* * * *
Halaqian
Ahli: 72955
Terkini: Baiti Mahat
Statistik
Kiriman: 277102
Topik: 15013

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 0
Tetamu: 163
Jumlah: 163
  • INFAQ PONDOKPusat Tahfiz AsSyifaa
    BIMB 13017010826020
    MYBANK 563019228995
    CIMB 8601747915
  • 23137a1a4c16dd8fdac3cb85349ab1c5_zpsqriknfsh
  • INFAQ WAQAFPembinaan Bangunan Tahfiz
    CIMB 8601747915 - DITUTUP. Alhamdulillaah bangunan secara umumnya telah pun siap. Jazaakumullaahu khoiran atas sumbangan semua.
33 tahun belajar...8 jer dapat [zillyitem90] ulas : subhanallah............byk yg sering dilupakan dek lalai kerana dugaan dunia.........

[03:43:30 PM] elsanxs: perhatian*


[03:43:44 PM] zietahassan: selamat menjalani ibadah di malam-malam terakhir.. minta maaf kalau ada salah silap yea.. 


[03:43:48 PM] zietahassan: jom pulang


[03:43:51 PM] zietahassan: slm


[03:44:37 PM] elsanxs: jslm


[03:44:44 PM] elsanxs: waaa awalnya cikta pulang


[03:44:48 PM] hurul aini: waalaikumussalam...jalan baik2..


[03:45:02 PM] hurul aini: kak ta nak balik masak tu..:senyum:


[03:45:06 PM] elsanxs: kakakku pulang ke kampungnya..kakakku belikan kereta..


[03:45:14 PM] elsanxs: kereta kecil warne merah..


[03:51:53 PM] hurul aini: boleh ku bawa ke sekolah....


[03:52:18 PM] hurul aini: ok nak out dlu...


[03:52:44 PM] hurul aini: assalamualaikum....mohon maaf salah dan silap....:senyum:..


[03:56:59 PM] elsanxs: jslm


[03:57:05 PM] elsanxs: slamat hari raye hurul


[04:52:34 PM] Mat Nuget: malam ni malam ke 27, esok cuti.jom la beriktikaf di masjid berdekatan


[08:40:38 PM] Nfirana: Terkini: Re: Salam Ta'arruf 08


[08:53:21 PM] Nfirana: Terkini: Re: Bancian kepada Pelajar yang melayari Halaqahnet


[09:01:22 PM] Nfirana: Terkini [Topik Baru]: Pentadbiran: Masalah cinta dan pelajaran


[09:35:13 PM] I am the warrior: Terkini: Re: Masalah cinta dan pelajaran


[09:40:41 PM] maliki: dah abih teraweh ke ain


[09:42:50 PM] I am the warrior: Hmm


[09:43:54 PM] I am the warrior: Maliki...


[09:44:10 PM] I am the warrior: Selamat hari raya..Maaf zahir batin,bro!


[09:45:08 PM] maliki: ok


[09:45:34 PM] I am the warrior: ok


[09:45:50 PM] maliki: bila balik kg?


[09:46:30 PM] I am the warrior: Mm,tak rancang lagi bila..


[09:46:56 PM] I am the warrior: Mungkin sehari sebelum raya,kot...


[09:47:35 PM] maliki: semua kg kt johor kan


[09:48:13 PM] maliki: ok la ain, penat betul malam ni. malam ni tak abih traweh. nak tido awal


[09:48:16 PM] I am the warrior: Tak,kali ni,raya pertama kat sebelah ayah,kat Penang...


[09:48:29 PM] I am the warrior: Nanti raya kedua baru balik JB...


[09:48:56 PM] I am the warrior: Yelah maliki...rehat...take care,balik kampung nanti...:senyum:


[04:24:59 AM] Saya Hamba:


Pages: [1]

Sumbangan Pondok Tahfiz Asy-Syifaa'

Quote
ALHAMDULILLAAH...
Setelah 2 tahun dalam pembinaan... Bangunan Baru Madrasah secara umumnya telahpun siap. Pihak Madrasah mengucapkan Jazaakumullaahu khoira kepada semua penyumbang.

MUZIK: HUKUM DAN KEDUDUKANNYA

Quote
Muzik pada umumnya merupakan alat-alat tertentu yang timbul daripadanya alunan bunyi dan irama sama ada ia berbentuk yang dipukul atau dipalu seperti gendang, rebana dan lain-lain atau yang ditiup seperti seruling, serunai, trompet dan lain-lain atau yang dipetik seperti gambus, gitar, biola dan seumpamanya.
Last 5 Shouts:

 

Mat Nuget

Kelmarin pada 08:18:18 AM
Insyallah, harini merupakan hari jumaat terakhir dalam bulan Ramadhan,
masih lagi tersisa 4,5 hari untuk Ramadhan meninggalkan kita.

Bagaimana dengan Dhuha kita? Tahajut kita? bagaimana dengan Quran kita?
Berape banyakkah diri kita terISLAH dgn madrasah Ramadhan pada kali ini?

Pakat muahasab
 

fauzey_fx

25 June, 2016, 02:05:07 AM
ada sapa2 minat nak join group dakwah alquran dan as sunnah di whatsapp tak.. msg sy di 0134070693
 

Ixora_skru

24 June, 2016, 07:47:50 PM
Apa yang kau lihat jelas terpampang di depan mata mu belum tentu milik mu....
 

zillyitem90

14 June, 2016, 09:35:42 AM
Malu itu baik pada seorang lelaki namun pada seorang wanita adalah lebih baik
 

zillyitem90

07 June, 2016, 12:12:48 PM
akan ada saatnya untuk seseorang yang telah lama menunggu dipersatukan dengan seseorang yang juga telah lama menunggunya

Show 50 latest