* * * *
Halaqian
Ahli: 72773
Terkini: Ain Atasha
Statistik
Kiriman: 276619
Topik: 14931

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 3
Tetamu: 207
Jumlah: 210
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[03:41:11 PM] Juliet: Terkini: Suami melanggan dan berzina dengan pondan.


[07:03:02 PM] Gautham: pernikahan Islam, mendapat sebahagian Iman, seterusnya menjalani hidup berumahtangga itu hendaklah bersabar, barulah berjaya


[07:03:35 PM] Gautham: maaf naa, saya tau sebut sajer


[08:48:58 PM] hasin: slm


[09:12:00 PM] hasin: mat bila nak rasa pengalaman nikah?


[09:38:32 PM] BetaraGuru: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[09:44:05 PM] hasin: salam, betara guru


[09:45:36 PM] hasin: guru nak ajar apa malam ni?


[01:41:01 AM] Saya Hamba:


[07:01:02 AM] Gautham: Ilmu Ghaib tak boleh di ajar, nabi saw mengaku, dirinya bukan tahu hal ghaib


[07:02:22 AM] Gautham: Allah beritahu itulah AKU berikan wahyu, menerangkan kisah umat terdahulu, yang mana kamu tidak berada bersama pada waktu itu


[07:02:38 AM] Gautham: itulah cerita Ghaib


[07:03:23 AM] Gautham: pada dirimu ada kebenarannya, kenapa lah kamu tidak mahu berfikir


[07:04:27 AM] Gautham: Aqal, Nafsu, Hati, kuasa meliaht bukanlah matamu, kuasa mendengar bukanlah telingamu, kuasa bicara bukanlah lidahmu, apa barang lu?


[02:28:20 PM] Saya Hamba:


[03:24:49 PM] hanidepp: assalam saya ada soalan. suami saya telah melepaskan saya dalam perbualan bersama bapa nya iaini perbincangan ketika itu dalan keadaan marah. adakah saya telah diceraikan.


[04:20:31 PM] Gautham: ketika sdg marah tak sah apa apa perbuatannya


[04:21:12 PM] Gautham: maksudnya tak di ambil kira, kerana amarah itu bukan dirinya tapi syaitan


[04:21:47 PM] Gautham: slowly awak tanyalah dgn kasih sayang akan suami awak,


[04:22:29 PM] Gautham: then ajak ke pejabat nikah kawen di jabatan agama daerah kamu


[07:03:38 PM] nazri0070: Terkini: Re: Suami melanggan dan berzina dengan pondan.


[02:15:58 AM] Saya Hamba:


[01:28:22 PM] Juliet: Terkini: Re: Suami melanggan dan berzina dengan pondan.


[08:08:55 PM] maliki: assalamualaikum ustaz hasin


[08:09:23 PM] maliki: ade mane tu? saya ade durian burung ni dekat surau yngvuai selalu bgi ceramah


[09:55:12 PM] hasin: -jawabsalam- saya la yang ngajar tadi di surau tu


[03:15:43 AM] Saya Hamba:


[08:28:09 AM] Gautham: kemalangan berlaku di Langgar, kasihan mereka bekerja Tikam batu, akibat melalak di Anak Pongsu, sampai di Baling 


[08:28:53 AM] Gautham: tak letih sangat daki Anak  Bukit


[09:37:47 AM] she_da: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[03:27:49 PM] I am the warrior: -salam-


[03:30:12 PM] I am the warrior: Maliki ngan ustaz hasin satu kampung ke?


[08:58:58 PM] hasin: -jawabsalam- tak la, tapi dekat je


[05:49:50 AM] Ain Atasha: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[05:59:51 AM] Ain Atasha: Terkini: Re: Puasa Nazar ditunaikan sekali dengan puasa qada'? bolehkah?


Pages: [1]

Ucap “SAYANG” Kepada Bukan Mahram

Quote
SOALAN:
Dulu saya pernah meminta nasihat daripada seorang lelaki. Dia juga ingin mencari seorang lelaki soleh untuk saya. Kami selalu berhubung melalui telefon dan e-mel. Dia juga meminta biodata dan ingin tahu perwatakan saya. Sekarang, saya terkesan dengan setiap percakapannya......

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Riot_heroes

21 April, 2016, 03:05:00 PM
tahniah kepada pra user kerana belum meninggal dunia ..
 

Cahaya pengetahuan

18 April, 2016, 12:07:29 PM
bila kita hanya mampu melihat salah orang , cek balik iman
 

Mat Nuget

06 April, 2016, 12:29:02 PM
Jadikanlah ilmu kamu itu ibarat garam, dan adab kamu ibarat tepung. Jagalah adab dimana sahaja kamu berada. Sepatutnya semakin berilmu seseorang itu, maka semakin dia akan berakhlak dan beradab"

-Al-Habib Najmuddin Othman Al-Khered Hafidzahullah-
 

maliki

01 April, 2016, 02:50:15 PM
"Rasulullah ﷺ melarang menyebarkan maklumat perbualan orang ramai tanpa mengusul periksa terlebih dahulu. Wallah'hi, tangan ini akan disoal oleh ALLAH samaada menulis perkara yang baik atau tidak.

Jangan menghukum orang dengan apa yang kita nampak, kerana banyak orang ditipu disebabkan matanya
 

nazim

21 March, 2016, 05:06:58 PM
"Tak perlu yang sempurna, cukup temukan orang yang selalu membuatmu bahagia & membuatmu bererti lebih dari sesiapapun". B.J.Habibie

Show 50 latest