* * *
Halaqian
Ahli: 69948
Terkini: Alielaa
Statistik
Kiriman: 272367
Topik: 14306

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 5
Tetamu: 174
Jumlah: 179

PUSAT TAHFIZ ASSYIFAA

BIMB13017010826020
CIMB8601747915
MBANK563019228995

FEB 2014 RM773.94
Cerpen Sedih Seorang Suami [ainarohani] ulas : Cerpen sedih seorang suami....ada juga si isteri yg mengalami nasib yang sebegitu....sama-sama ke...
Cerpen Sedih Seorang Suami [Liea Alex] ulas : hhmmm.. nak mencelah...ikutkan...isteri pon bekerja...habis..duit isteri buat apa?...kalu x boleh...
Kisah bekas nasi goreng Amira [yatis] ulas : Terima kasih atas perkongsian cerita. Memang sedih tak sangka di waktu ini masih ada insan yang t...

zikir

TABUNG SERVER SEHATI SEJIWA

Akaun No:

CIMB 01180004462058 Halaqah Net Services : Klik Di Sini :

[11:06:38 PM] msa: yang kurus slim cantik tu dah Allah buat dia macam tu...Allah bagi dia macam tu


[11:06:58 PM] HacKs: dok ehh..sapa kata..


[11:07:12 PM] msa: dia tak payah usaha pun untuk jadi kurus cantik slim....makan banyak pun takde effect apa2 pun...tak naik badan pun


[11:08:18 PM] HacKs: tu sebab dia tak tido lepas makan..


[11:08:35 PM] HacKs: minum air sejam lepas makan..


[11:09:05 PM] HacKs: tuu..tips ..


[11:09:36 PM] msa: mana hang tahu hacks yang dia tak tido lepas makan? hang tukang tilik ka? ke nujum pak belalang?


[11:09:48 PM] msa: pandai2 ja buat sangkaan


[11:09:53 PM] HacKs: den tau lah..


[11:10:10 PM] msa: tau apa kebendanya


[11:10:16 PM] Saya Hamba: lawaks


[11:10:21 PM] msa: lawaks


[11:10:25 PM] HacKs: cuba hanq try tengok..jadi ape hanq lepas ni..


[11:11:19 PM] msa: bukan sikit eh kawan2 den yang kurus, cantik, slim tak payah susah2 jaga badan tu...


[11:12:27 PM] Akh FalAh: letih la...


[11:14:14 PM] HacKs: pi bersenam malam...


[11:25:35 PM] ZakiaAliaMedina: seorang lagi ulama' ASWJ telah pergi...Syeikh 'Ursan Sulaiman...al Fatihah


[11:25:58 PM] ZakiaAliaMedina: Asy Syahid Syeikh Ursan Sulaiman ini juga merupakan Imam&Khatib Masjid Ahli Sunnah di kwsn penduduk/pelarian Palestin yg berada di Lubnan.


[11:26:37 PM] ZakiaAliaMedina: merupakan seorang ulama yg kuat mempertahankan akidah Ahli Sunnah Wal Jamaah al Asya'irah al Maturidiyyah secara Mu'tadil dan Wasati dengan penuh beradaban dan menyebarkan akhlak yg mulia telah meninggalkan dunia yg fana ini setelah ditembak beberapa kali


[11:28:19 PM] ZakiaAliaMedina: Pembunuhnya dari mereka yg berfahaman radikal dan pelampau (faham-faham dr kelompok mane la)


[11:29:10 PM] ZakiaAliaMedina: semoga rohnya ditempatkan dikalangan roh-roh org2 soleh. Amin ya Rabbal'alamin.


[11:32:59 PM] Irsyadiirfani: Terkini: Re: Mutiara Kata Hari Ini...


[11:33:40 PM] msa: inna lillah wa inna ilaihi raaji'uun


[11:36:03 PM] HacKs: amin..


[11:40:29 PM] HacKs: slm


[11:56:20 PM] Saya Hamba:


[12:15:24 AM] Princess_ain: Terkini: Re: Mutiara Kata Hari Ini...


[12:18:19 AM] Princess_ain: hari ni 'sunyi' je HQ.... okaja*


[12:19:45 AM] SeliparBuruk: sunyi kan...


[12:20:33 AM] SeliparBuruk: Alhamdulillah


[12:21:19 AM] Princess_ain: kenyang  Alhamdulillah


[12:28:24 AM] SeliparBuruk: Allahu rabbi...permata ilmu diangkat lagi.....


[12:28:24 AM] Princess_ain: log out:slm......... Senyum*


[12:29:25 AM] SeliparBuruk: bebaru ni Baba Aziz fathoni...


[12:29:49 AM] SeliparBuruk: sebelum tu, Syaikh Al Muqri' Al Hafidz Abul Hasan Muhyiddin Al Kurdi 


Topik Terkini Board Jwb P. Akhir
xx Mutiara Kata Hari Ini... Mutiara Kata 2064 Princess_ain
xx Wajib Baca Sebelum Nikah Kekeluargaan 2 Ana Tholibah
xx CUBA TEKA.. Ilmiah~Lucu 1 Ana Tholibah
xx Mohon tmpt2 kelas bahasa arab di lembah klang B. Arab 2 kasba
xx DIMANA TEMPAT RAWATAN SAWAN DAN DADAH? Kaunseling 1 acit
xx Kongsikan Bahan Bacaan Anda Hari ini. Review Buku 13 ansarul_haqq
xx Kurang Keyakinan, Risau Masa Hadapan Luahan Hati 4 Ixora_skru
xx Salam Ta'arruf 08 Pentadbiran 4361 SilentMujahidah
xx Kemusykilan Aurat dengan Saudara Mara Muslimah 24 amru
xx Istikharah Soal Jawab 3 amru
xx Sebgai permulaan Penuntut Ilmu Hadith hndaklah brmula dgn Hadith... Al-Hadeeth 2 amru
xx Ayuh ramai2 block Wahabi Puteri Nur Dayana di Facebook. Luahan Hati 2 ansarul_haqq
xx Selamat, Sihat, Berjaya dan BENAR Aqeedah 101 amru
xx hak gaji pencen Pentadbiran 2 amru
xx Siapa Jadikan Allah? Aqeedah 58 amru
xx Bolehkah melakukan perbuatan berlebih-lebihan dalam memuji dan me... Akhlaq 1 faa zahra
xx Cara mudah dan jimat bawa bekal makan masa HAJI dan UMRAH Hebahan 0 salemabdkhalid
xx Mendengar bacaan Al-Quran Al-Quran 2 ansarul_haqq
xx Aku Wanita dan Aku Suka Wanita Luahan Hati 23 ammira
question Mendengar bacaan Al-Quran Soal Jawab 0 muzlina
xx Ayat Al-Quran hari ini... Al-Quran 319 muzlina
xx Isteri menafkahi suami Soal Jawab 3 amru
xx Hak-Hak Isteri Selepas Bercerai Munakahat 27 amru
xx Janji Para Nabi Terhadap Kenabian Muhammad SAW Al-Quran 1 amru
xx Jawapan kpd Wahabi akan Tawassul Nabi, Boleh tdak sebut Madad ya ... Aqeedah 0 AbuIbrahimAs-Sarnuqi
xx Rawatan Keputihan Kesihatan 102 Aliahzakaria
xx Indahnya Bahasa Mutiara Kata 3 Ana Tholibah
xx JAWABAN : SIAPA YANG MENCIPTAKAN ALLAH? Artikel Agama 18 amru
xx Kurma Nabi / 'Ajwah (عجوة) dari Al-Madinah Hebahan 11 Ummi Munaliza
xx Bantuan Untuk Ibu Tunggal Luahan Hati 42 pn mira
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170

The orphans of Agent Orange

Fifty years on, children suffer from the horrific effects of America’s use of chemical weapons during the Vietnam War http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Cerpen Sedih Seorang Suami

Maka bermulalah pagi hari isnin si suami dgn berbekalkan modal baki gaji hari jumaat kelmarin sebanyak Rm30.00 untuk isi minyak motor dan makan di pejabat.. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

'Set Off' Hutang Dengan Servis

Ustaz katalah ada seorang berhutang dengan saya sebanyak RM 12,000 tanpa sebarang faedah, dan berjanji akan membayarnya dalam masa 1 tahun, iaitu RM 1,000 setiap bulan. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

Teknik Pemprosesan Pembenihan Awan

Kemarau dijangka berpanjangan hingga April 2014, hampir 4 bulan dijangka Malaysia alami kemarau http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 170
Last 10 Shouts:

 

Princess_ain

Hari ini pada 12:05:58 AM
ZIKIRULLAH HARI KHAMIS:
SUBHANALLAH HIL 'ADZIM..
SUBHANALLAH WABIHAMDIHI..
1000 KALI..
 

Princess_ain

Semalam pada 09:54:14 PM
LIMA(5) JAMBATAN HIDUP:
Jambatan terpendek:putus asa
Jambatan terpanjang:Pengharapan
Jambatan Terkuat:Iman
Jambatan Termahal:Pengorbanan
Jambatan terindah:Kasih Sayang...
 

Sun Shine

Semalam pada 09:41:36 AM
Assalamualaikum

Semoga hari ini lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini. =)
 

Princess_ain

15 April, 2014, 10:12:48 PM
   Jujur itu d'hati,memang sukar d'bukti,andai ia tidak dimliki,entah apalah erti..Hanya membuat pedih hati..Jujur bukan sekadar untuk menjaga Hati,Ia umpama azimat penguat Iman d'hati..,Jika jujur d'pandang sepi..Hilanglah percaya pengikat hati...
 

SilentMujahidah

15 April, 2014, 08:30:25 PM
Assalammualaikum semua
 

amru

15 April, 2014, 07:49:06 PM
Sesiapa di Utara malaysia, yang ada masalah Kronik, boleh call 0196313202
Mereka ada di Bandar Baru, dari sekarang hingga jumaat

inshaAllaah
 

ansarul_haqq

14 April, 2014, 11:38:36 AM
 قال عنها أحد السلف الصالح : (إننا في سعادة، لو علم بها الملوك لجادلونا عليها بالسيوف) !
 

amru

13 April, 2014, 12:15:48 PM
Maksud Lakum Dinukum Waliyadiin

adalah lebih baik menjaga diri masing masing, sesuai Peringatan Allah

Wahai orang beriman, Peliharalah dirimu dan juga ahli keluarga serta kaum kerabat kamu, daripada siksa api neraka

Fahamilah ya

Jangan keluh kesah dengan luaran diri mu, serta orang lain,
 

amru

12 April, 2014, 05:31:58 PM
-syahaadah-
Zikir paling Tinggi

nafikan selain Allah, yang layak sebagai Tuhan Yang ESA
Allahu ahad

tidak mengapa, kepada sesiapa yang tidak mahu kepada Islam

Lakum Dinukum Waliyaadin
 

Iffah Rezali

11 April, 2014, 10:04:52 PM
http://www.eldaie.com - Moga bermanfaat untuk ummah! :DDD

Show 50 latest