie Ong: taklah..


[11:30:30 PM] Amirah Eddie Ong: ayah saya yang mualaf, Eddie Ong nama ayah..


[11:33:21 PM] maliki: syukur dilahir sebagai islam


[11:33:47 PM] Amirah Eddie Ong: ya..Alhamdulillah..


[11:38:43 PM] maliki: kan


[11:40:51 PM] Amirah Eddie Ong: seingat saya lima tahun lepas waktu saya join Halaqah.net ni, malam-malam pun ramai yang meriah berforum


[11:40:59 PM] Amirah Eddie Ong: macam-macam topik ada


[11:41:28 PM] Amirah Eddie Ong: sekarang dah kurang, mungkin sebab masing-masing sudah mempunyai tugasan-tugasan lain


[11:45:46 PM] maliki: tula


[11:45:56 PM] maliki: dulu ramai


[11:47:18 PM] maliki: dulu nama saya ade tak


[11:49:29 PM] Amirah Eddie Ong: saya macam ada perasan tapi tak berapa pasti, nama Saya Hamba tu memang saya rasa dari dulu pun ada..


[11:49:46 PM] Amirah Eddie Ong: En.Maliki dah lama ke join?


[11:56:28 PM] maliki: saya hamba tu dah lama


[11:56:55 PM] maliki: saya since 2010


[11:58:38 PM] Amirah Eddie Ong: ohh


[11:59:14 PM] Amirah Eddie Ong: sama, saya masa join dulu pun 2010 jugaklah..


[11:59:20 PM] maliki: keje ke


[12:00:53 AM] maliki: o


[12:17:16 AM] Amirah Eddie Ong: masih belajar lagi..


[12:17:33 AM] Amirah Eddie Ong: In shaa Allah tahun akhir dah ni


[12:23:26 AM] Saya Hamba:


[12:33:24 AM] Saya Hamba: Maliki Yaumiddin


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Nyata, kadang-kala Islam Melayu merosakkan kefahaman orang lain. Sepatutnya kesemua ustaz mengajar secara ilmiah dengan rujukan yang muktabar dan diyakini. Bukan mereka cipta... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Ketika Mekah diterangi cahaya agama baru dan Rasul SAW yang agung mula mengumandangkan seruan kalimat tauhid, Bilal adalah antara orang pertama yang memeluk Islam... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 244
Last 5 Shouts:

 

ainarohani

22 January, 2015, 09:06:48 AM
Redha pada ketentuan dan ujianNYA menjadikan kita lebih tenang dan kuat.Usah menyalahkan takdir yang tak selari dengan keinginan,tapi berbaik sangkalah selalu dengan takdirNYA..ketentuanNYA adalah yang terbaik.teruskan berusaha,ikhtiar dan bertawakkal..berdoalah..berdoa dengan setulus hati.
 

Jiwaresah

19 January, 2015, 09:56:09 AM
Fikirkan cara untuk nak memajukan ekonomi orang islam diMalaysia.
 

Yuzie

15 January, 2015, 12:51:15 PM
Ada 1 perkara yang boleh khianti akal dan ilmu iaitu NAFSU SYAHWAT
 

human

14 January, 2015, 04:31:33 AM
sayangilah semua manusia sebagaimana kamu menyayangi diri kamu sendiri , kerana Allah berada dekat dengan setiap manusia.
 

fitzrie

12 January, 2015, 12:54:14 AM
Biar ilmu menuntun akal, jgn "akal menuntun ilmu"kerana akal akan khianat dgn ilmu.... Wallahualam...

Show 50 latest