* * *
Halaqian
Ahli: 70885
Terkini: rabiahtul0123
Statistik
Kiriman: 271306
Topik: 14305

Halaqian Online[15m]
Halaqian: 8
Tetamu: 326
Jumlah: 334
9 Sebab Hati Tidak Bahagia [qaniah] ulas : Astaghfirullah, bila hati byk penyakit, agak susah nak bersihkan. Tp dgn istiqamah, insyaAllah ha...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [ana tholibah] ulas : Khalifah tariq, merujuk kepada soalan anda tu, sila baca semula artikel di atas sampai hadam.... ...
Islam Melarang Cinta Berpanjangan ? [khalifah tariq] ulas : Jadi, bagaimanakah keadaan sepatutnya bagi remaja yang sedang bercinta? Adakah dia perlu memutusk...

[10:13:35 PM] Fakir Billah: Ada perang yang lagi besar daripada perang badar


[10:15:50 PM] Fakir Billah: ganjaran bagi orang yang dapat mengalahkan nafsunya sama seperti 1000 orang syuhada yang mati syahid 


[10:16:28 PM] Fakir Billah: Jika mati syahid yang dzahir perlu berjihad di medan perang


[10:17:12 PM] Fakir Billah: Sebenarnya hanya perlu ada kaedah


[10:17:49 PM] Fakir Billah: Iaitu dapat mengadakan diri Tuhan pada setiap detik dan ketika walau dimana dan apa jua yang dikerjakan


[10:18:12 PM] Fakir Billah: Bagi ada Tuhan sahaja


[10:18:41 PM] Fakir Billah: Tuhan akan bagi apa sahaja


[10:21:07 PM] maliki: -salam- ustaz hasin


[10:21:21 PM] maliki: sihat tak ustaz


[10:24:01 PM] Lut Ahsam: hi


[10:24:39 PM] Fakir Billah: Terkini: Re: Cara Baca Hadis dan Mengajarkannya


[10:25:23 PM] Fakir Billah: Kerja buat mesti ada


[10:25:49 PM] maliki: hahahaaa..sori ustaz,silap pandang,ingat ustaz hasin tadi


[10:25:52 PM] Fakir Billah: Bukan hanya syok perasan dengan mengelamun


[10:27:03 PM] maliki: lut sihat?


[10:27:16 PM] Fakir Billah: Betul-betul sial jika yang bergelar ustaz tidak menyelesaikan masalah iqtikad


[10:28:15 PM] Fakir Billah: Setakat mengaku ustaz lulusan itu dan ini , begitu dan begini mengelamun 


[10:29:08 PM] Fakir Billah: Alimul kitab mengejek kata-kata firman dijadikan cerita hikayat


[10:29:24 PM] Fakir Billah: Bagai burung kakak tua


[10:29:30 PM] Fakir Billah: Baca balik


[10:29:36 PM] Fakir Billah: Cerita balik


[10:29:54 PM] Fakir Billah: Itu ker tujuan Al Quran diturunkan kepada kita


[10:30:07 PM] Fakir Billah: Baca bukan amal


[10:30:23 PM] Fakir Billah: Amal ialah bagaiman buat


[10:30:30 PM] Fakir Billah: Mesti laksanakan


[10:30:39 PM] Fakir Billah: Kerja buat mesti ada


[10:30:49 PM] Lut Ahsam: sihat ...mal sihat?


[10:31:50 PM] Fakir Billah: Kalau ada nas dan hadith , akal tak jalan-jalan juga, nas dan hadith sekadar dibaca dan dicerita oleh orang yang banyak


[10:31:59 PM] Lut Ahsam: ultraman sihay?


[10:32:06 PM] maliki: mal sihat..


[10:32:14 PM] Fakir Billah: sihay,, itu natang apa


[10:32:45 PM] Lut Ahsam: lame tak nampak Bill


[10:32:57 PM] Fakir Billah: tak jumpa mana nak nampak


[10:33:05 PM] Lut Ahsam: sihay tu sejenis makanan


[10:33:10 PM] Lut Ahsam: bukan binatang


Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337

Kulit Dan Neraka

ibnu_zukefeli~menuis:Saudaraku, cuba kita bayangkan bagaimana keadaan kita jika Allah SWT mematikan semua nociceptor pada tubuh kita.  http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png

9 Sebab Hati Tidak Bahagia

busyraa~menulis:Ego-Ibu segala mazmummah jadi ia membuatkan seseorang paling tidak tenang. Orang yang memiliki sifat ini pantang tercabar dari sudut zahir mahupun batin. http://halaqah.net/v10/imej/readmore.png
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 337
Last 10 Shouts:

 

maliki

23 October, 2014, 10:55:29 AM
Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
 

khalifah tariq

18 October, 2014, 06:59:08 PM
Carilah.. Sesungguhnya Allah berada dimana2 sahaja..
 

Hawa21

12 October, 2014, 04:19:23 PM
Sabar2... kat rumah Allah pun berani ae.. lupa pada Maha Melihat di atas kot..
 

maliki

12 October, 2014, 02:09:31 PM
Dalam HP note3 tu banyak data2 penting,takut tersimpan no akaun bank je.gamba2 lagi.
tawakal jelah.
Baru hilang HP dah sedih macam ni
:'(
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:37:19 PM
aku nk bantu,, tp aku soh bini aku bantu nak? if nak, pm ler,, nnt aku tanye org umah aku..ok x erynda...
 

hairilnua

11 October, 2014, 12:32:27 PM
sbb ko sengal, tu sbb org kate ko pelik..manja sgt plak..hahahaaa
 

Hawa21

11 October, 2014, 10:07:03 AM
Assalammualaikum...mencari zauj untk diri sndri...
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:59 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam
 

erynda shah

07 October, 2014, 03:42:53 PM
saya perlukan seseorang untuk membimbiimg saya ke landasan yang betul bantu saya mendalami agama islam

Show 50 latest