* * * *
Halaqian
Ahli: 72856
Terkini: upik
Statistik
Kiriman: 276785
Topik: 14957

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 2
Tetamu: 238
Jumlah: 240
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[11:59:09 AM] Mei: ada yg dok posa tu


[11:59:16 AM] Mei: out dulu..bubai


[12:09:10 PM] SeliparBuruk: Terkini: Re: Simposium Tareqat Tasawuf 2016 & Majlis Zikir Perdana 2016


[12:12:38 PM] gemukpa: Terkini: Re: Nak tahu resipi cheese tart atau kuih raya!!


[12:20:36 PM] Mat Nuget: oo ixora ore klate, jauh merantau


[12:27:46 PM] elsanxs: ooo


[12:28:01 PM] elsanxs: nuget ramly yang ikan tu sedap gak


[01:03:51 PM] Ixora_skru: Nak buat mcm mana... rezeki duk jauh.. jauh la kena gi cari..


[02:15:06 PM] hada_islamic: sedap tu kak els. nuget dgg pown sedap


[02:15:18 PM] hada_islamic: okaja*


[02:33:27 PM] farisha87: Terkini: Re: Bercinta Dengan Suami Orang


[02:42:09 PM] elsanxs: haiss..


[02:55:48 PM] Ixora_skru: uish... lepas makan lunch pun mengidam nak makan lagi hada...


[03:07:14 PM] hada_islamic: dak aih


[03:07:28 PM] hada_islamic: tu sambung kak els m=ngidam


[03:07:37 PM] hada_islamic: mengidam*


[03:07:54 PM] hada_islamic: kak ixora blk dah ka sekolah


[03:08:01 PM] hada_islamic: sarawak tang mana?


[03:16:00 PM] Ixora_skru: akak cuti bukan macam cikgu sekolah... kerja macam orang kerja perjabat... 25 hari je cuti setahun...


[03:16:28 PM] Ixora_skru: eh... silap baca soalan... :senyum:..


[03:16:37 PM] Ixora_skru: kat kuching...


[03:16:52 PM] Ixora_skru: balik pukul 5 hada...


[03:21:49 PM] hada_islamic: akak kerja apa?


[03:22:22 PM] hada_islamic: 25 setahun? hada 18 hari je kak. masuk 8.30am kwa 5.30pm


[03:43:20 PM] noorfaridahh: Terkini: Re: Nak tahu resipi cheese tart atau kuih raya!!


[04:24:23 PM] Ixora_skru: kerja kerajaan... memang 25 hari... masuk pukul 8... balik pukul 5... kalau bulan puasa nanti 7.30-4.30


[04:33:21 PM] hada_islamic: 25 hari dg 41 la


[06:04:33 PM] gemukpa: Terkini: Re: Nak tahu resipi cheese tart atau kuih raya!!


[06:06:35 PM] gemukpa: Terkini: Re: Nak tahu resipi cheese tart atau kuih raya!!


[10:55:29 PM] Saya Hamba:


[12:52:41 AM] uzair87: Terkini: Re: Mimpi yang Berulang-ulang


[01:12:30 AM] upik: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[01:53:59 AM] upik: Terkini: Re: Bolehkah berzina...kemudian berkahwin????.....


[05:48:24 AM] khairulcushion: Terkini: Re: Bolehkah berzina...kemudian berkahwin????.....


[05:55:35 AM] khairulcushion: Terkini [Topik Baru]: Feqah Islam: 7 pembahagian hukum feqah


Pages: [1]

Ucap “SAYANG” Kepada Bukan Mahram

Quote
SOALAN:
Dulu saya pernah meminta nasihat daripada seorang lelaki. Dia juga ingin mencari seorang lelaki soleh untuk saya. Kami selalu berhubung melalui telefon dan e-mel. Dia juga meminta biodata dan ingin tahu perwatakan saya. Sekarang, saya terkesan dengan setiap percakapannya......

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Nursyarifah Syed Putera

Hari ini pada 06:24:10 PM
Apa yang ada disisi-Nya itu adalah lebih baik lagi
 

humaira as-siddiq

Kelmarin pada 12:15:47 AM
tidak sabar menanti ramadhan. ahlan wasahlan
 

Nursyarifah Syed Putera

Kelmarin pada 12:05:54 AM
Ramadhan 13 hari lagi
 

I am the warrior

20 May, 2016, 06:30:16 PM
Diam bukan tanda kita ni ada banyak masalah..Tapi diam itu sebab kita tahu apa yang patut dicakapkan,dan kita sedar,cakap kosong,perkara yang melalaikan..:senyum:
 

zarulhafifi

16 May, 2016, 07:19:56 AM
macam mana nak tahu maksud nama zarul hafifi?

Show 50 latest