* * * *
Halaqian
Ahli: 71393
Terkini: nor farahanim bt abdul ra
Statistik
Kiriman: 273497
Topik: 14580

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 4
Tetamu: 244
Jumlah: 248
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
Menangislah Semahu Mu [ainarohani] ulas : Beruntungnya orang yang mudah mengalirkan air mata..bertuahnya orang yang mempunyai hati yang sen...

[10:51:41 PM] Amirah Eddie Ong: saya pakai je laptop tu sekarang, sebab kalau restart tu tak lama pun, sekejap je, jadi tu yang pakai je ni..


[10:52:03 PM] Amirah Eddie Ong: setakat ni alhamdulillah, yang lain2 ok..


[10:55:25 PM] Amirah Eddie Ong: maliki boleh buat, in shaa Allah, ok je explain kat saya..semoga dipermudahkan..


[10:56:15 PM] maliki: ok


[11:10:15 PM] auni bukhaira: selamat malam warga halaqian =)


[11:10:42 PM] maliki: ye


[11:14:57 PM] auni bukhaira: rasanya dh lama jgak xjenguk page halaqah nih..


[11:16:11 PM] Saya Hamba:


[11:16:41 PM] auni bukhaira: banyak info2 yg dh diupdate.. mabruk halaqah.net!


[11:23:52 PM] maliki: betul


[11:27:45 PM] maliki: nape lama tak jenguk?


[11:31:59 PM] auni bukhaira: sibuk sikit =)


[11:33:21 PM] maliki: sibuk kawen kew


[11:33:50 PM] auni bukhaira: haishhh, mne ade, lama lg nk kawin kot


[11:34:39 PM] maliki: kenapa lambat lagi?


[11:34:46 PM] auni bukhaira: belajar xhabis lg..hee


[11:36:08 PM] maliki: @[267642143271329:0] بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم


[11:36:43 PM] maliki: لا إله إلا الله محمد رسول الله


[11:37:03 PM] maliki: calon dah ade la kan


[11:37:49 PM] auni bukhaira: dok eh.. xde pon.. xpikir lg


[11:38:52 PM] maliki: cik orang lama sini ke


[11:39:19 PM] auni bukhaira: ntahla, xtau nk kate lama ke x, 


[11:39:42 PM] maliki: belajar agama ke , cos ape


[11:41:07 PM] auni bukhaira: yup, fiqh usul (syariah) kt UM


[11:41:48 PM] maliki: tekaan saya betul. ustazah la ni.taknak bagi taazkirah sebelum tido ke


[11:42:47 PM] auni bukhaira: owh main teka2 plak ye, tazkirah? ermm, xpela saudara lg arif n bijaksana =)


[11:43:43 PM] auni bukhaira: xyah la nk ustazah sgt, ilmu masih cetek, byk lg perlu ditimba


[11:44:48 PM] maliki: kalau ade masalah rumah tangga boleh rujuk orang macam cik ke


[11:46:56 PM] auni bukhaira: emm, xpakar sgt pon.. baru nk amik sbjek konflik keluarga in sha Allah


[11:48:06 PM] maliki: boleh la bagi pandangan dan nasihat kepada orang yang selalu ade maslah rumah tangga atau sebelum berumah tangga dalam thread halaqah ni


[11:49:12 PM] auni bukhaira: yup, in sha Allah, ada masa nt ana cuba share2 info


[11:49:18 PM] maliki: k la.want to sleep.start this morning until midnight i always stay here like a person who don't have job


[11:49:34 PM] maliki: maaf jika ade error spelleing.miuntak diri


[11:50:52 PM] auni bukhaira: sokay, asal faham je.. ok!


[12:40:13 AM] Pedang Biru: ..


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Janganlah kita persia-siakan air mata kita jatuh pada tempat yang tidak sepatutnya. Jadilah tangisan kita sebagai tangisan yang menjadi ibadah pada pandangan Allah... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Jangan jadi seperti titisan embun yang berada di hujung daun yang hanya menanti waktu untuk jatuh berkecai dan pada ketika itu sudah tiada harapan untuk memohon keampunan... http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 235
Last 5 Shouts:

 

airsea_reach

03 March, 2015, 03:03:08 PM
People Sometimes need to laugh, relax, and not take themselves so seriously~ 03/03/2015~
 

Amirah Eddie Ong

01 March, 2015, 11:20:52 AM
Words, it can promise everything, only action can convince something. TRUE Muslims, keep their words to an action. #selfreminder
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:14 PM
waalaikumsalam
 

n_syida

24 February, 2015, 01:03:12 PM
waalaikumsalam
 

arshadabbas1989

22 February, 2015, 11:41:42 PM
Assalamualaikum

Show 50 latest